selluliittiä pyllyssä ja reisissä

10+9

Normipainonen olen, mutta reisissä ja pyllyssä on hieman selluliittiä ja se häiritsee. Myöskin sisäreisissä on "raskausarpia" Miten pääsen niistä eroon? Näkyvät ikävästi jos pitää shortseja.

17

4807

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen pahoillani, mutta

      Ei siitä pääse eroon. Etenkin, jos sulla on tyypillinen päärynävartalo, joka kerää rasvan juuri mainitsemiisi paikkoihin. Olen ollut anorektisen alipainoinen ja nykyisin useita vuosia salilla treenanneena normipainoinen ja sellu on ja pysyy huolimatta ruokavaliosta tai kaikista kalliista hoidoista, joita olen kokeillut. Teininä se ilmaantui, eikä todellakaan mihinkään lähde, etenkään kun iho on, mikä on eli pohjoismaisen ohut ja vaalea elikkä kaikki siis kuultaa joka tapauksessa läpi. Se on yhtä paljon geeneissä, kuin minkälaisen nenän olet saanut syntyessäsi, joten turha kuvitella muuta.

      • sellululla

        Samaa mieltä. Valitettavasti on ja pysyy. Kokemuksesi kuulostavat niiiin tutuilta:(.


    • selluliisa

      Se on kuulkaas tytöt ihan luonnollista. Naisilla pitää olla pehmusteita ja vararavintoa jemmassa. Kyllä ne pojat juoksee teidän perässä jokatapauksessa! Sivuun ne jalatkin heitetään sängyssä........

    • ei kannata luovuttaa

      Onhan se totta, että naisilla on selluliitti geeneissä mutta oikealla ruokavaliolla sekä treeniohjelmalla pystyy pitämään selluliitin loitolla. Työtähän se vaatii tietenkin ja itsekuria… löysin itse hyviä treenivinkkejä tästä www.selluliitti.org

    • lovegame2

      sama juttu mullakin, takapuolessa ja reisissä on selluliittiä ja olis todella kivaa päästä niistä eroon, en pidä edes kesällä shortseja, en kehtaa. ja minulla juuri on päärynävartalo. -,- huoh, kai mut on vaa luotu olemaan aina se isompi ja rumempi ku muut...

    • Erävoitto

      Itse olen päässyt eroon selluliitistä. Selluliitti syntyy rasvasolujen rakenteiden hajoamisesta.
      Näillä ohjeilla lähti.
      1. Painon pudotus.
      2. Jalkakyykky oikeilla levypainoilla ja tangolla. Muitakin hyviä liikkeitä löytyy. Ja bonuksena saa hyvän pepun ;) Harvat naiset tekevät jalkakyykkyjä. Eli rankkaa lihastreeniä.
      3. Piikkimatto (kunnollinen jossa on terävät piikit, toimii paremmin kuin kuivahieronta). Laittaa pintaverenkierron liikkeelle.

    • pihla29

      Samaa mieltä ^^ edellisen kanssa. Ruokavaliolla suuri vaikutus. Lisäksi aineenvaihdunta vaikuttaa. Itse huomaan, että juomalla vettä tarpeeksi sekä hikoilemalla saa kuona-aineet pois. Kesäisin huomaan selluliitin vähenevän, koska silloin normaalistikin hikoilee enemmän. Ja keskittymällä reisi/peppu liikkeisiin kunnolla saa tuloksia tekemällä niitä tarpeeksi, niin että polttaa/tuntuu :)

    • Haluansenpois

      Entä mites nää voiteet? Tehooko?? mulla myös vähän perseessä ja takareisissä..
      nää ''Smoothing Anti-Cellulite Serum''?

    • Treenaan oikeasti

      Syökää vaan epäterveellisesti, itse pidän linjani kunnossa

    • Esimerkillinenkansal

      Elämällä persauki ilman töitä ni varmasti laihut

    • .....
    • ex-possukka

      Olen saanut sellua(jota on ollut about 20vuotta) pois tekemällä tapout xt:tä. Mikään ennen sitä ei ole auttanut. Kyseessä on kyllä kauhea rääkki mutta minkäs teet, haluan kulkea kesällä rannalla häpeilemättä.

    • tumblari

      Nyt ihan aikuisten oikeasti järki käteen, leidit!

      Erilaiset voiteet, kuorinnat ja hoidot yleensä poistavat pelkkää nestettä, eivät sitä rasvaa. Ns. selluliitti on oikeasti kosmeettista selluliittia, koska selluliitti terminä on ihon sidekudoskerroksen tulehdus.

      Ruokavalion rajoittamisesta itselläni on ainoa hyöty ollut vain ylimääräisten nestekertymien poistuminen. Kiva, jos joku muu kokee muutosten auttavan.

      Helpoiten tästä appelsiini-ihoriesasta pääsee oikeasti eroon kuntoilemalla. Mikäli ihon alla olevat lihakset jännittyvät ja kasvavat, tasoittuu ihon pinta ajan mittaan. Ja kyllä, tämä vaatii hikoilua ja ponnistuksia. Tehkää alakroppatreenejä kuten esimerksiksi syväkyykky 20 kilon kahvakuulan kanssa. Ei ole helppoa aluksi, mutta on sen arvoista.

      Omasta mielestäni suurin osa kuona-ainepuheista on täyttä paskaa. Tottahan toki näillä muhkuraisilla alueilla ei verenkierto toimi hyvin ja sehän nimenomaan pitää saada toimimaan, mutta ei sinne varastoidu mystisiä toksiineja ja muita supervaarallisia kuona-aineita sen enempää kuin muuallekaan kehoon. Suurin osa kuona-aineista poistuu ulosteena ja virtsana, hikoillessa niiden määrä on häviävän pieni. Olisitte enemmän huolissanne maksanne kuona-aineista.

      Eli siis; treeniä, vähän lisää proteiinia ruokavalioon ja kärsivällisyyttä. Kosmeettinen selluliitti on käytännössä kropan ylisuuriksi venyneitä rasvasoluja, joita voi pienentää pudottamalla rasvaprosenttia ja kasvattamalla lihaksia.

      Itsellä tämä treenailu on ainakin toiminut yllättävän hyvin, vaikka aiemmin reiteni ja persaukseni olivat pelkkää appelsiinimerta. Rasvan määrän en ole liiemmin huomannut vähentyneen, mutta lihasta on tullut kiitettävästi lisää.

      Kehotan teitä tutustumaan ihmisen biologiaan hitusen syvällisemmin ennen kuin nappailette ties mitä myrkkynappeja naamaanne ja tuhlaatte satoja euroja voiteisiin.

      P.S. Olen kosmetologiksi kouluttautunut ja sielläkin asiat opetettiin päin ******.
      Näistä otin selvää itse.

    • syömällä

      hernekeittoa vaan.

    • sotasankaritar

      Julistin sodan selluliittia vastaan ja taistelu oli kova ja siihen liittyi hikeä verta ja kyyneleitä, mutta onnistuin lopulta.
      Selluliittisotaan on lähdettävä kolmelta eri rintamalta:

      1. SISÄLTÄ: ruuasta pois turha sokeri, rasva ja valkoiset jauhot, tilalle paljon kasviksia ja kalaa, pähkinöitä, lisäravinteita jotka auttavat polttamaan rasvaa ja parantavat pintaverenkiertoa, huiput ovat esim vihreä tee-kapselit ja inkivääri-kapselit.
      Vettä pari litraa joka päivä, lisätä voi molkosania, joka puhdistaa elimistöä
      Lopeta dokaaminen ja rööki niin pitkälle kuin pystyt.

      2. ULKOA: kuivaharjaus päivittäin, mieluiten aamuin illoin, päälle kylmä-kuuma-kylmä-suihku ja lopuksi ihon rasvaus selluliittivoiteella.
      Pidä kotona löysiä ja hengittäviä vaatteita.

      3. LIIKUNTA: vähintään 4xviikossa tapahtuva raskas väh tunnin kestävä lihasharjoittelu, esim uinti tai pyöräily ja väh 3xviikossa rauhallinen kävelylenkki siihen päälle

      SATAVARMASTI näitä konsteja noudattamalla selluliitti on vähentynyt jo kuukaudessa puoleen mitä se oli! Eikä tarvita kalliita hoitoja.

    • tyhmyysonrumuutta

      Sellaisista naisista, joilla ei olisi selluliittia
      ja joilla on lähes tyhjä pää ei ole puutetta.
      Hyvistä, hellistä naisista, joille mieskin on
      elävä rakastava olento on puutetta.
      Kuka teille naisille on kertonut,
      että selluliitti on paha asia.
      Miehet voivat kertoa, jos vaivaudutte kuuntelemaan
      että pyöreämuotoinen
      nainen on kaunis.
      Itseännekö varten olette kauniita?
      Hyi helvetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe