Joo elikkäs miten saa vatsalihakset näkyviin?
Mitat on 161cm ja 47kg...
Mulla on vähän läskiä tossa mahan kohdalla ja oon just laiharilla..Mitä vatsalihas liikkeitä mun kannattais tehdä?? KUNTOSALILLE MULLA EI TOSIAANKAAN OLE VARAA...
ja sitten sisäreidetkin on aika läskit et mikäs niihin auttaa??
miten saa vatsalihakset näkyviin?
6
2804
Vastaukset
- fdas
Sanopas mikä siinä on kun ihmiset eivät suostu uskomaan, että paikallista rasvanpolttoa ei tapahdu?
Tälläkin palstalla sama asia on toistettu vaikka kuinka monta kertaa... - ...
Hmm, pisti kyllä silmään se että olet todella laiha.. itse olen 160/60, eikä läskiä ole todellakaan yhtään, lihasta kyllä.. mutta miksi ihmeessä laihdutat? JOtta saisit lihakset näkyviin, pitäisi tietysti ensiksi olla niitä lihaksia, mitä tuoda esille.. eli alapa treenaamaan vatsoja. Mutta toisaalta, vatsoja treenatessa sinun tulee treenata myös selkää, ja samantien voit treenatkin ihan koko kroppaasi. Mutt niinkun joku jo sanoikin, paikallista rasvanpolttoa ei tapahdu, ja jos olet nainen (päättelen tuosta laiharista että olet) niin tiesitkös että naisilla on vatsassa hieman "rasvaa".. pyöreyttä, katsos.. itsellänikin sitä on, vaikka vatsalihakset näkyvätkin mukavasti.
- meecow
"kehonrakennus" osastolta, sillä on paljon juttua vatsatreenistä. Joo lihakset näkyy vaan jos niitä on. Olet varmaan todella laiha, eli tuskin luiden päällä muuta kun nahkaa. No oma näkemykseni asiasta on, että pitää treenata kovalla vastuksella, jotta vatsalihakset todella näkyvät.Tietysti tämä vaatiin myös sen, että rasva on pieni. Kiinnitää huomiota laatuun ja hengitykseen(ylhäällä keuhkot tyhjäks) enemmän kun määrään, jotta saat hyvät tuntuman. Hommasin muuten just semmosen rullan, jolla liu´utaan lattia pitkin. Suosittelen kokeilemaan(9,9eur).
- toni
Muistaakseni vatsalihakset alkaa paremmin näkymään jos vatsalihasliikkeitä tehdessä vetää vatsan niin sisään kuin vain mahdollista.
- ansku
Lenkille vaan, ja juokse kovaa, ennemmin aamuisin, kun et ole ehtinyt syödä.Keho käyttää rasvavarastoja, eikä hiilihydraattivarastoja, kun ne ovat tyhjät!Ja tee vinoja ja suoria vatsalihasliikkeitä.Muista myös syvät:makaa vatsallaan kyynärpäiden(laita myös ranteet maahan) ja varpaiden varassa niin kauan kuin jaksat, vatsa tiukkana, äläkä anna selän notkahtaa.Onnea!
- Pump
kaupungin/kunnan kuntosalit maksaa about 2€/kerta.. Mutta kuntosalihan ei oo mikään läskinpolttola..Ehkä mielummin kannattaa harrastaa jotakin tehokasta muuta.. Mutta toki voit mennä kuntosalille ja pyytää ohjaajaa tekemään sulle hyvän ohjelman, jolla saat rasvan palamaan ja lihakset kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769