Haluaisin tiedustella paria mielipideasiaa!
minkä pituinen mies teidän mielestänne on lyhyt mies?? En nyt tarkoita kuitenkaan mitään kääpiökokoja.
Entä minkä pituinen on mielestänne keskipituinen mies??
lyhyt mies?
12
3921
Vastaukset
- Nainen 164 cm
Lyhyt on noin alle 173 cm. Keskipituinen noin 173-183. Siitä ylöspäin on mies pitkä.
Pituudella ei Seppo kuitenkaan tositilanteessa ole ollenkaan sellaista merkitystä kuin seuranhakuilmoituksista voisi päätellä.- Partapekka
Minun tyttöystäväni ovat kaikki olleet yli 170cm. Itse olen 175cm. Fiksun ihmisen erottaa puheista......
- Lyhyt
"Pituudella ei Seppo kuitenkaan tositilanteessa ole ollenkaan sellaista merkitystä kuin seuranhakuilmoituksista voisi päätellä"
Aivan oikein. Miehen pituus merkitsee huomattavasti enemmän kuin ko. ilmoituksista voi päätellä!
- pituudesta
Minulle lyhyt mies on itseäni lyhyempi eli alle 172cm. Sopiva on n. 180-185cm.
- likka
jos nainen on 165 cm pitkä, hän on keskipituinen. Mutta jos mies on 165 cm, niin häntä pidetään lyhyenä. Mistä tämä johtuu? Siitä, että suurin osa miehistä on pitkiä. Ja pitkä mies nykyaikana on YLI 190 senttiä pitkä. 180- 190 cm on keskipitkä vielä. Alle 180cm on lyhyt mies. Mutta mitä sillä pituudella väliä? Ainakaan rakkaudessa se pituus ei merkitse.
Ja paljon tärkeämpää kuin pituus ns. valintakriteerinä on tapa esiintyä ( mm. jutut, luonne, käytös ja pukeutuminen), siis se kokonaisuus. Jos mies on pitkä, mutta huonoryhtinen ja ei kiva luonteeltaan, niin tuskin hänen pituudestaan silloin on paljoa iloa.
Tietysti on niin, että harva mies on itse valmis seurustelemaan itseään kymmenen senttiä pidemmän naisen kanssa. Tässä varmaan vaikuttaa enemmän se, että pelätään muiden ihmettelyä, kuin se, että mitä itse haluaa.
Kaikki naiset eivät halua todella pitkää miestä, kuten kaikki eivät halua lyhyttäkään. - huuhaa
...mitä pienempi mies,sitä isommat...
- mansikka
Lyhyt mies on mua lyhyempi ja keskipituinen mies on mua pidempi. Mun pituus on 163cm. Oma mieheni on 180 cm, ihanan pitkä ja komee!
- Juuso
...siis sen uskon, että miehen pitäisi olla pidempi kuin itse, mieluiten jotain 5cm. Mutta mikä siinä pitkässä viehätyttää, jos itse olet 165cm ja haluaisit vähintään 180cm miehen ? Onko se jotenkin mukava kun on ison näkönen kaveri ? Eikös se olisi sama jos on lihaksikas, mutta 10cm lyhempi tai jotain ?
- n173
Ei ole sama jos on lyhyehkö ja lihaksikas kaveri. Lyhyyttä alle 172 ei voi kompensoida oikeen millään, poikkeus vahvistaa säännön vain harvoin tässä tapauksessa.
- MyNameIsRobertToo
Keskipituus Suomessa on noin 178-180cm, mielestäni tuosta /- 5cm on normaalipituus eli n. 174-184cm, (lyhyehkö 170-173cm, lyhyt 167-170cm,) todella lyhyt >166cm, pitkä 185-190cm, todella pitkä 190cm> ... Itse oon 168cm/78kg, pidän itseäni lyhyen ja lyhyehkön välimaastossa ...
Omasta mielestäni lyhyt mies on alle 170cm. Suunnilleen keskipituinen on 170-175cm, pitkähköt 175-180cm ja yli 180cm sitten pitkiä. Tämä on oma mielipiteeni, ja näkökulmaani vaikuttaa tietysti se, että olen itse vain noin 162cm pitkä, tai siis lyhyt nainen.
- 165-180 keskipituine
Mielestäni alle 165 cm mies on lyhyt ja 165-180 keskipituinen. Siitä ylöspäin mies on mielestäni pitkä. Tämä riippuu myös siitä, onko mies siro vai raskaampirakenteinen. Raskaampirakenteinen lyhyt mies ei vaikuta niin lyhyeltä. Raskaampirakenteisella en tarkoita lihavaa, vaan lihaksikasta ja isoluista.
Ei Seppo pituudella ole niin väliä. Ajatteleppa Johnny Deppiä ja Tom Cruisea. Johnny Depp äänestettiin seksikkäimmäksi mieheksi ja mikä on jätkän pituus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776