Nutrilett kuurille tänään!! Tsempatkaa!! =)

nutrinetta

Eli tänään alkoi nutraus pitkän mietinnän jälkeen!

Olen ennenkin ollut tämäntapaisella kuurilla. Silloin join herbalife pirteloitä maitoon ja kaksi viikkoa pystyin olemaan, sit oli pakko lopettaa huonon voinnin vuoksi. En varmasti ollut ketoosissa kun olo oli koko ajan heikko ja nälkä vaivasi?

Nyt ostin nutrilett suklaapirtelöä paketin eli ihan pussikuuria olisi tarkoitus vetää. Maku oli hyvä eli siinä ei ongelmaa =) Veteen tein niin kuin pitikin!

Kuinka kauan kestää ketoosiin pääsy? Jännittää kuinka itsekurini kestää!! =/
Tai kestää jos ei nälkä ole tai heikko olo! Nälkää vastaan on aika turha taistella pidemmän päälle ja sitten kuuri loppuu ahmimiseen niin kuin viimeksi kävi herbalife kuurilla ollessa =(

Olen 30 vuotias nainen, 3 lapsen äiti. Pituutta löytyy 163cm ja painoa 76,2kg. Tavoitteesta sen verran että ainakin tuo 6 kiloa saisi lähteä pois! 65 kiloa olisi se lopullinen tavoite. Tottakai nainen aina haluaisi hoikempikin olla mutta tuo on minulle sellainen realistinen paino. Olen nyt hyvin lyhyessä ajassa lihonut 8 kiloa ja se harmittaa tosi paljon. Minulla on jojolaihduttajan vikaa että pussikuuri ei ehkä ole se fiksuin valinta mutta nyt on pakkoottaa totaalinen irtiotto syömiseen ja saada painonnousu pysähtymään!

Nyt kaipaan paljon tsemppiä ja olisi kiva kirjoitella jonkun jo nutraavan kanssa tai kuurin läpikäyneen =) Ja siis Teidän muidenkin jotka ovat jollain muulla pussikuurilla kuin nutrit.

Ajattelin tänne kuulumisia päivittää ja varmaan ekalla viikolla tulee puntarilla käytyä useammin ;) Jatkossa (jos tämä nyt jatkuu) pyrin käymään kerran viikossa vaa`alla.

46

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutrinetta

      Voi jestas mikä nälkä jo heti alkuun!! Just join toisen pirtelöni ja ei ne kyllä nälkää vie! =/ Tosi heikko olo, semmonen kun olis kaikki mehut imetty pois ja hyvä kun puhua jaksaa!!
      Maksimissaan pari päivää kestän tämmöstä oloa ja jos ei ketoosia ala kuuluun niin se on hanskat tiskiin.
      Ruokaa ei varsinaisesti tee mieli mut tän olon haluan kyllä pois =(

      • 13+7

        Siinä menee hetki ennenkuin keho tottuu tuohon ravintomäärään. Joillakin menee pari päivää, toisilla viikko.


      • nutrinetta
        13+7 kirjoitti:

        Siinä menee hetki ennenkuin keho tottuu tuohon ravintomäärään. Joillakin menee pari päivää, toisilla viikko.

        Mun tuurilla menee viikko! =D Joo olo ei mikään energinen oo mutta en sorru!! Kuitenkin lohdullista ajatella että tuollainen ketoositila on edessä jossain kohtaa. Ja onneksi on tää helle niin ei tarvi muutenkaan mitään tehdä. Kotihommat nyt menee ja oikeastaan olokin aina piristyy kun vähän jotakin touhuaa. Nyt kolmas pirtelö menossa ja kyllä se pirtelö aina hetkeks oloa vähän helpottaa!


    • 6+4

      Miksi et kokeile ketoosidieettiä VHH:n mukaisesti? Saisit ainakin syödä oikeaa ruokaa?

      • nutrinetta

        Vastasin jo eilen mutta näköjään ei onnistunut julkaisu..
        Nyt oli vaan pakko ottaa totaalinen irtiotto ruuista! Ei onnistunut mitkään kuurit ja tää tuntuu helpoimmalta ja vaivattomimmalta noudattaa.
        Eihän tää se fiksuin valinta ole mutta epätoivoinen nainen sortuu epätoivoisiin tekoihin ;)
        Luin nutreista ja ketoosista ja osa oli sitä mieltä että ketoosia ei tällä dieetillä edes saavuta mutta luotan siihen että sellainen tila vielä tulee ja pystyn jatkamaan kuuria hyvin! Ihannehan olisi tämän kuurin jälkeen siirtyä tuollaiseen VHH ruokavalioon! Mulla lähete ravitsemusterapeutille eli jos ajan saa vielä kuurilla ollessa niin hänen avustuksellaan on sitten hyvä miettiä miten tästä jatkaa. Toivotaan vaan ettei tää kuuri pääty hesen tiskille.. =D


    • nutritia

      Täällä eka päivä menossa... Ei ihan mun makuun noi nutrit oo ollu, mutta oon ne jotenkuten alas saanut.

      Tavoitteena olis nyt juhannukseen asti täysnutrata (eli 18 päivää) ja jos tää toimii hyvin, niin heinäkuussa ottaa uusiks parin viikon ajan.

      Mulla mitat 163/80, eli 20 kg pitäis ainakin saada pois tästä kropasta, mutta ei kaikkea todellakaan nutreilla. Nutreilla on tarkotus vaan päästä alkuun!!

      Vähän pelottaa miten tää lähtee tästä käyntiin ja pystynkö tohon 18 päivän kuuriin...

      • nutrinetta

        Hei mehän ollaan sit ihan samaan aikaan aloitettu ja samat tavoitteetkin! =)
        Tosin mä ajattelin olla vielä juhannuksenkin näillä. Ajattelisin että omalla kohdalla "juhlapöydän äärellä" lopetteminen olisi se vihoviimeinen virhe. Nään jo itseni vetämässä muurinpohjalettuja naamaan jos jussina lopettelisin kuuria eli ei hyvä =D
        Kirjoitellaan täällä ja pidetään tsemppiä yllä!! Kyllä me pystytään! =)
        Eilisestä oli lähtenyt -900g eli paino nyt 75,3kg. Vähän pettynyt olin tulokseen mutta en ollut vielä käynyt isommalla hädällä! =D
        Mä yleensä laihdun tosi nopsaa millä tahansa dieetillä mut nyt viime kuukaudet on kroppa ollut sen verran jumissa tai jotain että tuntuu siltä kun paino vaan nousis vaikka teen mitä että hyvältä tuntuu nähdä pienempiä lukemia vihdoin puntarissa! Ja toi oli vasta yhden päivän tulos eli viikon päästä varmasti paremmat lukemat =)


    • vaahtera50

      Mulla viides nutraus päivä illassa.
      Nälkä oli parina ensimmäisenä päivänä melkein koko ajan. Nyt meinaa unohtaa jo pussukat ja patukat ym. kokonaan. Tänäänkin illalla unohtui "päivällinen" kokonaan, joten piti sitten iltapalaksi juoda sellainen valmis shmootie...siinä on enemmän kaloreita kuin pusseissa.
      Lähtöpaino oli, ei vielä tiedä onko enää, 91.6 kg ja pituutta on 162cm, siis roima ylipaino. Vuosia sitten laihdutin "normaalisti" sellaiset vajaan 40kg, painoa oli silloin himpun alle 130kg.
      Ostin 14:sta päivän kuurin ja aion vetää sen loppuun. Torstaina ajattelin punnita, joten sit tietää viikon saldon.Toivoisin ett olis edes se pari kiloa tippunut.
      Nutrilettien lisäksi syön porkkanoita, tomattia, kurkkua ja paprikaa, sit joskus laitan herkkusientä keiton sekaan. Kahvia menee sellainen 3-4 kupillista rasvattoman maidon kera.

      • nutrinetta

        Kiva juttu että nälkä alkaa helpottaa! Sitä odotellessä vaikka tällä hetkellä ei nälkä olekkaan..
        Mä yritän välttää noita kasviksiakin kun viimeksi herbalifella ollessani kasviksia söin ja sen jälkeen aina kauhee nälkä! Eli jos nää pussit vaan riittää niin näillä mennään pelkästään.
        Eilinen päivä oli kieltämättä rankka ja oli heikko olo ja veto pois. Epäilen että eka päivä on varmasti se pahin? Ja varmasti tää toinenkin mut sit vois ajatella että helpottaa!
        Mä punnitsen jatkossa perjantaisin mutta olihan mun pakko tsekata aamulla lukemat ja -900g näytti! Tai maanantainahan se viikko vasta täynnä eli kattoo nyt kuinka malttaa pysyä pois puntarista!


    • nutritia

      Mä oon muuten 22-vuotias opiskelijatyttönen! :) Meillä on juhannukseks kaveriporukalla mökkireissutiedossa, niin ajattelin etten sitä reissua kestä jos en saa syödä samaa sapuskaa ku kaveritkin...

      Mä ajattelin kattoa tota edistystä lähinnä mittanauhalla. Vyötärö ennen kuuria oli 90 cm ja lantio 110 ja seuraava mittaus olis sit ensviikolla.

      Tänään ei vielä oo ollu niin kauhee nälkä ku eilen. Illalla voi olla eri meininki. Vettä oon juonu hyvään tahtiin ja yrittäny sillä hillitä nälkää.

      Mä oon huomannu, etten tykkään oikeestaan mistään noista tuotteista... Poikkeuksena yks välipalapatukka, mut niillä ei oikein voi kokopäivää elää, eli pakko vaan niellä ne keitot ym.

      Onhan toi melkein kilo päivässä jo edistystä!

      • nutrinetta

        Onko sulle se aloituspaketti, "nutritia"? Mulla on vaan tota suklaapirtelöö ja se on ihan juotavan makuista. Muistan joskus sen aloituspaketin ostaneeni ja en pystynyt syömään sieltä oikein mitään :/ Juustopasta oli kaikkein hirvein!
        Olen myös maistanut kanakeittoa ja se oli myös aikas moisen makuista ;) Eli toistaiseksi ajattelin olla tolla suklaalla =)

        Joo ei se kiva oo vetää pussikuuria jos on kaveriporukalla mökillä. Me mennään juhannukseks mun vanhemmille niin siellä on suht helppo olla pussikuurilla =) Ja äitikin vähän innostui keventämään niin luulen ettei siellä mitään hirveitä houkutuksia ole paitsi jotain lapsille =)

        Viikon päästä juhannuksesta olisi mökkireissu ja olen vähän siinä ja siinä nutraanko siellä vai en.. Saas nähdä ;) Parempi olisi jos vetäis vielä mökkireissun nutreja.

        Mun olo on vaihdellut tänään tosi laidasta laitaan. En kyllä hirveesti jaksa touhuilla mitään =( Lastenhuonetta siivotessakin piti pariin otteeseen mennä sänkyyn makaamaan kun alkoi niin heikottaa! Nyt taas parempi fiilis mutta maha oikein murisee nälästä =D Onneksi oli kaveri käymässä tänään niin sai muuta mietittävää kun ruoka! Tosin kaveri toi mustikkapiirakkaa tullessaan mutta ei tehnyt edes mieli sortua =)
        Tästä on hyvä jatkaa!


      • nutritia
        nutrinetta kirjoitti:

        Onko sulle se aloituspaketti, "nutritia"? Mulla on vaan tota suklaapirtelöö ja se on ihan juotavan makuista. Muistan joskus sen aloituspaketin ostaneeni ja en pystynyt syömään sieltä oikein mitään :/ Juustopasta oli kaikkein hirvein!
        Olen myös maistanut kanakeittoa ja se oli myös aikas moisen makuista ;) Eli toistaiseksi ajattelin olla tolla suklaalla =)

        Joo ei se kiva oo vetää pussikuuria jos on kaveriporukalla mökillä. Me mennään juhannukseks mun vanhemmille niin siellä on suht helppo olla pussikuurilla =) Ja äitikin vähän innostui keventämään niin luulen ettei siellä mitään hirveitä houkutuksia ole paitsi jotain lapsille =)

        Viikon päästä juhannuksesta olisi mökkireissu ja olen vähän siinä ja siinä nutraanko siellä vai en.. Saas nähdä ;) Parempi olisi jos vetäis vielä mökkireissun nutreja.

        Mun olo on vaihdellut tänään tosi laidasta laitaan. En kyllä hirveesti jaksa touhuilla mitään =( Lastenhuonetta siivotessakin piti pariin otteeseen mennä sänkyyn makaamaan kun alkoi niin heikottaa! Nyt taas parempi fiilis mutta maha oikein murisee nälästä =D Onneksi oli kaveri käymässä tänään niin sai muuta mietittävää kun ruoka! Tosin kaveri toi mustikkapiirakkaa tullessaan mutta ei tehnyt edes mieli sortua =)
        Tästä on hyvä jatkaa!

        Mä ostelin työpaikalta kaikenmakuisia pusseja (saa vähän halvemmalla), eli ei oo mitään alotuspakkausta. Mulla on kanssa suklaapirtelöä, mutta en oikein tykännyt. Aamusta söin taas sellasen vanilijapirtelön ja se oli ihan ok.

        Nyt päivällä söin pasta carbonara pussin ja sen jälkeen ollut oikein mainio olo. Tai no mulla on muutenkin tänään ollut ihan ok olo. Vähän on päätä särkenyt, mutta sekin lähti buranalla.

        Jos tää tästä helpottaa parin päivän aikana, niin uskon että pystyn vetämään tän kuurin helposti loppuun!


    • nutritia

      Päivä nro 3 aluillaan. Eilen loppuillasta oli ihan tajuton nälkä ja väsy. Heräsin myös nälkäisenä.

      Toivottavasti rupeis pikkuhiljaa helpottaa...

      Söin eilen neljä annosta. Aamulla vanilijasheikin, 2 x hunger control patukan ja pasta carbonaran. Noissa patukoissa ja pastassa on enempi kaloreita, niin siks jätin annosten määrän neljään.

    • nutrinetta

      Kolmas päivä ja paino oli 74,5kg. Parissa päivässä siis melkein pari kiloa! Hyvin sain nesteet liikkeelle ja vatsakin litteämpi =)

      Pari päivää olleet kyllä aika kitumista mutta aamulla heräsin hyvällä fiiliksellä! Sais nyt olo jatkua, tälleen kun olis niin ei mitään ongelmia eikä mielitekoja.
      Ja sit päivän eka suklaapirtelö naamaan =) Noissa pirtelöissä on vaan 560 kaloria koko päivän satsissa! Aika vähän.. Varmaan normiruokaan palaaminen aikanaan vois tapahtua niin kun on vetänyt vaan pusseja, että söis niitä nutrien pasta-aterioita lounaalla ja päivällisellä jonkin aikaa ja siitä sit taas pikku hiljaa normiruuan pariin. Kevyeen tietty ;)

      • nutritia

        Hei ihan mahtavaa! Mä oon kans huomannut vatsan pienentyneen hieman, eli edistystä havaittavissa :)

        Mulla on kans fiilis parantunut tässä aamupäivän aikana ja vesi täyttää vatsaa ihan mukavasti.


    • vaahtera50

      Seitsemäs päivä aluillaan.
      Kannattaa juoda paljon!! Mulla ainakin nälkä pysyy loitolla kun juon vettä, maku-wissyjä ja välillä PepsiMaxia. Tosin vessassa on saanut käydä tiheään.
      Nyt on sellainen hyvä olo, joskus on pieni nälkäkin mutta se menee ohi ilman että pitäis jääkaapilla käydä :)
      Huomenna on sitten se vaakapäivä, näkee miten on käynyt :/ mutta kaikki mikä on pois on plussaa, vaikka onkin miinusta. Sen oon päättänyt että joka aamu en käy vaa´alla, vaikka olishan se mukavaa kun tietäis onko niitä kiloja lähtenyt.
      Mulla aamu alkaa kahvilla ja hedelmäpirtelöllä, lounaaksi jotain juureskeittoa (mitä lie:), välipalaksi joku patukka mis on 97kcal tai hedelmäpirtelö, päivällinen joko valmis pirtelö tai patukka, molemmissa kaloreita n. 220 ja iltapalaksi taas hedelmäpirtelö.
      Oon laskenut että päivän annoksissa on yhteensä 700-800 kcal, teen kuitenkin rankempaa työtä joten vähemmällä en varmaan jaksais.
      Eilen laitoin juureskeiton sekaan vähän savulohta ja hyvää oli :)
      Viikon vielä menen näillä ja sitten jatkan kevennetyllä ja toivottavasti oon jo siihen mennessä oppinut kunnon ateriarytmin...se on ollut hakusessa jo ptkään.

      • nutrinetta

        Nyt loppuu kans mun puntarilla ravaaminen koska paino ei mitenkään tipu tasaiseen kuurin aikana ja voi joskus olla jopa plussaa niin kerta viikkoon on järkevin tapa.

        Mä onnistuin vuosi sitten ateriarytmin luomisessa kun kännykkä hälytti säännöllisesti että "syö"! =) Ja jonkin ajan päästä ei tarvinnut muistutusta vaan olin aina ruokapöydässä jo valmiina kun hälytys alkoi. Laihduinkin sen 8 kiloa kesän ja syksyn aikana mutta kun ateriarytmi hukkui ja aloin venyttää ruoka-aikoja niin iltäsyömisekshän se meni ja ne 8 kiloa tuli ryminällä takas muutamassa kuussa! Niitä nyt näillä nutreilla sulatan ja yritän taas löytää ruokarytmin uudestaan.
        Se puhelimen muistutus oli kyllä oikeasti toimiva, suosittelen!


    • nutritia

      Kolmas ilta ja enää ei nälkä vaivaa! Nukuin tosin melkein neljän tunnin päikkärit töiden jälkeen :s Mutta nyt on ihan mahtava olo ja tosissaan ei enää yhtään nälkä.

      Huomista odotellessa :)

    • nutrinetta

      Mä näköjään en pysty olla erossa tosta puntarista ja tuluhan sille aamullakin hypättyä ;) 74,2kg eli tasan 2 kiloa pois! =) Veikkaan että maanantaina kun viikko on täynnä niin vaaka näyttää sen -3 kiloa suunnilleen.
      On mukavampi ja kevyempi olo ja kasvot näyttää kapeemmilta kun nesteet on pois =)

      Mulla taas oli illalla ihan hirvee nälkä! Tai ei nälkä varsinaisesti vaan heikko olo. Aamupäivät on mennyt mulla hyvin mut neljästä eteenpäin alkaa aina pahin jakso. Mut niin mulla on ollut silloinkin kun normiruokaa oon syönyt että neljän aikaan oon syöpöttelyn aloittanut eli osa olosta voi olla ihan psyykkistäkin tietty?

      Nyt kun neljäs päivä alkaa niin toivottavasti alkais olo parantua! Pahin varmasti jo takanapäin =)

    • vaahtera50

      Viikko takana ja olo mitä parhain.
      Aamulla olikin se viikon kohokohta, hyvä kun muistin vessassa käydä ennen vaa´alle nousua :)
      Ja vaaka näyttikin 88.3 kg, eli viikon saldo -3.3 kg...jotenkin oon vähän onnellinen!!!
      Tietysti se on nestettä suurin osa, mutta niinhän se on jokaisessa dietissä että nesteet lähtee ensin.
      Nyt ajattelin että josko maanantaina kävis kurkkaa onko tuosta vielä tippunut ja kannattaako vielä sitten ensi viikon keskiviikon jälkeen jatkaa kolmaskin viikko...sen näkee sitten.

      • nutrinetta

        Anoppi oli tuolla dieetillä aikanaan ja oliko 8 viikkoa. Muistaakseni 12 kiloa siltä lähti =) Pääsi aikalailla normipainoon eli ylipainoa ei mitään hirmumäärää edes ollut!
        Kun sen 3 viikkoa nyt vaan sais oltua ainakin pelkillä näillä. Kesä kyllä aika haastavaa aikaa nutrailla kun ei voi edes mansikoita syödä! Mut on tässä vielä heinäkuu aikaa. Oikein odotan kun marjat kypsyy puskissa =)


    • nutritia

      Mulla neljäs päivä menny tosi hyvin! Ei pahempaa nälkää ja heräsin aamulla tosi virkeenä :)

      Vielä pitäis kymmeneen asti töissä istua... Saa nähä miten loppuilta etenee.

    • vaahtera50

      Montako pussukkaa/patukkaa syötte päivän aikana ja mihin aikaan?
      Mä oon tänään vapaalla, tyotä ollut...joten en mene vannomaan ett onko kaikki tarvittava mennyt vai jo liikaakin. Pitäis varmaan laittaa kaikki ylös mitä on jo syönyt.
      Työpäivänä laitan aamulla kaikki tarvittavat valmiiks pöydälle, siit on sitten hyvä ottaa sopiva määrä töihinkin mukaan.
      Nyt vähän mietityttää kun tulee yövuoroja, jotain pitää yölläkin syödä ja päivälläkin tarvitsee jotain vaikka nukkuukin suurimman osan päivää.

      Kesällä on varmaan kiusauksia, onneks en ole mikään grilliruuan syöjä eikä jäätelökään ole mun herkkua. Mutta enpä usko että mansikoita voi vastustaa, mutta kun niitä syö niin nesteet lähtee liikkeelle...jotain positiivistä :)

      • nutrinetta

        Mä syön viis pussia ja korit jää reilusti alle 600.
        Pyrin syömään kolmen tunnin välein. Nyt on helppoa kun olen vaan kotona ja aamupalan venytän tuonne yhdeksään, joskus kymmeneenkin ja siitä kolmen tunnin välein suunnilleen.


    • nutritia

      Syön 4 tai 5 annosta, riippuen kaloreiden yhteismäärästä. Kalorit pidän tiukasti alle 800! :)

      Mulle taas grilliruoka on kaikkein isoin houkutus. Siksi pysynkin poissa vanhempien mökiltä (faija kun on niin hyvä grillaaja) :DD

    • nutritia

      Jokohan tää olis ketoosissa... Olo on tosi hyvä eikä nälkä oo vaivannut koko aamuna (heräsin jo klo 5).

      Tässä mietin, että olis tosi mahtavaa, jos pystyisin olla juhannuksenkin nutrilla... Mutta tiedän, ettei se tulis onnistumaan kun kaikki muut dokaa ja grillaa :DD

      Innolla odotan tuloksia :)

      • nutrinetta

        Mä mietin ihan samaa että jokohan ketoosi alkais olla päällä edes jotenkin! Viides päivä kuiteskin jo alkaa. Mullakaan ei nälkä oo ja aamupirtelöä en oo vielä ehtinyt juomaan. Eilisiltakin meni muuten ihan suht ok että alkaisko tää nyt oleen helpompaa.

        Mulla on eilisillasta asti ollut suussa tosi jännä tunne! En osaa selittää mut vään jännä fiilis =D Onko muilla suussa mitään tuntemusta?
        Mietin että voisko johtua ketoososta?

        Ja kuinka muuten ootte saaneet unta? Musta tuntuu että oon tosi pirteä ja nukkuminen huonompaa kun tuntuu etten unta tarvi? Tietty ollut valoisaa ja kuumakin mut ärsyttää silti kun mulla normisti hyvät unenlahjat ;) Sitä palelua oon odottanut näin helteitten takia mut sellasta oiretta ei valitettavasti oo viä tullut! =)


      • nutrinetta

        Musta olis kiva jos olisit juhannuksenkin nutreilla! Oma lehmä ojassa mut tsemppikaverin kaipaan siihen ;)

        Mutta voi olla sulle vielä haastavampaa kun mulle. En tiiä nutraisinko ite juhannusta jos olis mökkibileet kaveriporukassa.. Ei varmaan itsekuri riittäis ;)
        Mut sit taas jos ajattelis jatkaa juhannuksen jälkeen niin se voi olla vaikeeta palata takas nutreille. Sit pitää mennä perinteisellä tyylillä jos kiloja haluaa vielä pois.
        Hitsi kun sais kaikki pois tällä nutraamalla! Mulla tavoite se 67 kiloa johon matkaa 6 kiloa. Vaaka näytti tänään siis samaa kun eilen vaikka en lipsunut ja pyöräilinkin pikkuisen. Mutta eihän paino joka päivä alaspäin voikkaan mennä. Siks se kerta viikossa punnitus oliskin parempi!


    • nutritia

      Nojoo, ei musta taida olla juhannuksen yli nutraamaan :D Se olis vaan kidutusta.

      Mutta mulla on tarkotuksena siinä sit heinäkuussa alottaa uus 3 vko:n kuuri ja siitä sit jatkaa kevennetyllä ruokavaliolla.

      Pitää kyllä juhannus ja se seuraava viikkokin syödä kevyemmin, muuten tää nutraus menee ihan hukkaan.

      • Nutritia

        Päivä 6 ja lintsipäivä. On muuten tosi vaikeeta kun täällä tuoksuu popparit ym. No mä taidan vetästä yhen patukan nälkääni :D huhhuh


      • nutrinetta
        Nutritia kirjoitti:

        Päivä 6 ja lintsipäivä. On muuten tosi vaikeeta kun täällä tuoksuu popparit ym. No mä taidan vetästä yhen patukan nälkääni :D huhhuh

        Mulla meni toi eilinen vähän pipariks nutrien kannalta! Söin päivälliseks grillilohta ja maissia ja pienen palan makkaraa =D Illaks ostin itelleni 2,90 eurolla candy king irttareita joista en kuitenkaan syönyt kun alle puolet kun ei maistunut!!
        Olin tosi tyytyväinen eiliseen päivään kaikesta huolimatta =) Nyt mietin vaan jatkoa että kuinka sitä nutrais? Aamulla nyt join pirtelön eli taidan siirtyä suosiolla osanutraukseen ja kevyeeseen ruokavalioon. Ta kyllä toi pirtelö hyvälle maistui että katsoo nyt palaanko täysnutraukseen..

        Vaaka näytti 74 kiloa tasan eli hyvää vauhtia alaspäin mennään lipsumisesta huolimatta! Tai no jos tarkkoja ollaan niin eilen aamulla puntarissa oli 73,6 kilon lukema eli 400g eilisestä plussaa.
        Vaikken välttämättä enää täysnutraakkaan niin ajattelin tänne silti päivittää kuulumisia =) Alaspäin mennään kuitenkin tavalla tai toisella ja fiilis edelleen hyvä!


    • vaahtera50

      Varmaankin se osanutraus olis ihan hyvä vaihtoehto. Ja tietysti jos jättää silloin ylimääräiset hiilarit pois. Ja eikös ne karppaajat syö just kalaa, lihaa ja mekkeraa.

      Mulla oli perjantai-lauantai välisenä yönä pientä ripulointia, joten eipä eilen maistunut Nutrilett-pussukat. Olo oli niin heikko että söin leipää, keittoa ja rahkaa ja aamulla piti helliä vatsaa kaurapuurolla. Nyt olo on kuitenkin jo niin hyvä että aloitin aamun Nutriletilla.
      Mulla tuo paino on kuitenkin niin korkea ett pakko jatkaa vielä vähän aikaa (ehkä:). Jos tuonne 83-84 kg:n sais niin sit olis hyvä. Ja kun tätä ikä on jo 50 niin vaikeampaa se on näiden kilojen pudottaminen.

      • nutrinetta

        Tänään olen korvannut kaksi ateriaa nutreilla ja kaksi ateriaa syönyt normaalisti.
        Nutrit lopussa ja mietin että uskaltaisiko sitä koittaa jotain muuta makua. Makeassa taidan pysytellä kuitenkin. Kaapissa on myös herbalifen suklaapirtelöä mikä on tosi hyvää maitoon tehtynä mutta kaloreita sitten tulee puolet enemmän.

        Heh, mä ostin huutonetistä niin ihanan vaatepaketin joka saapui perjantaina! Just tänään sitten äidilleni tokaisin että enhän mä voi enää laihduttaa yhtään tai ne vaatteet jää isoiksi ;) Ei vaan kyllä muutama kilo saa lähteä huoletta!

        Minulla sellainen juttu että olen menossa rintojen pienennysleikkaukseen syksyllä ja sen takia yritän hieman painoa vielä alemmas vaikka lääkärin mielestä sille ei ole tarvetta leikkausta ajatellen. Ajattelin vaan että maha voi näyttää isolta kun tissit on pienemmät =D
        Oikein odotan että pääsen kunnolla lenkkeilemään ilman näitä suuria rintoja ja siinäkin varmaan siluetti hoikistuu kun kuppikoko on muutaman koon pienempi. =)


    • nutritia

      Toinen viikko nutrausta lähtee käyntiin! Nälkä ei niinkään vaivaa ja melkein joutuu pakottamaan itsensä syömään.

      Enää 12 päivää jäljellä!

    • vaahtera50

      Ajatuksena oli että kävisin tänään vaa`alla, jäi kuitenkin myöhemmälle viikkoa.
      Piti silloin pe-la välisenä yönä ja lauantainakin ottaa Imodiumia, se varmaan teki sellaisen jumin että eipä lauantain sunnuntain aikana vatsa toiminut.
      Mutta olo on kaikesta huolimatta hyvä, eilinen meni pussi-patukka linjalla, äsken laskin eiliset kalorit ja jäi vajaaseen 500 kaloriin...ehkä liian vähän?!

      Nyt viikonlopun aikana kuitenkin huomasin, että farkut mitkä piti enne vetämällä vetää jalkaan, tuntuivat hyvälle jalassa :)

    • vaahtera50

      $jatuksena oli että kävisin tänään vaa`alla, jäi kuitenkin myöhemmälle viikkoa.
      Piti silloin pe-la välisenä yönä ja lauantainakin ottaa Imodiumia, se varmaan teki sellaisen jumin että eipä lauantain sunnuntain aikana vatsa toiminut.
      Mutta olo on kaikesta huolimatta hyvä, eilinen meni pussi-patukka linjalla, äsken laskin eiliset kalorit ja jäi vajaaseen 500 kaloriin...ehkä liian vähän?!

      Nyt viikonlopun aikana kuitenkin huomasin, että farkut mitkä piti enne vetämällä vetää jalkaan, tuntuivat hyvälle jalassa :)

      Joopa joo, mitähän ajattelin...housut vetää jalkaan. Siis housut tuntuivat hyvälle päällä :)

    • nainen-1976

      Robinhoodissa ois tarjouksessa vaniljapirtelöitä 25 pussia hintaan 9,90e.Itse tilasin netissä kaksi pakettia.

    • nutritia

      Päivä 10 ja hyvin menee edelleen! Ei pahempaa nälkää tai muuta... Laihtumisesta en tiedä vielä mitään, etsin mittanauhan ensi viikolla :D

    • vaahtera50

      Torstaina oli kaksi viikkoa täynnä, yhteis pudotus 4.3 kg. Toisella viikolla lähti vain kilo, mutta ihan ok kunhan vaan lähti :)
      Syön vielä Nutrilett pussukoita, mutta kerran päivässä sitten "normaalia" ruokaa.
      Mittanauhaa en muistanut silloin alkuun käyttää, mutta tuntuuhan se että jostain on jokunen sentti lähtenyt.
      Toiveissa olis ett edes ½-1 kg lähtis viikossa.
      Liikkuminen on kyllä ollut hyvin vähäistä, pitäis siis lisätä, mutta kroppa (jalka) sanoo ett ei nyt :(

    • nutritia

      Nutripäiviä takana 15 ja puol ja tuloksia syntyy... Vyötärö on kaventunut 8 cm!! Vielä jaksaa pari päivää ja sit juhannuksen viettoon.

      Heinäkuun alussa uusi kuuri.

    • nutrinetta

      Hienosti oot nutritia jaksanut nutreilla olla! Mä en oo ollut nutrella nyt ollenkaan! Paino ei silti oo kivunnut takasin lähtölukemiin että kannatti olla sen viikon =)
      Aloitin kahvakuulailun ja hankin uudet juoksulenkkarit että jos sitä vähän sais poltettua tota läskiä vielä. Sitä kun riittää ;)

    • nutritia

      Viimeinen päivä kuuria, jee! Odotan jo huomista aamua, kun tarkoituksena on mennä aamupalasalaatille johonkin kahvilaan ennen mökille lähtöä!

      Vaikeinta on ollut mieliteot, mutta nälkää en oo joutunut näkemään. Tänään jouduin käydä ostamassa uudet bikinit, koska edellisten yläosa oli liian iso ympärysmitaltaan!

      Heinäkuussa olis sit tavoitteena olla 3 viikkoa kuurilla. En odota innolla, mutta odotan innolla tuloksia :))

      On ihan mahtava fiilis, kun oon oikeesti pystynyt tähän ja nyt on mieli korkeella muutenkin tästä mun laihdutusurakasta! Tälläkertaa nää läskit lähtee ja pysyvästi!

      Oon hirveesti lukenu viimeaikoina ruuasta ja terveydestä ja muusta ja tarkotuksenahan on jatkaa elämää terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla :)

    • vaahtera50

      Reiluun viikkoon en ole käynyt vaa`alla, nautin lomaviikosta.
      Ihan normaalisti olen viikon verran syönyt, tosin herkkujakin on mennyt ehkä liikaakin...takana juhannus, yhdet häät ja yhdet synttärit.
      Makkaraa, kakkuja ja muita herkkuja on siis riittänyt.
      Nyt illalla ajattelin kokeilla paljonko on painoa tullut lisää moisesta mässäilystä. Yllätys, yllätys, painooli sama kuin 13.6. eli 87.3kg :)
      Huomenna ajattelin jatkaa vielä viikon Nutrilett pussukoilla, näkyy kaapin kätköistä löytyvän viikon annos.

    • mässy

      Kiva lukea toisten kokemuksia. Ite aloitin sunnuntaina nutrailun. Lievää päänsärkyä ollut tänään. Niin ja vähän näläntunnettakin. :)
      Pituutta löytyy 160cm ja painoa roimat 79,4kg (lähtöpaino).
      Tarkoitus oliskin päästä "normi" mittoihin. Huomaa, että herkkuja tullut mätettyä ihan urakalla, hitsi!
      Onnea kaikille muillekin ja tsemppiä kovasti!

    • kirsi1

      Itse aloitin eilen nutraamaan.kolme viikkoa ois tarkotus nauttia pirtelöitä.tiedän nyt jo että muutamana päivänä tulee syötyä normi ruokaa,mutta se ei mua sinänsä haittaa.pituutta löytyy 167 cm ja painoa 61 kiloa.olin tossa jokunen aika sit jo 58 kilossa mutta muutama kilo tullut siihen lisää.jonkun mielestä olen varmasti jo normi painossa.mutta vyötäröllä on ylimääräisiä senttejä,vaikka olen normaalipainoinen.no 80 senttiä näyttää mittanauha.olen nyt laihtunut 29 kiloa ja nyt aion nutraamalla ja liikunnalla pudottaa loput kilot ja sentit.

    • nutritia

      Huomenna alkaa aas täysnutraus. Tarkoitus oli tänään aloittaa, mutta tulin reissusta vasta puolenpäivän aikaan kotiin, eikä mulla ollut nutreja mukana. Tää päivä menee siis osanutreilla ja huomenna lähtee taas 3 viikon täysnutraus.. Toivottavasti menee yhtä hyvin ku edellisellä kerralla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe