Taitaa olla parisuhteessa aika yleistä, että seksin määrän suhteen on erilaiset tarpeet. Olen lukenut joistakin parisuhteista, missä vähemmän aktiivinen osapuoli tyydyttää säännöllisesti aktiivisemman, käsin tai suuseksillä. Onko tällaisia "sopimuksia" joillakin käytössä? Miten asia on sovittu? Miten toimii?
Säännöllinen tyydytys
16
2174
Vastaukset
- wanna have sex
Mieheni on se vähemmän aktiivinen...ei se kyllä meillä toimi niin että minä halukkaana tyrkyttäisin pimppaa haluttoman mieheni eteen, että nuole. En pysty olemaan siinä luonnollisesti ja nauttia jos tiedän ettei miestäni nyt kiinnosta yhtään. Eli tyydyn omaan kätöseen monta kertaa viikossa. Itse munaa heruu ehkä kerran viikossa. Aiemmin tein tästä ongelman mutta kai se vaan niin on että seksin tarpeet on erit...
- Pekka
Minulle kyllä sopisi nuolla, jos en itse olisi kiinnostunut seksistä. Se ei tarkoita sitä, etten olisi kiinnostunut naiseni tarpeen tyydyttämisestä.
En usko, että tuo voi toimia jos haluttomamman osapuolen mielestä toisen tyydyttäminen on vastenmielistä puuhaa.
- taina
otin mieheltäni suihin muutaman kerran ilman että itseäni kiinnosti, ehkä se oli enemmänkin poikkeustapaus.
- tontakia
haluaisin rakastajan vähän vanhemman miehen...
- martta
se noin, jos nainen haluaa useammin? Tarviiko noita juttuja sopia? Kyllä sen kumppanista näkee ja kuulee, milloin olisi syytä "tarjota" helpotusta. Naisellehan se on helppoa, se helpotuksen tarjoaminen kun jo pelkkä myötämielisyys riittää.
Mutta jos ajatteleekin omaa "napaansa" pitemmälle, niin totta tosiaan, loistava juttu, jos pystytään sopimaan. Sehän voi pelastaa koko suhteen. Elämässä voi sattua kaikenlaista.- Pekka
En oikein ymmärrä, että tässä olisi eroa sillä, onko useammin haluava osapuoli nainen vai mies. Kummallakin kädet ja suu toimii, vaikka muuten ei haluttaisikaan... :)
- hoi
Pekka kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että tässä olisi eroa sillä, onko useammin haluava osapuoli nainen vai mies. Kummallakin kädet ja suu toimii, vaikka muuten ei haluttaisikaan... :)
Kurkistapa muijasi jalkojen väliin, voit yllättyä tyyliin "täälläkö se onkin".
- Pekka
hoi kirjoitti:
Kurkistapa muijasi jalkojen väliin, voit yllättyä tyyliin "täälläkö se onkin".
Tarkoitatko, että reikä on käytettävissä vaikka nainen ei kiihottunut olisikaan? Mielestäni yhdyntä vaatii molemminpuolisen kiihotuksen. Nainen voisi tietysti käyttää liukuvoidetta, mutta ei kuulosta kovin hyvältä ja tyydyttäminen käsin tai suulla kuulostaa kovin paljon helpommalta.
- Aamukaste Aamu-Uninen
Pekka kirjoitti:
Tarkoitatko, että reikä on käytettävissä vaikka nainen ei kiihottunut olisikaan? Mielestäni yhdyntä vaatii molemminpuolisen kiihotuksen. Nainen voisi tietysti käyttää liukuvoidetta, mutta ei kuulosta kovin hyvältä ja tyydyttäminen käsin tai suulla kuulostaa kovin paljon helpommalta.
ookko nää puutteessa ku jankkaat ja jankkaat. Hommaa nainen itsellesi (tai mies) tai tyydytä itseäsi säännöllisesti, mutta älä täällä ja meidän kanssa.
- Nappi
..ollaan vajaa 2 vuotta yhessä oltu nyt. miehelle riittää kerran viikossa. minä haluisin enemmän. joten, se on pakko riittää mullekin, toi kerta viikossa. joskus näinkin.
- rikottaviksi
Sopimusten ongelma on että ne velvoittavat eikä sellainen ainakaan tälläisessä asiassa sovi parisuhteeseen, koska siitä mitä luultavimmin tulee yksi suuri riidan aihe sopimusrikkomusten muodossa.
Vapaaehtoisuuden pohjalta tuo on toiminut meillä jo vuosia ilman, että asiasta on erikseen edes mainittu.
Olen lähes varma, että olen yksi harvoista onnekkaista tässä asiassa. En kerro enempää, etten herättäisi kateutta enkä aiheuttaisi "miksei meillä kun noillakkin" keskusteluja :)- Pekka
Sitähän varten tässä keskutellaan.
- Timpe
Mulle tuollainen järjestely kävisi hyvin. Itse tykkäisin päivittäisestä seksistä, vaimolle taas sopii ehkä kerran pari viikossa. Suihinotto muina päivinä, nam! Eri asia miten tuollaista voisi ehdottaa...
- Petra
Meillä on vaan yleisesti puhuttu, että jos toista ei huvita niin voi vaikka runkataan itsekseen. That´s it. Ei tommosesta kannata mitään ongelmia vääntää väkisin. Ei huvita kitikita.. vittu, jos olisitte sinkkuja niin ei sais seksiä sitäkään vähää.
- Nita
Itse voi hoitaa asian, jos on tarvetta enemmän kuin kumppanilla halua. En itse kyllä osaa olla niin jalo, että suihin ottaisin, jos itseä ei huvita. Helpompi homma se varsinainen aktikin on minulle kuin se.
- Pekka
Nita kirjoitti:
Itse voi hoitaa asian, jos on tarvetta enemmän kuin kumppanilla halua. En itse kyllä osaa olla niin jalo, että suihin ottaisin, jos itseä ei huvita. Helpompi homma se varsinainen aktikin on minulle kuin se.
Miten niin akti on helpompi kuin suihinotto? Siis jos nainen ei ole kiihottunut eli ei esim. kostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443047Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132108Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935