Täällä yksi suosikki valituksen aiheista on se, ettei naiset tee aloitteita. Ymmärrän tämän kritiikin tasa-arvovouhotuksen näkökulmasta, sillä jos kaiken on oltava niiiin tasa-arvoista niin silloin myös aloitteen teon tulisi jakautua jos ei nyt 50/50 niin ainakin paljon tasaisemmin kuin nykyään.
Sitten kun asiaa pohtii omien (olen mies) biologisten impulssien kannalta niin aika koomista on vaatia naisia tekemään aloitteita miehille. Mielestäni normaalin miehen käytökseen kuuluu ihastuminen naiseen ja hänen ulkonäköönsä ja siten vahva tarve mennä juttelemaan ja tekemään aloite naiselle. Pidän epämiehekkäinä sellaisia miehiä, joilla ei tätä impulssia ole.
Eri asia on ujous, so. ettei uskalla mennä tekemään aloitettava vahvasta biologisesta tarpeesta huolimatta. Mutta itseään miehinä pitävien kannattaisi harkita tuon naisten aloitteellisuuden vaatimisen lopettamista. Itse ainakin saan hyvän mielen jo siitä, että saan osoittaa kiinnostusta miellyttävää naista kohtaan. Usein se ei johda sen pitemmälle mutta hyvä mieli on jäänyt loppupäiväksi vain siksi, että olen uskaltanut osoittaa mielenkiintoni.
Mies tekee aloitteet on täysin luonnollista
59
477
Vastaukset
- lifemocker
"Mielestäni normaalin miehen käytökseen kuuluu ihastuminen naiseen ja hänen ulkonäköönsä ja siten vahva tarve mennä juttelemaan ja tekemään aloite naiselle. Pidän epämiehekkäinä sellaisia miehiä, joilla ei tätä impulssia ole."
minusta se on erittäin junttia ja idioottimaista juosta tuolla jokaisen naisen puheilla, et sä voi sivistyneessä yhteiskunnassa olettaa, että kaikki sinun seuraasi automaattisesti kaipaisivat! - realismus
Toinen suosittu vingahtelunaihe on "apua, siiderivalas teki aloitteen".
- surrealismus
Mitähän kertoo sinusta, jos sinä olet tällaista vingahtelua saanut kuulla? Ei nimittäin tulee mielee tältä palstalta kovinkaan montaa tuollaista kirjoitusta.
- Atm-Dorka
Minä olisin tosi mielissäni siiderivalaankin aloitteesta.
Uskon että siiderivalaatkin voi olla ihan mukavia naisia. Omakohtaista kokemusta ei kyllä ole heistä ole. - realismus
surrealismus kirjoitti:
Mitähän kertoo sinusta, jos sinä olet tällaista vingahtelua saanut kuulla? Ei nimittäin tulee mielee tältä palstalta kovinkaan montaa tuollaista kirjoitusta.
En todellakaan ole saanut, siitä yksinkertaisesta syystä, etteivät oikeat ihmiset oikeassa elämässä käyttäydy siten kuin palstalla vingahdellaan.
- Pysyisivät kotonaan
Tottakai se vituttaa jos joku laardiperse ja pahimmassa tapauksessa vielä vanha kurppa yh kuvittelee itsestään liikoja ja tulee häiriköimään. Rumalla naisella ei tunnetusti tee mitään.
- fgshsh
" Itse ainakin saan hyvän mielen jo siitä, että saan osoittaa kiinnostusta miellyttävää naista kohtaan. "
Itsellänikin tuli hyvä mieli, kunnes huomasin että naiset vihaavat sitä että miehet tulevat tekemään aloitteita ja näin ollen tein heille vain pahan mielen osoittamalla olevani kiinnostunut.
En saa hyvää mieltä siitä että tuotan toisille pahaa mieltä. Siksi en tee enää aloitteita.Totta - missä tahansa naiset ovatkin, he ovat tekemässä aina jotain muuta kuin etsimässä miehiä, jolloin aloitteenteko on poikkeuksetta tökeröä käytöstä, josta sietäisi saada läimäyksen poskelle. Voit kuitenkin saada anteeksi, jos olet kuuluisa näyttelijä, jääkiekkoilija ja/tai rikas pohatta. Jos olet lisäksi ujo eli ruma, saat läimäyksen sijasta turpaasi naisen miespuolisista kehonrakentajakavereilta.
- ujomies20v
lord.boredom kirjoitti:
Totta - missä tahansa naiset ovatkin, he ovat tekemässä aina jotain muuta kuin etsimässä miehiä, jolloin aloitteenteko on poikkeuksetta tökeröä käytöstä, josta sietäisi saada läimäyksen poskelle. Voit kuitenkin saada anteeksi, jos olet kuuluisa näyttelijä, jääkiekkoilija ja/tai rikas pohatta. Jos olet lisäksi ujo eli ruma, saat läimäyksen sijasta turpaasi naisen miespuolisista kehonrakentajakavereilta.
"ujo eli ruma"? tarkotit varmaan, että ujo tai ruma?
Minä nimittäin olen ujo mies, mutta en ole kyllä todellakaan ruma. Itseasiassa olen melko komea.
Enkä ole ujona miehenä muuten kertaakaan saanut naiselta tai hänen kehonrakentajakavereiltaan turpaan, kun olen tehnyt aloitteen. Itseasiassa omalla kohdallani naiset ovat aina pitäneet siitä, että olen tehnyt aloitteen, vaikka juttu ei johtaisikaan välttämättä mihinkään :)
Meillä taitaa olla ero siinä, että minä tiedän kuinka naista kannattaa lähestyä ;) ujomies20v kirjoitti:
Minä nimittäin olen ujo mies, mutta en ole kyllä todellakaan ruma. Itseasiassa olen melko komea.
Enkä ole ujona miehenä muuten kertaakaan saanut naiselta tai hänen kehonrakentajakavereiltaan turpaan, kun olen tehnyt aloitteen. Itseasiassa omalla kohdallani naiset ovat aina pitäneet siitä, että olen tehnyt aloitteen, vaikka juttu ei johtaisikaan välttämättä mihinkään :)
Meillä taitaa olla ero siinä, että minä tiedän kuinka naista kannattaa lähestyä ;)Meillä taitaa olla ero myös siinä, minkä tajuaa ilman selittelyjä karrikoinniksi ja minkä ajatellaan olevan vakavasti kirjoitettua tekstiä.
- tyhmamuttaeiujo
ujomies20v kirjoitti:
Meillä taitaa olla ero siinä, että minä tiedän kuinka naista kannattaa lähestyä ;)No et sä sitten mikään ujo ole, jos oot naisia lähestynyt.
Ja tottakai tytöt pitää jos muka ujo komea poika niitä lähestyy.
- ..............
Tuossa on vaan todella vastenmielinen ristiriita olemassa kun toisaalta vaaditaan miehiä tekemään niitä aloitteita, mutta sitten toisaalta naiset on monesti hyvin tylyjä aloitteita tekeviä miehiä kohtaan, jos mies ei satu miellyttämään, enkä edes tarkoita mitään kännistä perseenpuristelua, vaan ihan tavallista tervehdystä ja keskustelunaloitusta. Ja tosiaan naiset usein jaksaa täälläkin ruikuttaa, että eivät ole etsimässä miestä missään ja kaiken pitäisi "vain tapahtua".
Nämä on siis näitä tällaisia prinsessasyndroomaisten vaatimuksia, että muiden pitäisi toimia niin kuin nainen haluaa, mutta nainen ei itse tietenkään yritä vaikuttaa asioihin omalla toiminnallaan, kun se ei ole "naisen tehtävä". Mikähän se naisen tehtävä sitten on. Näyttää hyvältä? Jos naisen omakuva on tuollainen, niin siitä vaan.
Sekin näissä mietityttää, että miksi naista pitäisi lähestyä, jos nainen ei ole mitään tehnyt ollakseen kiinnostava muun kuin ehkä juuri ulkonäkönsä puolesta? Turha ainakaan miesten pinnallisuudesta valittaa, jos oma toiminta on noin pinnallista ja ruokkii muidenkin pinnallisuutta. Minusta olisi ainakin hauska, että joku nainen tulisi tekemään tuttavuutta, ihan normiystävällisesti, niin että siitä voi sitten nainen vaikka poiskin lähteä, jos ei tulla juttuun.
Tällainen antaisi naisesta positiivisen mielikuvan, kun hän osoittaisi, että hänellä on oma tahto, eikä vain joku laumavaisto ja kulttuuriin koodattu ohjelmointi siitä mikä on naisrobotin ja miesrobotin tehtävä tässä meidän robottimaailmassa. - nainen284
Itse naisena teen aloitteita miehille , mutta arvostan myös sitä kun joku muu tekee aloitteen. Jos itseä ei nappaa kyseinen henkilö, voin kohteliaasta sanoa että kiitos mutta ei kiitos. Joskus tulee niitäkin jotka eivät usko ja on pakko olla ilkeä tai lähteä pois , mutta harvoin. Yleistäminen ei toimi tässä asiassa, meitä on kuitenkin jokaiseen junaan. Joskus voi napatakkin.
- Pidä vain
Itse miehenä pidän lähinnä säälittävinä häntäheikkeinä miehiä, jotka tekevät liian innokkaasti aloitteita vastaan tuleville satunnaisille naisille. Tällaiselta mieheltä puuttuu oma minuus ja itsearvostus, sillä hän arvostaa itseään vain naisten antaman hyväksynnän kautta, kuin pieni poika joka kaipaa hyväksyntää äidiltään.
Varmasti tällainen mies voi vaikuttaa maskuliiniselta miesrobotilta, mutta itsellistä sielua hänessä on vain nimeksi. Ennenkaikkea hän on naisen hyväksyntää kaipaava pikkupoika.- Dino Rex
Sum mielestä yksin kotona runkkaaminen on hyväkin tavoite elämässä?
- Jos se sen vaatii
Dino Rex kirjoitti:
Toki on olemassa myös toisenlaista pikkupoikamaisuutta, jossa mies pelkää naisia kuten häntäheikki haluaa naisen hyväksyntää. Henkisesti kehittymättömät miehet ovat ikuisia pikkupoikia. Tässä suhteessa näen itsessänikin kasvun paikan.
Mgtow ei tarkoita, etteikö elämässä koskaan voisi vastaan tulla itsellistä fiksua naista, joka on sen arvoinen, että hänelle tekee myös aloitteen kunhan ensin hieman tutustuu. Mutta kuten miehet ovat ikuisia pikkupoikia, aivan liian monet naiset ovat prinsessoja ja pilalle hemmoteltuja pikkutyttöjä, jotka vain eivät ole sen arvoisia, että heihin aikaansa pitäisi tuhlata.
Henkinen kasvu omaksi itseksi ei ole helppoa vaan vaikeaa ja se vaatii myös korkeaa älykkyyttä. Ja se on hyvä tavoite elämässä vaikka monta yksinäistä hetkeä siinä itsensä parissa joutuukin viettämään. - adfhaet
Eipä minulla ole muutakaan mahdollisuutta tässä elämäntilanteessa, joten minun on pakko alkaa tehdä jokaiselle omasta mielestäni viehättävälle vastaantulijalle jonkinlainen aloite. Mikäli siis yleensäkin haluan parisuhteen, minun pitää miettiä sitä puolta vielä lisää.
En ole etsimässä hyväksyntää, vaan sopivaa naista itselleni. Kyllä sellainen varmasti löytyy, jos vaikka kahtasataa naista lähestyy. Nopeastihan ihmisestä huomaa, että nyt ei kyllä homma toimi ja edes numeron pyytämisessä ei olisi järkeä. Sitä paitsi minä haluan kauniin naisen ja silloin on turha vain elää elämäänsä ja toivoa, että sellainen jostain tupsahtaa tai tekee aloitteen minun suuntaani ja että hän olisi vielä arvoiltaan yhteensopiva. Kauniiden naisten ei tarvitse kuin odotella, joten aloitteettomat miehet eivät tule sellaista koskaan saamaan, elleivät ole julkkiksia.
Minusta siinä ei ole mitään sielutonta, että ottaa elämässä sen, minkä haluaa. Sehän on nimenomaan sielukasta ja omien tavoitteiden mukaan elämistä, toisin kuin esim. apaattinen netissä valittaminen, että kaikki on paskaa.
Biologiset faktat on vain hyväksyttävä. En syntynyt kauniiksi naiseksi, mutten valita siitä. Ehkäpä se on vain parempi, sillä pääsen sitten heistä (tai hänestä) nauttimaan täysillä. :P - Onanist Masturbator
Dino Rex kirjoitti:
Näin on ruikelopoika. Ankara runkkaaminen käy urheilusta. Näkisitpä runkkauskäteni käsivarsilihakset. Se on uljas ja miehekäs näky.
- Miehekäs mies
Kun mies tekee aloitteet, niin nainen pitää kodin siistinä. Se on hyvä näin.
- KokaTekeeKukaEi
Ai ettei kukaan nainen koskaan tee aloitetta ! En ole koskaan typerämpää väitettä kuullut. Kyllä ne vaan tekee aloitteita.
Erona on vaan se, että ne naiset jotka tekevät aloitteen löytävät itsellensä kunnon miehen kun taas puolestaan tämä toinen puoli ei.
Alistuminen halvaksi jakorasiaksi ei herätä kenenkään järkevän miehen kiinnostusta.
Sen jälkeen ei yksinkertaisesti enää jää jäljelle kuin joku kansakoulutason typerä juoppo...- lifemocker
hymy/katse EI OLE ALOITE ;)
- oletpa typerä
lifemocker kirjoitti:
Väärin. Kyllä on. Hymy ja katse kuuluvat sanattomaan viestintään ja niillä voi tehdä aloitteen. Jos et sitä tajua niin se on sinun oma voivois..
- No ei se ole
oletpa typerä kirjoitti:
Väärin. Kyllä on. Hymy ja katse kuuluvat sanattomaan viestintään ja niillä voi tehdä aloitteen. Jos et sitä tajua niin se on sinun oma voivois..
Ei se mikään oikea aloite ole. Se on pelkkä vihje ja vinkki, mutta nainen ei laita itseään millään tavalla peliin tai ota mitään riskiä hymyillessään jollekin. Mies taas pistää aina itsensä alttiiksi pakeille jos lähestyy naista. Miehen hymyähän te naiset ette jostain syystä laskekaan aloitteeksi, eikös vaan?
- lifemocker
oletpa typerä kirjoitti:
väärin, hymy ja katse eivät ole minkäänlaista KOMMUNIKOINTIA, eivätkä ilman sanoja merkitse yhtään mitään!
- Hyvä tietää
oletpa typerä kirjoitti:
Kiva tietää. Taidankin alkaa vainoamaan kassaneitiä, joka minulle tänään hymyili. Hän siis haluaa rakastella kanssani.
- lifemocker
No ei se ole kirjoitti:
Ei se mikään oikea aloite ole. Se on pelkkä vihje ja vinkki, mutta nainen ei laita itseään millään tavalla peliin tai ota mitään riskiä hymyillessään jollekin. Mies taas pistää aina itsensä alttiiksi pakeille jos lähestyy naista. Miehen hymyähän te naiset ette jostain syystä laskekaan aloitteeksi, eikös vaan?
exactly!
- ..............
oletpa typerä kirjoitti:
Hymy viestii pelkkää ystävällisyyttä, mutta ei ole minkään lajin aloite. Korkeintaan toive siitä, että mies tulisi ja tekisi aloitteen. Mutta mikään aloite se ei tosiaan ole.
- realismus
lifemocker kirjoitti:
Ongelmanne ei ole kuka tekee mitäkin, vaan se, ettette neurologisen häiriön vuoksi kykene osallistumaan peliin. Koska näitä häiriöitä esiintyy huomattavasti enemmän miehillä kuin naisilla, kannattaisi tosiaankin etsiä muita haasteita elämään kuin parisuhteen etsiskely.
- Käteis-Jussi
realismus kirjoitti:
Ongelmanne ei ole kuka tekee mitäkin, vaan se, ettette neurologisen häiriön vuoksi kykene osallistumaan peliin. Koska näitä häiriöitä esiintyy huomattavasti enemmän miehillä kuin naisilla, kannattaisi tosiaankin etsiä muita haasteita elämään kuin parisuhteen etsiskely.
Kylläpä kokoomuskurppa keksi nokkelan herjan. Hehee. Papukaijamerkki sulle.
- realismus
Käteis-Jussi kirjoitti:
Kylläpä kokoomuskurppa keksi nokkelan herjan. Hehee. Papukaijamerkki sulle.
Älä vitsaile vakavalla ja surullisella asialla!
- kurpan tragedia
realismus kirjoitti:
Älä vitsaile vakavalla ja surullisella asialla!
Ai kurppuudella vai kokoomuslaisuudella?
- hohhoijaa...........
lifemocker kirjoitti:
exactly!
on se vihje ja vinkkikin aloite.
- aina väärässä
lifemocker kirjoitti:
väärin, hymy ja katse eivät ole minkäänlaista KOMMUNIKOINTIA, eivätkä ilman sanoja merkitse yhtään mitään!
väärin. lifemocker olet taas väärässä.
- ...............
hohhoijaa........... kirjoitti:
No ei ole, koska hymy ei ole merkki muusta kuin ystävällisyydestä. Toki ystävällistä lähestyy mieluummin kuin sellaista, jolla on naama norsun vituralla. Ei se silti tee hymystä aloitetta, vaikka se hymyilijä omassa pienessä mielessään kovasti toivoisi muuta.
- lifemocker
aina väärässä kirjoitti:
väärin. lifemocker olet taas väärässä.
ainut vaan, etten ole!
- lifemocker
.............. kirjoitti:
Hymy viestii pelkkää ystävällisyyttä, mutta ei ole minkään lajin aloite. Korkeintaan toive siitä, että mies tulisi ja tekisi aloitteen. Mutta mikään aloite se ei tosiaan ole.
tässä juuri syy miksi naiset pitävät hymyä/katsetta aloitteena: jotta heidän ei oman logiikkansa mukaan tarvitsisi tehdä yhtään mitään, koska mies tekee kaiken heidän puolestaan
- -M-
oletpa typerä kirjoitti:
Otetaan yksinkertainen esimerkki: Nainen hymyilee minulle ja minä vastaan hymyyn. Molemmat siis tekivät aloitteen! Voi tätä onnea! Paitsi että sen jälkeen ei tapahdukaan mitään muuta kuin että molemmat lähtevät omille teilleen...siitäkin huolimatta että aloitteita tehtiin peräti kaksi kappaletta!
Sanokaa nyt naiset vielä, onko hymy aloite? - lkfjgkdf
hohhoijaa........... kirjoitti:
Pieni hymy on maailman helpoin vetää takaisin: "ei se hymy mitään tarkoita, mä hymyilen helposti kenelle tahansa kun olen hyvällä tuulella!". Siinä riskinotto on aika pientä.
- pilluvalta
lkfjgkdf kirjoitti:
Pieni hymy on maailman helpoin vetää takaisin: "ei se hymy mitään tarkoita, mä hymyilen helposti kenelle tahansa kun olen hyvällä tuulella!". Siinä riskinotto on aika pientä.
Samasta syystä naiset eivät tee aloitteita. Koska näin he säilyttävät vallan joko hyväksyä tai hylätä miehen aloite ilman, että itse menettävät koskaan mitään.
- Sä et tajuu
-M- kirjoitti:
Otetaan yksinkertainen esimerkki: Nainen hymyilee minulle ja minä vastaan hymyyn. Molemmat siis tekivät aloitteen! Voi tätä onnea! Paitsi että sen jälkeen ei tapahdukaan mitään muuta kuin että molemmat lähtevät omille teilleen...siitäkin huolimatta että aloitteita tehtiin peräti kaksi kappaletta!
Sanokaa nyt naiset vielä, onko hymy aloite?Vain naisen hymy on aloite.
Joku taisi jo sanoakin, että mieheltä pelkkää hymyä ja katsetta ei pidetä aloitteena. Tai ainakin minun on vaikea suhtautua niihin niin. Muutenhan tässä saisi jatkuvasti lähestyä neitosia, jotka ovat katsoneet päin vain 100 metrin päästä, hymyilleet vahingossa tai joiden hiuskiehkura on lennähtänyt aloitteellisesti sopivalla hetkellä.
-M- kirjoitti:
Sanokaa nyt naiset vielä, onko hymy aloite?hajosin :D
- Mies32
Kai naisillakin on oikeus impulsseihin?
Suomalaismiehet muuten poikkeuksellisen.ujoja, eikä kulttuuriimme kuulu poikien kasvattaminen tällä elämän osa-alueella, joten eipä ihme, että olemme monesti aivan hukassa iskemisen kanssa. - Reipas Mies
Kyllä miehelle selviää hyvin varhaisessa vaiheessa onko hänessä ainesta ytm-mieheksi vai ei.
Tietenkin naisten käsittelytaidot elämänkokemuksen myötä harjaantuvat, ja ei-niin-komea mies voi pärjätä aivan hyvin useimmin naisten kanssa myös romanttisessa mielessä mikäli on luonteen laadultaan hyvin yleismaailmallisen käypä mies.
Väite että suomalaismiehet ovat poikkeuksellisen ujoja juurtuu siihen yhä tomuiseen iskentäkulttuuriin jossa nainen vain stailaa itsensä, menee bestistensä kanssa yökerhoon tanssimaan ja alkaa ottaa vastaan iskemään saapuvien miesten kipinää ja supliikkia valkaten siitä jonkun parhaiten onnistuvan miehen. Eli siitä show. Kännin laannuttua tämäkin onnistuja mies on tuskin sitä mitä baaritiskillä elvisteli.
Toisin sanoen mies joka iskee ytn-naisesta 50v vakiokalustoon asti kaikki baarin naiset on tällä analogialla voittaja, kun sen "yhden ainoan" kyttääjä mies jää atm-kategoriaan kun ei vaivaudu yrittämään niitä vähemmän sopivan näköisiä naisiakaan.
Tietenkin omat sisäiset preferenssit naista kohtaan täytyy olla selvillä jottei tule epävarmuutta kun on nokikkain sen naisen kanssa. Tietenkin näistä pakit saatuaan kokee epäonnistumisen voimakkaampana kuin "nothing to lose" naisen kanssa.
Miehen tulee olla siis lead ja sarge kun tutustumista romanttisessa mielessä naiseen toivoo tapahtuvan. Kuten palstalaisista useakin, ei naiset yleensä (yleistäen) ole vastaanottavia miehen romanttisille lähestymisille arkielämän ohella. Tästä seuraa se että tälläinen "rohkea" mies on friikkimäinen eikä smooth naistenmies kuten mitä pikkukännissä oleva ytm on yökerhoissa luonnollisesti.
Kärjistäen, miehen tulee olla sekä tarpeeksi komea, tarpeeksi rohkea, tarpeeksi kemia, sekä sopivan luonteinen naiselle. Onko siis liikaa kysytty että muijat toivotaan nähdä näin miehenä sanoen stailattuna ja silleen kivan viehkeänä ? - Fwenfkewefwefwef
Juuri näin. Luonto on tarkoittanut miehen älykkäämmäksi, aikaansaavemmaksi, aktiiviseksi ja järkeväksi. Tämän takia on luonnollista että mies ottaa huomattavasti enemmän vastuuta. Naiset ovat synnyttäjiä ja hupivälineitä pohjimmilleen ja minkäänlainen aktiivisten valintojen jättäminen heille on todellakin luonnonvastaista.
Täysin luonnollista on elää Darwinistista elämää jossa miehen rooli on tehdä ne symboliset eleet - soidintanssi - joilla saadaan aikaiseksi nais-olennon kiintymys.
Ilman tätä luonnonjärjestystä ei miesten johtama ja hallinnoima ihmiskunta edisty tai pärjää.- wre r e
Sorry, mutta naiset ovat miehiä älykkäämpiä:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2173808/Women-overtake-men-IQ-tests-time-100-years-multitasking.html
Potaskaahan viestisi oli muutenkin. - Frankenführer
Tästä luontevasti johtuen myös johtopaikat kuuluu olla miehillä, ja naisten palkat pienemmät. Koska eihän naiset voi myydäkään kunnolla mitään, jos eivät uskalla tehdä aloitteita.
- höpsistä
wre r e kirjoitti:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2173808/Women-overtake-men-IQ-tests-time-100-years-multitasking.html
Potaskaahan viestisi oli muutenkin.Se että ensimmäisen kerran sataan vuoteen on miesten edellä, ei tarkoita että naiset ovat biologisesti älykkäämpiä. Se kertoo vain että ympäristö suosii nykyaikana naisia.
- ..............
wre r e kirjoitti:
Potaskaahan viestisi oli muutenkin.Katsellaan sitten uudestaan, kun naiset saa oikeasti jotain aikaan esim. tieteen parissa. Muutamia poikkeuksiahan aina löytyy. Siihen mennessä tuollaiset feministitutkijoiden väitteet voidaan kuitata olankohautuksella. Tottahan se on, että naiset hikipinkoilee enemmän koulussa ja opettelee asioita ulkoa, mutta se luova ajattelu ja omaehtoinen toimiminen on lähes aina miesten vastuulla niin tässä kuin monessa muussakin asiassa.
- Fewjkfwefjkwwefwef
wre r e kirjoitti:
Potaskaahan viestisi oli muutenkin.Onhan tutkimuksia tehtailtu maailman sivu. Ymmärrän että naiset tuntevat olonsa uhatuksi mies-Jumalansa läsnäolessa koska naisten primitiivisissä aivoissa on mahdollista tehdä yksinkertaisia johtopäätöksiä. Me miehet johtavana olentona sallimme naisille tämän ns. "tasa-arvo" leikin - kyseessä on leikki koska on täysin selvää ylemmällä ajattelulla että oikeaa henkistä tasa-arvoa ei ole, siksi on miehiltä viisas valinta lekkiä tasa-arvoa - tällähän pidämme naiset tyytyväisenä jolloin miesten energia voidaan kohdistaa tärkeämpiin asioihin kuin sukupuolten väliseen ristiriitaisuuteen.
Se on meidän uhrauksemme, olla elämättä "Täydellisesti" täyttä dominanssia vaikka niinkin voisimme tehdä. Miehet ovat ymmärtäneet että se ei ole järkevää vaan on paljon helpompaa molemmille osapuolille pitäytyä näennäisessä tasa-arvossa ja miesten dominanssi tulee eteen vasta kun on ns. tosi kyseessä.
Naiset sensijaan eivät ole ymmärtäneet ristiriidattomuuden ihannetta vaan kaikenlaiset räyhäävät feministit ja aliälyisten tehtailemat valheelliset tutkimukset yrittävät usuttaa naisia järjenvastaiseen sukupuoliseen taisteluun. On selvää että jotkut naiset - oman typeryytensä havaitessaan - eivät pysty nielemään ylpeyttään vaan olettavat että miehet ovat yhtä tyhmiä. Juuri tästä tulevat nuo harhaiset radikaali-ajatukset etenkin miesten huonommuudesta, kyseessä on vain alkeellinen provokaatio jolla pyritään saavuttamaan uhristatusta.
Todellisessa sukupuolten normiroolissa mies ajattelee ja nainen tottelee. Tuo olotila on ristiriidaton, kaunis ja rakentava ja tuon mallin vastaisesti toimimalla ei tehdä mitään muuta kuin vahingoitetaan ihmiskuntaa ja yhteisöjä. Vahingottajana eivät ole miehet jotka ovat jo omaksuneet sovittelevan näennäis-tasa-arvon vaan vahingottajana ovat naiset jotka järjenvastaisesti kapinoivat establishmenttiä omaksi ja kaikkien muiden tappioksi. - Spot-on dude
Fewjkfwefjkwwefwef kirjoitti:
Onhan tutkimuksia tehtailtu maailman sivu. Ymmärrän että naiset tuntevat olonsa uhatuksi mies-Jumalansa läsnäolessa koska naisten primitiivisissä aivoissa on mahdollista tehdä yksinkertaisia johtopäätöksiä. Me miehet johtavana olentona sallimme naisille tämän ns. "tasa-arvo" leikin - kyseessä on leikki koska on täysin selvää ylemmällä ajattelulla että oikeaa henkistä tasa-arvoa ei ole, siksi on miehiltä viisas valinta lekkiä tasa-arvoa - tällähän pidämme naiset tyytyväisenä jolloin miesten energia voidaan kohdistaa tärkeämpiin asioihin kuin sukupuolten väliseen ristiriitaisuuteen.
Se on meidän uhrauksemme, olla elämättä "Täydellisesti" täyttä dominanssia vaikka niinkin voisimme tehdä. Miehet ovat ymmärtäneet että se ei ole järkevää vaan on paljon helpompaa molemmille osapuolille pitäytyä näennäisessä tasa-arvossa ja miesten dominanssi tulee eteen vasta kun on ns. tosi kyseessä.
Naiset sensijaan eivät ole ymmärtäneet ristiriidattomuuden ihannetta vaan kaikenlaiset räyhäävät feministit ja aliälyisten tehtailemat valheelliset tutkimukset yrittävät usuttaa naisia järjenvastaiseen sukupuoliseen taisteluun. On selvää että jotkut naiset - oman typeryytensä havaitessaan - eivät pysty nielemään ylpeyttään vaan olettavat että miehet ovat yhtä tyhmiä. Juuri tästä tulevat nuo harhaiset radikaali-ajatukset etenkin miesten huonommuudesta, kyseessä on vain alkeellinen provokaatio jolla pyritään saavuttamaan uhristatusta.
Todellisessa sukupuolten normiroolissa mies ajattelee ja nainen tottelee. Tuo olotila on ristiriidaton, kaunis ja rakentava ja tuon mallin vastaisesti toimimalla ei tehdä mitään muuta kuin vahingoitetaan ihmiskuntaa ja yhteisöjä. Vahingottajana eivät ole miehet jotka ovat jo omaksuneet sovittelevan näennäis-tasa-arvon vaan vahingottajana ovat naiset jotka järjenvastaisesti kapinoivat establishmenttiä omaksi ja kaikkien muiden tappioksi.Oivalta kirjoitus! Tärkeä havainto on se että naisten on annettava leikkiä tuota tasa-arvoleikkiä ikään kuin se olisi totta. 90% naisista tietysti sisimmässään tietää että miehet loppujen lopuksi hallitsevat. Lopuista tulee sitten niitä katkeria feministejä jotka eivät lopeta pään hakkaamista seinään ja mieluummin elävät kurjuudessa kuin myöntävät olleensa väärässä.
Kun mietin menestyneitä miehiä niin he nimenomaan leikkivät tiettyyn pisteeseen asti tuota tasa-arvoa. Tosipaikan tulleen he sitten vähäeleisesti hoitavat homman: man's got to do what man's go to do. Vähäeleisesti siksi ettei muserra naisen itsetuntoa kokonaan jolloin taas vähän ajan päästä voidaan palata leikkimään tasa-arvoa.
Tämä kaikki vaatii mieheltä kuitenkin hyvän itsetunnon. Jos sitä ei ole saattaa tasa-arvoleikki päättyä hyvin ikävästi. Onko tämä syy miksi naiset etsivät vahvoja miehiä?! - ................
Spot-on dude kirjoitti:
Oivalta kirjoitus! Tärkeä havainto on se että naisten on annettava leikkiä tuota tasa-arvoleikkiä ikään kuin se olisi totta. 90% naisista tietysti sisimmässään tietää että miehet loppujen lopuksi hallitsevat. Lopuista tulee sitten niitä katkeria feministejä jotka eivät lopeta pään hakkaamista seinään ja mieluummin elävät kurjuudessa kuin myöntävät olleensa väärässä.
Kun mietin menestyneitä miehiä niin he nimenomaan leikkivät tiettyyn pisteeseen asti tuota tasa-arvoa. Tosipaikan tulleen he sitten vähäeleisesti hoitavat homman: man's got to do what man's go to do. Vähäeleisesti siksi ettei muserra naisen itsetuntoa kokonaan jolloin taas vähän ajan päästä voidaan palata leikkimään tasa-arvoa.
Tämä kaikki vaatii mieheltä kuitenkin hyvän itsetunnon. Jos sitä ei ole saattaa tasa-arvoleikki päättyä hyvin ikävästi. Onko tämä syy miksi naiset etsivät vahvoja miehiä?!Nainen kaipaa vahvaa miestä, koska vahvuus ei ole naiselle luontaista. Miehen tulee olla naiselle vähän kuin rakastava isä, joka antaa sopivan määrän vapautta ja huolenpitoa ja hellyyttä, mutta viime kädessä määrää rajat ja jopa rankaisee näiden rajojen rikkomisesta. Liika vapaus saa naisen käyttäytymään kuin hemmoteltu lapsi. Vaikka feministit tasa-arvofantasioineen eivät tätä kykene sulattamaan, niin täysipainoiseen ja hyvään elämään nainen tarvitsee aina vahvan miehen rinnalleen yllä mainituista syistä. Vastaavasti mies tarvitsee naista, jotta voi toteuttaa pehmeää puolta itsessään.
Nainen voi kyllä olla "vahva", mutta tällaiset vahvat naiset ovat aina jotenkin rikkinäisiä ja peittävät kovuudella omia puutteitaan. Esimerkkinä tämän palstan realismus, joka vetää jonkinlaista vahvan kurpan roolia, mutta jokainen kommenttinsa on täynnä ivaa ja katkeruutta. Tällaiset "vahvat" naiset ovat melkein aina elämässään pettyneitä naisia, jotka ovat kuolettaneet osan itsestään, koska eivät ole saaneet miestä rinnalleen ja he ovat joutuneet omaksumaan miehen rooliin elämässään, jolloin seurauksena on tuollaisia sekasikiöitä, jotka julistavat, että eivät tarvitse miestä, koska he ovat itse miehistyneet. - ,,,,,,,,,,,,,,,
................ kirjoitti:
Nainen kaipaa vahvaa miestä, koska vahvuus ei ole naiselle luontaista. Miehen tulee olla naiselle vähän kuin rakastava isä, joka antaa sopivan määrän vapautta ja huolenpitoa ja hellyyttä, mutta viime kädessä määrää rajat ja jopa rankaisee näiden rajojen rikkomisesta. Liika vapaus saa naisen käyttäytymään kuin hemmoteltu lapsi. Vaikka feministit tasa-arvofantasioineen eivät tätä kykene sulattamaan, niin täysipainoiseen ja hyvään elämään nainen tarvitsee aina vahvan miehen rinnalleen yllä mainituista syistä. Vastaavasti mies tarvitsee naista, jotta voi toteuttaa pehmeää puolta itsessään.
Nainen voi kyllä olla "vahva", mutta tällaiset vahvat naiset ovat aina jotenkin rikkinäisiä ja peittävät kovuudella omia puutteitaan. Esimerkkinä tämän palstan realismus, joka vetää jonkinlaista vahvan kurpan roolia, mutta jokainen kommenttinsa on täynnä ivaa ja katkeruutta. Tällaiset "vahvat" naiset ovat melkein aina elämässään pettyneitä naisia, jotka ovat kuolettaneet osan itsestään, koska eivät ole saaneet miestä rinnalleen ja he ovat joutuneet omaksumaan miehen rooliin elämässään, jolloin seurauksena on tuollaisia sekasikiöitä, jotka julistavat, että eivät tarvitse miestä, koska he ovat itse miehistyneet.Kuulostaa todenmukaiselta kuvaukselta. Olisko tässä syy länsimaisten yhteiskuntien lisääntyvään pahoinvointiin kaikesta materiaalisesta edistyksellisyydestä huolimatta? Naiset ovat todellisuudessa ja akateemisista tutkinnoistaan huolimatta aivan hukassa, koska yhteiskunnan puolittain mädättänyt feminismi on vienyt mieheltä ikiaikaisen roolin naisen kaitsijana ja lempeänä "hallitsijana". Naisetkin kaipaisivat tällaisia miehiä mutta näitä on enää vähän koska osa miehistäkin on syystä tai toisesta julistanut feminismin sanomaa ja saanut miehet uskomaan siihen.
- h43h3
Frankenführer kirjoitti:
Tästä luontevasti johtuen myös johtopaikat kuuluu olla miehillä, ja naisten palkat pienemmät. Koska eihän naiset voi myydäkään kunnolla mitään, jos eivät uskalla tehdä aloitteita.
Totta kai naisten palkat ovat pienemmät, kun eivät uskalla suoraan vaatia esim. palkankorotusta, vaan passiivisena olettavat kaiken tuotavan hopealautasella eteen. Ja sitten vikistään marttyyreina, kun se MIESSIKA saa isompaa palkkaa, tämä kun kehtasi kysäistä oikein pomolta olisiko työnsä korotuksen arvoista.
- Hyvin meni.
Tein tänään pari aloitetta naisille eivätkä he todellakaan pitäneet siitä naaman ilmeistä päätellen.
- Few,lwf,l,lfffwefewe
Tämä koko viestiketjusta tullut johtopäätös kuvottaa minua, näet se asettaa ihmiset hyvin alhaiseen asemaan.
Ensinnäkin, vastaukseni jossa asetin "Miehen luonnonjärjestyksen johtohahmoksi" oli vain ja ainoastaan ironiaa. Mikään ei osoita että asia olisi näin - ja näen ympärilläni, vastauksissani vain kulttuuri-nihilismiä.
Joku tytteli jonka varpaille astuin tulee heiluttelemaan tutkimusta naisten älykkyydestä. Ei oikein vakuuta, ei silloin kun kyse on naisten konkreettisesta toiminnasta samalla kentällä millä miehet vaikuttavat. "Naiset on älykkäitä joten on pakko olla älykästä heittäytyä passiiviseen rooliin"- Tajusin kyllä
Minä ainakin tajusin ensimmäisen viestisi provoiluksi mutta kuitenkin sellaiseksi, josta kärjistysten takaa löytyy idea. Toinenkin viestisi oli helppo nähdä kärjistelyksi, koska käytit mm. sanaa mies-jumala. Siinäkin taustalla oleva perimmäinen idea miehen henkisesti johtoasemasta on kuitenkin vastaansanomaton.
PS. mikään ei takaa että olet alkuperäinen Fewjkfwefjkwwefwef ja jätän siksi varauksen tätä viestiäsi kohtaan.
- ÄläJauhaPaskaa
Kyllä naiset aloitteita tekevät. Ei vain ole osunut kohdallesi.
Tietysti ne naiset, jotka kuorivat ns. kerman päältä eivät palaa takaisin sinkuiksi vaan elävät onnellisessa parisuhteessa. Siksi niitä ei näy niin paljon.
Ne naiset, jotka eivät tee aloitetta joutuvat puolestaan paljon todennäköisemmin vaikeuksiin, koska heiltä puuttuvat tyystin laatukriteerit, kontrolli ja elämänhallinta. - Mies1985
Miesten aloitteellisuutta voi toki perustella joillakin asioilla;
-seksuaalinen yhteensopivuus; jos mies lähestyy, mies osoittaa suuremmalla todennäköisyydellä haluavansa naista oikeasti. Kiinnostumaton mies voi myös nauttia huomiosta, mutta ei välttämättä pysty seksiin. Aloitteenteko on eräänlainen seksuaalisen aggression ja erektion esiaste. Naisen seksuaalinen 'suorituskyky' ei ole läheskään yhtä herkkä asia.
-Niitä muita asioita en nyt muista, koska olen väsynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100