En hikoile määrällisesti paljoa, mutta ongelmanani on enemmänkin haju puoli. Kaupan perus rexonat ja niveat on kokeiltu ja pettävät, usein olen huomannutkin että ne ovat pelkästään antiperspirantteja mikä varmaankin selittää osaltaan asiaa.
Onko joku kokeillut apteekin tuotteita tai kalliimpia merkkejä? Mieto haju dödössä on aina plussaa.
hyvä deodorantti haussa
72
12667
Vastaukset
- Triple dry
Itsellä on triple dry dödö ja hyvin toimii. Apteekissa monia eri tuoksuvaihtoehtoja sekä roll onia ja suihkutettavaa ja hintakin oli varmaan jotain kympin luokkaa!
- hallava_hevonen
Olet nainen joka kärsit pahan hajuisesta hien erityksestä, niin silloin olisi hyvä ymmärtää että hikirauhasten kautta poistuu pahanhajuisia haitallisia myrkkyjäämiä, mikä sinänsä on erinomainen asia. Mutta tämän huomiosi perusteella haluaisit varmaankin huomioida että perus ravintotottumukset tai lääkeaineet ovat syynä ilmiöön. Jolloin ensimmäinen todella tehokas toimenpide olisi tutustua mahdollisuuteen poistaa myrkkyjäämiä varsin tehokkaalla vehnänoras mehu kuurilla.
http://momentousmoment.blogspot.fi/2011/05/voittamaton-vehnanoras.html
Hae siis puutarha liikkeestä yksinkertainen kasvatusalusta ja pieni pussi luomu kompostimultaa johon kylvät luomu venhänjyviä parvekkeelle tai aurinkoiselle keittiön tasolle kasvamaan. Ja saat ihastuttavan vehnänoras levyn kasvatetuksi jo noin 1½ viikon aikana. Ja tämän todella uudistavan ja puhdistavan vehnänoras kuurin alkuvaiheessa ei vielä olla valmiita investoimaan arvokkaampaan vehnänoras myllyyn, mutta kun satosi on jo noin 10 cm. kasvanut niin taitat pienen nipun sellaisenaan suuhusi ja jäyhäät ja pureskelet mielelläsi raikasta entsyymi pitoista mälliä suussasi noin 4 minuutin ajan, ja sylejet ehdottomasti jäljelle jääneen pienen kuituaine tukun poies suustasi. Niin väitän että tämä saa aikaan erittäin voimakkaan puhdistumisilmiön kehossasi, ja mahdollisesti innostut kokonaisvaltaisesta ravintotottumuksesi muutoksesta.
- kellukka1
hyväksi todetut garnier minerals tuoksu fresh ja vichyn dödö apteekissa. toimivat täällä-
- Pine Apple
Ruokavaliota voisi vaihtaa jos on hajuongelma ja deodorantit ei toimi. Ainakin ananaksen tulisi parantaa hien hajua.
- Lala3
Itsellä on nyt punainen Rexona Maximum Protection. Maksoi 5 euroa kun oli alessa, oikea hinta on 8-10 euroa paikasta riippuen. Toimii todella hyvin ainakin mulla. Illalla laitan ja aamulla en lisää enää, joskus laitan päälle jonkun muun tuoksuista. Hajusta ei moni tykkää mut ainakin toi punanen on ihan kiva ja sitten se sensitive dry. Eikä se enää aamulla tuoksu miltään.
Triple Dry toimi alussa mut ei enää parin viikon päästä toiminut. Tosiaan toi Rexona pitää kainalot kuivana 30 asteen helteessäkin :) - Testattu
Lidlin Shoe Deo kenkädeodorantti on toiminut hyvin kainaloissakin, tosin alkoholin haju on aikas voimakas ja ärsyttää varmaan herkkäihoisia. Paras deodorantti kuitenkin mitä olen käyttänyt, teho perustuu hopeaan.
- Juupanenko
Nanohopea ei välttämättä ole niitä turvallisimpia aineita ihmiselle eikä luonnolle. Kannattaa lukaista vaikkapa tuo metalliliiton artikkeli. http://www.ahjo.fi/portal/suomi/ahjo_verkkolehti/?a=getArticle&issueId=98&articleId=1373
- Testattu
Juupanenko kirjoitti:
Nanohopea ei välttämättä ole niitä turvallisimpia aineita ihmiselle eikä luonnolle. Kannattaa lukaista vaikkapa tuo metalliliiton artikkeli. http://www.ahjo.fi/portal/suomi/ahjo_verkkolehti/?a=getArticle&issueId=98&articleId=1373
Ei Lidlin Shoe Deossa mitään nanohopeaa ole, vaan ionimuotoista hopeakloridia polymeeriin sitoutuneena! Hopeakloridi on hopean suola, mikä ei liukene veteen juuri lainkaan. Hopeaa saa käyttää joissakin elintarvikkeissa, E174.
Nanohiukkasten kanssa kannattaa olla varovainen, vaikka niitä käytetäänkin laajasti.
- DorothyG
Monien kokeilujen jälkeen olen havainnut parhaimmaksi Dorothy Grayn Spin-dödön!! Tätä saa suuremmista sokkareista, hinta n.5.5 €. Suosittelen! Pitää hajuhaitan tehokkaasti poissa. Itselläni "perusrexonat" eikä apteekin järeämmätkään aineet tehonneet!
- ale22
samaa mieltä, se vaan kestää kuivua tosi kauan mutta kun kuivuu pitää, ainoa haitta rexonoihin verrattuna että ei ole sellaista joka ei jätäisi jälkiä vaatteisiin joten usein siksi käytän musta/valkoinen halpisdööä vaikka ne ei pidä niin hyvin kuin tämä, esim sovittaessa kaupassa vaatteita saattaa jättää tahroja
- halpaa terveyttä
Osta apteekista, jos perusdödöt eivät tehoa.
Myös ruokavalion muutosta kannattaa kokeilla.
Eli viljat pois ja syöt kasviksia, marjoja ja hedelmiä.
Mahdollisimman luonnollista ja prosessoimatonta aitoa ruokaa.- a.oinaska
Myös papujen syönti lievittää hien hajua.
- minävaan tässä
deotorantti maximum protection,on siis niin hyvä!!!!!et hikoille yhtään kun tota käytät ja ei mitään hiki hajuja tule,ja mitä parasta tää ei paljon tuoksu:)tykkäsin kuin ostin maksaa noin 8-9 euroa ja löytyy mistä vaan,kokeille.
- eklgjeorgjer
Eiköhän näillä helteillä liene epäterveellisempää jos ei hikoile, lämmöt nousevat liian korkealle jos keho ei pääse hikoilemaan. Palaa vielä kannentiiviste :P
- hajutonmies
Koita etikkaa se tehoaa moneen vaivaan ja myös tuo ruokasooda!
Luonnon omat kemikaalit, ei sisällä myrkkyjä jotka aiheuttavat nyt niin paljon
lisääntynyttä syöpää aiheuttavia aineita ja kaikenmaailman myrkkyjä ja pahalta haisevia aineita!
- hajuton..
Itse hiki ei haise miltään, vaan haju syntyy siitä, kun hiki pääsee tekemisiin iholla olevien bakteereiden kanssa. Ihon puhtaana pitäminen auttaa jo paljon asiaa.
Apteekista saatava Bats on tehokas. - usfyduiasydg
Osta apteekista Absolut Tor nimistä ainetta ja ei hetkeen ole mitään ongelmia hikoilun kanssa ja tarvittaessa uusit käsittelyn.
- näin
Kaikista kokeilusta tämä on ollut minulle ainoa toimiva tuote. Kaikki muut alkoivat pettää viikon kuluttua aloituksesta
- kainalon räjäytys
Jep, Absolut Torr on jytyä tavaraa. Herkkähipiäisten ei kannata vaivautua tosin. Eikä kannata pistää kosteaan kainaloon, mulla ainakin kirveli ihan jumalattomasti.
- Dove pitää
Itse olen huomannut että kun vaihtaa paitaa usein käypi päivittäin suihkussa ja välillä myös saunassa niin hiki ei lemua. Sitten vielä kun ajaa kainaloista karvat pois niin sillä pääsee jo pitkälle. Jonkin mielestä nuo voi olla aika tyttömäistä mutta ei se likainen hiki mikään miellyttävä ole. Ai niin ja jos painoa on kertynyt niin senkin voisi tiputtaa. Ylipaino-huono kunto- hikistyy nopeammin.
- Aavetyttö1955
Kokeilepa Amwayn body series stickiä. On hyvä, ei tuoksu voimakkaasti. Ensin sinun täytyy kyllä etsiä joku Amwayn tuotteiden välittäjä.
Parhaiten tuon Aavetytön mainitseman Amway kaupan löydät sivulta: www.amway.fi
Etkä maksa turhaan mainostajille!
- Äxjö
Nuorena miehenä tuskittelin samaa. Hiki haisi, vaikka kuinka kuurasi kainaloitaan, vaihtoi paitaa ja rullaili dödöä kainaloihin. Kerran saunassa sormiini sattui irtonainen kainalokarva. Aluksi ihmettelin, että onpa sillä tanakka juuri. Tulinpa kuitenkin tunnustelleeksi tuota juurta, ja osa siitä osoittautuikin sormiin tarttuvaksi tahmaksi. Olin juuri pessyt huolella kainaloni, joten totesin, että se ei riitä. Niinpä nappasin käteeni partahöylän ja höyläsin karvat pois. Siihen loppui se haju. Näin kesäaikaan riittää hyvin, että vaihdan paidan kerran päivässä. Talvella kun hikoilee vähemmän, paita voi pysyä raikkaana parikin päivää ilman mitään kemianteollisuuden tuotteita kainalossa.
Monet miehet pitävät kainaloiden ajamista hinttimäisenä, mutta päätä itse, kumpi on fiksumpaa, haista vai poiketa ahdasmielisestä sovinnaisuudesta.- kriistein
Homppelit ajaa kainalokarvat! Miehen pitää haista hielle ja työnteolle.
Mikäli tosi mies jotain hajustetta kaipaa kannattaa käyttää see-erseetä.
- aco
Apteekista Aco merkkinen on tehokas. Itsellä riittää käsittely 3 päivän välein, kestää suihkut ja uimassa käynnit ilman, että vaikutus katoaa.
- 1F8U
Suurin osa länsimaisista naisista ajaa karvoja ainakin jossain elämänsä vaiheessa. Tämä on kulttuurinen ilmiö, joka on tauon jälkeen yleistynyt 1900-luvun jälkipuoliskolla ja liittyy myös vaatemuotiin. Myös osa miehistä ajaa karvoja. Karvojen poistamista voi perustella sekä ulkonäkösyillä että hien hajun vähentymisellä, sillä hajulla on tapana pinttyä karvaisiin kohtiin. Hajun poistumisella voi kuitenkin olla ikäviä sivuvaikutuksia, sillä puolison valinnassa eräs tärkeimmistä aisteista on hajuaisti. Sen avulla tunnistetaan tiedostamattomasti vastakkaisesta sukupuolesta sellaisia yksilöitä, joiden perimä on kaukana omasta ja näin suotuisa yhteisen jälkeläisen hankinnalle. Erityisesti feministisessä liikkeessä, hippiliikkeissä ja luonnollisuutta korostavissa piireissä naisetkin antavat karvojensa kasvaa. Karvojen kasvu on tulossa uudelleen muotiin...............
- Rakkaani, armaani
Olisin onnesta soikeena, jos mieheni ajelisi kainalokarvojaan. Ne jäykkänä sojottavat ja kainaloista tursuavat punaiset paksut karvat eivät ole kovin sexyt. Ja hajuhaitan häveneminen tulisi bonuksena. Ominaishajun tunnistaa kyllä paremmin muualta kuin hikisistä kainaloista. :)
- Vaihdevuodet ohittan
Olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta Deo Kristal -mineraalideodoranttia, jota saa esim. messuilta ja suoraan Ali Avci -nimiseltä maahantuojalta (googleta!). Hinta on alle 10 euron ja deokivestä riittää pariksi vuodeksi. Se on täysin hajuton ja tuntuu, ettei siitä jää mitään, mutta hajut se tyssää 2 vuorokaudeksi. Ei värjää paitoja eikä tuoksu millekään. Aluksi sitä epäilee itsekin, miten se voi ylipäänsä tehota, mutta teho perustuu siihen, että kun kosteisiin puhtaisiin kainaloihin sillä sivelee, niin se tappaa bakteerit ihin pinnalta eikä hiki pääse reagoimaan ilman kanssa.. Sama dödö käy myös varvashikeen. Kokeilepa, niin et pety!
- hien hajuton
Rolloneilla ja suihkeilla ei tee mitään. Sticit on parhaita
- deodo
Itse olen käyttänyt kivideodoranttia (suolakivi) eikä se tuoksu miltään, ja eikä tähänasti ole pettänyt. Ja bonuksena aika halpa ja pitkäikäinen
- jussss1
Absolut torr parasta. Laita kuiviin ja puhtaisiin kainaloihin illalla ja aamulla huuhtele pois. Teho ainakin 6-7 päivää. Todella tehokasta ja olen käyttänyt monia vuosia. Saa Apteekista noin 11 euron paikkeilla hintaa.
Aavetyttö oli ainoastaa löytänyt parhaan! Nämä henk koht asiat kun ovat niiiiin herkkiä tunteellisille mielipiteille. On vain yksi, joka saanut YK_n ympäristöpalkinnon, joka ei markkinoinnissaan laita rahaa 'turhaan'.
Paraneeko tuotteen, tässä dödön, ominaisuudet sillä, että siitä ns mainostamisesta maksetaan suuria summia jollekin mjulkulle? Onko joku typerä jääkiakkokaukalossa tappaleva jere itse edes nähnyt jotain mainostamaansa tavaraa?
Aavetyttö lie perustaa sanomisensa itse koettuun.
Miksi Facebookissa meitä kuluttajia - "tykkääjiä" - käytetään ilmaisina mainostajina?
Niin meitä huomaamatta aivopestään markkinatalouteen.
Jos olet nykyaikainen, fiksu kuluttaja, et maksa turhasta.
Tuo Body Series sarja on sikälikin paras, että saat ilmaiseksi kokeilla tuotetta jopa 3 kuukautta ja jos et tykkää, palauta. Saat rahasi takaisin.
Tiedätkö toisen jolla sama takuu?- retrohiki
Old Spice Classic deostick
- Löytyykö edullista
deodoranttia stick rai roll on, jossa voimakas tuoksu, käytän perus rollia ja se ei tuoksu juuri miltää ja olisi kiva jos olisi joku hyvä tuoksu, ehkä sitruunan raikas.
- Parisuhteellista
Ilman dödöjä paras. Ihmisen luonnollinen oikean parin löytövainu toimii paljolti tiedostamattomalla tasolla, jolloin hajuaistimus siirtyy suoraan nenästä aivoihin ilman tietoisen puolen tunkemista väliin sotkemaan.
Ihmisen luonnollinen, terveyttä ylläpitävä, bakteerikanta yhdistyneenä ihmiskehon omiin feromoneihin mainostaa geenipoolia ja se nappaa juuri oikeanlaiseen vastinpariin, jonka kanssa jyllää ja jytää ja tulee tarvittaessa terveimpiä lapsiakin.
Keinodödöillä menee valinta pieleen ja tulee ihan epäsopivia pareja, jotka useinmiten eroaakin pikimmiten ja jos sattuisi tulemaan lapsia, niin niillä on siten kaikenmaailman allergiat ja muut sairauksien vastustuskyvyn häiriöt.- sitten ilman
Jaa. Hielle haiseva mies karkottaa ainakin minut kauemmaksi joten paria en löydä sellaisesta.
- Hikoilen myös.
Hiki itsessään ei haise.
Leikatkaa / ajakaa kainalokarvat pois niin haju loppuu.
Kun hikoilee jää hiki karvoihin kiinni ja siinä se alkaa haista.
Samoja hienkastelemia vaatteita pitäisi vaihtaa päivittäin.
Kuten isä vainaakin sanoi... vesi on paskan lääke... niin myös hikoilun suhteen.
Peskää itseänne tarpeeksi usein.
Kyllä tuoksutte puhtaalle. - höylä käteen
Tuohon ongelmaan on aivan yksinkertainen ratkaisu: kainalokarvat pois. Siihen loppuvat hajut. Karvat tarjoavat ihanteellisen kasvualustan hajua tuottaville bakteereille. Deodorantit eivät hajuongelmaan tehoa, sillä ne eivät kunnolla tuhoa karvojen seassa kasvavia bakteereita. Kainalokarvoista ei ole muuta kuin haittaa: aiheuttavat pahaa hajua ja lisäksi ovat epäsiistin näköiset.
- kansalainen4
Pese kainalosi voidesaippualla parikertaa päivässä, koska saippuat on ärsyttäneet kainalosi, laita hajutonta dödöä päivällä. Äläkä käytä niitä 24 tunti dödöjä ne ärsyttää, ainakin minun kainaloita.
- asdfjne
Itselläni ei ole ollut hajuongelmia nykyään, kun pidän kainalot sileinä karvattomina ja Rexona Men invicible ice roll-on on osoittautunu oivaksi ja suhk. neutraaliksi dödöksi.
Pese kainalosi aamu virtsalla (on väkevää), anna kuivua ja älä pese pois. Illalla voit pestä. On pitempi aikainen vaikutus. Virtsa käsittelyn jälkeen ei tarvitse käyttää mitään deotorantteja, eikä saa käyttää. Hikoilu alkaa deotorantin käytön jälkeen uudelleen!
- sanny4
Ennen sanottiin et kun pissii kintuille nii jalkahiki poistuu.
- mies 1957
Chanel platinum egoiste deo stick.Minä pidän tuosta ja se on toiminut hyvin iso miinus on tietty hinta 36€ Mutta kun matkustan niin ostan tuon ulkomailta/Halvin oli usa:ssa eräässä tavaratalossa 19$..että silleen
- sanny4
Karvojenajelu ja Axee. Toimii!
- dödö lätäkön takaa
Ehdottomasti PARAS FA dödöt 24h, niitä saa ainoastaan Tallinnan puolelta ja muualta maailmasta. Tuon aina niitä itselle, naapureille ja sukulaisille kasapäin kun käyn.
- kuivat kainalot
Apteekista saatava Absolut Torr on kyllä tähän asti kokeilemistani tuotteista paras. Olen kokeillut suurinpiirtein kaikki markettidödöt ja ne ei toimi lainkaan, vaan jopa pahentavat tilannetta. Amwayn body series on aivan luokaton tuote ja se kaiken hyvän lisäksi värjää paidankin mennessään. Itse ajelen kainalokarvoja jo kymmenettä vuotta ja käytän Absolut Torria. Se on aika lyömätön yhdistelmä, jos vastaan tulee parempi tuote niin olen todellakin kiinnostunut.
- kf*kvL
Hiki itsessään ei haise. Haju tulee siitä kun se yhdistyy ihon bakteereihin. Kainalokarvojen ajelu auttaa, mutta kyllä deodorantistakin on apua. Itse en käytä hajusteista deodoranttia. Mikään ei ole kauheampaa kuin hienhajuun sotkeutunut hajuste. Itselläni on apteekin valikoimista löytyvä hajusteeton Favora-antiperspirantti, olen tyytyväinen siihen ja sen tehoon. Rasvatalkin käyttökin voi olla hyvä, ainakin jalkateriin varpaiden väliin ja keholle. Se imee kosteutta, siksi sitä käytetään vauvoilla vaippa-alueella.
- Ruokasoodaa
Tehokkain ja halpa konsti hien hajuun on laittaa ruokasoodaa hiukan kosteisiin kainaloihin tai tehdä ruokasoodasta ohut tahna veden, aloen tai kookosöljyn kanssa. Myrkytön ja ehdottomasti tehokkain. Myös pelkkä kookosöljy toimii, mutta hiukan soodaa sekaan niin on vielä tehokkaampi. Aluksi muutamana päivänä voi kainalot tuoksahtaa, kun rauhaset pääsee puhdistumaan, kun niitä ei enää tukita antiperspiranteilla. Kun olet puhdistunut ruokasooda/kookosöljy toimii sata kertaa paremmin, kuin mitkään 72h superpowermyrkkydödöt. Hikoilu on luonnollista, eikä kainaloita saisi tukkia. Hiki haisee hirveälle, kun kainalot on vuosia tukittu antiperspiranteilla ja kaikki kuona vain kerääntyy elimistöön. Hiki ei haise enää, kun luovuin dödöistä,vaikka teen likaista fyysistä työtä ja hikoilen paljon. Suosittelen kokeilemaan.
- hmm?
kainaloita ei siis saisi tukkia, joten suosittelet laittamaan sinne tahnaa?
- kuonahaisee
Syötkö paljon kaupan valmisruokia tai muuta teollisuus ruokaa joka pursuaa kuona-aineita.
Elimistösi on pakko jotenkin päästä niistä eroon.
Ahdistettujen eläinten lihaan kertyy kuona-ainetta satojen kilometrien teurasautokuljetuksissa.- Mitchum
Mitchum (tuoksuton) on tehokas ja paras, eräs farmaseutti suositteli tätä minulle.
Ehdin käyttää tätä usen vuoden. Mutta Sokos lopetti myynnin hiljattain, saakohan tätä enää mistään?
Kaikki "tökötit" kokeiltu täälläkin, tämä on ainut joka toimi 100%.
Ja esim triple try kuivuu hemmetin huonosti minulla. - varokaa
elävältä syötyjen hedelmien, vihannesten ja juuresten stressihormonit kerääntyvät ihmiseen ja aiheuttavat pahoinvointia.
- järjenkäyttösallittu
varokaa kirjoitti:
elävältä syötyjen hedelmien, vihannesten ja juuresten stressihormonit kerääntyvät ihmiseen ja aiheuttavat pahoinvointia.
ilkkuminen ei muuta tosiasioita........
- timoroude5
Pieni käyttäköön miedompaa mutta Brut on paras, varsinkin stickinä. Mutta tarttee mennä Suomen ulkopuolell jotta saa. Ruotsi ja Englanti tai netti.
- kokeillut
Auttaa silloin vain tämä kun itse joudun puvuntakki päällä olemaan kuumassa messuhallissa.
Loreal Men-Expert-Invincible-96H-XXL
Tuolla ei hikoile, mutta ei niinkään hyvän hajuinen.
Tällä taas peittää kaiken hajun. Näitä kahta sekaisin niin, loistava yhdistelmä.
Naisten rexonasta se 48h, jossa sinivihreän mintun värinen korkki. Voi käyttää miehet, kun ei haise niin pahasti naisten omalle. Vaikka hieman kukkaiselle haiseekin. Paljon paremmin myös auttaa kuin perinteiset miesten omat.
Tuota käytin ennenkuin se Nivean 96h tuli.- TOSIrealisti Kokkola
Ei mitään lisäaineita eikä poppakonsteja. Tärkeintä on peruspuhtaus. Pesu miedoilla aineilla ja kuivaus. Siinä kaikki.
Sisareni lapset ja tietenkin omat lapsemme sanoivat aina, että miks sää setä (iskä) tuoksut aina niin hyvälle.
Kerroin, että en tupakoi, en käytä hajusteita, en juo limppareita eikä liikaa alkoholijuomia ja huolehdin perusteellisesta suuhygieniasta.
Se on kemiaa lapsukaiseni, sanoin. Mitä on kemiaa kysyi mm Susanna? Odota muutama vuosi, niin ymmärrät, vastasin. Vielä aikuisinakin he muistavat antamani ohjeet.
Jk Vielä 60 vuotiaana yleiskunnosta huolta pitävänä ovat hampaani erinomaisessa kunnossa ja tuoksuni sen kuin paranee vuosien myötä...
Huomaahan sen siitäkin, että kaikki hyttysnaaraat ovat aina kimpussani.
- suolaa enemmä suolaa
Käytän merisuolaa pesunesteenä,eikä hiki haise koskaan. Pitää hienhajun ainakin vuorokauden poissa.Kaikki ihoa vasten olevat vaatteet pitää pestä huolella ja vaihtaa päivittäin. (miehet !) Vaikkei se T-paita tuoksuis hielle,sitä ei voi käyttää seuraavana päivänä,fakta! Taatusti haisee muutaman tunnin kuluttua. Siis laitan 2 litran lasipurkkiin puolkiloa merisuolaa ja loput vettä. Annan suolan liueta veteen, välillä heiluttaen purkkia. Siitä purkista otan sitä suolavettä,jolla pesen kehoni. Käyn ensin suihkussa tai saunassa ja huuhtelen huolella itseni sit pesen suolavedellä viel itseni. Suolaa ei huuhdella iholta pois vaan kuivataan iho. Purkkiin lisätään tarpeen mukaan suolaa ja vettä, jotta sitä on aina tarpeeksi pesunesteeksi. Vakuutan ettei iho kärsi ( epäilin sitä ensin) mut mun iho voi ainakin paremmin mitä ennen; eikä hiki haise vaikka hikoilenkin. Ollut käytössä oleva konsti jo ammoisista ajoista, jäänyt vaan pois kun hienosaippuat ja deororantit tulivat käyttöön. Eikä mun suolalius pesut maksa maltaita. ;))
- enemmän suolaa yhä
Suola siis "tappaa" ne haisevat pakteerit iholta!
- hikinen orava
Luontaistuotekaupoissa myydään tietynlaista kivideodoranttia, joka poistaa hajun tehokkaasti, hikoilen normaalisti ja kyllä haisen, mutta normaalin rajoissa, vuosia oli käytössä ja toimi täydellisesti.
- LdB dödö
LDB:n dödöihin olen ihastunut! Löytyy ihan varmaan kaikista marketeista melkeimpä alle 2 euron hintaan! Pitää hajut poissa eikä ärsytä mun herkkää ihoa! Välillä jätän ihan hajuvedetkin pois, sillä tässä ldb:n dödössä (esim. vaaleanpunainen) niin on ihan älyttömän hyvä tuoksu, ei mikään liian voimakas, mutta sellainen kuin olisi hieman suihkauttanut hajuvettä... Suosittelen!
- tyttömäinen poitsu
Olet selkeästi mies joten epilaattori käyntiin ja karvat pois TOIMII! Bakteerit elää parhaiten kunnon pusikossa josta johtuu hajukin.
- Ja balalaikka soi!
Miehen pitää haista paskalle saatana. Dödömiehet on neitejä.
- gr. kolummpus
Yksi hyvä erikoistutkijoitten suosittelema keino on följätä kainalot ja ne paikat vaseliinilla. Tutkijat suosittavat pelkästään kainaloitten följäämistä.
- fdsvcxfdsfsd
Pieni määrä deodoranttia ei juurikaan hienhajua poista, vaan hiki ainoastaan sekoittuu siihen ja lopputulos on vielä pahempi. Kokeile olla laittamatta mitään kainaloosi, leikkaa kainalokarvat pois ja pese kainalosi usein. Hikihän ei itsessään haise välittömästi, mutta pitkään kainalossa ollut hiki alkaa haisemaan ja alkaa haisemaan välittömästi jos paita on likainen.
Jos jotain hajustetta haluat laittaa niin ruiskauta sitten tuoksupullosta kaulalle ja hiuksiin.- oot fail!!!
EI HIUKSIIN - kuivuvat päähän alle aikayksikön, EI KUKAAN halua hampputukkaa.
- fdsvcxfdsfd
oot fail!!! kirjoitti:
EI HIUKSIIN - kuivuvat päähän alle aikayksikön, EI KUKAAN halua hampputukkaa.
Kaikilla ei ole niin huono hiuslaatu, että kuivuu pienestä tuoksupilvestä. Itseasiassa tuskin juuri kenelläkään on.
- huhhuhu
Hiki o paras jaju itsessään. Aitoa luomumeinkiä.
- Luontaistuotekauppa
Ite oon vuosia käyttänyt luontaistuotekaupoista ja vastaavista saatavia suolakivideodorantteja ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei petä ikinä. Ja nykyään saa sitä myös suihkupulloissa. On kestävä, yksi kivi kestää ainakin vuoden. Suosittelen kokeilemaan.
- jkkl
ninkkö
- konkkeli
Joku neuvoi käyttämään ananasta.Voi toimia,mulla oli kuukausia eräs neiti käytössä joka pyysi mua syömään mahd. usein ananasta koska mun sperma maistui sille.
- Meine Base
Hei! Meine Base -mineraalisuola on PARAS! Minulla ainakin loppui hienhajut siihen. Mineraalisuolaan siirryttyäni en ole ostanut enkä käyttänyt enää mitään muuta kainaloissani. SUOSITTELEN!!!
- Ruokasoodaparas
Ehdottomasti paras keino torjua hienhaju koko päiväksi on ruokasooda!
Kuulostaa ehkä oudolta mutta näin olen sen todennut kokeiltuani mitä erilaisempia merkkejä,
Ja kun en perusta alumiinista ym lisä aineista ihollani niin sitä onnellisempi olen että nyt löysin keinon pysyä raikkana koko päivän.
Ohje:
Laita vajaa puoli teelusikkaa ruokasooda lasiin, lisää vettä, älä anna soodan liueta veteen.. vaan kaada ylimääräinen vesi pois ja hiero ruokasooda kainaloihisi!
Voila! Koko päivä ilman hienhajua,
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849