Tapasin kuukausi sitten meilenkiintoisen naisen, joka ei ulkoisesti ole varsinainan ihannenaiseni. Hän on siis "normaalivartaloinen" nelikymppinen nainen, ihan sellainen tavallinen, ei lihava, mutta löysää on siellä ja täällä. Ajattelin, että kaitpa minun on totuteltava tuollaiseenkin naisvartaloon, kun muunlaisia ei juuri ole tarjolla kuin 20v nuoremmissa.
Taustaksi kerrottottakoon, että aikaisemmissa parisuhteissani olen hakannut päätäni seinään sporttimisujen kanssa, mutta eipä ole arki toiminut. Vaikeeta tämä vaan tuntuu olevan. Seksi sentään toimii yllättävän hyvin kun uunituoreet kemiat vetää ja molemmat olemme samalla tavalla pikkuisen pervoja. Seksi on hauskaa ja rentoa, mutta kuitenkin mietin, että kauanko jaksan kiinnostua hänestä seksuaalisesti. Mitään ongelmaa ei olisi, ellei hän olisi niin rakastunut. Pelkään satuttavani tuota ihanaa naista, jos totean, että en vaan halua alkaa hänen kanssaan parisuhteeseen, en toki koskaan sano perimmäistä syytä.
Onko kukaan toinenen sporttipeppufriikki onnistunut pääsemään pakkomielteestään? Tahtoisin, mutta kuinka?
Naisen paksuus, tähänkö tämä kaatuu :(
50
1324
Vastaukset
- Possu & pässi
Mahtaisikohan auttaa, jos kasvattaisit henkisiä ominaisuuksiasi. Et taida tietää, mitä se meinaa ja tarkoittaa, jotta tuskin.
- 10+4
Kroppaa voi muokata ja kiinteyttää, luonnetta ei voi.... Jos teillä muut jutut sujuu ja tykkäät, niin miksi et ehdota, että sporttaatte yhdessä :)) Salille ja lenkille kimpassa!
Lenkkeillään kyllä yhdessä, mutta:
a) en halua vaatia vaan hyväksyä
b) ei 40 nainen enää ohene, jos on paksuuntunut vuosien saatossa, paksuuntumista voi hillitä, mutta sunntaa ei voi kääntää.
Eli mun on joko kyettävä hyväksymään naiseni tai sanottava hyvästi alkumetreillä, jos pelkään etten siihen kykene. Tiedän, että moni mies ois aivan haltioissaan, sillä hän ihana ihminen ja tiso kaunis kasvoiltaan, mutta oon tälläinen sporttifriiki :/ Pitääköhän kasvattaa massua itsekin.- 10+8
Ole hänen kanssaan niin kauan kunnes löydät paremman, niinhän ne naisetkin tekevät.
- eimesuututa
Tuokin on omituista taikauskoa, että nelikymppinen ei enää voi hoikistua. Ajattelit siis mieluummin dumpata hänet selityksittä kuin odottaa muutama kuukausi spontaania hoikistumista?
En nyt mielellään haluaisi käyttää julkkiksia mallina, mutta ei Raakel Lignell käsittääkseni ole mikään taruolento. Nainen voi itse alkaa hoikistua ihanan miehen ja paljon lemmiskelyn ansiosta, tai voit hyvin positiivisessa mielessä kannustaa häntä pääsemään kymmenen-viidentoista vuoden takaisiin kauniisiin mittoihinsa. Tuo ajatus oman mahan kasvattamisesta on hyvin solidaarinen, mutta ehkä tarpeeton? eimesuututa kirjoitti:
Tuokin on omituista taikauskoa, että nelikymppinen ei enää voi hoikistua. Ajattelit siis mieluummin dumpata hänet selityksittä kuin odottaa muutama kuukausi spontaania hoikistumista?
En nyt mielellään haluaisi käyttää julkkiksia mallina, mutta ei Raakel Lignell käsittääkseni ole mikään taruolento. Nainen voi itse alkaa hoikistua ihanan miehen ja paljon lemmiskelyn ansiosta, tai voit hyvin positiivisessa mielessä kannustaa häntä pääsemään kymmenen-viidentoista vuoden takaisiin kauniisiin mittoihinsa. Tuo ajatus oman mahan kasvattamisesta on hyvin solidaarinen, mutta ehkä tarpeeton?Jos hän itse haluaisi niin vois toimia. Hän sanoo, että pitäähän naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni. Hmmm, miks sen kaiken pitää olla vyötäröllä :( En vaan kykene näkemään mitää seksikästä jenkkakahvoissa vaikka kuinka yritän.
- nainen 40+
40 nainen voi hoikistua, jos itse niin haluaa. Toisen "vaatimuksesta" tuskin. Hyvä, ettet ajattelekaan vaatia, vaan mietit, voitko itse hyväksyä. Fiksua.
Mutta, jos et voi hyväksyä häntä juuri sellsisena kuin hän nyt on, niin mieti tarkasti mitä teet. Älä loukkaa häntä pitkittämällä suhdettanne, jos tuntuu ettet hyväksy. Pyöreämmistäkin naisista pitäviä miehiä on :), joten älä suotta tuhlaa hänen aikaansa.
Erään exän jätin, kun huomautteli " pyöreydestäni", enkä voinut kuvitella jatkavani ihmisen kanssa, joka ei minua hyväksynyt. Oltuamme hetken erossa, katui sanojaan ja halusi takaisin. Edelleen parin vuoden jälkeen viestittää kaipaavansa ja arvostavansa yhteistä aikaamme. "Pyöreys" ei enää olisi haitannut, kun muut asiat toimivat niin hyvin. Älä tee, mitä kadut myöhemmin.
Nykyinen miesystäväni hyväksyi minut juuri sellaisena kuin olen ja olenkin suhteen aikana ohentunut 15 kg. Ihan itseni vuoksi. Ironista, mutta totta.... Suhteessa, jossa toivottiin minun hoikistuvan, lihoin henkisen pahan olon vuoksi ja taas suhteessa, jossa minut hyväksyttiin täysin, laihduin kuin itsestään. Vaikka tarvetta siihen ei toisen puolesta olisi ollut.
Toivottavasti teet hyvän ratkaisun teidän molempien kannalta. Tsemppiä! - 11/12 (n)
mr-groove kirjoitti:
Jos hän itse haluaisi niin vois toimia. Hän sanoo, että pitäähän naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni. Hmmm, miks sen kaiken pitää olla vyötäröllä :( En vaan kykene näkemään mitää seksikästä jenkkakahvoissa vaikka kuinka yritän.
Ei toimi, ellei itse halua. Jos hän itse on tyytyväinen kokoonsa, etkä sinä sitä hyväksy, niin olisiko aika jatkaa erillään?
Moni mies on tuota mieltä, että naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Anna hänelle vapaus löytää ihminen, joka hyväksyy hänet täysin.
Rakastamani ihminen sanoi, minulle ( keski-ikäiselle hieman kiloja keränneelle naiselle), että hän ei välitä paljonko painan. Vaan tärkeintä hänelle on, mitä minulla on korvieni välissä ja millainen tunne hänelle tulee minusta. - 8+20
mr-groove kirjoitti:
Jos hän itse haluaisi niin vois toimia. Hän sanoo, että pitäähän naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni. Hmmm, miks sen kaiken pitää olla vyötäröllä :( En vaan kykene näkemään mitää seksikästä jenkkakahvoissa vaikka kuinka yritän.
Miksi et keskity siihen, mikä hänessä on seksikästä?
- 8+10
10+8 kirjoitti:
Ole hänen kanssaan niin kauan kunnes löydät paremman, niinhän ne naisetkin tekevät.
Tätä neuvoa ei kannata noudattaa. Fiksut ihmiset eivät toimi näin, ei naiset, eikä miehet.
- tavis mies.
10+8 kirjoitti:
Totta muuten tämä. Naiset etsii aina ruikasta ja komeaa. Siihen saakka ehkä tavis kelpaa. Läskit naiset samanlaisia et etsivät komeita miehiä ja omatasoinen ei kelpaa.
- 5+2=16
8+10 kirjoitti:
Tätä neuvoa ei kannata noudattaa. Fiksut ihmiset eivät toimi näin, ei naiset, eikä miehet.
Ai sinäkö sen määrittelet mikä on "fiksua"? Tuskin.
- rehevä ja kaunisq
mr-groove kirjoitti:
Ihan selvä juttu. Kannattaa päättää suhde. Kiireen vilkkaa. Nyt aikaa kulunut jonkin verran, kerrothan kuulumiset.
Tietysti hänen lähtötilanteensa on kaukana siitä, mistä Raakel Lingel lähti laihduttamaan, itse asiassa ei kovin kaukan siitä, mitä Raakel on nyt. Kuten sanoin, olen niin tottunut vähän erilaisiin naisiin, eli vika on mun päässä.
- rehellisyyttä
Jos kilot tai kroppa haittaa, niin silloin sen pitääkin haitata. Jos ihmissuhteessa toinen ei kuitenkaan kestä toisen olemusta ja yrittää väkisin kääntää ajatukset niin, että toinen olisi hänen mielestään ok, vaikka aidosti ei niin ajattele, niin silloin suhteen pitääkin kaatua siihen mahdollisimman nopeasti. Ei kukaan tarvitse itselleen teeskentelevää, epäaitoa, epärehellistäkin ihmistä, joka ei aidosti hyväksy ihmisenä sellaisenaan kuin on. Ihmisyyteen kuuluu epätäydellisyys ja kilot voivat olla vain yksi negatiivinen asia, niitä voi olla paljon muitakin, mitä ei toisessa hyväksy. Kaikissa ihmisissä on omat huonot puolensa, ja ei ole olennaista ovatko ne pinnallisia vai eivät vaan olennaista on kiinnostaako persoona niin paljon, että ylipäätään ei välitä vähemmän tärkeistä asioista. Jos syy kiinnostumattomuuteen oli kiloissa, niin kaiken pointti on se, että ihmisenä hän ei ole kuitenkaan riittävän kiinnostava. Silloin on aina parempi myöntää, että ei kiinnosta tarpeeksi, kuin teeskennellä tunteita.
Pointti taitaa olla juuri tässä. Kokonaisuus ei vaan ole riittävän kiinnostava ja kilot alkavat hiertämään.
- Rakastunut?
Hän on rakastunut, sinä et? Rakastunut/ ihastunut ihminen ei mieti toisen huonoja puolia/ puutteita, vaan kiinnittää huomionsa hyviin puoliin ja hyväksyy hänet sellaisena kuin on. Vikoineen päivineen.
Anna hänen mennä ja löytää oikea rakkaus. Satutat häntä nyt jättämällä hänet, mutta tulet satuttamaan häntä vielä enemmän jäämällä. Jos ajattelet hänestä jo nyt tuolla tavalla. Taidatpa tietää sen itsekin. - overtherainbows
Ei kun Mr-G on kymmenen sporttisen psykonartun jälkeen paitsi valikoiva myös sitoutumiskammoinen. Minä antaisin mr:lle aikaa puoli vuotta totutella uuteen elämäntilanteeseen. Hän itse vaikuttaa pessimistiseltä ja valmiilta pakenemaan pienimmästäkin signaalista (esim. joku pvä ei teekään mieli seksiä -> nainen on dumpattava). Jos ei ole koskaan terveesti ja vastavuoroisesti rakastunut, siihenkin täytyy totutella. Olisi mielenkiintoista haastatella aloittajaa hänen äitisuhteestaan : )
- lifemocker
miksi et voisi kannustaa naista kuntoilemaan?
- 4+16
Arki toimii, seksi sujuu ja nainen on rakastunut sinuun. Sinun
vastarakkautesi on sitten vai jenkkakahvoista ja parista vatsamakkarasta kiinni?? Itse varmasti olet jokanaisen unelma, täydellinen huippujätkä? Voi v.ddu, miten pinnallista paskaa!- lifemocker
aika suuri osa ihmissuhdetta on se, että pitää toisesta fyysisesti...
- 17+20
Miehille naisten kroppa vaan nyt sattuu olemaan iso asia jopa dealbreaker. Pitäkää naiset huolta kropastanne niin mahdollistatte suhteeseen pääsyn ja siinä pysymisen.
Mun mielestä monet naisista ei tajua miten tärkeää hoikkuus on miehille. Tietenkin mies myös huolehtii omasta kropastaan, ei toiselta voi vaatia jotain minkä eteen ei itse jaksa tehdä mitään. - lifemocker
17+20 kirjoitti:
Miehille naisten kroppa vaan nyt sattuu olemaan iso asia jopa dealbreaker. Pitäkää naiset huolta kropastanne niin mahdollistatte suhteeseen pääsyn ja siinä pysymisen.
Mun mielestä monet naisista ei tajua miten tärkeää hoikkuus on miehille. Tietenkin mies myös huolehtii omasta kropastaan, ei toiselta voi vaatia jotain minkä eteen ei itse jaksa tehdä mitään.on se naisillekkin
17+20 kirjoitti:
Mun mielestä monet naisista ei tajua miten tärkeää hoikkuus on miehille. Tietenkin mies myös huolehtii omasta kropastaan, ei toiselta voi vaatia jotain minkä eteen ei itse jaksa tehdä mitään.Totta! Hoikat naiset eivät kauaa vapailla markkinoilla pöyri, elleivät sitten itse halua. Olisi vaan niin paljon helpompaa, jos voisi viehättyä vähän pyöreämmistäkin, mutta kaitpa tässä on aivan ensimmäiseksi hyväksyttävä itsensä mieltymyksineen.
- Empiiristä...
Ihan shaisse-puhetta, että miehet katsois paljon naisten kroppaa. Menkää lähimpään Prismaan tai Citymarkettiin. Kyllä niillä läskeillä naisilla on useimmiten miehet. Sama juttu jossain lasten vanhempain illoissa: ne läskit naiset siellä vaatoaa sormus sormessa ja hoikemmat naiset ovat eroinneit yksinhuoltajia.
- ~c~
Ehkä eroaminen vaatii samanlaista viitsimistä kun kuntoilu.
- yks vaihtoehto
~c~ kirjoitti:
Ehkä eroaminen vaatii samanlaista viitsimistä kun kuntoilu.
Tai pahimmassa uskottomuuskriisissä voi painokin pudota romahtamalla....
- lifemocker
joillakin on mentaliteetti, että parempi olla huonossa suhteessa kuin ilman
- pumavm65
Meillä on hieman ehkä samanlainen tilanne, hetken jopa luulin, että olet HÄN. Mutta minä olen jo lähempänä 50 ja tämä mies 35. En ole ihan hoikka, mutta en kyllä missään nimessä edes pyöreähkö, en ehkä lukisi sporttipepuksikaan (164 63). Sitäpaitsi, kun hän kerran yllytti syömään toisen kakkupalasen, niin kieltäydyin koska lihon ja mitä sä siitä tykkäisit? Hän vastasi:"sit sä vaan painaisit vähän enemmän".
Hei, mulla oli kans kaiken maailman typeriä "vaatimuksia" miehelle, ruskeita silmiä, tupakoimattomuus, ei tatskoja, ei pikku lapsia, ei kaljamahaa....Oikeesti, ei ne merkkaa mitään, jos ihminen, persoona on mieleinen. Sekin on ikävää, jos pelkästään kinky seksi on se yhdessä pitävä voima. Jokin muu täytyy vetää yhteen kuin seksi tai typerä epäolennainen ulkomuotoseikka, silloin se kestää ja on rakkautta.
Nauti nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Ole kuitenkin naisellesi rehellinen ja kerro, ettet itse tunne niin voimakkaasti. Kerro HÄNELLE rehellisesti, että sua "harmittaa" hänen ulkomuotonsa. Vain hän voi siihen vaikuttaa, jos haluaa. Muista myös kehua ja kertoa, mistä hänessä erityisesti pidät. Silleen saatatte huomata olevanne onnellisia jatkossakin.No en ole hän, naiseni on mua muutaman vuoden nuorempi.
No sitä en kerro, en vaan voi, minun on joko hyväksyttävä hänen sellaisenaan tai sitten ei. Jaakobinpainia käyn yhä asian kanssa, muttaa olen aivan hämmästynyt seksuaalisen vireen määrastä. Periaatteessa hänen ei pitäisi kiinnostaa minua näin paljon, mutta kylläpä vaan kiinnostaa ;) Aika elirainen nainen, verrattuna siihen, mihin olen tottunut ... mutta ei lainkaan huono kokemus.
Mutta yhteinen matka jatkuu, ainakin kesälomareissun verran, se kertoo aika paljon, kun ollaan 10 päivää yhdessä. Hän tietää tasan tarkkaan, missä mennään ja hyväksyy tilanteen, ykskään sporttimisu ei hyväksyisi. He haluavat palvontaa osakseen ja minähän en enää yhtään naista palvo. Se tie on kuljettu.
- Mieti itse
Kyllä se vain se vartalo merkkaa aika paljon.
Jos nainen on ylipainoinen ja joku jenkkakahvainen niin eipä paljon kiinnosta.
Mitään superurheilufriikkejä en etsi itse, mutta vielä enemmän ahdistaa olla jonkun kanssa jolla perse vain levenee tai on levennyt eikä nainen välitää vaan kaikki on ok "kun persoona ratkaisee ja on hyvä jos on jotain mistä ottaa kiinni" yms. säläpaskaa mitä suloisia valheita pyöreät kertovat itselleen.
itse kiihotun kovasti kunnon naisista eli naisista joilla keho on kohdiksessa eikä niin että on se revähtänyt levälleen.
En usko että teidän suhde tulee toimimaan. Koska on aika satavarma että jos henkilö itse ei tajua tilaansa tai tahdo sitä muuttaa niin ei se tule sitä muuttamaan.
Itselläkään ei ole halua muuttaa ketään pyöreää tai lössönaista omani mieleni mukaiseksi vaan etsin sellaisen joka on minun makuuni ja jonka tiedän ulkoisen olemuksen perusteella pitävän huolen itsestään.
Vähempi ei vain kelpaa ja kyllä se olemus kertoo paljon persoonasta.
Ihmiset lässyttää kaiken maailman höpöjä että muka lapsien olemassaololla ei ole väliä tai sillä onko toinen lihava vai ei. Hoooohohoho.
Sitten noita vertaillaan johonkin sellaiseen onko minkä väriset silmät.
Silmien väri ei vaikuta suhteeseen ja persoonaan, mutta lössähtänyt ulkomuoto ja jonkun toisen pennut jaloissa pyörimässä vaikuttavat varmasti. No mulla on toisen kanssa tehty pentu (tosi rakas sellainen) jaloissa pyörimässä, joten neitsyttä en hae. Vaikka suhde arveluttaa monessa mielessä, niin arvostan tosi paljon sitä, että naisellani on aikaa mulle ja hän haluaa sitä järkätä jatkossakin.
- Mieti itse
"No mulla on toisen kanssa tehty pentu (tosi rakas sellainen) jaloissa pyörimässä, joten neitsyttä en hae. "
Eli siis joko ihmisellä on lapsi tai hän on neitsyt?!
" Vaikka suhde arveluttaa monessa mielessä, niin arvostan tosi paljon sitä, että naisellani on aikaa mulle ja hän haluaa sitä järkätä jatkossakin. "
Siis tässähän on ihan kyse sinun päätöksestä.
Jos tykkäät pyöreämmästä niin mikäs siinä. Itse vain tiedän omalta kohdaltani kun olen moista suhdetta kokeillut ettei se pyöreä nainen muutu edes omassa mielessä mielenkiintoisemmaksi vaikka kuinka yrittäisi.
Kyllä se keho kertoo persoonasta tai oikeammin olemus ja jos naisen olemus ei miellytä ja nainen ei ole sellainen joka pitää kehostaan olemuksestaan huolta kuten tahtoisit niin ---ei siitä mitään tule.
- gfrhjffjfj
Kuten itsekin ap sanoit, ns. vika on sun omassa päässäsi. Olet tottunut tietynlaiseen naiseen ja siitä tietysti ihannenaisesta on vaikeaa päästä eroon.
Itselläni on ollut elämäni aikana miehiä jotka ovat olleet todella sporttisia, itsekin olen aina harrastanut liikuntaa mutta en niin tosissani vaan lähinnä niin että yleiskunto pysyy yllä ja mieli virkeänä.
Nyt olen jokunen aika sitten tutustunut mieheen joka on ensimmäinen joka ei harrasta säännöllisesti mitään ja se on aivan ihanaa :) meillä oli todella syvä henkinen yhteys , ja ulkönäkö miellyttää kovasti mutta hän ei ole kropaltaan niin timmi millaiseen olen yleensä tottunut.
Mutta se ei todellakaan haittaa vaan arvostan hänen luonnettaan valtavasti, juuri sitä että hänellä on aikaa mulle eikä ensimmäinen kommentti ole aina että " mun pitää tänään treenata, ehkä ehditään näkemään pari tuntia".
Kun ei ole enää mikään nuori itsekään niin sitä alkaa arvostaa ihan eri asioita kumppanissa. Muutamalla vatsamakkaralla ei ole mitään merkitystä tässä iässä vaan se on kultaakin kalliimpaa jos löytää ihmisen jonka kanssa on hyvä olla ja on onnnellinen ja voi olla oma itsensä.- Mieti itse
Eli siis nuorempana arvostit timmiä miestä mutta kun itsekin olet vanhentunut niin olet valmis hyväksymään miehen luonteen etkä katso timmiä vartaloa...
Onkohan tuossa viisaus yhtään lisääntynyt vai vain oman vartalon kohdalla tullut gravitaatio peliin?
- gfrhjffjfj
siis meillä ON syvä henkinen yhteys... :) korjausta edelliseen...
- gfrhjffjfj
Mieti itse nikille : mulle on aina merkinnyt paljon henkinen yhteys vaikka tuosta ei ehkä sitä kuvaa saanutkaan. Ei mulle ole nuorempanakaan merkinnyt vain pelkkä ulkonäkö, jos henkistä yhteyttä ei ole, niin ei tule suhdettakaan, ei edes nuorena.
Olet varmasti oikeassa että viisaus on lisääntynyt ja elämänkokemusta tullut mutta mitä tulee omaan vartalooni nii se on edelleen kunnossa koska liikun säännöllisesti ja mikä tärkeintä, olen sinut itseni ja kroppani kanssa mikä näkyy itsevarmuutena ulospäin mikä varmaankin vetoaa myös vastakkaiseen sukupuoleen.
Mutta eipä mun tarvitse miettiä nyt sen enempää mitään koska olen onnellinen ja tyytyväinen kaikin puolin elämääni :) gfrhjffjfj: Kyllä mullekin se henkinen yhteys merkitsee paljon. Haluaisin naisen, joka voisi olla kumppanini älyllisesti, tekemisen tasolla sekä seksuaalisesti, mutta sellaisia naisia on yksi miljoonasta vapaana. Jostain pitää luopua, jos suhteen haluaa. Toisaalta taidan vaatia liikaa. Tämän naisen kanssa on todella helppo olla ja onhan ihan kiva olla palvonnan kohteena. En tiedä vielä mihin se riittää, mutta otan selvää.
- Ei h-i !
Siis on "kiva olla palvonnan kohteena", mutta "minähän en enää yhtään naista palvo". Tulee mieleen yksi suhe, jossa nainen katsoi miestä ylöspäin, mutta kun totuus palvottavasta alkoi selvitä, katse onkin kääntynyt alaspäin.
Miehessä ei ollutkaan palvottavaa, kun selvisi, että suhe oli sitä varten, että maailma pyöri hänen palvomista kaipaavan napansa ympärillä. Palvojalla ei ollut mitään muuta väliä. - Toivottavasti tämä selviää naisellesi ja hän ymmärtää ottaa 'satasen aidat' pikavauhtia. - othercase
Niin, ja mitä globaalisti yleispätevää on tässä casessa "yks suhe"?
Tietysti itseäsi terapeuttisesti helpotti päästä muistelemaan omia mokiasi. Mr Groove ehkä sattuu olemaankin palvonnan arvoinen?- Riippuu haaroista
Niiin, woi olla, mutta ei kuulosta siltä.
- have fun
Mr-Groove aloittaa ihan rohkeasti oman elämän, turhaan tuhlaat hyvän naisen aikaa.
Videolla muutama ohje kuinka selvitä omillaan;
http://www.youtube.com/watch?v=bnNIeRFUe7E
Ryömi vain r********n. - lhfinsr
Hei mulkku! On sulla kovat luulot itsestäs. Taitaa olla kyse siitä, että sille naiselle et kelpaa ja et kestä sitä.
- Ehdotuksia..
Voithan mainita laihduttamisesta, kyllä hyvällä itsetunnolla varustettu nainen osaa ottaa sen vastaan. Sitä paitsi se on naisen hyvinvointia ja terveyttä edistävä asia. Tietysti kannattaa mainita siinä samalla myös asiat, joista pidät hänessä.
- aasta ööhön
Tyypillinen epätoivoisen ihmisen virhe. Lasketaan rima liian alas kun "ei muutakaan enää saa". Sitten saa käydä jatkuvaa kamppailua itsensä kanssa kun luontaiset halut ei kohtaa todellisuuden kanssa.
Jos pidät tiukoista sporttipyllyistä niin eivät ne halut mihinkään tule katoamaan. Parempi siis lopettaa nyt kun vielä voi, eikä kun asiat on paljon vaikeampia. - Aatos-vain
Huomaatko ollenkaan, että pohdit suhdettasi ulkonökövinkkelistä?!? Eikö lähtökohdan pitäisi olla sama aaltopituus, samanlaiset arvot ja mieluusti rakastuminen??? Jos kuitenkin keskeine arvo elämässäsi on se, että tulee "näyttää hyvälle", niin silloin lienee luonnolista, että valitset samalla lailla kanssasi ajattelevan ulkonäköihmisen. Minun mielestäni olet pinnallinen.
- Syvällistä se on
"Huomaatko ollenkaan, että pohdit suhdettasi ulkonökövinkkelistä?!? Eikö lähtökohdan pitäisi olla sama aaltopituus, samanlaiset arvot ja mieluusti rakastuminen???"
No, kyllä se paino ja kehosta huolehtiminen ovat ENEMMÄN aaltopituus ja samanlaiset arvot asioita kuin ulkonäköä.
Jos ihmisten erot ovat suuret kuinka suhtautuu kehoon niin se vaikuttaa siihen aaltopituuteen ja arvoihin.
"Minun mielestäni olet pinnallinen. "
Tyypillinen lihavan naisen kommentti.
- tosi on
Tuli vain mieleeni ettet kyllä kauaa pystyisi tätä naistasi tyydyttämään kun kerran itseasiassa inhoat hänen vartaloaan. Tosi on.
- myötäeläjä2
Se, mitä aidosti rakastaa, näyttää aina hyvältä ja sopivalta. Rakkaalta.
Eli kysymykseksi nousee, löytyykö rakkautta aloittajan sydämestä ja sielusta. Olisi mielenkiintoista kuulla "väliaikatuloksia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158