Siis miten saan noi läskit pois ja muutun miesten silmissä viehättäväksi?
Miten pääsen läskeistä eroon?
28
167
Vastaukset
- Cider Whale
Siideri pois, tilalle kirkasta tai kaljaa, pienemmät ruoka annokset, ja hieman arki liikuntaa. Helppoa ja näkyviä tuloksia tulee jo 2-3kk.
- Miehen kokemus
Olen kuntoillut aktiivisesti nyt parisen kuukautta ja vähentänyt syömistäni, eikä paino ole pudonnut kuin 4 kg, eikä oikein enää edes meinaa pudota.
Epäilen, että siinä on melkoisia yksilökohtaisia eroja kuinka hyvin se painonpudotus onnistuu. - Liha liikkuu
Miehen kokemus kirjoitti:
Olen kuntoillut aktiivisesti nyt parisen kuukautta ja vähentänyt syömistäni, eikä paino ole pudonnut kuin 4 kg, eikä oikein enää edes meinaa pudota.
Epäilen, että siinä on melkoisia yksilökohtaisia eroja kuinka hyvin se painonpudotus onnistuu.4kg parissa kuukaudessa on ihan hyvin. Ei saa kuitenkaan nälkiinnyttää itseään, vaan syödä säännöllisesti mutta terveellisesti pienempiä annoksia. Ylimääräiset herkuttelut pois tai yksi herkkupäivä viikossa. Aiheesta on myös paljon kirjallisuutta ja nettisivuja.
- Miehen kokemus
Liha liikkuu kirjoitti:
4kg parissa kuukaudessa on ihan hyvin. Ei saa kuitenkaan nälkiinnyttää itseään, vaan syödä säännöllisesti mutta terveellisesti pienempiä annoksia. Ylimääräiset herkuttelut pois tai yksi herkkupäivä viikossa. Aiheesta on myös paljon kirjallisuutta ja nettisivuja.
No mun sykemittarilleni se on kuitenkin liian hidas tahti, se kun tahtoo mun pudottavan kilon viikossa. Kun pistin sen oikean tavoitteeni eli normaalipainon siihen, niin se hyväkäs käski vähentämään 1200 kaloria päivittäisestä ruokailusta. Se on puolet koko päivän kalorimäärästä eikä kyllä vähene ilman sitä nälkiinnyttämistä.
- Liha liikkuu
Miehen kokemus kirjoitti:
No mun sykemittarilleni se on kuitenkin liian hidas tahti, se kun tahtoo mun pudottavan kilon viikossa. Kun pistin sen oikean tavoitteeni eli normaalipainon siihen, niin se hyväkäs käski vähentämään 1200 kaloria päivittäisestä ruokailusta. Se on puolet koko päivän kalorimäärästä eikä kyllä vähene ilman sitä nälkiinnyttämistä.
Liian suuret tavoitteet. 0,5kg viikossa olisi realistisempi ilman jotain äärimmäistä ruokavaliota ja liikuntaa.
- Miehen kokemus
Liha liikkuu kirjoitti:
Liian suuret tavoitteet. 0,5kg viikossa olisi realistisempi ilman jotain äärimmäistä ruokavaliota ja liikuntaa.
Sano se sille sykemittarille. Se se on joka mua joka päivä piiskaa.
- frvgbfg
Kaikki siiderit eivät itse asiassa ole yhtä pahoja kaloripommeja kuin kalja. Upcider kuiva Omena ainakin lihottaa vähemmän kuin kalja, lisäksi siidereinä on saatavilla litenä, jotka ovat jo huomattavasti vähemmän lihottavia kuin kalja.
Jos oikeasti haluaa ottaa alkoholinkin huomioon laihduttaessa, sitten ainoa oikea ratkaisu on ostaa kirkasta raakaa viinaa (täysin maustatonta, esim. Suomi viina tai Vodkat) ja lantrata ainoastaan veteen tai sitten sokerittomaan tiivistemehuun.
Itse kuitenkin suosittelen, että jos on taipuvainen dokaamaan, niin se dokaaminen kannattaa itselleen sallia laihduttaessakin. Yksi päivä viikossa ei tosiaankaan pilaa mitään, jos muina pitää kiinni dieetistä. Sen dieetin noudattaminen on muutenkin varmasti helpompaa, jos tietää, että kohta sieltä on taas tulossa perjantai, jilloin voi taas hieman höllätä ja juoda nupin sekaisin.
- ohjeita mieheltä
Syö säännöllisesti kolmen tunnin välein ja vähän kerrallaan. Ei herkkuja muuten kuin kerran viikossa. Tuokin on vähän niin ja näin, koska se helposti sitten eskaloituu kahden päivän ahmimismaratoniin. Liiku enemmän.
Tuolla tavalla olen itse laihduttanut noin kahdeksan kiloa vuoden aikana, mutta sinulta lähtee nopeammin, jos olet selvästi ylipainoinen. Minä olen 172 cm ja tiputin 78 kilosta 70:ään. Vielä jotain viisi kiloa ainakin on läskiä ja tosi tiukassa onkin. Lukiossa painoin 62 ja olin silloin tissitön ja mahaton, tällä hetkellä löytyy ne molemmat vielä.
Sitten vielä viimeisenä vinkkinä, että muutu ennemmin omissa silmissäsi viehättäväksi. Saattoihan tämä viestisi olla jotain ilveilyäkin, kenties realismus piilonickin takaa.- äyk äyk
äyk. ei miehen pidä olla mikään hernekeppi. Liian tiukka liha = huumorintajuton tiukkapipo, jonka elämä on vaakalaudalla parista kilosta. Liian luikku mies näyttää helposti nälkiintyneeltä. Sopivasti kiloja pukee enemmän kuin riutunut habitus posket lommolla, joka on karmeata katseltavaa.
- äyk äyk
äyk äyk kirjoitti:
äyk. ei miehen pidä olla mikään hernekeppi. Liian tiukka liha = huumorintajuton tiukkapipo, jonka elämä on vaakalaudalla parista kilosta. Liian luikku mies näyttää helposti nälkiintyneeltä. Sopivasti kiloja pukee enemmän kuin riutunut habitus posket lommolla, joka on karmeata katseltavaa.
Ja lukioikäisen kokoon ei kannata haaveilla, kasvukausi on kesken ja energia menee useimmilla pituuskasvuun vielä pitkään ja oikea koko muodostuu vasta pituuskasvun jälkeen.
- ohjeita mieheltä
äyk äyk kirjoitti:
En välitä sinun tai muiden naisten mielipiteistä. Suoritan kaikki tavoitteeni siksi, kun niitä itse haluan.
- .....
Minä en läskejä säiky, jos nainen muuten pukeutuu naisellisesti, mikä tarkoittaa mun silmissäni esim. jotain muuta asua kun farkkuja ja T-paitaa.
- Minä
Kannattaa vain säilyttää suuri ja arvostettu ryhävalaan asema.
Toimii! - Kesäkuntoon
Kalorilaskuri.fi on ainakin ihan kätevä. Sinne syötetään arvio omasta kulutuksesta ja sitten kaikki mitä syö päivän aikana. Ei ole kallis palvelu siihen nähden kuinka hyödyllinen se on.
Lyhyesti voisi sanoa, että syö tosiaan 3 tunnin välein, mutta pieniä ateriota. Lähinnä rajoitetaan hiilihydraatteja sekä tarvittaessa rasvoja. Proteiinia et ehkä muutenkaan syö liikaa. Lisäksi voi syklittää hiilareita jos sellainen kiinnostaa. Kannattaa myös ehdottomasti lisätä kulutusta eli lenkkeilyä kehiin. Periaatteessa jos lisäisi paljon kulutusta, ei tarvitsisi ruuan määrää entiseen verrattuna edes vähentää.
Ite oon laihtunut vähän turhankin nopeasti, 3,7 kg vajaassa neljässä viikossa. Ens kerralla diettailen ehkä aavistuksen maltillisemmin. Muuten ei haittaa, mutta kun meinaa jo lihaksista lähteä ja oon huomannut voimatasojen tipahtaneen aavistuksen. Treenaan suht paljon. - hipa es
Jos et laihdu, niin se johtuu siitä, että edelleen saat ravinnosta enemmän energiaa kuin mitä kulutat. Ehkä syömisessä tai juomisessasi on edelleen jotain, josta tulee piilosokeria (esim. proteiinipatukat, palautusjuoma, alkoholin kalorit)?
Pidä myöskin huoli, että et pihtaa syömisen kanssa. Nälkää ei tarvitse nähdä, vaan nimenomaan pitää syödä säännöllisesti. Kannattaa tsekata ja kalorilaskurin kanssa vahtia, että mitä syömäsi annokset pitävät sisällään. Terveellinen salaattiateriakin voi olla kaloripommi, jos lorautat päälle salaatinkastiketta reilusti, otat leivän päälle margariinia ja juustosiivuja sekä ripottelet salaattiin esim. pähkinöitä, normaalirasvaista fetaa tms. Tällainen ateria on paljon terveellisempi kuin esim. grillimakkara, mutta rasvan määrä voi olla yhtä iso.- Liha liikkuu
Kalorien kyttääminen on tyhjää parempaa, mutta ei mikään avain onneen, sillä pelkällä karkillakin voit saada sopivan määrän kaloreita päivässä. Pitää myös katsoa mistä ne kalorit koostuu.
- Kesäkuntoon
Rasva on petollista, koska se sisältää energiaa yli kaksinkertaisen määrän verrattuna proteiiniin tai hiilareihin. Rasvat on kuitenkin tärkeitä monessa elintoiminnossa, joten niitä ei missään nimessä tule karsia kokonaan pois tai edes aivan minimiin. Vähärasvaiset tuotteet on hyviä dieetillä. Kannattaa varmistua, että saa silti terveellisiä rasvoja riittävästi. Hyvä tapa karsia rasvaa on hankkia liha mahdollisimman vähärasvaisena - siinä on silti aivan riittävästi tyydyttynyttä rasvaa. Lisäksi maitotuotteet (rahkat, raejuustot, juustot, maidot, jugurtit yms) vähärasvaisiin versioihin.
Mehuista ja limsoista saa aivan liian helpolla kaloreita hiilarin muodossa, joten sellaiset kannattaa ensimmäisenä karsia. - jhgjkgmies
Liha liikkuu kirjoitti:
Kalorien kyttääminen on tyhjää parempaa, mutta ei mikään avain onneen, sillä pelkällä karkillakin voit saada sopivan määrän kaloreita päivässä. Pitää myös katsoa mistä ne kalorit koostuu.
Tähän asti olen kytännyt pelkkiä kaloreita. Keskimääräinen kalorikulutukseni on tällä hetkellä siinä 2700 kaloria päivässä, lisäki liikun yleensä 2-3 tuntia pävässä, ihan rauhallista käbelyä, joskus enemmän, eli kulutaan siinä 3100-3400 kaloria päivässä.
Syön keskimäärin 1700-2000 kalorin edestä päivässä. Viikko sitten keskiviikkona painoin 116,7 kiloa, tänään aamulla painoin 112 kiloa. Ja ihan pelkästään kaloreita kytttäämällä olen pystynyt reilussa viikossa tiputtamaan 4,7 kiloa.
Oma BMI oli aloittessa toki 35 ja edelleen 34.16. Näissä topekeissa pitäisi aina kertoa alkupaino ja BMI, josta aloitettiin. Jostain 28 BMI:stä luonollisesti lähtee paljon vähemmän kuin 36 BMI:stä, josta pystyy ihan oikeasti kuluttamaan pois 5-6 kiloakin viikossa. - sdsdffsdf
jhgjkgmies kirjoitti:
Tähän asti olen kytännyt pelkkiä kaloreita. Keskimääräinen kalorikulutukseni on tällä hetkellä siinä 2700 kaloria päivässä, lisäki liikun yleensä 2-3 tuntia pävässä, ihan rauhallista käbelyä, joskus enemmän, eli kulutaan siinä 3100-3400 kaloria päivässä.
Syön keskimäärin 1700-2000 kalorin edestä päivässä. Viikko sitten keskiviikkona painoin 116,7 kiloa, tänään aamulla painoin 112 kiloa. Ja ihan pelkästään kaloreita kytttäämällä olen pystynyt reilussa viikossa tiputtamaan 4,7 kiloa.
Oma BMI oli aloittessa toki 35 ja edelleen 34.16. Näissä topekeissa pitäisi aina kertoa alkupaino ja BMI, josta aloitettiin. Jostain 28 BMI:stä luonollisesti lähtee paljon vähemmän kuin 36 BMI:stä, josta pystyy ihan oikeasti kuluttamaan pois 5-6 kiloakin viikossa.Hmm, noin isoilla rasvoilla noin nopea pudotus voi ollakin ihan ookoo? Riskinähän yli 500 kcal/pvä -pudotuksissa on, että lähtee lihakset samalla. Mutta lihasmuistin avulla toisaalta menetetyt lihakset tulevat suht nopsaan sitten takaisin.
- jhgjkgmies
sdsdffsdf kirjoitti:
Hmm, noin isoilla rasvoilla noin nopea pudotus voi ollakin ihan ookoo? Riskinähän yli 500 kcal/pvä -pudotuksissa on, että lähtee lihakset samalla. Mutta lihasmuistin avulla toisaalta menetetyt lihakset tulevat suht nopsaan sitten takaisin.
Liikun joka päivä 1,5-3 tuntia ja lisäks pidän huolen, että saan päivittäin riittävästi proteiinia - eli lihasten ei pitäisi surkastua laihdutuksen takia.
- simppeliääää
Keinoja on monia. Yksi simppeli on että syöt kolmesti päivässä monipuolisesti, mutta melko vähän. Vähintään tunti liikuntaa joka päivä.
- Kesäkuntoon
Jos syö liian harvoin, aineenvaihdunta voi hidastua entisestään. Monella luonnostaan pulskalla aineenvaihdunta käy muutenkin liian hitaalla. 3 tunnin välein pienet ateriat, joissa on proteiinia riittävästi, ettei lihakset surkastu. Ja sitten potkitaan sitä aineenvaihduntaa perseelle menemällä lenkille. Aluksi vaikka kävelyä, sitten kevyttä hölkkää ja jos haluaa vääntää aineenvaihdunnassa turbovaihteen päälle, vedetään juoksu intervallina eli vuoron perään täysiä ja sit taas kevyemmin.
- simppeli pimppeli
Kesäkuntoon kirjoitti:
Jos syö liian harvoin, aineenvaihdunta voi hidastua entisestään. Monella luonnostaan pulskalla aineenvaihdunta käy muutenkin liian hitaalla. 3 tunnin välein pienet ateriat, joissa on proteiinia riittävästi, ettei lihakset surkastu. Ja sitten potkitaan sitä aineenvaihduntaa perseelle menemällä lenkille. Aluksi vaikka kävelyä, sitten kevyttä hölkkää ja jos haluaa vääntää aineenvaihdunnassa turbovaihteen päälle, vedetään juoksu intervallina eli vuoron perään täysiä ja sit taas kevyemmin.
Olen laihduttanut yli 20kg tuolla menetelmällä. Hui kauhistus kun aineenvaihdunta kävi hitaalla.
- 324444444444444
Yksinkertainen neuvo: syödään vaan vähemmän. Itselläni se on ongelma, että otan aina lisää ja tuppaa syömään liikaa. Tiedän, että laihdun varmasti, jos söisin vähemmän.
- yks neuvo:
Läskeistä pääset eroon, kun otat Pepsi Max -kuurin eli joka päivä yks Pepsi Max kuuden kuukauden ajan.
- ffdv
Ehkä sitten kannattaa kokeilla kun Pep Maxista on sataavilla aspartaamiton versio.
- tku5
Mihín se hävisi, mitä tänne äsken jo kirjoitin?
Yksinkertaista ja samalla karua: ruokavalio kuntoon ja kuntoilemaan. Ei ole olemassa mitään taikatemppua. Tiedän että se ei ole helppoa ja vaatii todella paljon itsekuria ja motivaatioo! Jos sinulla ei ole jompaa kumpaa niin et myöskään tule onnistumaan. Tsemppiä yritykseen! Toivotaan että työ tuottaa tulosta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100