Nyt lähtee 15 kg!

Sitruunapippuri

Olen 23 vuotias nainen, pituutta 170 cm ja painoa maanantaina vaa'an mukaan 87,6 kg. Huomaamatta pikkuhiljaa kiloja kerääntynyt ja nyt etenkin viimeisten kolmen kuukauden aikana kun en ole voinut liikuntaa harrastaa ja kaikenmaailman herkkuja tullut mätettyä.

Maanantaisen vaaka käynnin jälkeen järkytyksen myötä lähti ruokaremontti liikkeelle. Pois kaikki turha höttö ja vähintään se puoli kiloa kasviksia päivässä. Pieniä annoksia muutaman tunnin välein. Ja paljon vettä.

Tarkoitus olisi ensi viikolla aloittaa myös muutaöan päivän mehupaasto kehon puhdistamiseksi ja sen jälkeen jatkaa tällä nyt käytössä olevalla ruokavaliolla. Päivittelen tänne omaa edistystä ja fiiliksiä.

Kohtalotoverit kommentoikaa toki! :)

7

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylimääräistä15kg

Hei! Mietin tuleeko tuo mehupaasto sabotoimaan sun laihdutusinnon kokonaan. Sen aikana kuitenkin kalorit tulevat olemaan liian alhaiset jotta keho jaksaisi toimia ja vitamiinien/hivenaineiden saanti saattaa loppua. Keho menee säästöliekille ja ei huvita tehdä mitään aineenvaihdunta hidastuu. En kuitenkaan ole lukenut mehupaastosta joten en tiedä kuinka se toimii mutta jos haluaa kehosta niin sanotut myrkyt pois niin mikset syö pelkästään kasviksia/vihanneksia parin päivän ajan? Keho saa tarvittavat vitamiinit ja olo saattaa kirkastua. Aineenvahdunta ei hidastu.

Tämä on kuitenkin vain oma ajatukseni. Asia voi olla kuitenkin toisin :D

• Anabella-

HEii ite oon täsmällen samoissa mitoissa ja ois tarkotus noin 20kg pois pudottaa. Itekkin alotin nyt viikonloppuna ja kirjotain edistymisestäni blogii (http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/), lue jos kiinnostaa!

Oon valmis tulee sua tsemppaa tänne!

Itelläni on tavotteena syödä alle 1000kcal päivässä ja vähentää hiilareita, sekä liikkuu vähintää 30 min. päivässä.

• HuijariOnnistuja

Unohtakaa toi säästöliekki! Lihastreeniä niin lihakset ei häviä ja syötte alle peruskulutuksen! On se nyt vaikeeta.. Tämä säästöliekki keksittiin kun painon pudotus lakkaa. Se ei lakkaa vaan putoaa hitaammin. Keho yrittää huijata syömään. Huijaatte takaisin!

• syökää

syömättömyys on paras keino saada suoli tyhjäksi nesteillä! Liikuntaa sopivasti.

• fiudou

Oho,täälläpä samankokosta porukkaa, itse olen 170-172 ja painan 88kg.. Tavoite olisi alle 70kilon
        ajattelin alkaa laihduttamaan, hirmu vaikiaa vaan.. Mutta en kyllä viihdy kropassani tällä hetkellä yhtään hoten kaipa se kannattaa :)

• miten menee

Sitruunapippuri!!! Mulla oli kk sitten tismalleen samat mitat kun sinulla oli tuossa toukokuussa, joko olet laihtunut? Mullekkin tuli kk sitten mitta täyteen ja päätin että nyt lähtee kiloja! jo on 5cm lähtenyt vyötäröltä ja -4kg...aloitin lenkkeilyn ja jätin kaikki herkut pois ja se näköjään on kannattanut :) tästä on hyvä jatkaa.

• ne herkut

Voi kun pystyisin jättämään herkut pois! Paino ei tipu ja 10kg pitäis saada pois. Oletteko onnistuneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe