viesteihin vastaaminen

ymmällään

Tapailua/seurustelua takana 3 kuukautta. Suhde intohimoinen ja aito. Kyseessä ei ole teinisäätö, vaan kaksi aikuista neljäkymppistä ihmistä. Miksi miehellä kestää viesteihin vastaaminen välillä 3-4 välillä viisikin tuntia. Oma logiikka ei tähän riitä?
Ei ole toista naista tms. Vapaa mies ja haluaa seurustella.Soittoja myös miehen puolelta todella harvoin. Eikö alkuvaiheessa toinen ole lakkaamatta mielessä? Viestit kuitenkin todella hellyyttäviä ja kiinnostus hänen puoleltaan ei jää epäselväksi.
Kertokaa hyvät miehet, mitä en ymmärrä.

10

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasnäitä

BuhAHAHAHAA, PROVOOOO!!! 3-5 tuntia, herranjestas sentään XDDD

• Herää:D

Et ole nelikymppinen. 4 tuntia on ihan normiaika. Ei kaikki saa edes pitää kännykkää työssä eikä pidä sitä koko ajan mukana.

• Anne311

Naispuolisena sanoisin ihan normaaliksi kysymykseksi. Onko kiireinen työssään? Harrastuksia? Kuulostaa kyllä erikoiselta.

• ymmällään

Olen 41v ja mies 40v. En ole aloituksessani puhunut työajasta. Tätä tapahtuu myös vapaalla.

• in love too

Nelikymppisellä ihmisellä, vaikka olisi kuinka rakastunut on yleensä jo muutakin elämää; työ, harrastukset, kesäaikaan ulkoilu, ruohonleikkuu, mahdollisesti lapsia. Silloin ei kännykkää koko ajan pidetä kädessä vahtien, koska siihen mahdollisesti tulee viesti. Se on joko äänettömällä, unohtunut sisälle, tai sen merkkiääntä ei kuule. Tämä on ihan normaalia elämää. Jos suhde on intohimoinen ja aito, mikä ihmeen ongelma tässä on? Muuttakaa ripeästi yhteen, niin ei tarvitse viestitellä ja soitella alvariinsa.

• Hohhoijaa..

Miehesi ja varmaan sinäkin olette kymmenisen vuotta eläneet kännykkäelämää. Miten hän, sinä tai ylipäätään muutkin seurustelivat 90-luvulla ja sitä ennen???Silloin ei tarvinnut olla aina tavoitettavissa, vaan oltiin kokonainen päiväkin "jossain". Piti sopia soittoaika, milloin toinen ehkä on kotona, lankapuhelimen ääressä.. Ja hyvin suhteet onnistuivat. LUOTTAMUS kunniaan!!!

• kumma juttu.

Naiset aina valittaa et miehet vonkaa piparia ja nyt nainen valittaa et mies ei pidä kiirettä.

• no mutta..

Kai tuossa nyt on jo piparia saatu, sentään..Nainenhan kertoi, että ovat suhteessa.

• Näin nelikymppisenä miehenä voin vastata, että:
      1) Hektistä elämää on jo takana ihan riittävästi, että jaksisi seurustella kännykän kanssa. Mulla on yleensä äänettömällä ja katson viestit sitten kun mulle sopii.
      2) Tässä iässä on loppuelämä aikaa, jos nainen ei jaksa odottaa muutamaa tuntia, niin saa mennä mun puolesta.
      3) Jos pitää olla nelikymppisenä ihan koko ajan yhteydessä, niin silloin mun hälyytyskellot soi.

• Kuvailit kauniisti suhdettasi. Miksi turhaan takertua siihen pikkuseikkaan, että teillä on erilainen kännykkä/viestityskulttuuri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      153
      5294
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3273
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      251
      3145
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2668
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1615
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23