Rakkauden raunioilla

Kalle

Hetki sitten menetin rakkaan koirani joka oli nämä kaikki vaikeat vuodet seisonut vierelläni, antaen voimaa jatkaa tarpomista eteenpäin, suomalla hellyyden hetken kun olin voimaton.
Ainoa mikä jäi oli suuret tunteet - toive rakkaudesta, ehkä odotus siitä paremmasta huomisesta.
Tämä vahva tunne joka sai minut jatkamaan eteenpäin vastoinkäymisistä huolimatta, ja nyt näyttää siltä että joudun siitäkin luopumaan.

Rakas T R, en voi tätä sinulle suoraan kertoa - koska en halua sysätä hartioillesi lisää murheita kun jo nyt joudut kantamaan, joten kirjoitan sen tänne mistä sen löydät vain mikäli olet etsimässä kysymyksiisi vastauksia.

En kykene luopumaan tunteistani sinua kohtaan koska vain ne antavat minulle voimaa nousta uuteen aamuun, vain unelma paremmasta huomisesta estää minut vaipumasta ikihorrokseen.
Ilman tunteitani ei ole tulevaisuutta - ei ehkä milloinkaa.

Sinua rakastan.

2

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T R

kenelle osoitit kirjoituksesi ja kuka olet, mutta koita jaksaa. Ymmärrän, että koirasi on ollut sinulle rakas, ystävä joka aina jaksaa kuunnella ja joka ei kerro asioita muille. Siis luotettava.
      Eikä uusi koira ole sama, jonka kanssa on kulkenut ne vaikeammat hetket yhdessä. Mutta usein uusi koira tuo iloa ja rakkautta elämään.

Älä luovuta, miksi sinun pitäisi luopua suurista tunteistasi ja toiveistasi. Kaikki ne on jaettavaksi, sille johon ne liittyvät.

En kanna kaikkia murheita itse, joten älä huolehdi liikaa minusta. Etsin kysymyksiini kyllä vastauksia. Ja välillä olen ollut neuvoton ja turhautunutkin, enkä ole oikein jaksanut uskoa ja luottaa. Olen tehnyt pikaisia ratkaisuja, jotka ovat auttaneet sillä hetkellä.

Minullakin on tunteeni ja rakkauteni. Olen hämilläni siitä, että olenkin näin ujo rakkausasioissa.

Sinua rakastan

• K R

Olisitpa se juuri sinä rakkaani,

En tiedä mitä pelkäät, säikähditkö kun lopetin soittelut silloin ensimmäisen talviloman jälkeen - en ollut varma oliko minulla lupa tunkeutua elämääsi ... en halunnut särkeä mitään mitä pidit yllä.

Silloin vuositakasin kun meillä oli edellinen vaikea kausi ymmärsin kuinka paljon sinusta välitin, tämä tunne on elämääkin vahvempi - melkein jotain yliluonnollista.
        Joten jos pelkäät menetystä toivoisin sinun tietävän että hajoan pienenpieniksi tomuksi ilman sinua, en voisi sinua jättää.

Nyt viimeisen henkilökohtaisen kirjeemme jälkeen en enää voi ottaa yhteyttä, jos olet löytänyt jonkun jota todella rakastat en voi tulla onnesi tielle, joten pallo on nyt sinulla.

En ole suuttunut, katkera tai edes pettynyt, tunnen vain puhdasta rakkauden tunnetta.
        Siksi toivoisin että ottaisit henkilökohtaisesti
        yhteyttä, kirjoita vaikka sähköpostiini jotain jotta saadaan purettua tämä vyyhti.

Koulusi on myös minulle tärkeä, sillä suohan se sinulle mahdollisuuden onnelliseen tulevaisuuteen. Joten en voisi vaatia sinulta paljoakaan aikaa, tiedän ettei sinulla ole sitä.

Muista olla rehellinen kaikessa mitä kerrot ja sanot, sillä vain se luo pohjaa tulevaisuuteen, siten ei menneet nouse kummittelemaan huomenna.

Ja muista että

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaiken se uskoo, kaikessa toivoo, kaikessa kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa.

Kalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe