menin eilen uimarannalle ottamassa aurinkoa, rannalla oli monia kauniita naisia bikineissä aivan yksinään ilman seuraa. Ei riittänyt rohkeus mennä juttelemaan noille naisille. Samalla huomasin kuinka ujo minusta on tullut oman kroppani suhteen, minua nolostutti olla jopa uimahousuissa jotka paljastavat enemmän kuin shortsit joissa tavallisesti olen. Samalla muistui mieleeni nuoruuteni kun juoksentelin yleisillä uimarannoilla pippeli paljaana tyttöjen edessä aina 12-vuotiaaksi asti ja juttelin rohkeasti samanikäisille tytöille. Sitten jotakin tapahtui kun vanhenin ja tulin ujoksi naisten seurassa, en saa sanaani suusta heidän edessään, ei keksi mitään juteltavaa. Mitä ihmettä oikein tapahtui ja miten voisi päästä eroon ujoudesta naisten kanssa, vaikeinta on kun naiset odottavat että mies tekee ensimmäisen aloitteen. Varmaan moni nainen eilenkin rannalla olisi halunnut tutustua minuun mutta eivät tulleet juttelemaan kun odottivat että minä teen aloitteen.
mietteitä uimarannalla
61
2077
Vastaukset
- lottamari<3
Jospa minä teen aloitteen ja tulen soittamaan ovikelloasi nakuna, ehkä et muista koko ujouttasi ja housusi valahtavat automaattisesti ranta-asentoon :)
- Mies32
Menevätkö ihmiset tosiaan rannalle tavatakseen jonkun? Minusta kun ranta on yksi nihkeimpiä paikkoja iskeä naista, koska fiilis olisi kuin lihatiskiltä valitsisi, mutta diskolihatiskiin verrattuna kirkkaassa päivänvalossa ja selvinpäin.
- ,,,,,,,,,,,,,
Sehän on juuri kiva, että näkee suoraan tarjonnan fyysisen osan lähes kokonaan. En kyllä tiedä iskisinkö itse naisia rannalta. En ainakaan jotain auringossa tarkoituksellisesti makaavaa. Henkinen pääoma ehkä keskimäärin vaatimaton. Kirjaa lukevaa voisin ehkä lähestyä.
- Uimahiekkarannalla
Jos rannalla voi istua kesämekossa ja lukea kirjaa, voi minusta yrittää tulla lähelle keskustelemaan.
- 11+2
selvin päin aloitetulla suhteella on paremmat mahdollisuudet, ja siksi toisekseen jotkut eivät edes harkitse naista joka edes käy jossain diskossa ja on kännissä, kertoo jotain naisen luonteesta. Siksi etsivät aivan toisesta paikasta
- yewyewsyesw
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Sehän on juuri kiva, että näkee suoraan tarjonnan fyysisen osan lähes kokonaan. En kyllä tiedä iskisinkö itse naisia rannalta. En ainakaan jotain auringossa tarkoituksellisesti makaavaa. Henkinen pääoma ehkä keskimäärin vaatimaton. Kirjaa lukevaa voisin ehkä lähestyä.
Joo, auringon ottaja on todennäköisesti idiootti. Kirjan lukija taas on ainakin lukutaitoinen.
- mies32
11+2 kirjoitti:
selvin päin aloitetulla suhteella on paremmat mahdollisuudet, ja siksi toisekseen jotkut eivät edes harkitse naista joka edes käy jossain diskossa ja on kännissä, kertoo jotain naisen luonteesta. Siksi etsivät aivan toisesta paikasta
Tässä nyt ei ollut kyse siitä, että olisi pakko etsiä kännissä ja diskosta, vaan että bikinityttöjen iskeminen on samaa sarjaa kuin sanoisi suoraan: "sullapa on hyvät tissit, pannaanko?". Miksei samalla iskisi uimahallista? Jotenkin irstasta, enkä oikein usko ison osan naisistakaan tuota arvostavan.
Mieluummin iskisin vaikka puistonpenkillä kesävaatteisiin pukeutuneen naisen, silloin pääosassa ainakaan niin ilmiselvästi eivät olisi naisen rinnat tai perse, mitkä nekin kyllä pystyy riittävän hyvin vaatteiden läpi skannaamaan, jottei tule tehtyä fataalia erehdystä. - mies32
yewyewsyesw kirjoitti:
Joo, auringon ottaja on todennäköisesti idiootti. Kirjan lukija taas on ainakin lukutaitoinen.
Joo, älykäs ei halua nauttia auringosta, ei ainakaan ilman kirjaa.
- 9+11
mies32 kirjoitti:
Tässä nyt ei ollut kyse siitä, että olisi pakko etsiä kännissä ja diskosta, vaan että bikinityttöjen iskeminen on samaa sarjaa kuin sanoisi suoraan: "sullapa on hyvät tissit, pannaanko?". Miksei samalla iskisi uimahallista? Jotenkin irstasta, enkä oikein usko ison osan naisistakaan tuota arvostavan.
Mieluummin iskisin vaikka puistonpenkillä kesävaatteisiin pukeutuneen naisen, silloin pääosassa ainakaan niin ilmiselvästi eivät olisi naisen rinnat tai perse, mitkä nekin kyllä pystyy riittävän hyvin vaatteiden läpi skannaamaan, jottei tule tehtyä fataalia erehdystä.no tuo on sinun mielpiteesi, ehkä pikkasen helpompi kuitenkin lähestyä rannalla kun on ns sosiaalinen paikka sen sijaan että kyttäisi jotain puistonpenkkiä
- tw4trewtreswt
mies32 kirjoitti:
Joo, älykäs ei halua nauttia auringosta, ei ainakaan ilman kirjaa.
Iso kirja suojaa auringolta.
- mies32
9+11 kirjoitti:
no tuo on sinun mielpiteesi, ehkä pikkasen helpompi kuitenkin lähestyä rannalla kun on ns sosiaalinen paikka sen sijaan että kyttäisi jotain puistonpenkkiä
No ei ole katua tai terassia tai kahvilaa tai kirjastoa tai puistoa tai kuntosalia tms. sosiaalisempi paikka minun mielestäni, mutta juuri tuon alastomuuden takia liian lihatiskimäinen. Hävettäisi mennä rannalla "olen tässä katellut kroppaasi ja.."
- 9+20
mies32 kirjoitti:
No ei ole katua tai terassia tai kahvilaa tai kirjastoa tai puistoa tai kuntosalia tms. sosiaalisempi paikka minun mielestäni, mutta juuri tuon alastomuuden takia liian lihatiskimäinen. Hävettäisi mennä rannalla "olen tässä katellut kroppaasi ja.."
no eihän tuossa ole mitään ongelmaa kun kaikki ovat siellä uimapuvuissa niin ei siinä kukaan näe mitään erikoista jos tulee juttelemaan vaikka nainen on bikineissä, toinen asia on jos alat tuijottamaan naisen vartaloa tai jos nainen on yläosattomissa. Aloittajan viestistä, ei hyvää päivää että 12-vanhana veti vielä ilman uimahousuja yleisellä rannalla, onko ollut hieman noloa. Tuossa iässä ei ole enää mikään ihan pikkupoika, on siinä mahtanut olla tytöillä ja naisilla naurussa pitelemistä
- teen-lover-MAN
9+20 kirjoitti:
no eihän tuossa ole mitään ongelmaa kun kaikki ovat siellä uimapuvuissa niin ei siinä kukaan näe mitään erikoista jos tulee juttelemaan vaikka nainen on bikineissä, toinen asia on jos alat tuijottamaan naisen vartaloa tai jos nainen on yläosattomissa. Aloittajan viestistä, ei hyvää päivää että 12-vanhana veti vielä ilman uimahousuja yleisellä rannalla, onko ollut hieman noloa. Tuossa iässä ei ole enää mikään ihan pikkupoika, on siinä mahtanut olla tytöillä ja naisilla naurussa pitelemistä
Juuri näin. Monilla naisilla alkaa olla jo ensimmäisiä seksikokeiluja tuossa iässä.
- ghrt
teen-lover-MAN kirjoitti:
Juuri näin. Monilla naisilla alkaa olla jo ensimmäisiä seksikokeiluja tuossa iässä.
