Laihduin vesipaastolla 15kg!

moimoimoi5

Hei. Haluan kertoa tarinani, miten minä pääsin eroon lihavuudestani. Olen 19-vuotias tyttö. Olen ollut koko ikäni ylipainoinen. Pahimmillaan se oli kuukausi sitten 80kg ja pituutta minulla on 171cm.

Aloin vesipaastolle. Join ainoastaan vettä 15 päivän ajan jolloinka painoni tippui 65 kiloon. Sen jälkeen olin viikon kevennetyllä ruokavaliolla: kasviksia, hedelmiä, marjoja, tuoremehuja.. Paino pysyi samana.

Sitten aloin laihduttamaan niin, miten normaalisti laihdutetaan. 1300 kcal päivässä ja reippaasti liikuntaa kuntosalilla ja ulkona. Painoni nousi aluksi pari kiloa, mutta sitten se alkoi taas pudota kilon viikko vauhtia 60 kiloon.

Nyt painan siis 60kg ja voin todella hyvin! Olen tyytyväinen kroppaani ja olen alkanut harrastaa fitnessurheilua. Yritän vielä pudottaa muutaman kilon niin olen tosi ilonen! Onko kukaan muu teistä laihduttanut vesipaastolla?

4

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heissan2

      Hei! Harrastitko liikuntaa jo vesipaaston ja kevennetyn aikana? ja poltatko? itse aloitin juuri vesipaaston ja minulle sanottiin että turha toivo koska poltan, mutta en usko että asia ihan niin on. Omat mittani ovat 77/168 ja olen 15v. Olen laihduttanut useamman kerran niukalla ruokavaliolla ja paljolla liikunnalla, mutta nyt haluaisin saada nopeaa painoa pois :)

    • marilinnnnn

      mäkin aion aloittaa huomenna vesipaaston :)

      huomasitko, että paino lähti tasaisesti kehosta ja vaatteet tulivat isoiksi? vai tuntuko et paljolti oli vaan nestettä?

    • ei pelkästään

      ajattelin juoda muitakin nesteitä. Pakko saada kilot pois. Ne vaivaa koko suoliston toimintaa >:(

    • ItkeväMies

      Moikka!

      Olen paastonnut 2 vrk. täyteen juuri. Vesipaastolla myöskin. Painonpudotus mulkakin mielessä. Olen kuullut ettei paasto sovi laihdutukseen! Mitä kummaa! Oma todistuksesi kertoo että laihduit 15kg 15 päivässä.Mielestäni jo tämän perusteella paasto kannattaa.

      Oma aloituspainoni oli 105,7kg ja kahden paastopäivän jälkeen 2,2kg vähemmän, 103,5kg. Eli samaa vauhtia etenee. Kylmyys alkoi kiusaamaan jossain 1vrk6h kohdalla, värisin kylmyydestä. Juuri nyt se on ohi. Voi kuulua paastoon tai ei, mulla kuului. Sain kirjoituksestasi suuresti lisämotivaatiota jatkaa vesipaastolla.
      Motivaatiota etsin kaikilta tästä kertoneilta.Kiitos oikeasti todella kun kirjoitit motivointia ylläpitävän viestisi. Onko painosi nykyään missä tilanteessa?


      Väsymys alkoimulla muuten olla huipussaan samaan aikaan kylmyyden tuntemisen kanssa. Eli n. 30h kohdassa.Nukuin yli 13h viime yönä. Koen sen isoksi voitoksi, isoksi motivaatiobonukseksi. Yli 25pros tämänhetkisestä paastokestosta. Kyllä nyt pitäisi huomiseen näillä motiiveilla päästä. En uskonut vesipaastolle lähtiessä pääseväni 12 tuntiakaan. Lisäksi tää on helpompaa kestää kuin mehupaasto, kokemusta on. Outoa! Luulin vesipaaston ihan " helvetistä seuraavaksi " mutta täähän on helpompaa kun ei mehun maun saanti lisää halua saada lisää mehumakua, ja sitten lisää tekee mieli makuja kuten pizzaa. Vesi pitää suun makukokemuksen neutraalina eikä impulsoi suuhun tullessaan syöntihalua toisin kuin mehumaut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe