Ahdistaako teitä jos opettaja tulee ja asettelee jalat oikaan as

tyttö

Siis jos ootte ratsastamassa ja ratsastuksen opettaja tulee siirteleen jalkoja oikein. Saako se teidät ahistumaan? Mut ainakin vaikka siitä onkin hyötyä.

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna oulusta

Minulle ei tee kesää eikä talvea jos ope korjaa henk.kohtaisesti koipieni asentoa. Hyvä vaan että korjaa.
      Mutta jos et pidä siitä niin pyydä ettei hän tekisi niin. Sano että sinua ahdistaa. Mutta sano se niin ettei muita ole kuulemassa ettet nolaa häntä. Ammattinsa osaava opettaja huomioi kyllä pyyntösi.

• Minua ei häirinnyt kun aikoinaan kävin tunneilla, mutta toisaalta minun asentoani korjailtiin fyysisellä kosketuksella vain silloin kun opettaja halusi havainnollistaa jotakin mikä on helpompi näyttää kuin selittää. Pääasiassa hän korjasi asentoani sanallisesti, mutta tarvittaessa pidimme palaverin jossa hän näytti kädestä - tai jalasta - pitäen mitä tarkoitti. Samoin teen nykyään itse silloin kun opetan aloittelevia ratsastajia.

Mutta jos tunti keskeytyisi viiden minuutin välein siihen että opettaja haluaisi siirellä raajojani parempiin kohtiin, niin se kyllä takuulla harmittaisi.

• Mammanajadi

Minulla oli kerran oppilas johon ei saanut koskea.( Psyykkisistä syistä.) Oli tosi vaikea opettaa kun ei voinut kädestä pitäen näyttää. ( Esim ohjasotetta ). Mutta hän oppi lopulta, Kunnes osasi mielestään liiankin hyvin. Ponimme otti sellaiset luulot varsin kiitettävästi pois. Se ei siedä ylimielisyyttä.

• Nöyryys on hyve... Eikös tämä oppilas ollut sellainen ettei häneen saanut edes katsoa? Minähän olin aina töissä silloin kun hän kävi, joten en koskaan tavannut häntä.

• Mammanajadi

Kyllä, ei saanut koskea eikä katsoa. Hankalaa opettaa kun ei voinut katsoa että oppilas ymmärtää mitä selitän.

• johan on...
        Mammanajadi kirjoitti:

Kyllä, ei saanut koskea eikä katsoa. Hankalaa opettaa kun ei voinut katsoa että oppilas ymmärtää mitä selitän.

Uhhuh! Siinä saa jo tosissaan vaivata mielikuvitusta että keksii miten saa asiat menemään perille...

• dixxieer

Ei? :D Se on vaan hyvä, tajuupa paremmin, miten siel kuuluu olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4297
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      45
      3197
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3156
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      485
      2780
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      198
      2030
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1896
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1527
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      42
      1522
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1291
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1232
    Aihe