Nahkatakki Helsingistä?

Minne ihmeeseen nahkatakkikauppiaat ovat karanneet? Yritän löytää normaalia, perussiistiä miesten nahkatakkia, joko napillista tai vetoketjullista (en siis moottoripyöräkamaa). Ainoa normaali kauppa, jonka olen löytänyt on Forumin Nahka-Albert, mutta sieltä ei löytynyt sopivaa. Tuon lisäksi Sokokselta/Stockmannilta/tavarataloista löytyy tyyliin yhtä tai kahta eri mallia.

Googlestakaan ei ole avuksi, eli nyt peräänkuulutetaan vanhaa kunnon katutietämystä. Vinkkejä?
Ilmoita

Kokeile toista Sokosta? Täällä Jyväskylässä on ainakin varsin kattava valikoima nahkatakkeja Sokoksella, parinkymmenen mallin tietämissä.

Toisaalta jos olisin nyt hankkimassa nahkatakkia, kun tiedän jo mikä merkki on mieleen (Saki), niin tilaisin halvemmalla netistä kotiovelle.
Ilmoita
Seppälästä sais keinonahkarotseja, kelpaisko?
Ilmoita
Tsiikaa www.nahkatori.com,
Myy myös netin kautta, iso myymälä Hyvinkäällä. Hain ite sieltä 2 takkia vaimoni kanssa. Iso valikoima!
Ilmoita
Redskins tossa viiskulmassa, olen ollut siinä lähellä duunissa joskus.

http://www.redskins.fi/
Ilmoita
Nahkanetti

http://nahkanet.fi/
Ilmoita
t : Nahkatakkinen tyttö
Ilmoita
WWW.NAHKANET.FI
Ilmoita
www.nahkanet.fi
Ilmoita
kokkolan mokkanappa myy kotimaisia nahka takkejä ihan tavallisia lammasnappa takkeja musta ruskea miesten ja naisten
Ilmoita
onko 3 kauden takki miehellä oltava ilman resoria ja vyötärölle asti vai pitempi? entä ilman taittokauluksia? en muodista niin vaan perusmalli
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nahkatakki Helsingistä?

Minne ihmeeseen nahkatakkikauppiaat ovat karanneet? Yritän löytää normaalia, perussiistiä miesten nahkatakkia, joko napillista tai vetoketjullista (en siis moottoripyöräkamaa). Ainoa normaali kauppa, jonka olen löytänyt on Forumin Nahka-Albert, mutta sieltä ei löytynyt sopivaa. Tuon lisäksi Sokokselta/Stockmannilta/tavarataloista löytyy tyyliin yhtä tai kahta eri mallia.

Googlestakaan ei ole avuksi, eli nyt peräänkuulutetaan vanhaa kunnon katutietämystä. Vinkkejä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta