Paino alas

CappuCiino

Nyt alkaa uusi, kevyempi elämä. Pituutta on 176 ja painoa hurjat 120 kiloa.

Alle satasen on nyt ensimmäinen tavoite ja aikaa annan itselleni kolme kuukautta. Eli syyskuun alussa painan alle satkun.

Tulkaa mukaan tai seuratkaa mun matkaa. Tyyli on vapaa. Itse lisään liikuntaa. Vältän hiilareita ja turhia herkkuja.

43

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulilei

      Heippa

      Minulla on painoa 93 kiloa ja pituus 170. Alkuvuonna paino kävi 100,7 kilossa!

      Yritän pudottaa 1/2 - 1 kilon viikkovauhdilla painoani. Syön arkisin yhden lämpimän aterian, muuten olen pirtelölinjalla, siihen laitan marjoja vaihtelevasti. Syön lisäksi hedelmiä ja juureksia pahimpaan nälkään.

      Pyöräilyä ja uintia harrastan jonkin verran, mutta en vielä säännöllisesti.

      Tulen mielelläni mukaan seuraamaan edistymistäsi ja samalla myös yritän itse pudottaa painoani.

      • CappuCiino

        Hei vaan Tuulilei!

        Minä syön päivittäin lounaaksi kasvissosekeiton ja päivälliseksi salaatin (tonnikala, feta tai kana) Pirtelöt ja smoothiet maistuu välipaloina. Mustikat, kirsikat ja mansikat maistuu näin kesäisin.

        Nyt kesäkuussa yritän saada keveämmän linjan käyntiin ja heinäkuussa ajattelin nutrata, kun siitä on hyviä kokemuksia.


      • CappuCiino
        CappuCiino kirjoitti:

        Hei vaan Tuulilei!

        Minä syön päivittäin lounaaksi kasvissosekeiton ja päivälliseksi salaatin (tonnikala, feta tai kana) Pirtelöt ja smoothiet maistuu välipaloina. Mustikat, kirsikat ja mansikat maistuu näin kesäisin.

        Nyt kesäkuussa yritän saada keveämmän linjan käyntiin ja heinäkuussa ajattelin nutrata, kun siitä on hyviä kokemuksia.

        Tänään herkuttelin jäätelöllä (ihana minttusuklaa tötterö) mutta muuten on syöminen hallinnassa

        Työmatkat sujuu reippaasti pyöräillen.


    • Tuulilei

      Paino tällä hetkellä 92,3 kg. Aika samanlaisella ruualla minäkin yritän olla. Viikonloput sitten enemmän pirtelöpainotteisempia. Kunhan nuo kotimaiset marjat alkavat kypsyä, niin niitä sitten pitää syödä.

      • CappuCiino

        Eilen oli eka punnitus ja viikossa on tippunut 1,4 kiloa. Täytyy olla tyytyväinen. Odotan, että loma alkaa heinäkuussa ja pääsen nutraamaan, koska silloin paino putoaa vauhdilla.

        Pyöräiltyä tulee päivittäin ja uimassakin olen käynyt pari kertaa.


    • Kesärääkki

      Helou & tsemppiä urotekoon! Oikealla tiellä ollaan.

      Henk.koht. tavoite: -15kiloa 1.8 mennessä.
      Lähtöpaino: 5.6 94kg (pituus 165)
      Tänään: 11.6 paino 92kg. Eli tiputusta lupaava kaksi kiloa viikossa!
      Keinot: liikuntaa 60-90 min./pv, ei hiilihydraatteja, reilusti kaalikeittoa

      Tsempikseni luen kuulumisianne ja soukentumisvinkkejänne.

    • Kesärääkki

      En ollut uskoa vaakaa aamulla. 7 päivää ja -2,7kg!
      Melkein kolme kiloa viikossa! Uskomatonta.
      Eilen tuntui nihkeältä tämä lenkkeile ja odota ikuisuus, että paino laskee. Mutta nyt aamuinen lukema on kannustava!

      Viikon saldo on liikuntaa = 13 tuntia.

    • 31 to go

      Heippa!

      Aloitin projektin virallisesti 27.5, jolloin lähtöpaino oli 115,8kg ja vyötärönympärys 114cm ja rapiat päälle. Tänään paino on 110,3kg ja vyötärönympärys 108cm. Nestepöhö on lähti ekaviikolla ja olo ja ulkonäkö tuntui heti hoikemmalta. Oli todella kannustavaa. 36kg oli kokonaistavoite, 31kg jäljellä.

      Lenkkiä, punttia, aktiivisuutta ja ruokaa. Sillä mennään.

      • CappuCiino

        Ihanaa, uusia laihduttajia on tullut mukaan ja loistavia tuloksia olette saanut aikaan!

        Millaisia kevyitä herkkuja sallitte itsellenne? Minä rakastan puutarhamustikoita, ovat vaan kamalan kalliita.


      • 10+19
        CappuCiino kirjoitti:

        Ihanaa, uusia laihduttajia on tullut mukaan ja loistavia tuloksia olette saanut aikaan!

        Millaisia kevyitä herkkuja sallitte itsellenne? Minä rakastan puutarhamustikoita, ovat vaan kamalan kalliita.

        Mä syön ihan rehellisesti tummaa suklaata. Vähintään 70% kaakaota, mielellään ylikin. Ostin viimeksi sitä Maraboun 86% suklaata ja se on ihan älyttömän hyvää. Laiton palasen sulamaan kahvin sekaan ja sain mokkakahvia :). Tuosta tummasta suklaasta mulle riittää ihan hyvin se rivillinen, eli 20g.

        Näin kesällä myös erilaiset smoothiet on hyviä. Viimeksi tein mansikkasmoothieta, johon laitoin jäisiä mansikoita, rahkaa, jäitä, vanilijaesanssia ja sitruunan makuista vissyä. Tein niin löysää, että sain sitä pillillä juotua parvekkeella auringon paisteessa. Sitten tykkään grillailla. Lihaa ja kasviksia.


      • 31 to go
        10+19 kirjoitti:

        Mä syön ihan rehellisesti tummaa suklaata. Vähintään 70% kaakaota, mielellään ylikin. Ostin viimeksi sitä Maraboun 86% suklaata ja se on ihan älyttömän hyvää. Laiton palasen sulamaan kahvin sekaan ja sain mokkakahvia :). Tuosta tummasta suklaasta mulle riittää ihan hyvin se rivillinen, eli 20g.

        Näin kesällä myös erilaiset smoothiet on hyviä. Viimeksi tein mansikkasmoothieta, johon laitoin jäisiä mansikoita, rahkaa, jäitä, vanilijaesanssia ja sitruunan makuista vissyä. Tein niin löysää, että sain sitä pillillä juotua parvekkeella auringon paisteessa. Sitten tykkään grillailla. Lihaa ja kasviksia.

        Ja tuon kommentin kirjoitti siis nimim. 31 to go...


    • Kesärääkki

      Kilojen karistusta takana 1vk 1pv ja tulos -3,5kg. Toivottavasti alamäki jatkuu.

      31 to go: Loistavaa tulosta olet tehnyt! Yritän tuota samaa tahtia.

      Pääsääntöisesti liikkkumiseni on kävelyä/pyöräilyä. Pitäisi siis alottaa jonkin sortin lihastreeni. Ajattelinkin hankkia kahvakuulan. Jossain luki, että olisi tehokkaampaa kuin kuntosali?

      CappuCiino: yhtä herkutteluahan tämä nykyisyys on :) kaali-, pinaatti- tai hernekeittoa, kananmunia, salaattia, raejuustoa, tonnikalaa.

      Kerran söin rasvattomalla rahkalla mansikoita (ilman sokeria). Luin jostakin, että maitotuotteet edistäisivät painon pudotusta? En tiedä. Esim. tv:n painonpudotusohjelmissa ne karsitaan kokonaan pois. Pitäisikö laihduttaa maitotuotteilla vai ilman? Mene ja tiedä.

      • 31 to go

        Kahvakuulan ja kuntosalin tehokkuuden ero syntyy oikeastaan siitä kumpaa jaksaa tehdä enemmän. Ja tietenkin tavoitteista :). Jos haluaa paljon lihaksia, kuntosali on parempi (monipuolisempi) ja jos haluaa vain kehittää lihaskuntoa ja voimaa, kummatkin on hyviä. Kahvakuulan etuna on liikkuvuus, sitä kun voi heilutella missä tahansa, vaikka pihalla. Hyvä ohjelma ja säännöllinen, nousujohteinen harjoittelu oikeilla tekniikoilla saa sen tehokkuuden aikaan, teki sitten kumpaa tahansa. Ja mikä estää tekemästä molempia?


    • Kesärääkki

      Mikä estää... Hyvä kysymys.
      En keksinyt uskottavaa rehellistä pätevää vastausta.

      Luulin, että henki lähtee tällä liikuntamäärällä, mutta hengissä ollaan vaikka liikkunut 1-3h/pv. Tyyliin viikossa enemmän kuin koko alkuvuonna yhteensä :)

      Ensviikolla menen ja kokeilen kuntosalia. Aiemmassa hoikassa elämässäni tykkäsinkin siellä viuhtoa menemään.

      Kahvakuulan brobleema voi tosiaan olla, että ei mtn hajua miten sitä veivataan.

      • 31 to go

        Netti on pullollaan erilaisia ohjeita ja liikkeitä. Tuosta sivustosta kannattaa aloittaa.

        http://kahvakuula.fi/

        Ja youtubesta löytyy lisää liikkeitä, ohjeineen.

        Kahvakuula on siinä mielessä myös monikäyttöinen, että sitähän voi käyttää myös vastuksena/painona käsipainojen tapaan. Tämä ei siis ole mikään kahvakuulailun mainos, mutta jos joku väline pitäisi kotiin hommata, ostaisin kuitenkin ehkä pari erikokoista kahvakuulaa niiden monipuolisuuden vuoksi. Itseasiassa mietin lähteväni kuulaostoksille, koska salille meno ei hirveästi tänään houkuttelisi.

        Monipuolisuus liikunnassa on valttia, varsinkin aluksi. Mitä useampia eri lajeja kokeilee, sitä varmemmin sieltä löytyy joku jota kiiinnostaa harrastaa. Lisäksi keho ei pääse tottumaan vain yhdenlaiseen kuormitukseen tai liikeratoihin, vaan vahvistuu koknaisvaltaisesti.


    • 31 to go

      Tänään ensimmäinen takapakki, paino putosi viime viikolla vain 100g. Noh, tästä uuteen nousuun!

      Olen vissiin syönyt jotain sopimatonta, koska vatsa tuntuu selvästi turvonneelta ja murisee ikävästi. Muualle nestettä ei näytä kertyneen.

    • Kesärääkki

      Helou.

      31 to go: ei huono saavutus! Paino kuitenkin tippunut, nimimerkillä 1,5 kg...

      Olisi luullut, että viikonlopun bailaamisella ja hillitömillä tanssilattiamuuveilla lopputulos olisi toinen, mutta ilmeisesti hellenesteytystä tuli otettua hiven reilusti...

      No, nyt asetutaan taas ruotuun ja jatketaan selvempää linjaa ja lenkkeilyä. Kahvakuulakin tuli hankittua sisutuselementiksi, toistaiseksi se ei vielä ole heilunut.

      • CappuCiino

        Kyllä nuo kesäviikonloput on haasteellisia. Tuli syötyä vähän liikaa. Painoa pudonnut vain 400 grammaa mutta alaspäin eli oikea suunta. Eli kahdessa viikossa pudotusta 1,8 kiloa.

        Tänään on taas palattu ruotuun eli kevyet syömiset.

        Mukavaa Juhannusviikkoa kaikille!


    • Anabella-

      Mulla 88kg lähtöpaino ja pituutta 170cm. Haluaisin päästä 70-60kg eli noin 20 kiloo jos tiputtais.

      Pidän mun laihduttamisesta blogia jos kiinnostaa ---> http://mission-the-perfect-body.blogspot.fi/

      ois kiva saada lisää tsemppaajia ja mäkin oon valmis tsemppaamaan takas :))

    • Kesärääkki

      1 vk -2,7 kg, liikuntaa 13h.
      2 vk -300g, liikuntaa 8h.

      kahdessa viikossa siis pudotettu kolme kiloa.

      Vähän risoo viikonloppu jolla pilasi hyvän alun. Tai ainakin hidasti. Viime viikon to paino oli alimmillaan: 500g vähemmän kuin nyt. Olen pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että syy on grillauskastikkeessa jolla hölvättiin grillattavat vihannekset. Suolaa aika reilusti noissa valmiskastikkeissa.

      Mukavaa Juhannuksen aikaa myös kaikille.

      Koitetaan CappuCiino ottaa ilo irti kevyesti, vaikka se haastavaa näkyy onkin :)

    • ainako

      Lähden mukaan!

      Minulla 175/ 109kg. Jo yli 10vuotta yrittänyt.
      Tremppiä

      • CappuCiino

        No niin Juhannus on juhlittu ja kohta paluu arkeen, vielä viikko töitä ja sitten alkaa kesäloma. Mulla on punnituspäivä sunnuntai ja pudotusta tasan 2 kiloa eli huippuhyvä vikko takana. Kolmessa viikossa painoa lähtenyt 3,8 kiloa. En tiedä onnistunko tavoitteessani mutta tärkeintä on, että suunta on alaspäin ja matkaa on vielä hurjasti jäljellä, sillä lopullinen tavoite on vielä kaukana (70-80 kiloa)

        Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!


    • 31 to go

      Juhannussaldo 1kg. Noh, tulikin pidettyä sellaiset hiilarifestarit, että huhhuh. Alkoholia en juonut, mutta jäätelöä tuli syötyä.

      Nyt takaisin normaaliin päiväjärjestykseen, seuraavat juhlat ovatkin sitten kuukauden päästä :)

    • Kesärääkki

      Hyvä me! Tämä prosessi kestää, yhden juhannuksenkin välissä. Tsemppiä kaikille ketjun hoikentujille.

      Paino oli ennen juhannusta -4,5kg, viikonlopusta pieni nousu, mutta näyttää lähtenevän. Huomenna viikkopunnitus, vaikka perjantaisin näyttää paino käyvän alimmillaan.

      Nyt aamulenkille.

    • Kesärääkki

      1 vk -2,7 kg, liikuntaa 13h.
      2 vk -300g, liikuntaa 8h.
      3vk - 1,2kg, liikuntaa 7h. Juhannus ja helle, mikä ihana tekosyy vähäiselle liikunnalle :)

      Kolmessa viikossa siis yhteensä pudonnut 4,2kg.

      Harmikseni luin netistä, ettei auringonotto laihduta :)

    • 31 to go

      Jes, juhannuskilot lähti ja vielä pari sataa grammaa päälle. :) Taisi ollakkin vain turvotusta.

    • Kesärääkki

      Ensimmäinen viikonloppu kun paino tippuu. Hyvä näin. Aamulla vaaka näytti -5,5 kg. Yes!

    • Kesärääkki

      Lomareissulla ja painoa kilo lisää.. aijaijai.
      Kuinkas muilla kesäkeventäjillä sujuu?

    • Qwerty203

      Minäkin voisin lähteä mukaan tähän ketjuun. :) Aloitin painonpudotuksen 10.6 ja mulla on ollut painonpudotuksessa isossa osassa runsas liikunta. Viime viikon sunnuntaihin mennessä (30.6.) mulla oli pudonnut painoa 7,1kg, eli ei voi olla kuin tyytyväinen. Mutta voisin laittaa ihan mitat esille millaista muutosta on tapahtunut.

      10.6.2013 30.6.2013
      Paino 103.6kg Paino 96,5kg (-7,1kg)
      Rinnan ympärys 115cm Rinnan ympärys 110cm (-5cm)
      Rinnan alta 99 cm Rinnan alta 95cm (-4cm)
      Vyötärö 98cm Vyötärö 94cm (-4cm)
      Pömppis 112cm Pömppis 107cm (-5cm)
      Pylly 122cm Pylly 118cm (-4cm)
      Reisi 77cm Reisi 73cm (-4cm)
      Hauis 33cm Hauis 32cm (-1cm)

      Minä syön tällä hetkellä 1300-1400kcal eli liikuntaan nähden voisin/pitäisi nostaa kaloreita, mutta toisaalta mulla on hyvä olla ja noita senttejäkin on ihan lähtenyt, niin en tässä vaiheessa vielä ainakaan nosta. Katsotaan muutaman viikon päästä. :) Tässä reilun kolmen viikon aikana mulla on ollut kolme herkkupäivää, jolloin annan itseni syödä ihan mitä tekee mieli, mutta niin että silloinkin päivään kuuluu laadukasta ruokaa kroppaa ajatellen (on niissä myös niitä toisia :D)

      Ja nyt sunnuntaina on taas mittauspäivä!!

      • Qwerty203

        Unohdin pituuden mainita eli olen 176cm. :)


      • CappuCiino
        Qwerty203 kirjoitti:

        Unohdin pituuden mainita eli olen 176cm. :)

        Viime sunnuntaina pudotusta 400 grammaa ja nyt eka lomaviikko takana. Huomenna punnitus ja saattaa mennä plussan puolelle. Nyt on skarpattava.


    • Qwerty203

      No niin, mulla on tänään siis ollut punnituspäivä ja viikon tulos oli -2,7kg. Ihmettelen itsekin miten vielä näin neljän viikon jälkeen painoa irtoaa noinkin helposti, mutta en valita. :)

      Viikon tulos:
      Paino 93,8 kg (-2,7kg -> kokonaisuus -9,8kg)
      Rinnan ympärys 109 cm (-1cm -> kokonaisuus -6cm)
      Rinnan alta 95 cm (0 cm -> kokonaisuus -4cm)
      Vyötärö 92 cm (-2cm -> kokonaisuus -6cm)
      Pömppis 106 cm (-1cm -> kokonaisuus -6cm)
      Pylly 117 cm (-1cm -> kokonaisuus -5cm)
      Reisi 71 cm (-2cm -> kokonaisuus -6cm)
      Hauis 31cm (-1cm -> kokonaisuus -2cm)

      Ensi viikolla aloitan sitten käymään kuntosalilla 3-4 krt viikossa, tähän mennessä olen käynyt vain muutamaan otteeseen herättelemässä lihaksia ja muuten kotona tehnyt lihaskuntoa. Aika paljon mietin kuitenkin, että kun kiloja tippuu noinkin hyvin, että miten paljon sitä lihaksista oikein lähtee. Onkohan nuo vähentyneet sentit suhteessa pudotettuihin kiloihin tasapainossa?

      Oletteko huomanneet miten kesällä on teille vaikutusta laihdutuksessa? Onko kesäisin vaikeampaa vai helpompaa muihin vuodenaikoihin verrattuna.

      • CappuCiino

        Hienoa Qwerty203, sullahan on mennyt melkein kymppi rikki kuukaudessa. Mulla viikon pudotus 200 grammaa. No pistän sen lomaviikon tiliin. Otin liian rennosti ruokailun. Huomisesta lähtien korvaan yhden atetian Nutrilett pirtelöllä ja skarppaan muutenkin.

        Minusta kesällä on helpompi syödä kevyemmin, kun on ihania tuoreita marjoja, vihanneksia, hedelmiä jne. Grilliherkuista en ole koskaan pitänyt mutta jäätelö kyllä maistuu kesällä.

        Qwerty203, mä luulen, että sulta on lähtenyt selkeää läskiä, sillä ymmärsin, että liikut paljon. Millasta ruokaa syöt? Sulla on mahtava tiputustahti.

        Mitäs muille "sisarille" kuuluu?


      • Qwerty203
        CappuCiino kirjoitti:

        Hienoa Qwerty203, sullahan on mennyt melkein kymppi rikki kuukaudessa. Mulla viikon pudotus 200 grammaa. No pistän sen lomaviikon tiliin. Otin liian rennosti ruokailun. Huomisesta lähtien korvaan yhden atetian Nutrilett pirtelöllä ja skarppaan muutenkin.

        Minusta kesällä on helpompi syödä kevyemmin, kun on ihania tuoreita marjoja, vihanneksia, hedelmiä jne. Grilliherkuista en ole koskaan pitänyt mutta jäätelö kyllä maistuu kesällä.

        Qwerty203, mä luulen, että sulta on lähtenyt selkeää läskiä, sillä ymmärsin, että liikut paljon. Millasta ruokaa syöt? Sulla on mahtava tiputustahti.

        Mitäs muille "sisarille" kuuluu?

        Kiitos paljon! Seuraava tavoite onkin sitten 90kg rikki, olen miettinytkin että siirränkö herkkupäivän kunnes se menee rikki, mutta en tiedä jaksanko odottaa. Mennään viikko kerrallaa, se on mun tavoite aina enkä liian pitkälle suunnittele.

        Minäkin olen huomannut, että kesä on paras aika ollut laihduttaa/aloittaa laihdutus. Aurinko paistaa ja se ettei aina ole kylmä, silloin on vaikea lähteä liikkeelle jos kylmää. Ja ruokaakin tekee vähemmän mieli kesäisin. :)

        Mä syön siis neljä kertaa päivässä. Aamulla pienen annoksen puuroa ja hieman raejuustoa kaveriksi, silleen että päivä lähtee käyntiin ja nälkä pysyy poissa sen kolmisen tuntia. Lounaaksi syön broileria, raejuustoa, salaattia ja kasviksia mitä olen pannulla pyöräyttänyt. Välipalaksi syön sitten rahkaa, johon tulee mustikoita, mehukeittoa ja ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta. Siihen kaveriksi syön vielä n. 200g omenan ja porkkanaa pilkon kaveriksi. :P Illalla joskus kuuden ja seitsemän välillä teen munakasta (1kpl 2kpl valkuaista), johon tulee sitten tonnikalaa tai jotain leikkelettä ja lisäilen kasviksia itse munakkaaseen ja lautaselle sekä salaattia ja raejuustoa. Päivässä juon kaksi lasillista maitoa. Tuossahan tuo aika tarkalleen, hieman muokkailen noista ihan sen takia että muutosta, mutta pohja on ruokavaliossa tuollainen. :)

        Liikuntaa tulee tosiaan se 2-3 tuntia päivässä, joskus neljäkin jos innostun. Tähän mennessä aerobisen lisäksi olen lihaskunto tehnyt kotona, mutta nyt pitää lisätä kuntosali mukaan, että sitä lihasta ei katoaisi hirveästi.

        Nyt uuteen viikkoon ja tsemppiä kaikille! :)


      • CappuCiino
        Qwerty203 kirjoitti:

        Kiitos paljon! Seuraava tavoite onkin sitten 90kg rikki, olen miettinytkin että siirränkö herkkupäivän kunnes se menee rikki, mutta en tiedä jaksanko odottaa. Mennään viikko kerrallaa, se on mun tavoite aina enkä liian pitkälle suunnittele.

        Minäkin olen huomannut, että kesä on paras aika ollut laihduttaa/aloittaa laihdutus. Aurinko paistaa ja se ettei aina ole kylmä, silloin on vaikea lähteä liikkeelle jos kylmää. Ja ruokaakin tekee vähemmän mieli kesäisin. :)

        Mä syön siis neljä kertaa päivässä. Aamulla pienen annoksen puuroa ja hieman raejuustoa kaveriksi, silleen että päivä lähtee käyntiin ja nälkä pysyy poissa sen kolmisen tuntia. Lounaaksi syön broileria, raejuustoa, salaattia ja kasviksia mitä olen pannulla pyöräyttänyt. Välipalaksi syön sitten rahkaa, johon tulee mustikoita, mehukeittoa ja ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta. Siihen kaveriksi syön vielä n. 200g omenan ja porkkanaa pilkon kaveriksi. :P Illalla joskus kuuden ja seitsemän välillä teen munakasta (1kpl 2kpl valkuaista), johon tulee sitten tonnikalaa tai jotain leikkelettä ja lisäilen kasviksia itse munakkaaseen ja lautaselle sekä salaattia ja raejuustoa. Päivässä juon kaksi lasillista maitoa. Tuossahan tuo aika tarkalleen, hieman muokkailen noista ihan sen takia että muutosta, mutta pohja on ruokavaliossa tuollainen. :)

        Liikuntaa tulee tosiaan se 2-3 tuntia päivässä, joskus neljäkin jos innostun. Tähän mennessä aerobisen lisäksi olen lihaskunto tehnyt kotona, mutta nyt pitää lisätä kuntosali mukaan, että sitä lihasta ei katoaisi hirveästi.

        Nyt uuteen viikkoon ja tsemppiä kaikille! :)

        Huhuuuuuu! Vieläkö laihdutellaan? Mulla oli ihana lomaviikko mökillä, jossa vieläkin olen ja kun täällä ei ole vaakaa en tiedä yhtään onko paino pudonnut, tuskin.... mutta ei se ole varmaan noussukkaan.

        Nyt saunaan ja uimaan! Ihanaa heinäkuuta kaikille!


      • Qwerty203
        CappuCiino kirjoitti:

        Huhuuuuuu! Vieläkö laihdutellaan? Mulla oli ihana lomaviikko mökillä, jossa vieläkin olen ja kun täällä ei ole vaakaa en tiedä yhtään onko paino pudonnut, tuskin.... mutta ei se ole varmaan noussukkaan.

        Nyt saunaan ja uimaan! Ihanaa heinäkuuta kaikille!

        Täällä vielä ollaan! Viime viikolla pidin pari herkkupäivää ja alkoi menkatkin siinä viikonloppuna, niin jätin suosiolla punnitsematta sunnuntaina. Tänään on taas kuntosalilla käyty ja kroppa väsynyt. Kävin hieman kurkkimassa painoani ja 93kg:n alle ollaan jo menty, eli turvotus ei kestänyt muutamaa päivää pidempään. :)


    • Qwerty203

      Tässä olisi taas viikon/kahden viikon tuloksia:

      Paino 90,9kg (-2,9kg -> kokonaisuus 12,7kg)
      Rinnan ympärys 106cm (-3cm -> kokonaisuus -9cm)
      Rinnan alta 93cm (-2cm ->kokonaisuus -6cm)
      Vyötärö 90cm (-2cm -> kokonaisuus -8cm)
      Pömppis 104cm (-2cm -> kokonaisuus -8cm)
      Pylly 113cm (-4cm -> kokonaisuus -9cm)
      Reisi 71cm ( 0 -> kokonaisuus -6cm)
      Hauis 31cm ( 0 -> kokonaisuus -2cm)

      Viikko on mennyt hyvin ja liikunnat sekä syömiset nappiin. Välillä on vain ollut niin kiire, että ei ole ehtinyt tarpeeksikaan syömään, mutta korjataan se tällä viikolla. :) Mites muilla menee?

      • CappuCiino

        Loistavaa Qwerty203. Sullahan on aivan uskomattoman upea pudotustahti. Ei voi kuin ihailla.

        Minä olen edelleen mökillä ilman vaakaa mutta tuntuu, että olisin vähän laihtunut. Syömiset on hallinnassa ja uimassa ja pyörälenkeillä olen käynyt ahkerasti. Viikon päästä palaan kotiin ja sitten hyppään vaa'alle.

        Hei, ilmoitelkaas muutkin kuulumisianne.


    • Qwerty203

      Mitäs ihmisille kuuluu?
      Mulla meni alkuviikko hieman herkutellessa ja nyt on loppuviikko pitänyt sitten turvotuksia poistella. Pudotusta ei siis tällä viikolla tule.
      Sama oli toissa viikolla, herkkupäivät venyivät kolmeksi päiväksi ja nesteitä sitten poisteltiin loppuviikko. Pitäisi ehkä pidentää tuota väliä herkkupäivien välissä ja olla tarkempi että kahta päivää pidempään ei tulisi laiskotella. :P Hieman siis karannut käsistä ja ajatuksen tasolla en ole täysin ollut mukana viimeiset kolme viikkoa, vaikka hyvin on mennytkin. Nyt siis pitää ottaa ajatus taas mukaan hommaan enkä anna sen laahustaa siellä perässä. :)

      • CappuCiino

        No niin, mökiltä palattiin eilen kotiin ja aamulla punnitus pitkästä aikaa. Ihan kiva lukema välähti tauluun 112,2 eli pudotusta yhteensä 7,8 kiloa parissa kuukaudessa.

        Tavoitettani en saavuta mutta nyt on tavoitteena laihtua tästä eteenpäin vähintään kilo viikossa, siihen asti kun paino on alle 100 kiloa ja sitten uusi tavoite käyttöön.

        Eli suht maltilla eteenpäin. Liikuntaon tullut harrastettua tosi paljon. Ruokailukin on pysynyt kohtuudessa. Yritän vähentää hiilareita ja niitä välillä himoitsen. Tiistaina alkaa duuni ja arkirutiinit. Huomenna vika lomapäivä!

        Ollaanko me Qwertyn kanssa ainoat jäljellä? Ilmoitelkaa itsestänne ja uusia laihduttajia myös mukaan, rohkeasti vain. Tervetuloa.

        Nyt katson hurja painonpudotus sarjaa, jossa kaunis, 160 kiloinen nuori nainen pudottaa vuoden ajan painoaan. Innostavaa!!


      • CappuCiino
        CappuCiino kirjoitti:

        No niin, mökiltä palattiin eilen kotiin ja aamulla punnitus pitkästä aikaa. Ihan kiva lukema välähti tauluun 112,2 eli pudotusta yhteensä 7,8 kiloa parissa kuukaudessa.

        Tavoitettani en saavuta mutta nyt on tavoitteena laihtua tästä eteenpäin vähintään kilo viikossa, siihen asti kun paino on alle 100 kiloa ja sitten uusi tavoite käyttöön.

        Eli suht maltilla eteenpäin. Liikuntaon tullut harrastettua tosi paljon. Ruokailukin on pysynyt kohtuudessa. Yritän vähentää hiilareita ja niitä välillä himoitsen. Tiistaina alkaa duuni ja arkirutiinit. Huomenna vika lomapäivä!

        Ollaanko me Qwertyn kanssa ainoat jäljellä? Ilmoitelkaa itsestänne ja uusia laihduttajia myös mukaan, rohkeasti vain. Tervetuloa.

        Nyt katson hurja painonpudotus sarjaa, jossa kaunis, 160 kiloinen nuori nainen pudottaa vuoden ajan painoaan. Innostavaa!!

        Huhuuuuuu! Onko täällä enää muita kuin Qwerty ja minä?

        Duunit on alkanut ja sen myötä hiukan erilainen ateriarytmi. Duunissa on aina tarjolla kaikkia herkkuja mutta kieltäydyn niistä aika helposti. Iltapäiväkahvin kanssa herkuttelin rahkalla ja mustikoilla.


      • Qwert203
        CappuCiino kirjoitti:

        Huhuuuuuu! Onko täällä enää muita kuin Qwerty ja minä?

        Duunit on alkanut ja sen myötä hiukan erilainen ateriarytmi. Duunissa on aina tarjolla kaikkia herkkuja mutta kieltäydyn niistä aika helposti. Iltapäiväkahvin kanssa herkuttelin rahkalla ja mustikoilla.

        Onnea pudotuksesta CappuCiino. Noita lähteneitä kiloja alkaa sulla olla jo sen verran, että itse varmasti huomaa jo pientä muutosta, motivoivat kivasti eteenpäin. :) Mulle ei ole onneksi kukaan tullut vielä sanomaan mitään pudotetuista kiloista, ehkä kun lihoin viimeisen puolen vuoden aikana tuonne 100kg paremmalle puolelle, mutta olen kuitenkin ollut useamman vuoden siellä 90kg molemmin puolin. Nyt siis alan olla niissä lähtötilanteissa missä olen ollut useamman vuoden. Muuten tavoite on sinne 70kg paikkeille, missä on se mun paras olotila.

        Mutta joo, sitten taas viikon pudotuksiin. Tulevat viikot näyttää alkaako painonpudotus hieman hankaloitumaan, koska tällä viikolla ainakin sai tehdä töitä niiden eteen oikein kunnolla. Mutta olen tyytyväinen viikon tulokseen. :)

        Paino 88,5kg (-2,4kg -> kokonaisuus 15,1kg)
        Rinnan ympärys 103cm (-3cm -> kokonaisuus -12cm)
        Rinnan alta 92cm (-1cm -> kokonaisuus -7cm)
        Vyötärö 88cm (-2cm -> kokonaisuus -10cm)
        Pömppis 102cm (-2cm -> kokonaisuus -10cm)
        Pylly 112cm (-1cm -> kokonaisuus -10cm)
        Reisi 69cm (-2cm -> kokonaisuus -8cm)
        Hauis 31cm (0cm -> kokonaisuus -2cm)

        Mulla oli tavoite, että pidän kaksi viikkoa väliä ainakin nollauspäivien välillä, mutta olen tässä joutunut kolme päivää kamppailemaan ihan kunnolla niitä vastaan, joten saa nähdä herkuttelenko jo tällä viikolla. Ei se minua muuten haittaisi, mutta tulisi taas yksi katkonainen viikko niin kuin tässä viimeisen kuukauden aikana on ollut. Sitä kautta saisin kuitenkin uuden tsempin taas päälle ja motivaatiota liikuntaan sekä laihduttamiseen. :)

        Tsemppiä taas uuteen tulevaan viikkoon!


      • CappuCiino
        Qwert203 kirjoitti:

        Onnea pudotuksesta CappuCiino. Noita lähteneitä kiloja alkaa sulla olla jo sen verran, että itse varmasti huomaa jo pientä muutosta, motivoivat kivasti eteenpäin. :) Mulle ei ole onneksi kukaan tullut vielä sanomaan mitään pudotetuista kiloista, ehkä kun lihoin viimeisen puolen vuoden aikana tuonne 100kg paremmalle puolelle, mutta olen kuitenkin ollut useamman vuoden siellä 90kg molemmin puolin. Nyt siis alan olla niissä lähtötilanteissa missä olen ollut useamman vuoden. Muuten tavoite on sinne 70kg paikkeille, missä on se mun paras olotila.

        Mutta joo, sitten taas viikon pudotuksiin. Tulevat viikot näyttää alkaako painonpudotus hieman hankaloitumaan, koska tällä viikolla ainakin sai tehdä töitä niiden eteen oikein kunnolla. Mutta olen tyytyväinen viikon tulokseen. :)

        Paino 88,5kg (-2,4kg -> kokonaisuus 15,1kg)
        Rinnan ympärys 103cm (-3cm -> kokonaisuus -12cm)
        Rinnan alta 92cm (-1cm -> kokonaisuus -7cm)
        Vyötärö 88cm (-2cm -> kokonaisuus -10cm)
        Pömppis 102cm (-2cm -> kokonaisuus -10cm)
        Pylly 112cm (-1cm -> kokonaisuus -10cm)
        Reisi 69cm (-2cm -> kokonaisuus -8cm)
        Hauis 31cm (0cm -> kokonaisuus -2cm)

        Mulla oli tavoite, että pidän kaksi viikkoa väliä ainakin nollauspäivien välillä, mutta olen tässä joutunut kolme päivää kamppailemaan ihan kunnolla niitä vastaan, joten saa nähdä herkuttelenko jo tällä viikolla. Ei se minua muuten haittaisi, mutta tulisi taas yksi katkonainen viikko niin kuin tässä viimeisen kuukauden aikana on ollut. Sitä kautta saisin kuitenkin uuden tsempin taas päälle ja motivaatiota liikuntaan sekä laihduttamiseen. :)

        Tsemppiä taas uuteen tulevaan viikkoon!

        Kiitoksia, kiitoksia. Kyllähän sitä vaatteet tuntuu löysemmiltä ja vatsa pienemmältä. Minulla on paino noussut kokoajan pikkuhiljaa mutta tuossa huimassa 120 kilossa en onneksi ehtinyt kauaa olla.

        Kilo viikossa oli tavoita ja 400 grammaa pudotin, joten en todellakaan ole tyytyväinen. Painoa on vielä niin paljon, että kilo viikossa pitäisi lähteä kevyesti mutta eipä lähtenyt.

        Liikuntaa on nyt lisättävä ja pitää niitä kaloreitakin vähentää. En varsinaisesti laske kaloreita mutta kirjaan kaikki syömiset ylös.

        Mukavaa elokuun alkua!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe