lyhyt mies?

Seppo

Haluaisin tiedustella paria mielipideasiaa!

minkä pituinen mies teidän mielestänne on lyhyt mies?? En nyt tarkoita kuitenkaan mitään kääpiökokoja.

Entä minkä pituinen on mielestänne keskipituinen mies??

12

3770

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 164 cm

      Lyhyt on noin alle 173 cm. Keskipituinen noin 173-183. Siitä ylöspäin on mies pitkä.

      Pituudella ei Seppo kuitenkaan tositilanteessa ole ollenkaan sellaista merkitystä kuin seuranhakuilmoituksista voisi päätellä.

      • Partapekka

        Minun tyttöystäväni ovat kaikki olleet yli 170cm. Itse olen 175cm. Fiksun ihmisen erottaa puheista......


      • Lyhyt

        "Pituudella ei Seppo kuitenkaan tositilanteessa ole ollenkaan sellaista merkitystä kuin seuranhakuilmoituksista voisi päätellä"

        Aivan oikein. Miehen pituus merkitsee huomattavasti enemmän kuin ko. ilmoituksista voi päätellä!


    • pituudesta

      Minulle lyhyt mies on itseäni lyhyempi eli alle 172cm. Sopiva on n. 180-185cm.

    • likka

      jos nainen on 165 cm pitkä, hän on keskipituinen. Mutta jos mies on 165 cm, niin häntä pidetään lyhyenä. Mistä tämä johtuu? Siitä, että suurin osa miehistä on pitkiä. Ja pitkä mies nykyaikana on YLI 190 senttiä pitkä. 180- 190 cm on keskipitkä vielä. Alle 180cm on lyhyt mies. Mutta mitä sillä pituudella väliä? Ainakaan rakkaudessa se pituus ei merkitse.
      Ja paljon tärkeämpää kuin pituus ns. valintakriteerinä on tapa esiintyä ( mm. jutut, luonne, käytös ja pukeutuminen), siis se kokonaisuus. Jos mies on pitkä, mutta huonoryhtinen ja ei kiva luonteeltaan, niin tuskin hänen pituudestaan silloin on paljoa iloa.
      Tietysti on niin, että harva mies on itse valmis seurustelemaan itseään kymmenen senttiä pidemmän naisen kanssa. Tässä varmaan vaikuttaa enemmän se, että pelätään muiden ihmettelyä, kuin se, että mitä itse haluaa.
      Kaikki naiset eivät halua todella pitkää miestä, kuten kaikki eivät halua lyhyttäkään.

    • huuhaa

      ...mitä pienempi mies,sitä isommat...

    • mansikka

      Lyhyt mies on mua lyhyempi ja keskipituinen mies on mua pidempi. Mun pituus on 163cm. Oma mieheni on 180 cm, ihanan pitkä ja komee!

    • Juuso

      ...siis sen uskon, että miehen pitäisi olla pidempi kuin itse, mieluiten jotain 5cm. Mutta mikä siinä pitkässä viehätyttää, jos itse olet 165cm ja haluaisit vähintään 180cm miehen ? Onko se jotenkin mukava kun on ison näkönen kaveri ? Eikös se olisi sama jos on lihaksikas, mutta 10cm lyhempi tai jotain ?

      • n173

        Ei ole sama jos on lyhyehkö ja lihaksikas kaveri. Lyhyyttä alle 172 ei voi kompensoida oikeen millään, poikkeus vahvistaa säännön vain harvoin tässä tapauksessa.


    • MyNameIsRobertToo

      Keskipituus Suomessa on noin 178-180cm, mielestäni tuosta /- 5cm on normaalipituus eli n. 174-184cm, (lyhyehkö 170-173cm, lyhyt 167-170cm,) todella lyhyt >166cm, pitkä 185-190cm, todella pitkä 190cm> ... Itse oon 168cm/78kg, pidän itseäni lyhyen ja lyhyehkön välimaastossa ...

    • *******************

      Omasta mielestäni lyhyt mies on alle 170cm. Suunnilleen keskipituinen on 170-175cm, pitkähköt 175-180cm ja yli 180cm sitten pitkiä. Tämä on oma mielipiteeni, ja näkökulmaani vaikuttaa tietysti se, että olen itse vain noin 162cm pitkä, tai siis lyhyt nainen.

    • 165-180 keskipituine

      Mielestäni alle 165 cm mies on lyhyt ja 165-180 keskipituinen. Siitä ylöspäin mies on mielestäni pitkä. Tämä riippuu myös siitä, onko mies siro vai raskaampirakenteinen. Raskaampirakenteinen lyhyt mies ei vaikuta niin lyhyeltä. Raskaampirakenteisella en tarkoita lihavaa, vaan lihaksikasta ja isoluista.

      Ei Seppo pituudella ole niin väliä. Ajatteleppa Johnny Deppiä ja Tom Cruisea. Johnny Depp äänestettiin seksikkäimmäksi mieheksi ja mikä on jätkän pituus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe