Legginsit

asdasd13

Miksi legginsit on niin hirveitä miesten mielestä?
Kun joskus on niin lyhyt mekko ettei haluais ihan ilman mitään sukkiksii/legginsei käyttää jos esim vanhempien ihmisten seurassa liikkuu :D Vois tulla sanomista..
Ja sitten kuumalla kesäsäällä olis kiva olla paljain jaloin eikä antaa jalkapohjien hikoilla sukkiksissa :s On olemas legginsei jotka on täsmälleen saman näköiset samaa materiaalia kun sukkikset mutta niissä ei oo vaan sitä jalkaosaa.
Ja sitten on olemas legginsei joita ei voi erottaa tavallisista farkuista elikkä on niin paksua farkkumateriaalia muttei oo vaan sitä housunnappia siinä edessä :D

Kuvia:
Kauhea legginsityyli:
1. http://kuvake.net/klubi/Legginsit-ei-ole-housut-com

Minusta sukkahousujen näköinen legginsityyli:
2. http://uino.indiedays.com/2013/02/03/farkkupaitainen-tytto/ (ei nyt paras esimerkki onnistuneesta legginsejen käytöstä, mutta kai ymmärrätte pointin)

Siinä farkkulegginsit: http://bittersweetcouture.blogspot.fi/2011/04/internet-shoppin.html

166

7713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljasta pintaa

      Olen nainen, mutta epäilisin, että yksi syy miksi miehet eivät pidä legginsseistä on juurikin se, että ne peittävät. MIehet haluaisivat, että naiset kulkisivat lyhyissä hameissa ilman niitä legginssejä. Näin miehet saisivat nähdä enemmän paljasta säärtä, reittä ja ehkä hyvällä tuurilla myös pyllyä.

      Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole. Miehet vain yleisesti haluaisivat, että naiset käyttäisivät paljastavampia vaatteita, jotta pääsisivät näkeemään enemmän paljasta pintaa. (Poikkeuksena tähän tietenkin oma tyttöystävä, äiti, siskö, täti, mummu jne. Heidän ei ole toivottavaa esitellä paljasta pintaa julkisilla paikoilla.)

      • Minä mies ugh

        Ei pidä paikkaansa. Esim. tiukat farkut voi olla hyvinkin seksikkäät. Pitkät kalsarit housuina sen sijaan ei ole.


      • paljasta & tiukkaa

        Eli ok. Pieni korjaus on paikallaan. Peittävät vaatteetkin saattavat käydä, kunhan ne on tiukat. Legginssit näyttää hyvältä silloin kun ne muistuttavat tiukkoja keinonahkahousuja ja perse on niissä hyvin esille.

        Tosin mainitsemasi hame & legginssit yhdistelmä on kuitenkin ihan hirveä.


      • sadln
        paljasta & tiukkaa kirjoitti:

        Eli ok. Pieni korjaus on paikallaan. Peittävät vaatteetkin saattavat käydä, kunhan ne on tiukat. Legginssit näyttää hyvältä silloin kun ne muistuttavat tiukkoja keinonahkahousuja ja perse on niissä hyvin esille.

        Tosin mainitsemasi hame & legginssit yhdistelmä on kuitenkin ihan hirveä.

        "Tosin mainitsemasi hame & legginssit yhdistelmä on kuitenkin ihan hirveä. "

        Jep. Leggarit eivät ole sukkahousut.


      • Minä nainen ugh
        Minä mies ugh kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Esim. tiukat farkut voi olla hyvinkin seksikkäät. Pitkät kalsarit housuina sen sijaan ei ole.

        Ja olen ihan samaa mieltä. Leggingsit, (en osaa edes kirjoittaa sitä) on vaan kuin pitkätkalsarit. :)


      • ckgh

        "Olen nainen, mutta epäilisin, että..."

        "Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole."

        Vaikuttaa olevan.

        Nyt akka kuuntele. Legginsit ovat rumat. Ei peittävät, ei ihonmyötäiset, ei keltaiset tai siniset, eikä ne ole avaruudesta, muodikkaat tai mummomaiset. Lue lumppu hyvin tarkkaan seuraava ja maailman ainoa adjektiivi joka kuvaa legginsejä:

        RUMA.

        Pyydä sitä sinua viisaampaa ystävääsi piirtämään tuo sana ja sen merkitys sinulle vaikka värikynillä.

        Legginsit ovat pitkät kalsarit. Ne eivät siis ole "kuin" pitkät kalsarit, vaan ne OVAT pitkät kalsarit, eikä asia muuksi muutu vaikka ne olisivat kuinka tiukat.

        Miksi vitussa te ämmät, te typerät alikehittyneet lumput jotka ette ymmärrä ydinfysiikasta mitään, ette voi käsittää mitä tarkoittaa RUMUUS?

        Tule vasta sitten selittämään miehistä ja miesten mielestä kun sieltä vitustasi alkaa kasvaa karvainen penis. Siihen mennessä ymmärrä se pieni ero: Tiukat farkut = OK, Legginsit = RUMUUTTA!


      • .....
        ckgh kirjoitti:

        "Olen nainen, mutta epäilisin, että..."

        "Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole."

        Vaikuttaa olevan.

        Nyt akka kuuntele. Legginsit ovat rumat. Ei peittävät, ei ihonmyötäiset, ei keltaiset tai siniset, eikä ne ole avaruudesta, muodikkaat tai mummomaiset. Lue lumppu hyvin tarkkaan seuraava ja maailman ainoa adjektiivi joka kuvaa legginsejä:

        RUMA.

        Pyydä sitä sinua viisaampaa ystävääsi piirtämään tuo sana ja sen merkitys sinulle vaikka värikynillä.

        Legginsit ovat pitkät kalsarit. Ne eivät siis ole "kuin" pitkät kalsarit, vaan ne OVAT pitkät kalsarit, eikä asia muuksi muutu vaikka ne olisivat kuinka tiukat.

        Miksi vitussa te ämmät, te typerät alikehittyneet lumput jotka ette ymmärrä ydinfysiikasta mitään, ette voi käsittää mitä tarkoittaa RUMUUS?

        Tule vasta sitten selittämään miehistä ja miesten mielestä kun sieltä vitustasi alkaa kasvaa karvainen penis. Siihen mennessä ymmärrä se pieni ero: Tiukat farkut = OK, Legginsit = RUMUUTTA!

        Pitäisikö noin ääliön mielipiteistä olla kiinnostunut?


      • Huh, huh...
        ckgh kirjoitti:

        "Olen nainen, mutta epäilisin, että..."

        "Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole."

        Vaikuttaa olevan.

        Nyt akka kuuntele. Legginsit ovat rumat. Ei peittävät, ei ihonmyötäiset, ei keltaiset tai siniset, eikä ne ole avaruudesta, muodikkaat tai mummomaiset. Lue lumppu hyvin tarkkaan seuraava ja maailman ainoa adjektiivi joka kuvaa legginsejä:

        RUMA.

        Pyydä sitä sinua viisaampaa ystävääsi piirtämään tuo sana ja sen merkitys sinulle vaikka värikynillä.

        Legginsit ovat pitkät kalsarit. Ne eivät siis ole "kuin" pitkät kalsarit, vaan ne OVAT pitkät kalsarit, eikä asia muuksi muutu vaikka ne olisivat kuinka tiukat.

        Miksi vitussa te ämmät, te typerät alikehittyneet lumput jotka ette ymmärrä ydinfysiikasta mitään, ette voi käsittää mitä tarkoittaa RUMUUS?

        Tule vasta sitten selittämään miehistä ja miesten mielestä kun sieltä vitustasi alkaa kasvaa karvainen penis. Siihen mennessä ymmärrä se pieni ero: Tiukat farkut = OK, Legginsit = RUMUUTTA!

        Jos legginsejä vihaavat miehet ovat sinun "tasoasi" niin taidanpa kipaista kauppaan heti ostamaan legginsit! Ne kun ilmeisesti karkoittaa tuollaiset idiootit.


      • RAUTALANGASTA VÄÄNTÖ
        Minä mies ugh kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Esim. tiukat farkut voi olla hyvinkin seksikkäät. Pitkät kalsarit housuina sen sijaan ei ole.

        Miehet ovat naiskauneuden asiantuntijoita!

        Jos suomalaisella naisella olisi tyylitajua ja ymmärrystä mittasuhteistaan, hän tajuaisi, että kalsarimallinen tiukka housu visuaalisesti katkaisee hänen alaraajansa, jotka yleensä eivät muutenkaan ole pitkät, kun taas sukkahousutyyppinen ratkaisu visuaalisesti pidentää hänen jalkaansa, varsinkin jos kengässä on korkoa, jolloin jalkaterä suuntautuu jonkin verran alaspäin.

        Minä miehenä ymmärrän tällaisen asian, tosin olen homo, mutta suomalaiset naiset eivät näköjään ymmärrä. Tai välitä tällaisista esteettisistä asioista.


      • 14+3
        Huh, huh... kirjoitti:

        Jos legginsejä vihaavat miehet ovat sinun "tasoasi" niin taidanpa kipaista kauppaan heti ostamaan legginsit! Ne kun ilmeisesti karkoittaa tuollaiset idiootit.

        Miksi naiset kuvittelevat sen olevan jotenkin naseva come back, että ilmoitetaan omista aikeista tehdä juuri päinvastoin kuin joku tuntematon mies haluaa? Aina sama juttu oli kyse sitten mistä tahansa. Millaisina prinsessoina te itseänne pidätte kun kuvittelette miesten kollektiivisesti hajoavan siitä ajatuksesta, että juuri te omassa erinomaisuudessanne ette näitä miehiä halua ja vielä oikein osoitatte sen kiukuttelemalla ja toimimalla juuri päinvastoin kun joku mies on nettipalstalla toivonut. "Ai et tykkää siitä kun nainen kusee olohuoneen nurkkaan!? No taidanpa tästä mennä kuselle olohuoneen nurkkaan ihan vain karkottaakseni tuollaiset nilkit". Tämä on vissiin sitä naisen logiikkaa. Nyt kaikki miehet ovat ihan kauhuissaan kun jäävät ilman naista kun eivät halua nurkkiin kusevia ämmiä vaivoikseen.

        P.S. minua tai muitakaan leggingsejä vihaavia miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa menetkö nyt kauppaan hakemaan leggingsit.


      • sukkis-kissa
        RAUTALANGASTA VÄÄNTÖ kirjoitti:

        Miehet ovat naiskauneuden asiantuntijoita!

        Jos suomalaisella naisella olisi tyylitajua ja ymmärrystä mittasuhteistaan, hän tajuaisi, että kalsarimallinen tiukka housu visuaalisesti katkaisee hänen alaraajansa, jotka yleensä eivät muutenkaan ole pitkät, kun taas sukkahousutyyppinen ratkaisu visuaalisesti pidentää hänen jalkaansa, varsinkin jos kengässä on korkoa, jolloin jalkaterä suuntautuu jonkin verran alaspäin.

        Minä miehenä ymmärrän tällaisen asian, tosin olen homo, mutta suomalaiset naiset eivät näköjään ymmärrä. Tai välitä tällaisista esteettisistä asioista.

        Totta, suomalaisella persjalkaisella caprilegginsit yhdistettynä hameeseen katkaisee todella ikävästi jalan linjan, varsinkin kun yleensä kenkinä on sitten jotkut balleriinat.
        Sen sijaan vaikka se sama hame/mekko yhdistettynä ohuisiin ihonvärisiin tai mustiin sukkiksiin ja kenkiin joissa edes hieman korkoa, tekee ihmeitä naisen figuurille.

        Itse olen nainen joka pukeutuu tuolla jälkimmäisellä tavalla, ja olen saanut siitä paljon kehuja omalta mieheltäni, ja muiltakin. Jokainen voi toki pukeutua aivan niinkuin haluaa, mutta on typerää että naiset saavat hirveitä kiukkuraivareita ensin itse vaadittuaan perusteluja miehiltä asialle jonka he jo tiesivätkin; miehet vihaavat legginsejä, koska ne ovat rumat ja tyylittömät pitkät kalsarit.


      • Relaa vähän
        14+3 kirjoitti:

        Miksi naiset kuvittelevat sen olevan jotenkin naseva come back, että ilmoitetaan omista aikeista tehdä juuri päinvastoin kuin joku tuntematon mies haluaa? Aina sama juttu oli kyse sitten mistä tahansa. Millaisina prinsessoina te itseänne pidätte kun kuvittelette miesten kollektiivisesti hajoavan siitä ajatuksesta, että juuri te omassa erinomaisuudessanne ette näitä miehiä halua ja vielä oikein osoitatte sen kiukuttelemalla ja toimimalla juuri päinvastoin kun joku mies on nettipalstalla toivonut. "Ai et tykkää siitä kun nainen kusee olohuoneen nurkkaan!? No taidanpa tästä mennä kuselle olohuoneen nurkkaan ihan vain karkottaakseni tuollaiset nilkit". Tämä on vissiin sitä naisen logiikkaa. Nyt kaikki miehet ovat ihan kauhuissaan kun jäävät ilman naista kun eivät halua nurkkiin kusevia ämmiä vaivoikseen.

        P.S. minua tai muitakaan leggingsejä vihaavia miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa menetkö nyt kauppaan hakemaan leggingsit.

        Ok... Yhtään ei ole ylireagointia havaittavissa... Kannattaisiko sun viettää vähän vähemmän aikaa tietokoneella ja alkaa vaikka harrastaan jotain liikuntaa. Saisit vähän tota raivoas purettua ja endorfiinia elimistöön...


      • Huh, huh! :D
        14+3 kirjoitti:

        Miksi naiset kuvittelevat sen olevan jotenkin naseva come back, että ilmoitetaan omista aikeista tehdä juuri päinvastoin kuin joku tuntematon mies haluaa? Aina sama juttu oli kyse sitten mistä tahansa. Millaisina prinsessoina te itseänne pidätte kun kuvittelette miesten kollektiivisesti hajoavan siitä ajatuksesta, että juuri te omassa erinomaisuudessanne ette näitä miehiä halua ja vielä oikein osoitatte sen kiukuttelemalla ja toimimalla juuri päinvastoin kun joku mies on nettipalstalla toivonut. "Ai et tykkää siitä kun nainen kusee olohuoneen nurkkaan!? No taidanpa tästä mennä kuselle olohuoneen nurkkaan ihan vain karkottaakseni tuollaiset nilkit". Tämä on vissiin sitä naisen logiikkaa. Nyt kaikki miehet ovat ihan kauhuissaan kun jäävät ilman naista kun eivät halua nurkkiin kusevia ämmiä vaivoikseen.

        P.S. minua tai muitakaan leggingsejä vihaavia miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa menetkö nyt kauppaan hakemaan leggingsit.

        Kiva - ja minua ja suurinta osaa naisista ei voisi vähempää kiinnostaa vihaatko juuri sinä legginsejä vai et...

        Mielestäni tuolle kiroilevalle tollolle ei tarvi kovin tosissaan vastata, vaan hänen kaltaisilleen voi vastata juurikin heittämällä jonkun typerän kommentin leikillään, olipa se sitten "uhkaus" tehdä juuri päin vastoin kuin hän haluaa. Sitä taas en ymmärrä, miksi sinä koit tarpeelliseksi tuon avautumisesi. Kovin tosikolta vaikutat... SE muuten on suuri vika miehessä - huumorintajuttomuus ja tosikkous.

        Mutta kiva siis etten minä ja tekoni sinua kiinnosta, sillä kuule kultaseni - sinäkään ja mielipiteesi ja vihasi kohteet eivät kiinnosta minua pätkän vertaa, joten tasoissa ollaan! :D


      • Legginsit!
        sukkis-kissa kirjoitti:

        Totta, suomalaisella persjalkaisella caprilegginsit yhdistettynä hameeseen katkaisee todella ikävästi jalan linjan, varsinkin kun yleensä kenkinä on sitten jotkut balleriinat.
        Sen sijaan vaikka se sama hame/mekko yhdistettynä ohuisiin ihonvärisiin tai mustiin sukkiksiin ja kenkiin joissa edes hieman korkoa, tekee ihmeitä naisen figuurille.

        Itse olen nainen joka pukeutuu tuolla jälkimmäisellä tavalla, ja olen saanut siitä paljon kehuja omalta mieheltäni, ja muiltakin. Jokainen voi toki pukeutua aivan niinkuin haluaa, mutta on typerää että naiset saavat hirveitä kiukkuraivareita ensin itse vaadittuaan perusteluja miehiltä asialle jonka he jo tiesivätkin; miehet vihaavat legginsejä, koska ne ovat rumat ja tyylittömät pitkät kalsarit.

        Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu? Eikö suurin syy jonkun tietyn vaatekappaleen käyttämiseen voi olla pelkästään se, että se tuntuu miellyttävältä päällä, ja itse tykkää siitä?

        Itse en tykkää sukkahousuista ja umpinaisista kengistä helteillä, joten laitan legginsit, koska niiden kanssa voi olla avojaloin sandaaleissa - ja matalissa sellaisissa, sillä minulla ei ole mitään halua rikkoa jalkojani kulkemalla korkkareissa päivittäin vain siksi, että jotkut ventovieraat miehet pitäisivät sitä hyvän näköisenä.

        On myös naisia, joiden vartalo "kestää" pukeutua legginseihinkin - ilman että näyttää persejalalta... Ja onko sekään nyt niin kauheaa, jos vaikka näyttäisikin persejalalta? Nyt on kesä ja eikö voi keskittyä nauttimaan vain siitä, kun kerrankin on lämmintä eikä miettiä että "oonks mä nyt ihan varmasti kaikkien mielestä pantavan näköinen!" tai vihata ja halveksia muitten vaatteita ja vartaloita -tyylin "hyi vittu miltä tuokin läskiporsas näyttää!!! Pukeutuis vaikka säkkiin tai pysyis kotonaan mokoma vitun läski!" Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja jos ei miellytä, niin aina voi kääntää katseen pois, eikä jäädä kyyläämään... En jotenkin ymmärrä sitä, että jotkut tuntuvat ottavan sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos jonkun vaatetus ei ole omien mieltymysten mukainen, tai vartalo ei ole täydellinen.


      • klzsxdfln
        Huh, huh! :D kirjoitti:

        Kiva - ja minua ja suurinta osaa naisista ei voisi vähempää kiinnostaa vihaatko juuri sinä legginsejä vai et...

        Mielestäni tuolle kiroilevalle tollolle ei tarvi kovin tosissaan vastata, vaan hänen kaltaisilleen voi vastata juurikin heittämällä jonkun typerän kommentin leikillään, olipa se sitten "uhkaus" tehdä juuri päin vastoin kuin hän haluaa. Sitä taas en ymmärrä, miksi sinä koit tarpeelliseksi tuon avautumisesi. Kovin tosikolta vaikutat... SE muuten on suuri vika miehessä - huumorintajuttomuus ja tosikkous.

        Mutta kiva siis etten minä ja tekoni sinua kiinnosta, sillä kuule kultaseni - sinäkään ja mielipiteesi ja vihasi kohteet eivät kiinnosta minua pätkän vertaa, joten tasoissa ollaan! :D

        Mitä jos jättäisit vastaamatta kokonaan? Mutta eihän se tietenkään käy päinsä. Naisten on pakko tunkea nokkansa ihan joka paikkaan.


      • Huh, huh! :D
        klzsxdfln kirjoitti:

        Mitä jos jättäisit vastaamatta kokonaan? Mutta eihän se tietenkään käy päinsä. Naisten on pakko tunkea nokkansa ihan joka paikkaan.

        Mitä jos itse jättäisit vastaamatta, kun et kerta kykene edes jokseenkin asialliseen mielipiteitten vaihtoon? :) Saako tälle palstalle kirjoittaa vain ne, jotka ovat samaa mieltä sinun kanssasi? Sehän vasta kiva palsta olisikin! Luulen ettei kukaan jaksaisi sitä lukea tai sinne mitään kirjoittaa... Saisit käydä sitten ihan itseksesi vuoropuhelua, niin kuin teet varmasti kotonasi jo nyttenkin... Ei sinun äitisikään varmaan jaksa aina kuunnella juttujasi, ja kai hän töissä käy, että saa elätettyä sinut.

        Ja mitä sinua haittaa naisten vaatteet, kun et kuitenkaan koskaan saa naista? Voit sitten perustella ainakin omassa mielessäsi, että "en mä olis halunnutkaan, kun sillä oli legginsitkin..." ;)


      • ksdbklbds
        Huh, huh! :D kirjoitti:

        Mitä jos itse jättäisit vastaamatta, kun et kerta kykene edes jokseenkin asialliseen mielipiteitten vaihtoon? :) Saako tälle palstalle kirjoittaa vain ne, jotka ovat samaa mieltä sinun kanssasi? Sehän vasta kiva palsta olisikin! Luulen ettei kukaan jaksaisi sitä lukea tai sinne mitään kirjoittaa... Saisit käydä sitten ihan itseksesi vuoropuhelua, niin kuin teet varmasti kotonasi jo nyttenkin... Ei sinun äitisikään varmaan jaksa aina kuunnella juttujasi, ja kai hän töissä käy, että saa elätettyä sinut.

        Ja mitä sinua haittaa naisten vaatteet, kun et kuitenkaan koskaan saa naista? Voit sitten perustella ainakin omassa mielessäsi, että "en mä olis halunnutkaan, kun sillä oli legginsitkin..." ;)

        Vau. En olekaan koskaan nettipalstalta saanut lukea noin omaperäistä ja osuvaa vastausta. Oli mammanpoikaa, peräkammaria, naisettomuutta jne. Ja kaikki samassa viestissä. Todella asiallista mielipiteenvaihtoa. Ja mukavasti vielä vahvistaa tuota aikaisemmin kirjoittamaani ajatusta. Kirjoita nyt vielä tähän se viimeinen sana siitä miten mulla ei kuitenkaan seiso, niin tämä ketju on täydellinen.


      • Ootko idiootti?
        Legginsit! kirjoitti:

        Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu? Eikö suurin syy jonkun tietyn vaatekappaleen käyttämiseen voi olla pelkästään se, että se tuntuu miellyttävältä päällä, ja itse tykkää siitä?

        Itse en tykkää sukkahousuista ja umpinaisista kengistä helteillä, joten laitan legginsit, koska niiden kanssa voi olla avojaloin sandaaleissa - ja matalissa sellaisissa, sillä minulla ei ole mitään halua rikkoa jalkojani kulkemalla korkkareissa päivittäin vain siksi, että jotkut ventovieraat miehet pitäisivät sitä hyvän näköisenä.

        On myös naisia, joiden vartalo "kestää" pukeutua legginseihinkin - ilman että näyttää persejalalta... Ja onko sekään nyt niin kauheaa, jos vaikka näyttäisikin persejalalta? Nyt on kesä ja eikö voi keskittyä nauttimaan vain siitä, kun kerrankin on lämmintä eikä miettiä että "oonks mä nyt ihan varmasti kaikkien mielestä pantavan näköinen!" tai vihata ja halveksia muitten vaatteita ja vartaloita -tyylin "hyi vittu miltä tuokin läskiporsas näyttää!!! Pukeutuis vaikka säkkiin tai pysyis kotonaan mokoma vitun läski!" Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja jos ei miellytä, niin aina voi kääntää katseen pois, eikä jäädä kyyläämään... En jotenkin ymmärrä sitä, että jotkut tuntuvat ottavan sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos jonkun vaatetus ei ole omien mieltymysten mukainen, tai vartalo ei ole täydellinen.

        "Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu?"

        Kaltaisesi lehmät, joille luetun ymmärtäminen on niin kovin vaikeaa, ovat väärällä palstalla, ja varsinkin väärässä ketjussa. Katsos kun tämä on IHANNEnainen-palsta ja tässä ketjussa aloittaja kysyi miksi miehet inhoavat legginsejä. Tässä ketjussa hänelle siis vastataan siihen kysymykseen, jos et sitä kestä, niin mene muualle.

        Se että sinä ja liian monet muut suomalaiseukot haluavat näyttää mahdollisimman vastenmielisiltä/ovat vailla tyylitajua, ei tarkoita etteikö Suomestakin voisi löytyä naisia, joille hyvältä näyttäminen ei ole mikään uhrautuminen, joka tehtäisiin miesten miellyttämiseksi.


      • ....................
        Ootko idiootti? kirjoitti:

        "Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu?"

        Kaltaisesi lehmät, joille luetun ymmärtäminen on niin kovin vaikeaa, ovat väärällä palstalla, ja varsinkin väärässä ketjussa. Katsos kun tämä on IHANNEnainen-palsta ja tässä ketjussa aloittaja kysyi miksi miehet inhoavat legginsejä. Tässä ketjussa hänelle siis vastataan siihen kysymykseen, jos et sitä kestä, niin mene muualle.

        Se että sinä ja liian monet muut suomalaiseukot haluavat näyttää mahdollisimman vastenmielisiltä/ovat vailla tyylitajua, ei tarkoita etteikö Suomestakin voisi löytyä naisia, joille hyvältä näyttäminen ei ole mikään uhrautuminen, joka tehtäisiin miesten miellyttämiseksi.

        Onko helle pehmittänyt ne viimeisetkin aivosolut, vai mikä sua niin nyppii? Vittuilet kaikille tässä ketjussa, ja otat niin henk. koht. jokaisen kommentin. Sairas olet, ja vaikutat siltä samalta hullulta, joka mekasti Christina Hendricksin tisseistä yhdessä ketjussa... Oon aika varma että oot juuri se sama ääliö. Etkö ole VIELÄKÄÄN saanut pillua? Minkä ikäinen olet? Tuolla luonteella varustettu "mies" pysyy kyllä neitsyenä koko elämänsä. Sulla mitään toivoa ole.


      • ....................
        ksdbklbds kirjoitti:

        Vau. En olekaan koskaan nettipalstalta saanut lukea noin omaperäistä ja osuvaa vastausta. Oli mammanpoikaa, peräkammaria, naisettomuutta jne. Ja kaikki samassa viestissä. Todella asiallista mielipiteenvaihtoa. Ja mukavasti vielä vahvistaa tuota aikaisemmin kirjoittamaani ajatusta. Kirjoita nyt vielä tähän se viimeinen sana siitä miten mulla ei kuitenkaan seiso, niin tämä ketju on täydellinen.

        "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" - itse vittuilet kaikille tässä ketjussa - haukut tyhmäksi ja kotkaksi ja ties miksi, joten miksi SINULLE pitäisi vastata kovin asiallisesti yhtään kenenkään? Kaikesta tyhmästä raivoamisestasi paistaa epätoivo ja puute. Siinä syy miksi saat noita peräkammarinpoika -kommentteja. Sellainenhan sä kyllä oletkin ja oot todistanut sen muissakin ketjuissa. Sun tyylin tunnistaa. Vaikutat ihan sekopäältä ja sulla on selvästi vihan hallinnan kanssa ongelmia. Mitä jos hakisit apua noihin mt -ongelmiisi.


      • lkncdvkln
        .................... kirjoitti:

        "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" - itse vittuilet kaikille tässä ketjussa - haukut tyhmäksi ja kotkaksi ja ties miksi, joten miksi SINULLE pitäisi vastata kovin asiallisesti yhtään kenenkään? Kaikesta tyhmästä raivoamisestasi paistaa epätoivo ja puute. Siinä syy miksi saat noita peräkammarinpoika -kommentteja. Sellainenhan sä kyllä oletkin ja oot todistanut sen muissakin ketjuissa. Sun tyylin tunnistaa. Vaikutat ihan sekopäältä ja sulla on selvästi vihan hallinnan kanssa ongelmia. Mitä jos hakisit apua noihin mt -ongelmiisi.

        "Sun tyylin tunnistaa."

        No ei näköjään tunnista. Mutta se on hienoa, että meillä on ihan oikea psykiatri-salapoliisi palstalla. Jatka samaan malliin.


      • Ne jyrää meitin
        .................... kirjoitti:

        Onko helle pehmittänyt ne viimeisetkin aivosolut, vai mikä sua niin nyppii? Vittuilet kaikille tässä ketjussa, ja otat niin henk. koht. jokaisen kommentin. Sairas olet, ja vaikutat siltä samalta hullulta, joka mekasti Christina Hendricksin tisseistä yhdessä ketjussa... Oon aika varma että oot juuri se sama ääliö. Etkö ole VIELÄKÄÄN saanut pillua? Minkä ikäinen olet? Tuolla luonteella varustettu "mies" pysyy kyllä neitsyenä koko elämänsä. Sulla mitään toivoa ole.

        Suomiämmä, joka panee jalkaansa telaketjut mieluummin kuin kauniit kengät.

        Sitten hän kadehtii kauniita naisia ja halveksii heitä enemmän kuin pahin sovinistisika ja misogyyni. Tätä hän pitää feministinä ja älyllisyytenä.


      • ....................
        Ne jyrää meitin kirjoitti:

        Suomiämmä, joka panee jalkaansa telaketjut mieluummin kuin kauniit kengät.

        Sitten hän kadehtii kauniita naisia ja halveksii heitä enemmän kuin pahin sovinistisika ja misogyyni. Tätä hän pitää feministinä ja älyllisyytenä.

        Kaikki tähän ketjuun vastanneet ei ole naisia. Pistä vaan omaan jalkaas ne kauniit korkkarit tai mikä ikinä sua niin kovasti kiihottaakaan...


      • ....................
        lkncdvkln kirjoitti:

        "Sun tyylin tunnistaa."

        No ei näköjään tunnista. Mutta se on hienoa, että meillä on ihan oikea psykiatri-salapoliisi palstalla. Jatka samaan malliin.

        Ei tarvi olla mikään salapoliisi että tunnistaa tuon vajaaälyisen räkytyksen. Kukaan normaali mies ei ole noin vihamielinen naisia kohtaan, eikä sun kaltaisia kovin paljon ole, joten sama ääliö oot.


      • Osta jo ne legginsit
        Huh, huh... kirjoitti:

        Jos legginsejä vihaavat miehet ovat sinun "tasoasi" niin taidanpa kipaista kauppaan heti ostamaan legginsit! Ne kun ilmeisesti karkoittaa tuollaiset idiootit.

        Joo, mene heti, osta mieluusti sellaiset Wet Look legginssit, ja pistä siistit korkkarit jalkaan, näin saa t houkuteltua älykkömiehiä ja noi juntit pysyy susta kaukana :-)

        Mies joka ymmärtää estetiikkaa


      • griselda
        Legginsit! kirjoitti:

        Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu? Eikö suurin syy jonkun tietyn vaatekappaleen käyttämiseen voi olla pelkästään se, että se tuntuu miellyttävältä päällä, ja itse tykkää siitä?

        Itse en tykkää sukkahousuista ja umpinaisista kengistä helteillä, joten laitan legginsit, koska niiden kanssa voi olla avojaloin sandaaleissa - ja matalissa sellaisissa, sillä minulla ei ole mitään halua rikkoa jalkojani kulkemalla korkkareissa päivittäin vain siksi, että jotkut ventovieraat miehet pitäisivät sitä hyvän näköisenä.

        On myös naisia, joiden vartalo "kestää" pukeutua legginseihinkin - ilman että näyttää persejalalta... Ja onko sekään nyt niin kauheaa, jos vaikka näyttäisikin persejalalta? Nyt on kesä ja eikö voi keskittyä nauttimaan vain siitä, kun kerrankin on lämmintä eikä miettiä että "oonks mä nyt ihan varmasti kaikkien mielestä pantavan näköinen!" tai vihata ja halveksia muitten vaatteita ja vartaloita -tyylin "hyi vittu miltä tuokin läskiporsas näyttää!!! Pukeutuis vaikka säkkiin tai pysyis kotonaan mokoma vitun läski!" Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja jos ei miellytä, niin aina voi kääntää katseen pois, eikä jäädä kyyläämään... En jotenkin ymmärrä sitä, että jotkut tuntuvat ottavan sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos jonkun vaatetus ei ole omien mieltymysten mukainen, tai vartalo ei ole täydellinen.

        "Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu? Eikö suurin syy jonkun tietyn vaatekappaleen käyttämiseen voi olla pelkästään se, että se tuntuu miellyttävältä päällä, ja itse tykkää siitä? "

        Jos mies ei (vaikkapa oma puoliso) tykkää tykkää leggingseistä, niin onko se niin kamalaa olla toiselle mieliksi ja jättää legginsit kaappiin...? Jos toiselle tulee hyvä mieli siitä, ettei tarvitse katsella legginsejä, niin miksi ne pitää väkisin vetää jalkaan...

        Ja sitten porataan että miehen pitää olla semmoinen ja tämmöinen mutta itse ei ole valmis tekemään mitään miehen mieliksi.

        Onkohan silloin pikkasen ehkä omahyväinen...? Miehen mielipiteillä ei väliä ja oma mielipide on se ainoa oikea totuus.


      • No höh...
        griselda kirjoitti:

        "Mutta entäpä sitten ne naiset, joita ei kiinnosta kaikkien miesten mielipide, eikä ole edes halua olla niin kehuttu ja ihailtu? Eikö suurin syy jonkun tietyn vaatekappaleen käyttämiseen voi olla pelkästään se, että se tuntuu miellyttävältä päällä, ja itse tykkää siitä? "

        Jos mies ei (vaikkapa oma puoliso) tykkää tykkää leggingseistä, niin onko se niin kamalaa olla toiselle mieliksi ja jättää legginsit kaappiin...? Jos toiselle tulee hyvä mieli siitä, ettei tarvitse katsella legginsejä, niin miksi ne pitää väkisin vetää jalkaan...

        Ja sitten porataan että miehen pitää olla semmoinen ja tämmöinen mutta itse ei ole valmis tekemään mitään miehen mieliksi.

        Onkohan silloin pikkasen ehkä omahyväinen...? Miehen mielipiteillä ei väliä ja oma mielipide on se ainoa oikea totuus.

        Eikö tuo lähinnä kommentillaan tarkoittanut, että miks pitäis olla KAIKKIEN miesten ihan ventovieraiden mielestä hyvän näkönen, ja miettiä pukeutumisensakin siltä kantilta.

        Se sit on ihan eri asia mitä parisuhteessaan tekee toista miellyttääkseen, mutta tarviiko naisten ihan aikuisten oikeesti käyttää elämänsä vain siihen, että näyttäis miellyttävälle kaikkien mielestä? Ei se kuule tule onnistuun ikinä, koska makuja on niin monia ja aina sussa joku vika jonkun mielestä on.

        Paras siis kun keskittyy ihan ekaksi miellyttään vain itseään, sähän niitä vaatteita pidät eikä sun mies tai naapurin Pertti tai ihan joku randomi joka kadulla vastaan kävelee. Onhan korsettiakin joskus pidetty, että olis ampiasvyötärö, ja se on jopa aiheuttanut terveydellisiä ongelmia. Onneksi siitä sentään on päästy, mutta voin kuvitella että siitäkin on jotkut itkeneet kun naiset on niin vittumaisia ettei tahdo vahingoittaa sisäelimiään korsetilla ja paksumahaisina pötköinä ennemmin kulkee... Ei kyl näytä sit yhtään miellyttävälle!

        Ja eiks parisuhde ole kuitenkin kompromissienkin tekoa? Eli jos muijasta on kiva olla toisinaan legginseissä tai vaikka jossain venyneissä verkkareissa, niin onko miehellä sitten oikeus alkaa poraamaan kun akka on niin vitun tyylitön ja ruma? Eiks voi olla vain sellaisten naisten kanssa, jotka miellyttää itseä niin ulkonäöltään kun tyyliltään? Kyllähän sen jo siinä tutustumisvaiheessa näkee aika pian, että käyttääkö se "vääränlaisia" vaatteita. Ja onks sun elämäntehtävä sitten vaan miellyttää, eikö se ole aika raskasta?


    • Minä mies ugh
      • Höpötihöps

        Et ole mies. Nyt se viimeistään paljastui. Epäilin alusta asti.


    • lifemocker

      legginssit on ihan hirveitä

      • dsgsdggh

        Sun mielipidettäs kukaan kaivannut.
        Sä olet aivan hirveä.


    • Legginssit

      Oon ihmetellyt miten ikäiseni 30 hyväkroppaisetkin naiset laittavat lyhyen hameen kanssa aina legginssit. Karmean näköistä ja pilaavat kauniit hameet.

      • Selluliitti-Seija

        Ehkä heillä on selluliittia. Se kun on useimpien teini-iän ohittaneiden naisten ongelma painosta riippumatta. Ehkä he ajattelevat, että lyhyt hame legginssit ovat parempi yhdistelmä kuin lyhyt hame selluliitti.

        Tämän lisäksi heillä voi tietenkin myös olla suorikohjuja tai muuten vaan tosi näkyvät suonet, raskausarpia, mustelmia, isot ihohuokoset, epätasainen ihonsävy tai kalpea iho. Ja legginsseillä nämäkin saa peitettyä.

        Monet naiset vertaavat sääriään(kin) mainoksien mallien sääriin, jotka ovat kauniin tasaiset ja kullanruskeat ja kokevat sitten omat säärensä rumiksi, kun ne eivät olekaan samanlaiset.

        Löytyisikö tästä yhtään mahdollista syytä siihen miksi he käyttävät legginssejä hameen kanssa?


      • ................
        Selluliitti-Seija kirjoitti:

        Ehkä heillä on selluliittia. Se kun on useimpien teini-iän ohittaneiden naisten ongelma painosta riippumatta. Ehkä he ajattelevat, että lyhyt hame legginssit ovat parempi yhdistelmä kuin lyhyt hame selluliitti.

        Tämän lisäksi heillä voi tietenkin myös olla suorikohjuja tai muuten vaan tosi näkyvät suonet, raskausarpia, mustelmia, isot ihohuokoset, epätasainen ihonsävy tai kalpea iho. Ja legginsseillä nämäkin saa peitettyä.

        Monet naiset vertaavat sääriään(kin) mainoksien mallien sääriin, jotka ovat kauniin tasaiset ja kullanruskeat ja kokevat sitten omat säärensä rumiksi, kun ne eivät olekaan samanlaiset.

        Löytyisikö tästä yhtään mahdollista syytä siihen miksi he käyttävät legginssejä hameen kanssa?

        Mikseivät käytä suoraan housuja?


      • ............
        ................ kirjoitti:

        Mikseivät käytä suoraan housuja?

        Ehkä ajattelevat miesten tykkäävän naisista, jotka käyttävät hameita? Ehkä tykkäävät itse hameista, mutta häpeävät jalkojaan?


      • Ei tullut mieleen?
        ................ kirjoitti:

        Mikseivät käytä suoraan housuja?

        No ehkä se legginsit ja hame -yhdistelmä on hieman vilpoisampi päällä helteillä, kuin housut..?


      • als,.rnflön
        Ei tullut mieleen? kirjoitti:

        No ehkä se legginsit ja hame -yhdistelmä on hieman vilpoisampi päällä helteillä, kuin housut..?

        Mulle tuli mieleen, että hametta voi käyttää myös ilman pitkiä kalsareita. On meinaan vähän vielä vilpoisempi. Ei ole itelläkään tullut mieleen vetää blackhorseja shortsien alle. Ainakaan vilvoittelun varjolla.


      • Ei tullut mieleen?
        als,.rnflön kirjoitti:

        Mulle tuli mieleen, että hametta voi käyttää myös ilman pitkiä kalsareita. On meinaan vähän vielä vilpoisempi. Ei ole itelläkään tullut mieleen vetää blackhorseja shortsien alle. Ainakaan vilvoittelun varjolla.

        Niin mutta jos oli sitä selluliitti -ongelmaa, tai muu syy miksi tahtoo peittää säärensä... Ja ohuet legginsit ei ole yhtä kuumat kuin kalsarit.


    • Setäxxx

      Koska ne muistuttavat kalsareita tai alusasua. Minusta ne nyt vaan ovat aivan hirveitä.

    • fgeqyeturyiu

      Minä olen aina ihmetellyt miten v-itussa ihmiset eivät osaa kirjoittaa sitäkään stnan sanaa oikein. Se vaatekappale on nimeltään LEGGINGS. Ei mikään prkeleen legginssit. Muuten se on mulle ihan yksi ja sama missä niitä kukakin pitää vai pitääkö lainkaan, mutta jos kirjoitatte, kirjoittakaa oikein. Ugh.

      • tääonsuomiprkl

        Ameriikoissa ja muualla ehkä onkin LEGGINGS mutta me täällä Suomessa käytämme muotoa legginssit. Hyväksy se, tai jos et kestä niin muuta ulkomailla.
        P.S: Voisitko viedä kaikki LEGGINGS samalla pois?


      • Long John
        tääonsuomiprkl kirjoitti:

        Ameriikoissa ja muualla ehkä onkin LEGGINGS mutta me täällä Suomessa käytämme muotoa legginssit. Hyväksy se, tai jos et kestä niin muuta ulkomailla.
        P.S: Voisitko viedä kaikki LEGGINGS samalla pois?

        Ei, suomessa käytetään muotoa leggingsit, g-kirjain kuuluu mukaan.

        Lähde: Kotimaisten kielten keskus (http://www.kotus.fi/?s=4564)

        (Tietenkin koko lainasanan taivuttaminen on typerää, koska siitä tulee kaksoismonikko, mutta se on toinen tarina.)


      • htrjytukoo
        tääonsuomiprkl kirjoitti:

        Ameriikoissa ja muualla ehkä onkin LEGGINGS mutta me täällä Suomessa käytämme muotoa legginssit. Hyväksy se, tai jos et kestä niin muuta ulkomailla.
        P.S: Voisitko viedä kaikki LEGGINGS samalla pois?

        Taidat olla tyhmä?


      • fgeqyeturyiu
        Long John kirjoitti:

        Ei, suomessa käytetään muotoa leggingsit, g-kirjain kuuluu mukaan.

        Lähde: Kotimaisten kielten keskus (http://www.kotus.fi/?s=4564)

        (Tietenkin koko lainasanan taivuttaminen on typerää, koska siitä tulee kaksoismonikko, mutta se on toinen tarina.)

        Sanoit kaiken oleellisen.


    • Long John

      Kuten pari kommentoijaa jo sanoikin: koska ne muistuttavat pitkiä kalsareita, eikä mikään ole keskimääräisen naisista kiihottuvan miehen mielestä epäseksikkäämpää kuin pitkät kalsarit.

    • miehen mielipide

      Legginsit ovat tyylittömät. Ja lisäksi, pakko myöntää, aivan mielettömät erotiikantappajat. Eipä kyllä hyvää vaikutusta tee nainen, joka ilmestyy treffeille/juhliin/ylipäätään oikeastaan minne tahansa legginseissä. Tulee mieleen joku lähiölehmä. White trash. Ja aloittajalle; eiköhän ne ohuet sukkikset ole kesähelteellä kuitenkin mukavampikin vaihtoehto, kuin ne paksummasta kankaasta tehdyt legginsit! Ja joudutaanhan me miehetkin hikoilemaan kesäjuhlissa (ja jotkut jopa töissä joka päivä) tumma puku päällä. Arvaa vaan tuleeko siinä kuuma... En silti menisi tuolla shortsit tennissukat sandaalit yhdistelmässä, joka on mielestäni suunnilleen yhtä mauton kuin ilmiö legginsit (varsinkin vajaamittaisina hameeseen yhdistettynä). Sitä paitsi tällä hetkellä taitaa koko maassa lämpömittari näyttää lähes kolmeakymmentä, joten eiköhän tuolla tarkene ihan paljain säärin tai sitten niillä sukkiksilla.

      Järkyttävää...
      http://i28.tinypic.com/2q0n8te.jpg

      http://more2lovefi.virtualserver23.nebula.fi/kuvat/meikitonpaiva/DSC_0118.jpg

      Väittääkö joku ihan tosissaan, että tuo mekko näyttää paremmalta legginsien kanssa kuin ilman niitä?
      http://4.bp.blogspot.com/_CGIJgA67Hko/RqSoG8rmWvI/AAAAAAAAAs8/GrDrU2BC-Ns/s400/Tumman punainen AA-mekko.jpg

      • 2+20

        "eiköhän ne ohuet sukkikset ole kesähelteellä kuitenkin mukavampikin vaihtoehto, kuin ne paksummasta kankaasta tehdyt legginsit!"

        Mutta kun leggingsit eivät ole vaihtoehto sukkiksille, vaan farkuille! Tämän kun naiset tajuaisivat, niin ko. asusteen maine nousisi heti. Ne ovat housut eikä niiden kanssa ole tarkoitus pitää hameita tai mekkoja tai ylipitkiä paitoja. Sama asia kuin vaikkapa juoksutrikoot. Harvoin lenkille lähtiessä puetaan ensin housut ja päälle hame. Jos ei perse ole tarpeeksi timmi, että kehtaisi trikoissa kulkea niin sitten kannattaa pukea jotain muuta päälle.


      • candida z
        2+20 kirjoitti:

        "eiköhän ne ohuet sukkikset ole kesähelteellä kuitenkin mukavampikin vaihtoehto, kuin ne paksummasta kankaasta tehdyt legginsit!"

        Mutta kun leggingsit eivät ole vaihtoehto sukkiksille, vaan farkuille! Tämän kun naiset tajuaisivat, niin ko. asusteen maine nousisi heti. Ne ovat housut eikä niiden kanssa ole tarkoitus pitää hameita tai mekkoja tai ylipitkiä paitoja. Sama asia kuin vaikkapa juoksutrikoot. Harvoin lenkille lähtiessä puetaan ensin housut ja päälle hame. Jos ei perse ole tarpeeksi timmi, että kehtaisi trikoissa kulkea niin sitten kannattaa pukea jotain muuta päälle.

        Miehet ei taas tajua: kyllä tyyliin kuuluu olla jotain leggingsien päällä. Muuten näyttää mauttomalta kanalta.

        Yrittäisitte itse joskus käyttää!


      • 19+10
        candida z kirjoitti:

        Miehet ei taas tajua: kyllä tyyliin kuuluu olla jotain leggingsien päällä. Muuten näyttää mauttomalta kanalta.

        Yrittäisitte itse joskus käyttää!

        Jos et halua esitellä pakaroitasi, valinta on joku muu kuin leggingsit. Ei se sen kummempaa ole. Vaikka Kim Kardashian kulkee trikoissa ei se tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin pitää kulkea trikoissa. Tyylitöntä se on kun valitaan seksikäs vaate, mutta sitten ei uskalleta kuitenkaan olla seksikkäitä. Sama kun puettaisiin korsetti, mutta sen päällä pidettäisiin tukkimiespaitaa.


      • Häpeä, Kotka!
        candida z kirjoitti:

        Miehet ei taas tajua: kyllä tyyliin kuuluu olla jotain leggingsien päällä. Muuten näyttää mauttomalta kanalta.

        Yrittäisitte itse joskus käyttää!

        Vittu että olet tyhmä lehmä. Ainoa joka täällä ei tajua, olet sinä.

        Te ämmät kuvittelette tietävänne jotakin muodista, mutta sinä paljastat sen että naiset ja varsinkin sinä, olette täysin kuutamolla siitä mitä muoti on.

        Sinulle jo vastattiin, mutta toistan ja yritän vääntää asian rautalangasta. Valitettavasti sinä et tämän jälkeenkään asiaa ymmärrä, koska olet siltä osin vähän heikko. Pyydätkö pikkuveljeäsi selittämään asian sinulle, vaikka legopalikoilla.

        1. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että valitaan omalle vartalotyypille sopivat kuteet.

        Leggingsit eivät sovi kuin sellaiselle jolla on täydellinen kroppa. Sinulla sellaista ei ole, joten sinä et saa niitä käyttää. Ymmärrätkö, ruma lepakko?

        2. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että vaatteita yhdistellään toimiviksi kokonaisuuksiksi. Leggingsien kanssa EI käytetä hametta, eikä sellaisia takkeja tai paitoja jotka peittävät yli perseen. Kukaan ei ole tässä maailmassa käyttänyt hameita housujen kanssa!

        Sinä lumppuna et tuota ymmärrä, ja koska sinun itsetuntosi on kirjaimellisesti perseestäsi, sinä et edes uskalla olla seksikäs. Siksi sinä yrität pukea päällesi seksikästä vaatetta ja sen jälkeen peittää juuri ne osat joita tuon vaatteen pitäisi korostaa, eli pyöreitä timmejä pakaroita ja tiukkoja, pitkiä reisiä. Sinä sen sijaan korostat omaa rumuuttasi kun puet hameesi alle pitkät kalsarit!


      • Huh, huh...
        Häpeä, Kotka! kirjoitti:

        Vittu että olet tyhmä lehmä. Ainoa joka täällä ei tajua, olet sinä.

        Te ämmät kuvittelette tietävänne jotakin muodista, mutta sinä paljastat sen että naiset ja varsinkin sinä, olette täysin kuutamolla siitä mitä muoti on.

        Sinulle jo vastattiin, mutta toistan ja yritän vääntää asian rautalangasta. Valitettavasti sinä et tämän jälkeenkään asiaa ymmärrä, koska olet siltä osin vähän heikko. Pyydätkö pikkuveljeäsi selittämään asian sinulle, vaikka legopalikoilla.

        1. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että valitaan omalle vartalotyypille sopivat kuteet.

        Leggingsit eivät sovi kuin sellaiselle jolla on täydellinen kroppa. Sinulla sellaista ei ole, joten sinä et saa niitä käyttää. Ymmärrätkö, ruma lepakko?

        2. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että vaatteita yhdistellään toimiviksi kokonaisuuksiksi. Leggingsien kanssa EI käytetä hametta, eikä sellaisia takkeja tai paitoja jotka peittävät yli perseen. Kukaan ei ole tässä maailmassa käyttänyt hameita housujen kanssa!

        Sinä lumppuna et tuota ymmärrä, ja koska sinun itsetuntosi on kirjaimellisesti perseestäsi, sinä et edes uskalla olla seksikäs. Siksi sinä yrität pukea päällesi seksikästä vaatetta ja sen jälkeen peittää juuri ne osat joita tuon vaatteen pitäisi korostaa, eli pyöreitä timmejä pakaroita ja tiukkoja, pitkiä reisiä. Sinä sen sijaan korostat omaa rumuuttasi kun puet hameesi alle pitkät kalsarit!

        Legginsit EIVÄT OLE housut!! Ne on verrannolliset sukkahousuihin ja siis alusvaatteisiin kuuluva vaatekappale. Niiden kanssa todellakin kuuluu käyttää joko pitkää perseen peittävää tunikaa, hametta tai mekkoa. Mitä ihmettä te "miehet" yritätte mukamas vinkua jotain naisten vaatteista, kun ette niistä mitään tajua?


      • 4+20
        Huh, huh... kirjoitti:

        Legginsit EIVÄT OLE housut!! Ne on verrannolliset sukkahousuihin ja siis alusvaatteisiin kuuluva vaatekappale. Niiden kanssa todellakin kuuluu käyttää joko pitkää perseen peittävää tunikaa, hametta tai mekkoa. Mitä ihmettä te "miehet" yritätte mukamas vinkua jotain naisten vaatteista, kun ette niistä mitään tajua?

        Leggingsit ovat housut. Jos lähdetään purkamaan tätä nykyaikaista leggings-muotia, niin se perustuu puhtaasti 1980-luvun aerobicbuumiin. Naiset trikoissa ja säärystimissä tanssimassa ja pomppimassa. Ja niiden trikoiden päälle ei vedetty mitään hameita, vaikka joskus olikin tiukka body toppina legginsien päällä. Tänä päivänä leggingsit tulivat uudestaan muotiin muiden 1980-luvun vaikutteiden kuten sivuponnarien ja liian isojen t-paitojen kanssa ja kohta muoti taas muuttuu. Joka tapauksessa kyseessä on ihan oma itsenäinen vaatekappaleensa: spandexhousut. Eivät alushousut tai sukkahousut, vaan tiukat trikoohousut, jotka on suunniteltu urheiluvaatteiksi. Ainoastaan baletissa on trikoiden päälle tapana vetää hame.


      • 1+9
        4+20 kirjoitti:

        Leggingsit ovat housut. Jos lähdetään purkamaan tätä nykyaikaista leggings-muotia, niin se perustuu puhtaasti 1980-luvun aerobicbuumiin. Naiset trikoissa ja säärystimissä tanssimassa ja pomppimassa. Ja niiden trikoiden päälle ei vedetty mitään hameita, vaikka joskus olikin tiukka body toppina legginsien päällä. Tänä päivänä leggingsit tulivat uudestaan muotiin muiden 1980-luvun vaikutteiden kuten sivuponnarien ja liian isojen t-paitojen kanssa ja kohta muoti taas muuttuu. Joka tapauksessa kyseessä on ihan oma itsenäinen vaatekappaleensa: spandexhousut. Eivät alushousut tai sukkahousut, vaan tiukat trikoohousut, jotka on suunniteltu urheiluvaatteiksi. Ainoastaan baletissa on trikoiden päälle tapana vetää hame.

        https://www.google.fi/search?q=flashdance&client=firefox-a&hs=omQ&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SxGrUbvmLOeF4gTy6oDIAQ&ved=0CFEQsAQ&biw=1525&bih=756#facrc=_&imgrc=dsGe8mP2UnjYvM:;UEffzha7xcNd8M;http://swotti.starmedia.com/tmp/swotti/cacheZMXHC2HKYW5JZQ==/imgFlashdance4.jpg;http://swotti.starmedia.com/movies/flashdance_57105.htm;305;302


      • Housuja on monia
        4+20 kirjoitti:

        Leggingsit ovat housut. Jos lähdetään purkamaan tätä nykyaikaista leggings-muotia, niin se perustuu puhtaasti 1980-luvun aerobicbuumiin. Naiset trikoissa ja säärystimissä tanssimassa ja pomppimassa. Ja niiden trikoiden päälle ei vedetty mitään hameita, vaikka joskus olikin tiukka body toppina legginsien päällä. Tänä päivänä leggingsit tulivat uudestaan muotiin muiden 1980-luvun vaikutteiden kuten sivuponnarien ja liian isojen t-paitojen kanssa ja kohta muoti taas muuttuu. Joka tapauksessa kyseessä on ihan oma itsenäinen vaatekappaleensa: spandexhousut. Eivät alushousut tai sukkahousut, vaan tiukat trikoohousut, jotka on suunniteltu urheiluvaatteiksi. Ainoastaan baletissa on trikoiden päälle tapana vetää hame.

        Niin, no - onhan alushousutkin housut ihan nimeään myöten, kuten myös sukkahousut - mutta SILTI niiden päälle on tapana vetää jos jonkunlaista vaatekappaletta, ja alushousut on tapana peittää ihan kokonaan... Senkun lähdet sitten alushoususillasi tuonne kartsalle kulkemaan, kun ne on kerta housut, niin veikkaanpa että kohta sellaiset sinisiin asuihin pukeutuneet sedät on tulossa jututtamaan sinua, ja kehottavat sinua peittämään alkkarisi.


      • ?????
        Häpeä, Kotka! kirjoitti:

        Vittu että olet tyhmä lehmä. Ainoa joka täällä ei tajua, olet sinä.

        Te ämmät kuvittelette tietävänne jotakin muodista, mutta sinä paljastat sen että naiset ja varsinkin sinä, olette täysin kuutamolla siitä mitä muoti on.

        Sinulle jo vastattiin, mutta toistan ja yritän vääntää asian rautalangasta. Valitettavasti sinä et tämän jälkeenkään asiaa ymmärrä, koska olet siltä osin vähän heikko. Pyydätkö pikkuveljeäsi selittämään asian sinulle, vaikka legopalikoilla.

        1. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että valitaan omalle vartalotyypille sopivat kuteet.

        Leggingsit eivät sovi kuin sellaiselle jolla on täydellinen kroppa. Sinulla sellaista ei ole, joten sinä et saa niitä käyttää. Ymmärrätkö, ruma lepakko?

        2. Tyylikäs pukeutuminen on sitä että vaatteita yhdistellään toimiviksi kokonaisuuksiksi. Leggingsien kanssa EI käytetä hametta, eikä sellaisia takkeja tai paitoja jotka peittävät yli perseen. Kukaan ei ole tässä maailmassa käyttänyt hameita housujen kanssa!

        Sinä lumppuna et tuota ymmärrä, ja koska sinun itsetuntosi on kirjaimellisesti perseestäsi, sinä et edes uskalla olla seksikäs. Siksi sinä yrität pukea päällesi seksikästä vaatetta ja sen jälkeen peittää juuri ne osat joita tuon vaatteen pitäisi korostaa, eli pyöreitä timmejä pakaroita ja tiukkoja, pitkiä reisiä. Sinä sen sijaan korostat omaa rumuuttasi kun puet hameesi alle pitkät kalsarit!

        Miten joku voi ottaa noin henkilökohtaisesti sen miten muut ihmiset pukeutuu ja vetää hirveet raivarit jostain legginssien käytöstä?


      • dsnvon
        Housuja on monia kirjoitti:

        Niin, no - onhan alushousutkin housut ihan nimeään myöten, kuten myös sukkahousut - mutta SILTI niiden päälle on tapana vetää jos jonkunlaista vaatekappaletta, ja alushousut on tapana peittää ihan kokonaan... Senkun lähdet sitten alushoususillasi tuonne kartsalle kulkemaan, kun ne on kerta housut, niin veikkaanpa että kohta sellaiset sinisiin asuihin pukeutuneet sedät on tulossa jututtamaan sinua, ja kehottavat sinua peittämään alkkarisi.

        Oletko tyhmä vai vain huonolla huumorintajulla varustettu?


      • Koomikkojen kuningas
        dsnvon kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai vain huonolla huumorintajulla varustettu?

        Mietippä sinä sitä! No et sinä osaa, niin kerrotaan... Olen varmasti älykäs ja säkenöivän loistavan huumorintajun omaava - ainakin sinuun verrattuna. :)


      • lasnasdä
        Koomikkojen kuningas kirjoitti:

        Mietippä sinä sitä! No et sinä osaa, niin kerrotaan... Olen varmasti älykäs ja säkenöivän loistavan huumorintajun omaava - ainakin sinuun verrattuna. :)

        No selvästi. Seuraavaksi lällällällällieru?


      • SavumerkkiOnAnnettu

        No itseasiassa mekko on paremman näköinen legginsillä. Jotenkin puna korostuu mustaa vasten ja naisen sääretkin piirtyy paremmin mustaan puettuna. Ainoa todellinen virhe tuossa asussa on noi kengät. väri eikä malli pue tuota mekkoa. Lisäksi tuollaisia nilkkaremmejä kannattaa välttää jos ne leggaritkin jo katkaisee jalan pituutta.

        Itse käytän nilkkaan asti ulottuvia legginsejä yleensä tunikoiden kanssa. Niiden pituus kun ei riitä hameeksi. Haluan peittää alaosaani puolireiteen asti juuri tuon selluliitin takia. En ole lihava, mutta silti minulla sellua on ja vihaan siä jo pienissä määrissäkin. Ja saan puistatuksia myös toisten paljastetusta selluliitista. Mikään ei ole kauheampaa esim. kuin valkoiseen ohueeseen juoksutrikooseen tungettu muhkurareisi joka höllyy juostessa.

        Syksyisin saatan pukea legginsit palmikkoneuleisen villaminarin seuraksi ettei tule kylmä.


    • MillaKunnas
    • huuuuuuzzaaaaaahhhh
    • Sun leggarit on jees

      Onko sillä väliä miksi legginssit ovat joidenkin ihmisten mielestä hirveitä, jos itse niistä tykkäät? Jos legginssit kerta ovat sinulle mieleinen vaate, niin käytä niitä. Vai koetko, että sinun pitää pukeutumisellasi koettaa miellyttää kaikkia maailman ihmisiä? Se kun ei mitenkään tule olemaan mahdollista, niin ei ehkä kannata siitä niin hirveästi murehtia. Ehkä tärkeämpää kuitenkin on pukeutua niin, että itsellä on hyvä olo.

      • hcgcgh

        Oi vittu joo. Siinä meillä oikein internetin maailmanparantaja.

        Kerro meille millaisia yksilöllisiä vaatteita sinä käytät, joita kukaan muu ei käytä.


    • ALOITTAJA! :)

      No en erityisesti tykkää legginsseistä/sukkahousuista enkä alustopeistakaan :D Muttamutta, koska en halua kulkea nännit vilkkuen, käytän rintsikoita, alustoppeja koska en halua esitellä kaiken maailman pervoille rintaliivejäni jos läpikuultava paita, jos mulla on kiva mekko, mutta näyttää fiksummalta ohuiden legginsejen kanssa/sukkahousujen kanssa niin toki käytän :) Legginsejä jos en kesäkuumalla halua että jalkapohjani alkaisivat haista pahalle hikoillessaan, mutten kuitenkaan halua että pervot tuijottelis mun reisiä/sääriä ;)
      Mä en miellytä pukeutumisellani kylläkään kaikkia, sillä se olis mahdotonta :D Äiti , mummi sekä veljeni tottakai toivois et kulkisin toppavaatteis vaikka lämpimällä kesäsäällä eikä nilkkakaan vilahtais :D Toisin kun poikaystäväni mieluusti näkee mut alasti/pikkustringit päällä :D Ja tuntemattomat miehetkin luultavasti haluis et kulkisin alusvaatteisillani :D Onko housut teiän miesten mielestä kauheita sit kans muuten? :)
      Koska, te ette erota farkkulegginssejä ja farkkuja todellakaan toisistaan :D Niissä on taskut ja kaikki.. ja samaa materiaalia, nappi on ainoa mikä puuttuu legginsseistä :D

      Ja myönnän, en pidä niistä puolimittaisista legginseistä, en paksuista legginseistä, enkä valkoisista tai kuvioillisista. Minusta ainoastaan mustat ohuehkot sukkahousun näköiset ja paksua farkkua olevat farkkulegginsit ovat jotenkuten tyylikkäät :) Mutta asiaan, joka tapauksessa päälläni legginsit, näytän suurinta osaa miehistä paremmalta jos ruvettaisiin vertailemaan. Joten tuskin legginsit ovat suomen suurin ulkonäöllinen ongelma (paitsi miehille jotka haluaisivat että naisten perseet vilkkuu hameiden alta kumartuessa), vaaan, enemmänkin hygieniapuolessa monella olisi panostamista :)

    • Sääret piiloon

      Minä käytän kyseistä vaatekappaletta ihan vain siksi, että minua ne miellyttää. On mukavan vilpoisat verrattuna housuihin, mutta ei silti ole alaston olo kun pistää lyhyemmän hameen päälle, niin kuin sääret paljaana olisi. Aivan yksi lysti, jos miesten mielestä olen ruma ja tyylitön.

      Ja mistä lähtien heteromiehet on edes tienneet mikä on tyylikästä ja mikä ei! :D Kerran katsoin dokumentin jossa oli miehiä joilla oli noita real life dolleja ja he pukivat ja meikkasivat nuket ihan itse. Nukkejen vaatteet kyllä kertoivat kaiken siitä, mikä heteromiehen mielestä näyttää hyvältä naisen päällä ja voin sanoa, että kovin moni nainen ei sillä tavalla pukeutuisi ikinä julkisesti. Osa puki nuket huoran näköisiksi, mutta vielä erittäin tyylittömän sellaisen - oli räikeää vajaamittaista toppia ja trikootuubihamosta ja pinkkiä huulipunaa ja paljon glitter -luomiväriä. Osa puki nuket koulupukuihin yms. pervo -kuteisiin. Osa taas "tyylikkään naisellisesti" eli jotain älyttömän kokoista isolla rusetilla ja kukalla somistettua lierihattua ja vaaleaa beigeä jakkupukua, jossa jakku oli muodoton löysä rötkäle ja hame ylsi nilkkoihin - sellainen asu, jonka saattaisi nähdä noin 80 -vuotiaalla mummolla, joka on menossa sukulaislapsen rippijuhliin... Legginsejä ei noilla nukeilla ollut! :D

      En tajua mitä rumempaa on niissä ohuemmissa legginseissä kuin sukkahousuissa. En kyllä itsekään tykkää sellaisista kerraston housuilta näyttävistä paksumpaa trikoota olevista, joten sen ymmärrän jos ne tuo mieleen kalsarit, mutta suurin osa legginseistä ei eroa sukkahousuista muuten kuin vain siksi, että sukka -osa puuttuu. Jos naisella on tuollaiset legginsit ja vaikka saappaat tai nilkkurit, niin ei miehetkään tiedä että hänellä onkin se kauheista kauhein tyylirikos päällään. Luulevat poloiset niitä sukkahousuiksi, ja katsovat että onpas siinä kauniit ja kauniisti verhotut sääret...

      Ja legginsejen kanssa tosiaankin on tarkoitus peittää perse, eli laittaa hame, mekko tai pitkä tunika päälle. Mikään ei ole rumemman ja tyylittömämmän näköistä kuin ohkaiset legginsit, joitten alta alushousut paistaa ja perse vilkkuu. Näitäkin näkee toisinaan katukuvassa... Lienee nuo naiset kysyneet pukeutumisneuvoja liikaa miehiltään, ja vielä ottaneet ne tosissaan. ;)

      • naisten logiikka

        nukkepervot = heteromiehet


      • Sääret piiloon
        naisten logiikka kirjoitti:

        nukkepervot = heteromiehet

        Ne ei vaan saa oikeaa elävää naista, niin pakko tyytyä nukkeen. Ja nuket tosiaan oli naisnukkeja eikä miesnukkeja ja tehty kaikilta osin - jopa pillukarvoitusta myöten vastaamaan aina omistajansa makumieltymyksiä, joten eikös ne heteroja silloin ole..? Silti vaikka eivät edes tahtoisi muuta kuin nukkea, niin kyllä siellä näkyy se heteromiehen taju "tyylikkäästä" naisen pukeutumisesta. Olen varma että kummempia vermeitä ei lähes kukaan heteromies osaisi naiselle pukea päälle, kuin nuo jotka naisenkorviketta olivat päässeet vaatettamaan.


      • lsmdlöm

        Ne ohkaiset leggingsit näyttävät aivan törkeän rumilta kun sieltä paistaa kalsea selluliitti-iho läpi. Eivät todellakaan ole sama asia kuin sukkahousut ilman jalkaosaa. Tai en tiedä, ehkä ovatkin, mutta yhdellekään naiselle ei tulisi ikinä mieleen pukea ohuita sukkahousuja ja niiden päälle mikroshortsit. Hyi helvetti. Ohuet leggingsit pitäisi polttaa ja paksuja käyttää kuten housuja pidetään.


      • Vittu mikä kotka!
        Sääret piiloon kirjoitti:

        Ne ei vaan saa oikeaa elävää naista, niin pakko tyytyä nukkeen. Ja nuket tosiaan oli naisnukkeja eikä miesnukkeja ja tehty kaikilta osin - jopa pillukarvoitusta myöten vastaamaan aina omistajansa makumieltymyksiä, joten eikös ne heteroja silloin ole..? Silti vaikka eivät edes tahtoisi muuta kuin nukkea, niin kyllä siellä näkyy se heteromiehen taju "tyylikkäästä" naisen pukeutumisesta. Olen varma että kummempia vermeitä ei lähes kukaan heteromies osaisi naiselle pukea päälle, kuin nuo jotka naisenkorviketta olivat päässeet vaatettamaan.

        Suurimmat muotisuunnittelijat.

        Ovatko naisia? Ovatko?

        Eivät ole, koska teillä naisilla ei ole minkäänlaista tajua yhtään mistään.

        "Ja legginsejen kanssa tosiaankin on tarkoitus peittää perse, eli laittaa hame, mekko tai pitkä tunika päälle."

        Vittu että olet kujalla!

        Näytä yksikin nimekkään muotisuunnittelijan luomus jossa leggingsien päällä on hame tai jokin pitkä vaatekappale. Yksi kuva riittää!

        Tuo väittämä että leggingsien kanssa olisi muotia käyttää hametta tai muuta pitkää vaatetta on muotia ainoastaan junttien suomalaistyttöjen korvien välissä. Oletko sinä vitun horo käynyt edes ruotsinlaivaa kauempana?


      • Sääret piiloon
        Vittu mikä kotka! kirjoitti:

        Suurimmat muotisuunnittelijat.

        Ovatko naisia? Ovatko?

        Eivät ole, koska teillä naisilla ei ole minkäänlaista tajua yhtään mistään.

        "Ja legginsejen kanssa tosiaankin on tarkoitus peittää perse, eli laittaa hame, mekko tai pitkä tunika päälle."

        Vittu että olet kujalla!

        Näytä yksikin nimekkään muotisuunnittelijan luomus jossa leggingsien päällä on hame tai jokin pitkä vaatekappale. Yksi kuva riittää!

        Tuo väittämä että leggingsien kanssa olisi muotia käyttää hametta tai muuta pitkää vaatetta on muotia ainoastaan junttien suomalaistyttöjen korvien välissä. Oletko sinä vitun horo käynyt edes ruotsinlaivaa kauempana?

        No voi, voi... Ai että olet suloinen pikku -kikkeli!!! Onko äitillä jäänyt näin helteillä vähän vähemmälle se sinun pyllysi pyyhkiminen ja kakkakikkareet persekarvoissa hiertää ikävästi, vai mikä se nyt noin kovasti pikku mikropenis raukkaa vaivaa? :)

        Muotisuunnittelijat on homoja suurin osa... Oletko sinäkin, kun tuo muoti on sinulle noin suuri intohimo ja suomalaisten naisten "tyylittömyys" sinussa tuollaista raivoa herättää? :) Montako muotiluomusta sinä olet suunnitellut, missä niitä on ollut nähtävillä?

        Minä puhuin nimenomaan heteromiesten tyylitajusta - tai pikemmin sen puutteesta - en suinkaan homojen, jotka tunnetusti tietävät mikä on tyylikästä niin naisten kuin miesten vaatetuksessa, katsos homomiehet suunnittelevat miestenkin vaatteet. Sinulle luultavasti tuottaa suurta päänvaivaa osata pukea edes kalsarit oikein päin, joten jätähän siis ihan suosiolla naisten vaatetus rauhaan. :)

        Ja esim. mekon kanssa legginsejä eivät käytä pelkästään suomalaiset, vaan kaikki muutkin... Jos olet joskus oppinut muutaman sanan englantia, niin luepa tästä, tai pyydä äitiä kääntämään teksti sinulle - hänhän se tekee kaiken muunkin puolestasi... Ja mieti tarkkaan missä yhteydessä tekstissä käytetään sanoja "desperate" ja "easy" - voin kertoa, että noilla sanoilla ei ole mitään tekemistä sen peräänkuuluttamasi tyylikkyyden kanssa.

        http://fashion-trashion.blogspot.fi/2011/05/leggings.html

        Ja lue tämäkin:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Leggings

        Lainaus edellisestä tekstistä: "Leggings are sometimes worn fully exposed, but are more traditionally worn partially covered by a garment such as a skirt, a large t-shirt, shorts, or fully covered by an outer garment, such as a full length skirt."

        Ja tässäpä niitä muotisuunnittelijoiden luomuksia, joita pyysit:

        http://searchingforstyle.com/wp-content/uploads/2011/01/Love-17.jpg

        http://cdni.condenast.co.uk/320x480/Shows/SS2006/Paris/Couture/Anne_Valerie_Hash/00010f.jpg

        http://cdna.lystit.com/photos/2012/03/05/jean-paul-gaultier-aw12-paris-1110-628370866_large_flex.jpeg

        http://media.onsugar.com/files/ons1/291/2916226/21_2009/64bbcd0fc47990dc_jean_paul_gaultier_black_top_and_print_leggings.png

        http://thefashion-court.com/wp-content/uploads/2013/05/jessica-biel-in-givenchy-met-gala-2013.png

        http://cdnc.lystit.com/photos/2012/07/12/jean-paul-gaultier-khaki-leggings-product-1-4166275-684287956_large_flex.jpeg

        http://3.bp.blogspot.com/_FTsYDAXKDd8/S1fCKySazII/AAAAAAAAB5g/k3YBNtNdMzI/s400/gaultier for target leggings.jpg


      • Sääret piiloon
        lsmdlöm kirjoitti:

        Ne ohkaiset leggingsit näyttävät aivan törkeän rumilta kun sieltä paistaa kalsea selluliitti-iho läpi. Eivät todellakaan ole sama asia kuin sukkahousut ilman jalkaosaa. Tai en tiedä, ehkä ovatkin, mutta yhdellekään naiselle ei tulisi ikinä mieleen pukea ohuita sukkahousuja ja niiden päälle mikroshortsit. Hyi helvetti. Ohuet leggingsit pitäisi polttaa ja paksuja käyttää kuten housuja pidetään.

        Ai ei tulisi mieleen..? :D

        http://www.google.fi/search?q=shorts and tights&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.bGE&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=nhyrUY62Nene4QSFuYCACg

        Itse tosin käytän legginsejä, mutta vain hameiden, mekkojen ja tunikoiden kanssa. Shortsit jalassa olen paljain säärin... Ja suuri osa niistä paksuista legginseistä on juuri niitä, jotka näyttävät kalsareilta. Yleensä käytän vain ohuita, mutta jos löydän joltain muulta kuin kalsareilta näyttävät paksut legginsit, niin sitten käytän niitäkin - ja aina pitkän tunikan kanssa. Tosin niitä voi käyttää samalla tavalla kuin housujakin, mutta itse pidän kauniimpana sitä, että takapuoli on peitetty... Minusta tiukat farkut näyttävät paremmilta sieltä pers -osastolta, kuin mitkään legginsit, joten jos tahdon pitää lyhyempää paitaa, niin silloin laitan farkut.

        Miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?


      • 53225
        Sääret piiloon kirjoitti:

        Ai ei tulisi mieleen..? :D

        http://www.google.fi/search?q=shorts and tights&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.bGE&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=nhyrUY62Nene4QSFuYCACg

        Itse tosin käytän legginsejä, mutta vain hameiden, mekkojen ja tunikoiden kanssa. Shortsit jalassa olen paljain säärin... Ja suuri osa niistä paksuista legginseistä on juuri niitä, jotka näyttävät kalsareilta. Yleensä käytän vain ohuita, mutta jos löydän joltain muulta kuin kalsareilta näyttävät paksut legginsit, niin sitten käytän niitäkin - ja aina pitkän tunikan kanssa. Tosin niitä voi käyttää samalla tavalla kuin housujakin, mutta itse pidän kauniimpana sitä, että takapuoli on peitetty... Minusta tiukat farkut näyttävät paremmilta sieltä pers -osastolta, kuin mitkään legginsit, joten jos tahdon pitää lyhyempää paitaa, niin silloin laitan farkut.

        Miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?

        "Miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?"

        Mitä tajuamista siinä muka on? Miehet kertovat mielipiteensä mikä heistä näyttää hyvältä.


      • Sääret piiloon
        53225 kirjoitti:

        "Miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?"

        Mitä tajuamista siinä muka on? Miehet kertovat mielipiteensä mikä heistä näyttää hyvältä.

        Mutta mitäpä jos naisten mielestä se ei näytä hyvältä, mikä miesten mielestä näyttää hyvältä? Pitäisikö silti pukeutua vaatteisiin jotka omasta mielestä on ihan helvetin rumat tai halvan ja huorahtavan näköiset ja tuntea olonsa epämukavaksi, vain siksi koska miehet tykkää? Turha luulo. :)


      • asöldlön
        Sääret piiloon kirjoitti:

        Mutta mitäpä jos naisten mielestä se ei näytä hyvältä, mikä miesten mielestä näyttää hyvältä? Pitäisikö silti pukeutua vaatteisiin jotka omasta mielestä on ihan helvetin rumat tai halvan ja huorahtavan näköiset ja tuntea olonsa epämukavaksi, vain siksi koska miehet tykkää? Turha luulo. :)

        Luitko taas tuota avausta ollenkaan? Tiedätkö millä palstalla olet ja mitä tämä ketju käsittelee? Vai pitikö vaan alkaa päteä jälleen kerran niin kuin naisilla on tapana?


      • Sääret piiloon
        asöldlön kirjoitti:

        Luitko taas tuota avausta ollenkaan? Tiedätkö millä palstalla olet ja mitä tämä ketju käsittelee? Vai pitikö vaan alkaa päteä jälleen kerran niin kuin naisilla on tapana?

        Luin, mutta kukaan ei ole perustellut kunnolla (paitsi homomies tuolla ylempänä) miksi ne legginsit on mukamas niin ratkaisevasti rumemmat kuin sukkahousut. Ja sekään perustelu ei ole oikeastaan täysin pätevä, sillä se ei pidä paikkaansa joka ikisen naisen kohdalla - kaikilla ei ole sitä ruumiinrakennetta, josta kyseinen mies kirjoittaa...

        Joku mies on vain keksinyt että "hyi legginsit - en tykkää!" ja mölissyt tarpeeksi isoon ääneen mielipidettään ja kaikki muut on lähteneet seuraamaan.


      • öqjkrfölj
        Sääret piiloon kirjoitti:

        Luin, mutta kukaan ei ole perustellut kunnolla (paitsi homomies tuolla ylempänä) miksi ne legginsit on mukamas niin ratkaisevasti rumemmat kuin sukkahousut. Ja sekään perustelu ei ole oikeastaan täysin pätevä, sillä se ei pidä paikkaansa joka ikisen naisen kohdalla - kaikilla ei ole sitä ruumiinrakennetta, josta kyseinen mies kirjoittaa...

        Joku mies on vain keksinyt että "hyi legginsit - en tykkää!" ja mölissyt tarpeeksi isoon ääneen mielipidettään ja kaikki muut on lähteneet seuraamaan.

        Niin selvennän vielä sen verran, että tässä ollaan ihannenainen-palstalla ja ketjussa, jossa kysytään miesten mielipidettä leggingseistä. Ja sinun mielestäsi on paikallaan kysyä, että "miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?" ja vielä jatkaa jonkinlaisena ultimate pointtina, että naiset eivät ole samaa mieltä. Kun edelleen, ollaan ihannenainen-palstalla ja ketjussa, jossa kysyttiin miesten mielipidettä leggingseistä.


      • ....................
        öqjkrfölj kirjoitti:

        Niin selvennän vielä sen verran, että tässä ollaan ihannenainen-palstalla ja ketjussa, jossa kysytään miesten mielipidettä leggingseistä. Ja sinun mielestäsi on paikallaan kysyä, että "miksi te miehet höpötätte naisten muodista ja vaatetuksesta yhtään mitään, kun ette siitä kuitenkaan tajua?" ja vielä jatkaa jonkinlaisena ultimate pointtina, että naiset eivät ole samaa mieltä. Kun edelleen, ollaan ihannenainen-palstalla ja ketjussa, jossa kysyttiin miesten mielipidettä leggingseistä.

        Oi ootpa sä tosi skarppina nyt ja tajunnut koko palstan ja ketjun pointin! Hyvä, hyvä!! Hurraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Näissä ketjuissa saa kirjoittaa kuka tahansa muukin mitä tahansa asiaan liittyvää tai liittymätöntä. Sulla ei ole mitään syytä tulla vinkumaan jotain asiassa pysymisestä, kun itse olet juuri se joka ei siihen kykene. Haukut vaan muita... Sekö on ihannenainen -palstan ja tän ketjun tarkoitus, että sinä saat raivota jotain tyhmää paskaa, ja muiden pitäis pysyä asiassa, tai vielä parempaa - olla samaa mieltä sun kanssa?

        Joo legginsit on tosi rumat, hyi helvetti!! Suomalaiset ämmät on tyhmiä ja tyylittömiä!! Onko tämä sun hyväksymä mielipide? Saanko mä nyt kommentoida, jos oon samaa mieltä sun kanssa? Tuliko sulle hyvä mieli nyt? Tai "tuliko" sulta nyt?


      • laksnd
        .................... kirjoitti:

        Oi ootpa sä tosi skarppina nyt ja tajunnut koko palstan ja ketjun pointin! Hyvä, hyvä!! Hurraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Näissä ketjuissa saa kirjoittaa kuka tahansa muukin mitä tahansa asiaan liittyvää tai liittymätöntä. Sulla ei ole mitään syytä tulla vinkumaan jotain asiassa pysymisestä, kun itse olet juuri se joka ei siihen kykene. Haukut vaan muita... Sekö on ihannenainen -palstan ja tän ketjun tarkoitus, että sinä saat raivota jotain tyhmää paskaa, ja muiden pitäis pysyä asiassa, tai vielä parempaa - olla samaa mieltä sun kanssa?

        Joo legginsit on tosi rumat, hyi helvetti!! Suomalaiset ämmät on tyhmiä ja tyylittömiä!! Onko tämä sun hyväksymä mielipide? Saanko mä nyt kommentoida, jos oon samaa mieltä sun kanssa? Tuliko sulle hyvä mieli nyt? Tai "tuliko" sulta nyt?

        Voi kyynel. Sanoiko joku pahasti internetissä? Senkö takia pitää tulla keskustelupalstalle sotkemaan ja puhumaan ohi aiheen? Aina sama juttu. Luuletteko te naiset, että tämä on joku huutoäänestys, jossa miesten kollektiivinen mielipide muodista, tatuoinneista ja silikonitisseistä päätetään demokraattisessa prosessissa, johon naisetkin saavat osallistua? Ei se ihan niin mene ettekä te saa toisten mielipiteitä muutettua, vaikka miten jankkaatte ja vittuilette.


      • ....................
        laksnd kirjoitti:

        Voi kyynel. Sanoiko joku pahasti internetissä? Senkö takia pitää tulla keskustelupalstalle sotkemaan ja puhumaan ohi aiheen? Aina sama juttu. Luuletteko te naiset, että tämä on joku huutoäänestys, jossa miesten kollektiivinen mielipide muodista, tatuoinneista ja silikonitisseistä päätetään demokraattisessa prosessissa, johon naisetkin saavat osallistua? Ei se ihan niin mene ettekä te saa toisten mielipiteitä muutettua, vaikka miten jankkaatte ja vittuilette.

        Kuten sanoin jo aiemmin, kaikki tähän ketjuun vastanneet ei ole naisia, ja kaikki jotka on sun kanssa eri mieltä ei oo naisia... Ja kaikki joiden mielestä oot hullu ei oo naisia. Sähän se puhut ohi aiheen ja räkytät ja haukut tyhmäksi kaikkia joiden vastaus ei sua miellytä. Sähän se nyyhkit ja vedät herneen nenään joka vitun kommentista, joka ei sua miellytä. No nyt sulla varmaan on hyvä mieli kun oot räkyttäny tarpeeksi, niin voit mennä seuraavaksi vaikka vetämään käteen. Sitähän sä muutenkin pääasiallisesti teet sen lisäksi, että vittuilet jollain säälittävällä palstalla muille ja paskannat puutteessa olevan miehen raivoa naisia kohtaan. Se miksi sä et saa pillua johtuu siitä, että sussa on vika, ei naisista tai muista miehistä.


      • knsdklbn
        .................... kirjoitti:

        Kuten sanoin jo aiemmin, kaikki tähän ketjuun vastanneet ei ole naisia, ja kaikki jotka on sun kanssa eri mieltä ei oo naisia... Ja kaikki joiden mielestä oot hullu ei oo naisia. Sähän se puhut ohi aiheen ja räkytät ja haukut tyhmäksi kaikkia joiden vastaus ei sua miellytä. Sähän se nyyhkit ja vedät herneen nenään joka vitun kommentista, joka ei sua miellytä. No nyt sulla varmaan on hyvä mieli kun oot räkyttäny tarpeeksi, niin voit mennä seuraavaksi vaikka vetämään käteen. Sitähän sä muutenkin pääasiallisesti teet sen lisäksi, että vittuilet jollain säälittävällä palstalla muille ja paskannat puutteessa olevan miehen raivoa naisia kohtaan. Se miksi sä et saa pillua johtuu siitä, että sussa on vika, ei naisista tai muista miehistä.

        Voi kuinka omaperäistä. Ja edelleenkään en ole sama tyyppi, jolle avauduit tuolla ylempänä. Ja vielä sen verran pitää sanoa, että jos nyt herneistä nenissä ja räksytyksestä aletaan puhua, niin kyllähän se menee tällä palstalla juurikin niin päin, että naiset loukkaantuvat miesten kommenteista ja valitsevat joko suuttumuksen tai lapsellisuuden aseikseen ja alkavat trollailla ihan joka ketjussa tyhmine kommentteineen. Toistuva teema täällä. Aika yllättävää, jos et sitä havaitse.


      • Älvan
        Vittu mikä kotka! kirjoitti:

        Suurimmat muotisuunnittelijat.

        Ovatko naisia? Ovatko?

        Eivät ole, koska teillä naisilla ei ole minkäänlaista tajua yhtään mistään.

        "Ja legginsejen kanssa tosiaankin on tarkoitus peittää perse, eli laittaa hame, mekko tai pitkä tunika päälle."

        Vittu että olet kujalla!

        Näytä yksikin nimekkään muotisuunnittelijan luomus jossa leggingsien päällä on hame tai jokin pitkä vaatekappale. Yksi kuva riittää!

        Tuo väittämä että leggingsien kanssa olisi muotia käyttää hametta tai muuta pitkää vaatetta on muotia ainoastaan junttien suomalaistyttöjen korvien välissä. Oletko sinä vitun horo käynyt edes ruotsinlaivaa kauempana?

        "Suurimmat muotisuunnittelijat.

        Ovatko naisia? Ovatko?"

        Eivät, vaan homomiehiä.


    • Nicoooooo

      Legginsit on ällöttävät. Varsinkin hameen kanssa. Miettikää naiset jos me äijätkin ruvettais kulkemaan tuolla semmosessa yhdistelmässä kuin paita-shortsit-pitkät kalsarit. Eli ois niinkuin joillain akoilla ne legginsit hameen kanssa ni meillä olisi pitkät kalsarit niiden shortsien alla. Miettikää nyt kuinka pellen näköistä se olisi!

      Eli jos hikootte kuin pienet siat ja ette voi muka ees ohuita sukkiksia käyttää, ni olkaa ilman. Jos taas koivet on niin rumat selluliittiset ja suonikohjuiset niin tarviiko sitä roiskeläppää sitten päälleen edes ahtaa. Mutta minäpä karttelenkin legginsinaisia, enkä tee heihin lähempää tuttavuutta, sillä heillä on ilmeisesti joku tosi paha hikoiluongelma, tai sitten selluliitti/suonikohju riesanaan.

      Onneksi on vielä seksikkäitä mutta tyylikkäitä hyväsäärisiä kaunottaria, jotka kulkevat kesäisin hameissa, joko sukkiksilla tai ilman, mutta ei missään legginseissä!

    • sfjergjer

      Hei naiset, miesten Black Horse alushousut on halvemmat kuin ne teidän ihailemanne legginsit. Eikö kannattaisi säästää rahaa ja ostaa miesten alushousut legginsien sijaan?

      Kauankohan minä miehenä saisin kulkea vapaalla jalalla jos laittaisin kirjavasti kuvioidut pitkät kalsarit jalkaan ja niiden päälle vaikka shortsit ja vielä joku hihaton aluspaidan näköinen "toppi" yläosaksi... mietin vaan korjaisiko minut talteen poliisi vai ambulanssi jossa mielenterveyslääkäri...

    • ....,,,,....

      Hyvä siis tietää! Leggingsit päälle, niin saa olla miehiltä rauhassa. Kumma juttu tosin, että itse saan enemmän ihailua leggareissa kuin esim. tavalliset löysät housut jalassa.;) Mutta leggingseillä siis saa pysyä kaukana tästä ei niin kovin miellyttävästä miestyypistä, joka täällä suomi24:llä kirjoittelee.

      • Halpa makkara

        "Kumma juttu tosin, että itse saan enemmän ihailua leggareissa"

        Niin varmaan saat. Et vain ole vielä tajunnut eroa siinä kuinka toiset nauravat sinun kanssa ja toiset taas sinulle. Sisäistä se että he katsovat sinua koska pukeudut kuin halpa lumppu.


      • ....,,,,....
        Halpa makkara kirjoitti:

        "Kumma juttu tosin, että itse saan enemmän ihailua leggareissa"

        Niin varmaan saat. Et vain ole vielä tajunnut eroa siinä kuinka toiset nauravat sinun kanssa ja toiset taas sinulle. Sisäistä se että he katsovat sinua koska pukeudut kuin halpa lumppu.

        Jos huomaisin jonkun nauravan minulle, en tokikaan tulkitsisi sitä ihailuksi. ;)

        En pukeudu kuin halpa lumppu, mutta toisaalta, halpalumpputyylihän on perinteisesti se miesten seksikkäänä pitämä. Sinä saat toki pukeutua niin, mutta minulla ei ole tarvetta. :)


      • Aliina30

        Sama kokemus. Tuolla oikeassa elämässä leggarit on miesten mielestä seksikkäät, varsinkin kun on hyvänmuotoinen vartalo. Kehuja sain minäkin eilen. Eihän niistä kaikki tykkää, niin miehet kuin naisetkaan, mutta miksi kaikkien pitäisikään. En minäkään pidä puvuista ja solmioista miehillä, mutta en niistä viitsisi valitellakaan.


    • ikuinen erektio

      "Mikään ei ole rumemman ja tyylittömämmän näköistä kuin ohkaiset legginsit, joitten alta alushousut paistaa ja perse vilkkuu."

      Mitä? Tuohan on kaikista parasta. Leggingsit ovat muutenkin minusta ok, sillä ne tuovat naisten sääret paremmin esille kuin pitkät housut. Onneksi ilmojen lämmetessä ne kuitenkin jätetään pois, jotta itse liha saadaan kunnolla esille. Tämä uudehko(?) minishortsimuoti on ihan loistojuttu.

      • etatewatew

        Nuo minishortsit on aivan järkyttäviä. Lihavilla selluliitti vilkkuu ja reidet painautuu lahkeita vasten, laihoille ne eivät edes sovi. Täytyy olla ihan täydellinen vartalo että niitä voi pitää.


      • ikuinen erektio
        etatewatew kirjoitti:

        Nuo minishortsit on aivan järkyttäviä. Lihavilla selluliitti vilkkuu ja reidet painautuu lahkeita vasten, laihoille ne eivät edes sovi. Täytyy olla ihan täydellinen vartalo että niitä voi pitää.

        Lihavilla en ole nähnyt ja laihoille sopii ilman muuta. Lopeta pornorunkkaus, niin herkistyt paremmin oikeiden naisten suloille. Tai jos olet nainen, niin lopeta kateellisuus.


    • huuuuzzzaaaaaaahhhhh

      just näin ihmiset on yksilötä kaikilla on oma makunsa ja tyylinsä mua on kehuttu ja sanottu että ne haluaa varastaa mun vaate kaapin ku jotkut vaan osaa yhdistellä vaatteita oikein ja eisim vaikka mä olisin ujo niin silti käytän aika rävähtäviä ja huomiota herättäviä vaatteita kun kappas muilla ei niita oo haa haa.

      Nauran niille jotka ei osaa yhdistellä ja valittaa ku muilla on oh käyttäkää niitä idetoitanne myös vaate kaupassa ja Suomi naiset ne ei vaan halua herättää huomiota vaan olla ja maastoutua mutta jotkun on senverran innovatiivisia ja muutenkin idealisteja joilla sitten sitä tyylin tajua riittää ihan stylistiksi asti..

      En ole ammattilainen mutta ollen suunnitellut vaatteita ja ommellut niitä ja samoin olut 5 kertaan stylistynä ja yli 20 kertaan maskeerajana jolle ei tietty makseta mutta kehuja on tullut ja mihinkäs kaverini ilman minua joutisivat jos ei olisi oma stylisti mukana yhet ostaa lasten puolelta vaatteita vaikka koko oli xxl ja ikä 25 ja mä en ollu mukana joten mitäpä kävi neiti xxl osti 146 cm paidan lasten osastolta ku se oli niin niin hieno vittu miksette opettele ostamaan oikean kokoisia vaatteita................. haloo imiset kattoo ku läski ei osaa pukeutua kuin pitäs ja vielä valittaa ku haukutaan no opa on vikas mutta kaikilla oma tyyli ja maku ja on aina hyväksyttävä.

      Me ihmiset olemme yksilöitä ketään samanlaista ei ole koko maassa.
      arvostakaa itseänne pukeutukaa miten haluatte asian on teidän ei muiden.

      • oot nolo

        Opettele sinä pilkun käyttöä, jooko? Tuosta sun sekavasta aivopierusta ei saa mitään selvää, ikäänkuin olisit vaan oksentanut kirjaimia tietokoneruudulle.


    • Samulin sukkahousut
    • :::::

      Mikse leggingsit ole kivan näköiset heillä joille ne käyvät.
      Olen nähnyt 70 mummeleita pukeutuneina leggingseihin pitkän paidan kanssa, joillakin on ollut asu sopivan kokoinen ja känyt heidän tyyleilleen ja vartaloilleen.

      Sitten on valitettevasti sellaisiakin joilla leggingsit ovat nilkoista makkaroilla, nauhakenkien päällä lököttämässä tai muuten vaan sopimattoman kokoiset tai tyyliin sopimattomat. Esim. valkoinen leveä hame ja mustat leggingsit, nauha korkkarit ym. erikoisesti huomiota herättävän ikävästi silmiin sattuvat.

      Muotihan on muotia ja kenties leggingseihin ihastuneilla on oikeus pitää mielensä mukaisia vaatetuksia, mutta kehoittaisin kuitenkin katsomaan peiliin ennekuin lähtee itseään näyttelemään.

      • lilmiss-

        nahkalegginssit, tuubitoppi ja 15cm korkoa eikä kellään ole ollut mitään valittamista.


      • vaikene leuaton!
        lilmiss- kirjoitti:

        nahkalegginssit, tuubitoppi ja 15cm korkoa eikä kellään ole ollut mitään valittamista.

        Oo jo hiljaa, ketään ei kiinnosta!


      • wet look
        lilmiss- kirjoitti:

        nahkalegginssit, tuubitoppi ja 15cm korkoa eikä kellään ole ollut mitään valittamista.

        Nahkaleggarit tai siis nahalta näyttävät kiiltävät on kyllä pirun seksikkäät. Mutta ne pitkät kalsarit ei.


      • ....................
        vaikene leuaton! kirjoitti:

        Oo jo hiljaa, ketään ei kiinnosta!

        Ei sunkaan munattoman mielipide kiinnosta ketään.


    • EI näin
      • ....................

        Hyvältä näyttää, ja ne legginsit ja kaikki muukin riisutaan sitten kun mennään sinne kammarin puolelle... Tämä tiedoksi peräkammarinpojille.


    • ei leggareille...

      Leggingsit ovat höpsöjen laumasielujen ja mukavuudenhaluisten lähiömutsien helppo valinta. Voiko olla yhtään rumempaa vaatekappaletta? Tuo on vähän sama kuin mies verkkarit jalassa. Sopii ehkä kotioloihin, muttei muihin tilaisuuksiin. Leggingsit ovat kalsarit, eivät housut. Kalsareita ei käytetä edes hameen kanssa.

    • ottakaa opiksi

      Tämä on ehkä se eniten näköhermoja raastava näky katukuvassa:

      http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1232531.1364843997!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_635/kim-kardashian.jpg

      http://i.huffpost.com/gen/1118854/thumbs/o-PREGNANT-KIM-KARDASHIAN-570.jpg?6

      Leggingsit voivat joskus olla todella seksikkäät (HUOM. ei koskaan kuitenkaan tyylikkäät). Niiden käyttäminen vaatii kuitenkin geenejä eli pitkiä rotusääriä ja seksikkään mallista peppua. Se, että kävisi jumpassa 5 kertaa viikossa ja juoksua 10 kertaa viikossa, ei kuitenkaan tarkoita, että on ne geenit eli pitkät gasellimaiset rotujalat ja kaunis peppu.

      http://www.clubwearstyle.com/wp-content/uploads/sexy-clubwear-leggings-593x1024.jpg

      http://lamahama.com/gallery/193_4-hot-girls-in-tight-leggings-i.jpg

      http://4.bp.blogspot.com/_F1wRvAyAnRE/SSpB5YaWoXI/AAAAAAAAANM/MHmpXP94fG4/s400/leggings.bmp


      JA VIELÄ KERTA KIELLON PÄÄLLE. EI NÄIN, KOSKAAN!

      http://1.bp.blogspot.com/-wHwjqO_OYhI/ULjcCMwoemI/AAAAAAAAV1g/d5fINCnmvB4/s1600/BRENDA-SONG-in-Tight-Leggings-Leaving-a-Gym-in-Studio-City-2.jpg

      • ....................

        Minusta legginsit voi olla tyylikkäätkin jos tosiaan on se oikeanlainen kroppa. Eikä ne rumalta näytä vähän huonommallakaan vartalolla, jos peittää ne "ongelma-alueet" eikä tee noin niin kuin Kim K...

        Esim. nämä on kaikki ihan hyvän ja tyylikkään näköisiä, vaikkei taidakaan olla mitään huippumallin vartaloa eikä niitä kaikista upeimpia rotusääriä. Kuitenkin ihan hyväkroppaisia ja nättejä naisia kaikki.

        http://3.bp.blogspot.com/-zMQtR7DQ_0Y/TdP2ostqnLI/AAAAAAAAAAY/dbyE6JveY_0/s320/leggings_celebs2.jpg

        Ja eipä nyt tuokaan muija punaisissa vaatteissa tossa taustalla näytä hyvältä, vaikkei olekaan legginsejä... Veikkaan ettei näyttäis yhtään huonommalta legginsit päälläkään.

        http://i.huffpost.com/gen/1118854/thumbs/o-PREGNANT-KIM-KARDASHIAN-570.jpg?6


      • knzdvkln

        Itse asiassa tuo viimeinen on ihan ok. Siinähän nainen käyttää kerrankin leggingsejä siihen mihin ne on tarkoitettu, eli treenivaatteina. Ei se ole mihinkään klubille menossa, vaan kävelee autoonsa ja menee himaan. Ei kenenkään tarvitse näyttää hyvältä treenatessaan.


      • dzvnkn
        .................... kirjoitti:

        Minusta legginsit voi olla tyylikkäätkin jos tosiaan on se oikeanlainen kroppa. Eikä ne rumalta näytä vähän huonommallakaan vartalolla, jos peittää ne "ongelma-alueet" eikä tee noin niin kuin Kim K...

        Esim. nämä on kaikki ihan hyvän ja tyylikkään näköisiä, vaikkei taidakaan olla mitään huippumallin vartaloa eikä niitä kaikista upeimpia rotusääriä. Kuitenkin ihan hyväkroppaisia ja nättejä naisia kaikki.

        http://3.bp.blogspot.com/-zMQtR7DQ_0Y/TdP2ostqnLI/AAAAAAAAAAY/dbyE6JveY_0/s320/leggings_celebs2.jpg

        Ja eipä nyt tuokaan muija punaisissa vaatteissa tossa taustalla näytä hyvältä, vaikkei olekaan legginsejä... Veikkaan ettei näyttäis yhtään huonommalta legginsit päälläkään.

        http://i.huffpost.com/gen/1118854/thumbs/o-PREGNANT-KIM-KARDASHIAN-570.jpg?6

        Se muija punaisissa näyttää paljon paremmalta kuin Kim K, ja se on aika paljon se kun mietitään ketä verrataan ja kehen.


      • .........

        Seksikkäät muttei tyylikkäät? Aika outo käsitys seksikkyydestä sulla, jos siihen kuuluu mauttomuus. Seksikäshän on tyylikästä. Tuksumarttiinat on aina vain mauttomia.


      • ....................
        dzvnkn kirjoitti:

        Se muija punaisissa näyttää paljon paremmalta kuin Kim K, ja se on aika paljon se kun mietitään ketä verrataan ja kehen.

        No jos sä tykkäät tollasista matameista, niin okei... Veikkaanpa kuitenkin et aika moni on mun kanssa samaa mieltä. Sitäpaitsi Kim K. on paksuna vielä tossa, joten ei hehkeimillään noin niinku muutenkaan. Ei paksuna ollessaan olis ollut aika kuuman näköinen jossain minihameessa ja ohuissa legginseissä.


      • ....................
        ......... kirjoitti:

        Seksikkäät muttei tyylikkäät? Aika outo käsitys seksikkyydestä sulla, jos siihen kuuluu mauttomuus. Seksikäshän on tyylikästä. Tuksumarttiinat on aina vain mauttomia.

        Seksikäs on erittäin harvoin sensuellin tyylikäs. Seksikkyys sisältää jo käsitteenä merkityksen tietynlaisesta rivoudesta, tarjottimella olemisesta, tyrkkyydestä jne. Se voi olla äärimmäisen hienostunutta ja ehkä noin 1% tapauksista tyylikästä, mutta seksikkyys siinä merkityksessä kuin se tässä kulttuurissa ymmärretää ei ole useinkaan tyylikästä. Leggingsit eivät ole tyylikkäät, mutta varmasti niihin pukeutuva hyväkroppainen nainen voi tietyissä tilanteissa olla äärimmäisen seksikäs ja pantava miesten silmissä. Tuksumarttiinat ja vastaavat eivät ole edes seksikkäitä. Tyylikäs -sanaa ei tule heihin sekoittaa missään vaiheessa.


      • ................
        .................... kirjoitti:

        Seksikäs on erittäin harvoin sensuellin tyylikäs. Seksikkyys sisältää jo käsitteenä merkityksen tietynlaisesta rivoudesta, tarjottimella olemisesta, tyrkkyydestä jne. Se voi olla äärimmäisen hienostunutta ja ehkä noin 1% tapauksista tyylikästä, mutta seksikkyys siinä merkityksessä kuin se tässä kulttuurissa ymmärretää ei ole useinkaan tyylikästä. Leggingsit eivät ole tyylikkäät, mutta varmasti niihin pukeutuva hyväkroppainen nainen voi tietyissä tilanteissa olla äärimmäisen seksikäs ja pantava miesten silmissä. Tuksumarttiinat ja vastaavat eivät ole edes seksikkäitä. Tyylikäs -sanaa ei tule heihin sekoittaa missään vaiheessa.

        Osittain samaa mieltä. Seksikkyyteen ei kuitenkaan minusta kuulu mikään rivous ja tyrkkyys. Se ei ole seksikästä, vaan ehkä pornoa. Seksikäs on nainen joka on kaunis ja haluttava ja varma omasta seksuaalisuudestaan ja näyttää sen, mutta ei ole mitenkään kaikille tarjolla tyyliin "ota minut, olen halpa hu0ra", mutta ei myöskään häpeile näyttää omia naisellisia puoliaan ja muotojaan sopivassa määrin.

        Tässä esimerkki seksikkäästä ja tyylikkäästä, mutta ei rivosta taikka tyrkystä leggingsien käytöstä: http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2013127/reg_634.Olivia.Miranda.mh.022713.jpg


    • lilmiss-

      Voin ihan oikeasti lyödä vetoa että kun laitan farkkulegginssit jalkaan kukaan teistä ei osaa sanoa onko minulla farkkulegginssit vai farkut.

      Sama nahkalegginssien kanssa, ette osaa sanoa onko ne nahkahousut vai nahkalegginssit. Jostain H&M/seppälä/gina tricot/ vero moda kledjuista tajuaa heti mut jos satsaa laatuun niin ei todellakaan tajua.

      Ja miksi farkku/nahkalegginssit? Koska ne ovat mukavat ja käytännölliset.. ja ne istuvat hyvin. Kun olet lyhyt, sinulla on lantio ja peppu mutta käytät kokoa S/M ET löydä istuvia farkkuja.. ja ei ole mitään kauheamman näköistä kun ihmiset jotka käyttävät vaatteita jotka ei istu heille.

      • summa summarum

        Lyhyesti: leggingsit näyttää hyvältä silloin kun ne ei näytä leggingseiltä.


    • Ihannemies....

      Ihannenaisellani on leggingsit ja otsatukka.

    • takan sytykkeitä
    • ite en laittais

      Onneksi ei miesten legginsit eli megginsit rantautuneet ainakaan Suomeen asti, mutta käsi sydämellä naiset; kiinnostuisitteko tuollaisesta linkin kuvassa olevasta miehestä, jos hän tulisi kadulla vastaan pukeutuneena t-paitaan, noihin megginseihin ja shortseihin? Tai pelkkiin megginseihin ja paitaan?
      http://www.city.fi/tyyli/megginsit rantautuvat eurooppaan/5480

      • Black Horse Man

        Mä olen lapsesta saakka pitänyt talvisin tuollaisia housujen alla. Kutsun niitä pitkiksi kalsareiksi.


      • 13+7
        Black Horse Man kirjoitti:

        Mä olen lapsesta saakka pitänyt talvisin tuollaisia housujen alla. Kutsun niitä pitkiksi kalsareiksi.

        Meillä oli jo intissä sellaiset tornilogoiset vihreät meggingsit, joita käytettiin vaatteiden alla ja sitten maastossa telttahousuina. Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa, mutta Suomen armeijahan onkin aina ollut edelläkävijä muodin suhteen.


      • leggingsitonpop

        Samalla voisi kysyä, pitäisittekö jos mies pukeutuisi korkkareihin, minihameeseen ja tuubitoppiin. Tai jos nainen pukeutuisi kravattiin, miesten kenkiin ja pukuun. Kyllähän näillekin tietysti tykkääjiä löytyy, mutta enemmistö tuskin tykkää.


      • IhateLegginsWpassion
        leggingsitonpop kirjoitti:

        Samalla voisi kysyä, pitäisittekö jos mies pukeutuisi korkkareihin, minihameeseen ja tuubitoppiin. Tai jos nainen pukeutuisi kravattiin, miesten kenkiin ja pukuun. Kyllähän näillekin tietysti tykkääjiä löytyy, mutta enemmistö tuskin tykkää.

        Niin, siinä ei ole mitään ihmeellistä jos nainen pukeutuu bisnespukuun, suorat housut, kauluspaita ja bleiseri / jakku, jopa kravattiinkin mutta mies on heti kuvottava perverssi jos pistää hameen päälle.
        Ei sillä että haluaisin pukeutua hameeseen (olen mies) mutta tässä taas yksi esimerkki että tasa-arvo on pelkkää utopiaa ja teoriaa, ei käytännön elämää.


      • legginsitonpop
        IhateLegginsWpassion kirjoitti:

        Niin, siinä ei ole mitään ihmeellistä jos nainen pukeutuu bisnespukuun, suorat housut, kauluspaita ja bleiseri / jakku, jopa kravattiinkin mutta mies on heti kuvottava perverssi jos pistää hameen päälle.
        Ei sillä että haluaisin pukeutua hameeseen (olen mies) mutta tässä taas yksi esimerkki että tasa-arvo on pelkkää utopiaa ja teoriaa, ei käytännön elämää.

        Pointti meni sinulta nyt ihan ohi. Kyllä kravattipukua pidetään hiukan outona naisella, mutta kyse olikin siitä näyttääkö se hyvältä tai seksikkäältä miesten mielestä. Yleisesti ottaen ei.

        Nythän muuten ruotsalaiset konnarit tai mitkä olivatkaan, pukeutuivat helteellä hameisiin. Ei ollenkaan paha näky siinä kuvassa, joka mediassa on esitetty. Joskus jo ehkä 90-luvulla oli jonkin verran muotia miehillä pitkät mustat hameet, ei ihan paha sekään. Eikä kiltit. Ei niitä niinkään pervoina pidetä edes yleisesti. Ei ehkä monikaan erityisen seksikkäinäkään (yleisesti edelleenkin), muttei pervoina. Se voi toki olla oma ajatuksesi.


    • fdsvcxfdsfsd

      Varmaan lähes jokaiselle vaatekappaleelle löytyy vihaajansa. Ymmärrän, että jotkut eivät tykkää legginseistä, koska ne muistuttavat pitkiä kalsareita, jotka ovat miesten jalassa halveksitut.

      Mielestäni legginsit voivat olla hyvännäköiset kunhan ne sopivat vaatetukseen. Sama pätee oikeastaan mihin tahansa vaatetukseen. Kunhan kokonaisuus näyttää hyvältä niin ihan sama, vaikka yllä olisi olkia.

    • n34-

      Täällä naiset perustelevat legginsien käyttöä niin, etteivät halua vilautella reisiä ja näyttää halvalta, mutta miksi on ylipäätään pakko käyttää minihameita, jos ei ole kroppaa/ pokkaa. Itsellä aina polvipituinen hame ja ehdottomasti korkkarit. Talvella sukkikset, kesällä ilman. Minihameet on kyllä kauniita nuorilla timmeillä mimmeillä niin kauan kun peppu pysyy piilossa.

      Legginsit hameen alla näyttää kamalalta varsinkin kun ne yhdistetään vielä ballerinoihin tai sporttisandaaleihin. Huh!

      • 34634637

        Niiiiiiiiiiiiiiiiin samaa mieltä! Jos kokee olevansa liian vanha/lihava käyttämään minaria, niin miksi on sitten pakko kuitenkin legginsien kanssa käyttää? Ja ne balleriinat vielä niiden kanssa, hyi saatana!


    • leggarit aina päällä

      Hahhaa :D Minä käytän ja surastaan rakastan legginsejä ja lisäksi mulla on otsatukka IHAN OIKEESTI! Jaa-a, jännä kuulla näin netin kautta millaisia inhon ja kauhun tunteita leggareineni kadulla herätän, enpä olis ikinä arvannut :) Ihan mielenkiintoinen aihe sinänsä...

      • Iifemocker

        Olet unelmieni nainen. Toivottavasti olet myös rehevä. Pidän naisista, joissa on mistä ottaa kiinni.


      • mies28hki

        No niin ihmettelen minäkin, kun ihmiset täällä moittivat leggingsejä naisilla. Mielestäni hyvännäköiset tiukat leggingsit ovat todella hyvännäköiset, seksikkäät ja sporttiset hyvännäköisen naisen päällä.

        Enkä nyt puhu mistään sukkahousuista, vaan leggingseistä :)


    • 3+20

      Tänään näin lounaalla leggingsit käytettynä niin kuin niitä pitää käyttää: perse esillä. Lisäksi oli korkokengät ja jonkinlainen lyhyt jakkumainen toppi, mutta ne ovat sivuseikka. Jos pepun esittelyyn ei kroppa riitä, niin sitten leggingsit eivät ole oikea vaate. Ihan niin kuin kireä hihaton ei ole oikea vaate ylipainoiselle miehelle.

    • persenäkyiläpi

      Näin yhtenä iltana huoltoasemalla yhden akan jolla oli legginsit, paljas persaus paistoi legginsien läpi ja stringit näkyi selvästi olevan alkkareina. Luuletteko naiset ettei niistä näy mitään läpi vaikka olisikin mustat :D

    • slfjweiojioergje

      Tulevaisuuden historioitsijat varmaan arvelevat että on se 2008 alkanut lama koetellut raskaalla kädellä naisten taloutta kun on joutuneet käyttämään miesten vanhoja alushousuja parempien vaatteiden ollessa ilmeisesti liian kalliita.

      • ,,,,,,,,,

        Enpä ole koskaan nähnyt naisilla miesten vanhoja alushousuja. En myöskään miehillä leggingsejä alushousuina. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei leggingseillä ja miesten pitkillä alushousuilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa?


    • tyylikonsultti

      Mitä kumman väliä sillä on pitääkö mies legginseistä vai ei jos itse niissä viihdyt ja ne sinulle sopivat? Kertoo heikosta itsetunnosta jos on toisten ohjailtavissa pukeutumisensa suhteen, vieläpä sellaisten ohjailtavissa, joilla ei itsellään ole lainkaan tyylitajua. Meillä on outo, jopa erikoisen outo, suhtautuminen legginseihin, jopa erään iltapäivälehden nk.muotibloggaaja jaksaa niitä jatkuvasti haukkua. Piipahdin "muodin Mekassa", Milanossa, vähän aikaa sitten, ja mm.siellä legginsit ovat "kovaa huutoa". Tällaisena pikavinkkinä voin antaa, että ne täytyy osata yhdistää oikean pituisen yläosan kanssa, niitä ei kuulu pukea lyhyen tai juuri pepun alle yltävän yläosan kanssa. Oikea pituus legginsien kanssa käytettävälle yläosalle on puolen reiden-polven pituinen yläosa. Eli kun osaat yhdistää ne oikein muun pukeutumisen kanssa, anna "suomalaisten urostyyliniekkojen" kommentoida mitä tahansa, kommentit toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos:)

    • miehille kans
    • Aloittaja!

      Kertoo myös huonosta itsetunnosta jos analysoit henkilön huonoitsetuntoiseksi jos hän ihmettelee miksi miehet eivät pidä legginsseistä :)

      Tosiaan tein tän ketjun varmaan puol vuot sit, ja joo, mä käytän joskus nykyäänki farkkulegginssejä, vaikka miehet ne tässä ketjussa haukkuikin :D
      En nimittäin edes halua miestä, ja minulle on aivan sama onko niissä farkuissa vetskaria ja nappia vai kuminauhavyötärö! D: Kas kun ne eivät näy paidan alta, en pukeudu napapaitoihin :)

      • legginsit sexyjä

        En jaksanut koko threadia lukea, mutta legginsithän ovat aivan ihania naisten päällä!


    • myötähäpeää

      Naiset selittää leggingsien käyttöä sillä, että voi pukea lyhyen hameen päälle ilman että paljastaa liikaa.
      Noh, nyt sanon vaan sen et ehkä ne lyhyet hameet vaan ei ole tarkoitettu kaikille... mä en ole koskaan ymmärtänyt leggingsien funktiota, kuka keksi pukea kalsarit naiselle?!
      Farkkuleggarit tai muut "oikeasta kankaasta" tehdyt on ihan ok, mut trikoo on riskillä ruma!
      Trikoo kun on materiaalinakin jo niin kammottavaa riepua; menee ihan makkaraa myöden, nolottaa aina kun näkee kanssasisaren pukeutuneena trikooryysyihin ja leggareihin.
      En omista yksiäkään leggingsejä ja elossa ollaan! En käytä vesirajahameita tai tunikoita siksi kun en halua kulkea kalsareissa yleisillä paikoilla.

      • khklhlkjh

        Noooh, miehet tykkää ku vaatteet menee ihönmyötäisesti naisella.


    • oka53
    • Pylly kiiltää
    • noiuhyi

      Omistan kyllä legginsit yhteen tarkoitukseen ne on loistavat: Talvella tavallisten housujen alla, lämmmittävät mukavasti.

    • mentori

      todelliset syyt legginsien käytölle:

      -laiskat akat ei jaksa ajella sääriään

      -sellujalat saa niillä piiloon

      -pas_ka tyylitaju

      mutta sivelkää nyt itsenne vaikka pas-kalla. Ihan sama, koska rumia ja lihavia olette valtaosa joka tapauksessa ja sitä ei vaatteilla, edes niillä tyylikkäimillä korjata.

      • :((

        No voi, voi... Jollain vissiin paha päivä?


    • leggarixl

      Olen xl ja otan tänä kesänä taas leggarit esille! Ja sitten vain nauttimaan katseista. :) Hyvänmalliset jalat auttaa asiaa, silloin ne sopivat hoikall, normaalille ja pulleammallekin. Kalsareita en käytä talvellakaan.

    • pukeutumisneuvoja

      Jos et pysty pitämään lyhyttä hametta ilman leggingsejä, koska et halua esim. selluliittien näkyvän, silloin hame on sinulle liian lyhyt. Hanki pidempi.

      Jos puet pelkät leggingsit housuiksi lyhyen paidan kanssa, peilaa itsesi myös takaa ja vaikka pyllistä peiliin päin. Jos iho/pikkuhousut näkyy vähänkään läpi, vaihda paksumpiin tai sitten ihan oikeisiin housuihin (niitäkin löytyy vartalonmyötäisenä)

      Jos olet tuhti/sinulla on selluliittia, vältä trikookankaasta valmistettuja housuja. Kaikki muhkurat ja montut näkyy kahta kauheammin trikookankaan läpi. Suosi vaikka vähän tukevampaa farkkuleggingsiä, jos on ihan pakko leggingseihin survoutua.

      Ja muista. Trikoo vaate vaan ei sovi pyöreälle. Vaate menee niin makkaraa myöden ja vaikka pukisit neljä trikootoppia (tätäkin mä olen usein ihmetellyt...) päällekkäin, se ei peitä kilojasi. Päinvastoin...

      • asdfghjklöä

        noni, siitä sai laiskat mätisäkki-akat hyvät neuvot! Per_keleen kuvottavat pystyyn nostetut siat!


      • gaögnaöna
        asdfghjklöä kirjoitti:

        noni, siitä sai laiskat mätisäkki-akat hyvät neuvot! Per_keleen kuvottavat pystyyn nostetut siat!

        Sinä olet sairas nainen. Opettele tapoja!


    • 6+4

      Huvittavinta tässä koko hommassa on se, että suurin osa miehistä ei edes näe eroa sukkahousujen ja legginsien välillä, jos naisella on kengät jalassa, mutta silti pitää ihan periaatteen vuoksi niitä vihata. Sama homma farkkulegginsien kanssa, joita ei edes erota tavallisista tiukoista farkuista.

    • näinn

      oikein kukaan mies ei tykkää ligginseistä naisella ja kaikki naiset tietävät sen kyllä. Eli voimme päätellä, että naiset käyttävät niitä sitä varten, ettei kukaan tulisi tekemään tuttavuutta. Leggarit on siis viesti miehille, että pysykää poissa.

      • myös näinnn

        No jaa. Onko ne joogahousut leggingsit? Näyttää hyväpyllyiseltä hyvällä. Sellaset arkiset puuvillapitkät kalsarit ei ole mitkään kovin nätit, mutta kotihousuina menee. Nahkaleggarit on taas erittäin sexyt.

        Kovin lihaville naisille en leggingsejä laittaisi. Enemmän ne sopii hyväpyllyisille.


      • ....

      • ei tiedä

        No en minä ainakaan tiennyt ennen tätä ketjua. Tuskin moni muukaan tietää.


      • ei tiedä
        ei tiedä kirjoitti:

        No en minä ainakaan tiennyt ennen tätä ketjua. Tuskin moni muukaan tietää.

        Tämä komentti oli näinn-nimimerkille, miksi nämä viestit menevät ihan minne sattuu, vaikka klikkaa vastaa-painiketta ko. kommentin alla, jota haluaa kommentoida. Ei ole eka kerta, kun vastaus ilmestyy väärään paikkaan.

        Ja minulle naisena leggarit on yks hailee käyttääkö vai eikö, kunhan ei pidä lyhyen paidan kanssa. Itse olen käyttänyt vain pari kertaa, mutta ei minulla mitään periaatetta siinä ole. Ihan kivat ne on tunikan tai mekon kanssa. En ymmärrä meteliä jostain hitsin legginsseistä. Ihan sama.


      • näinn
        .... kirjoitti:

        Jos ei nämä miellytä silmää, niin tuskin on hetero:
        http://heels-and-leggings.tumblr.com/

        kuka oikeasti käyttää leggingsejä noin? 90% käyttää niitä perus mustia ja aina niiden kanssa on se juuri ja juuri perseen peittävä pitkä paita.


      • thöathaöjaö
        myös näinnn kirjoitti:

        No jaa. Onko ne joogahousut leggingsit? Näyttää hyväpyllyiseltä hyvällä. Sellaset arkiset puuvillapitkät kalsarit ei ole mitkään kovin nätit, mutta kotihousuina menee. Nahkaleggarit on taas erittäin sexyt.

        Kovin lihaville naisille en leggingsejä laittaisi. Enemmän ne sopii hyväpyllyisille.

        Eihän sillä väliä ole, millainen pylly on, kun se tunika tai mekko tai hame peittää sen pyllyn. Haloo tätä logiikkaa... Ja lihavilla vasta hyvä pylly onkin, ei toki kaikilla, mutta useilla.


    • sopii naisille

      sopiihan ne nyt naiselle ja vielä kun ne laittaa l-xl nainen niin mieli ja silmä lepää ja joku muu kovettuu

    • 14+3

      Olen nyt selaillut tämän viestiketjun linkkejä läpi ja oikein mietiskellyt legginssejä ja niiden käyttöä, enkä päässyt muuhun lopputulokseen kuin että mitä ihmettä, miehet?
      Ehkä johtuu siitä että olen nainen, mutta mielestäni legginsseissä ei ole mitään kamalaa tai kuvottavaa. Toki myönnän sen, että ne sopivat paremmin pyöreän peban ja pitkät hoikat sääret omaaville naisille, mutta itse en pidä niitä mitenkään kamalana asusteena. Jos vain tyttö/nainen, joka legginssejä käyttää on muuten suht' mukavan näköinen, niin pilaavatko legginssit muka kaiken? Itseäni ei ainakaan aivan suunnattomasti häiritsisi, jos jollain suhteellisen ok näköisellä miehellä olisi tennissukat sandaaleissa, vaikka sitäkin pidetään yhtenä pahimman luokan tyylirikkona. Parempi kai sekin, kuin jos jalat (jalkaterät) ovat aivan kammottavat näköiset?

      Legginssit voivat olla mielestäni naisella todella hyvän näköiset! Todennäköisesti naisille tämä kyseinen asuste on luotu juuri sen takia, että sukkahousut voivat olla tilanteesta riippuen hieman "työläämmät" puettavat (esim. uimahallin jälkeen, kun iho on nihkeä, sukkahousuja on todella piinaavaa koittaa kääriä rullalle ja vedellä ylös. Monesti käy niin, että voivat jäädä haarojen kohdalta väärään asentoon ja tuntuvat siksi epämiellyttäviltä.)

      • leggarit

        Lukihäiriöiset soomalaiset: Se on legging, josta muodostuu leggingsit.
        Ei mitään legginsit.
        Näyttävät hyvältä.


    • Luolamadonna

      Legsut on kivoja. Jos taas haluaa katsella verhoja, voi katsella verhoja.

      (Reps)

    • Anonyymi

      Syy on naisten seksihimot. Mikäs sen ihanampaa kuin esittää tiukalle vedettyä leggins / sukkahousu -persettä ja ulkotakin alahelma loppuen juuri perseen yläpuolelle. Todella tyypillinen näky esimerkiksi Prismassa tai muualla julkisilla paikoilla. Jos julkisvalta sallisi, olisi naisen ympärillä monta ukkoa tuijottamassa takamusta ja vetämässä käteen sekä lopuksi laukaista paukut legginsien päälle.

      • Anonyymi

        Tyylittömyyden huippu pukeutua kalsareihin,nuorena oli tytöillä aina tiukat farkut ja kun ikää karttui normi housuja kaikenmoisia ja kun ikää tuli lisää alkoi tulla kunnon hameet ja leningit mukaan kuvioihin.
        Ehkä leggarit sopii kotioloihin ja jumppasaleile jne mutta en ymmärä että jokapaikkaan pitää niissä mennä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe