mies ei halua lasta

lasta haluava

Mitä pitäisi tehdä kun minä tahdon lapsia yli kaiken, mutta mies ei tunnu olevan valmis siihen nyt eikä tosi pitkään aikaan? On tosi syyllinen olo haluta kun mies katsoo kuin tyhmää eikä ymmärrä että miksi lapsia haluan. onko muilla kokemuksia?

5

1371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hele

lasta olen saanut "ruinattua".Ei sillä etteikö lapset nyt olisi isälleen maailman tärkeimpiä asioita,mutta meillä myös on jokaisen lapsen kohdalla pitänyt käydä jommoista kädenvääntöä ja mökötystä ja uhkailua ja vaikka mitä.Itse olisin tehnyt varmaan useammankin tai tekisin kenties vielä yhden ainakin mutta se tuskin on enää mahdollista.Ja ikääkin kyllä rupeaa kohta olemaan...Sen huomaa niissä tilanteissa kuka ne lapset on halunnut kun mietitään eri paikkoihin lähtöä,eli minä olen lasten kanssa tai hommaan hoitajan,ei suoraan kyllä sano eikä riitelekkään siitä asiasta,mutta rivien välistä voi lukea....no,hyvä kuitenkin näin...Sinnikkäällä puhumisella toivottavasti onnistut sinäkin...

• Siiri

Itse en ainakaan edes yrittäisi lasta, jos mies ei olisi 100 %:sti mukana. Millainen on sellainen parisuhde, jossa manipuloidaan ja painostetaan toista omien mielihalujen mukaan. Ei ainakaan HYVÄ parisuhde.

Tämä ei todellakaan ole helppo aihe, sen myönnän. Itsellänikin on vauvakuume, mutta mieheni on selvästi ilmoittanut, ettei halua vielä lapsia. Eiköhän tässä jaksa muutaman vuoden odottaa, olemmehan vasta 23-vuotiaita. Olisi kiinnostavaa tietää, minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette.

Ja Helelle vielä sen verran, että lapset eivät ole tyhmiä. He kyllä ymmärtävät enemmän kuin aikuiset monesti luulevat. Jokaisen lapsen tulisi olla toivottu ja haluttu -vaikka ainahan sekään ei ole mahdollista. Lapsesi varmasti ymmärävät -jos ei nyt niin myöhemmin, että isukki ei niin kovasti olisi heitä halunnutkaan. Mieti miltä tämä heistä tuntuu...

• Fanny
        Siiri kirjoitti:

Itse en ainakaan edes yrittäisi lasta, jos mies ei olisi 100 %:sti mukana. Millainen on sellainen parisuhde, jossa manipuloidaan ja painostetaan toista omien mielihalujen mukaan. Ei ainakaan HYVÄ parisuhde.

Tämä ei todellakaan ole helppo aihe, sen myönnän. Itsellänikin on vauvakuume, mutta mieheni on selvästi ilmoittanut, ettei halua vielä lapsia. Eiköhän tässä jaksa muutaman vuoden odottaa, olemmehan vasta 23-vuotiaita. Olisi kiinnostavaa tietää, minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette.

Ja Helelle vielä sen verran, että lapset eivät ole tyhmiä. He kyllä ymmärtävät enemmän kuin aikuiset monesti luulevat. Jokaisen lapsen tulisi olla toivottu ja haluttu -vaikka ainahan sekään ei ole mahdollista. Lapsesi varmasti ymmärävät -jos ei nyt niin myöhemmin, että isukki ei niin kovasti olisi heitä halunnutkaan. Mieti miltä tämä heistä tuntuu...

Meillä oli sellanen tilanne että mulla oli helvetin kovia menkkakipuja, eikä endometrioosin mahdollisuutta suljettu pois. Miehelle sitten että nyt meidän kannattas ruveta lasta tekemään, kuumekin oli valtava. Mies ei suostunut, sanoi että kyllä sitä vielä kerkii, mutta endometrioosi pahenee, mikäli se minulla oli. Sitten sain miehen tajuamaan että mä en todellakaan halua ruveta lasta tekemällä tekemään, hoitojen kanssa siis. Meillä tärppäsikin kolmannesta kierrosta pillereiden lopettamisesta. Ikää meillä on "vain?" 21 vuotta, mutta hommiin piti ruveta kun hedelmällisimmillään vielä ollaan. Onneksi mies sen tajusi.
        Nyt olen viikolla 26 ja mies yhtä innoissaan vauvasta kuin minäkin.

Koittakaa miehillenne selittää että vielä kun lapsen voi saada luonnollisesti, niin silloin kannattaa ryhtyä toimeen ja että täytyy osata olla onnellinen siitä että ei ole mitään sairautta, joka estäisi raskaaksi tulon.

Entäpä jos vaikka minun mies olisi innostunut lapsen teosta vasta tuossa kolmenkympin hujakoilla, minulla olisi voinut endo pahentua mikäli se minussa on ollutkaan, hedelmällisyys alkaa laskea jo 25 ikävuoden jälkeen. Ja vielä kun jaksaa.
        Tarkoitukseni ei ole vähätellä vanhempia ensisynnyttäjiä tai muutenkaan vanhempia synnyttäjiä, kaikilla ei ensinnäkään ole elämäntilanne hyvä lapselle ja kaikki ollaan yksilöitä. Tämä oli siis minun kantani.

• DonnaJuanita

En ikinä itse ruinais yhtään lasta. Jos mies ei tee aloitetta, olkoon lapset tekemättä.
      Mikä hiiskatin velvollisuus se naisella on ruinata?
      Ajattelisitte edes niitä syntymättömiä jotka synnyttyään ovat vaan toisen vanhempansa haluumia...kamalaa.

• Ruuna

Onko mies teille joku siitossonni vai? "Minä haluan lapsen, mies ei". Varsin outo parisuhde, jos nämä asiat eivät ole yhteisesti mietittyinä jo alusta alkaen. Varsin vastuuntunnotonta porukkaa, huh huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4809
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      103
      4526
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4000
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3897
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      121
      2942
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2698
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2617
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2612
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2444
    Aihe