Aivan, monilla tytöillä on jo rinnat tuossa iässä eivätkä varmasti alkaisi nakuilemaan enää yleisellä rannalla, mutta pojathan ovat aina olleet innokkaita esittelemään pippeleitään tytöille
- Onanist Masturbator
mies32 kirjoitti:
Mieluummin iskisin vaikka puistonpenkillä kesävaatteisiin pukeutuneen naisen, silloin pääosassa ainakaan niin ilmiselvästi eivät olisi naisen rinnat tai perse, mitkä nekin kyllä pystyy riittävän hyvin vaatteiden läpi skannaamaan, jottei tule tehtyä fataalia erehdystä.Rannalla voi mennä kaulaansa asti veteen, tiputtaa uimahousut ja alkaa runkata. Kukaan ei huomaa mitään, ainakaan jos ei huohota ja karju kovalla äänellä kun lasti lähtee. Runkkumateriaali makaa hiekalla tissejään, perseitään ja haarovälejään esitellen. Ei onnistu puistossa, suihkulähde on liian matala, tulee syyte julkisesta sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.
- Liian jännää
Onanist Masturbator kirjoitti:
Rannalla voi mennä kaulaansa asti veteen, tiputtaa uimahousut ja alkaa runkata. Kukaan ei huomaa mitään, ainakaan jos ei huohota ja karju kovalla äänellä kun lasti lähtee. Runkkumateriaali makaa hiekalla tissejään, perseitään ja haarovälejään esitellen. Ei onnistu puistossa, suihkulähde on liian matala, tulee syyte julkisesta sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.
Pysyykö pokka O-hetkellä? Nouseeko mällit kellumaan vedenpintaan paljastaen syntiset puuhasi?
- Karrrvoista kiinni
9+20 kirjoitti:
Mitä noloa siinä nyt on? Niin kauan kuin ei vielä karvat kasva kaikki on ok. Sitten menee noloksi kun karrrrrrvaiset killuttimet heiluen juoksentelee naisten edessä.
- Mies32
Karrrvoista kiinni kirjoitti:
Mitä noloa siinä nyt on? Niin kauan kuin ei vielä karvat kasva kaikki on ok. Sitten menee noloksi kun karrrrrrvaiset killuttimet heiluen juoksentelee naisten edessä.
Näin on. Siksi sheivaan.
- lpå
Karrrvoista kiinni kirjoitti:
eiköhän sen rajan pitäisi mennä siinä kun kassit alkavat heilua niin siinä vaiheessa tuollainen käytös ei ole enää soveliasta
- Nih!
Uimahiekkarannalla kirjoitti:
Jos rannalla voi istua kesämekossa ja lukea kirjaa, voi minusta yrittää tulla lähelle keskustelemaan.
Jos luen kirjaa niin haluan silloin lukea kirjaa enkä tehdä tuttavuutta kenenkään kanssa.
- iiics
tw4trewtreswt kirjoitti:
Iso kirja suojaa auringolta.
Tai tosi iso kynä.
- mies29-1
Minusta terassi on kesällä paras paikka jutella naisille. Naiset tulee terassille rentoutuu ja juhlimaan ehkä vapaa päivää. Itse olen moniin naisiin tutustunut terassilla.
Menee vaan jonnekkin terassille missä on paljon porukkaa niin melkein väkisin siinä tulee jonkun kanssa juteltuu. Kerran olin yhel terassilla ja mun pöydäs oli ainoat pari vapaata paikkaa niin kaks naista tuli siihen kysyy et sako istuu. Siinä olikin heti hyvä alkaa jotain selittää niille.- lol8
Tollaseen tilanteeseen ei oikein hakeutumalla tule koskaan pääsemään. Tuuria tollanen.
- -M-
Jos minun pöydässäni on ainoat pari vapaata paikkaa niin naiset joko lähtevät pois, juovat juomansa seisaaltaan tai menevät sisälle baariin hikoilemaan. Ilmiö jaksaa hämmästyttää minua vieläkin koska en ole edes mikään ruma, saati sitten pelottavan näköinen tyyppi.
- Mies jonka ympäriltä
-M- kirjoitti:
Jos minun pöydässäni on ainoat pari vapaata paikkaa niin naiset joko lähtevät pois, juovat juomansa seisaaltaan tai menevät sisälle baariin hikoilemaan. Ilmiö jaksaa hämmästyttää minua vieläkin koska en ole edes mikään ruma, saati sitten pelottavan näköinen tyyppi.
Tai joku tulee kysymään, että onko nämä tuolit vapaita ja ottavat tuolit ja vievät ne toiseen pöytään.
- ----
Mies jonka ympäriltä kirjoitti:
Tai joku tulee kysymään, että onko nämä tuolit vapaita ja ottavat tuolit ja vievät ne toiseen pöytään.
Näin minullekin melkein aina käy. Eivät minua terasseilla naiset juurikaan lähesty muuten kuin kysyäkseen onko tässä vapaata, ja kun vastaan että on, heitä kiinnostaa vain päästä istumaan, en minä. Enkä itse uskalla ottaa mitään kontaktia naiseen joka ei edes katso minuun päin.
Syksyn ja talven aikana tuli paikallisessa lähiöpubissa kahteenkin kertaan minua yli kymmenen vuotta vanhempi nainen ihan oma-aloitteisesti juttelemaan minulle. Ihan kiva juttelutuokio oli molemmilla kerroilla. Ei nainen ollut missään suhdemielessä kiinnostunut minusta enkä minä hänestä mutta oli ihan kivaa olla sosiaalinen ennestään tuntematontenkin ihmisten kanssa.
Se ongelma mikä minua on käytännössä koko elämäni vaivannut on, että miten tällaisesta juttelusta baarissa tai terassilla edetään tutustumiseen ja sitä kautta suhteeseen? En ole kuitenkaan ajatellut heti ensimmäiseksi pyytää naista asunnolleni sänkyyn. - 8,70 e/min
---- kirjoitti:
Näin minullekin melkein aina käy. Eivät minua terasseilla naiset juurikaan lähesty muuten kuin kysyäkseen onko tässä vapaata, ja kun vastaan että on, heitä kiinnostaa vain päästä istumaan, en minä. Enkä itse uskalla ottaa mitään kontaktia naiseen joka ei edes katso minuun päin.
Syksyn ja talven aikana tuli paikallisessa lähiöpubissa kahteenkin kertaan minua yli kymmenen vuotta vanhempi nainen ihan oma-aloitteisesti juttelemaan minulle. Ihan kiva juttelutuokio oli molemmilla kerroilla. Ei nainen ollut missään suhdemielessä kiinnostunut minusta enkä minä hänestä mutta oli ihan kivaa olla sosiaalinen ennestään tuntematontenkin ihmisten kanssa.
Se ongelma mikä minua on käytännössä koko elämäni vaivannut on, että miten tällaisesta juttelusta baarissa tai terassilla edetään tutustumiseen ja sitä kautta suhteeseen? En ole kuitenkaan ajatellut heti ensimmäiseksi pyytää naista asunnolleni sänkyyn.Halusit ohjeita, että miten juttelutilanteesta edetään pidemmälle. Ensimmäinen juttu voisi olla se, että kysyt naiselta, haluaisiko hän juotavaa, sillä voisit tarjota hänelle yhden. Kun juttelu jatkuu, niin voit yrittää jossain vaihessa kehua naista esim. siten, että "Tosi kiva jutella naiselle, joka on mukava, eikä ole vaan joku nyrpeä pissis". Jos juttelu jatkuu, niin voisit kysellä, että onko hänellä suunnitelmia, että miten ilta tästä jatkuu ja että haluaisiko hän lähteä jatkoille?
Jos kyseessä on tanssipaikka, niin voi pyytää naista tanssimaan hitaita ja kokeilla varovasti siirtää käsiä esim. hänen pepulleen alkamatta kuitenkaan kopeloida himokkaasti. Jos nainen antaa käsiesi olla pepulla, voit kevyesti puristaa tai silittää häntä. Näet kyllä hänen kehonkielestään ihan ilman sanojakin, että onko se hänestä OK vai ei.
Jos senkin jälkeen nainen vielä on kuvioissa mukana, niin voit kehua hänen kauniita silmiään, kaunista hymyä tms mutta vältä ylisanoja.
Jos et halua pyytää häntä asunnollesi, niin voit yksinkertaisesti sanoa, että olis kiva jutella joskus myöhemminkin lisää ja käydä vaikka kahvilla, joten voinko antaa sulle puhelinnumerosi tai voitko antaa omasi? Jos pelkäät tehdä aloitetta, niin voit tietysti itse heittää täkynä ilmaan, että "Sä olet kyllä tosi mukava, sun kanssasi olisi kiva jutella vaikka kahvilla tai muualla kuin täällä baarin melussa". Silloin voit jäädä odottelemaan, että nainen ehdottaa paikan vaihtoa tai puhelinumeroiden vaihtoa, mutta tällöin siirto jää odottamaan naisen aktiivisuutta, vaikka ihan hyvin voisit itsekin tehdä sen aloitteen. - ...........
8,70 e/min kirjoitti:
Halusit ohjeita, että miten juttelutilanteesta edetään pidemmälle. Ensimmäinen juttu voisi olla se, että kysyt naiselta, haluaisiko hän juotavaa, sillä voisit tarjota hänelle yhden. Kun juttelu jatkuu, niin voit yrittää jossain vaihessa kehua naista esim. siten, että "Tosi kiva jutella naiselle, joka on mukava, eikä ole vaan joku nyrpeä pissis". Jos juttelu jatkuu, niin voisit kysellä, että onko hänellä suunnitelmia, että miten ilta tästä jatkuu ja että haluaisiko hän lähteä jatkoille?
Jos kyseessä on tanssipaikka, niin voi pyytää naista tanssimaan hitaita ja kokeilla varovasti siirtää käsiä esim. hänen pepulleen alkamatta kuitenkaan kopeloida himokkaasti. Jos nainen antaa käsiesi olla pepulla, voit kevyesti puristaa tai silittää häntä. Näet kyllä hänen kehonkielestään ihan ilman sanojakin, että onko se hänestä OK vai ei.
Jos senkin jälkeen nainen vielä on kuvioissa mukana, niin voit kehua hänen kauniita silmiään, kaunista hymyä tms mutta vältä ylisanoja.
Jos et halua pyytää häntä asunnollesi, niin voit yksinkertaisesti sanoa, että olis kiva jutella joskus myöhemminkin lisää ja käydä vaikka kahvilla, joten voinko antaa sulle puhelinnumerosi tai voitko antaa omasi? Jos pelkäät tehdä aloitetta, niin voit tietysti itse heittää täkynä ilmaan, että "Sä olet kyllä tosi mukava, sun kanssasi olisi kiva jutella vaikka kahvilla tai muualla kuin täällä baarin melussa". Silloin voit jäädä odottelemaan, että nainen ehdottaa paikan vaihtoa tai puhelinumeroiden vaihtoa, mutta tällöin siirto jää odottamaan naisen aktiivisuutta, vaikka ihan hyvin voisit itsekin tehdä sen aloitteen.Eli lahjomalla ja imartelemalla saa pillua. Ei ihmekään jos naisilla on noussut pissa päähän.
---- kirjoitti:
Se ongelma mikä minua on käytännössä koko elämäni vaivannut on, että miten tällaisesta juttelusta baarissa tai terassilla edetään tutustumiseen ja sitä kautta suhteeseen? En ole kuitenkaan ajatellut heti ensimmäiseksi pyytää naista asunnolleni sänkyyn."Eivät minua terasseilla naiset juurikaan lähesty muuten kuin kysyäkseen onko tässä vapaata, ja kun vastaan että on, heitä kiinnostaa vain päästä istumaan, en minä."
Sinullehan on käynyt hyvin, yleensä kun minulta kysytään samaa ja vastaan, että on vapaata, niin kysyjä ottaa tuolin ja siirtää sen jonnekin aivan muualle. Minulla alkaa soida Zen Café päässäni. Ja minäkin olen kai vielä onnellisessa asemassa, että vaivaudutaan ylipäätään kysymään istumapaikan varauksista. Veikkaan, että jos kävisin joissain K18-paikoissa, ei minulta paljoa edes kysyttäisi kun pojat esittävät suvereenia "teen mitä haluan"-ytm:ää ja ottavat vaan tuolin ilman että käy edes mielessä, että normaaleihin käytöstapoihin kuuluu tiedustella että voiko tämän ottaa. Toisaalta paikan naiset ovat niin juopuneita ylempitasoisuudestaan etteivät edes katso papparaisen suuntaan tuolin napatessaan.
Josta tuli mieleen, onko Helsingissä K30-klubeja?- Mies32
lord.boredom kirjoitti:
"Eivät minua terasseilla naiset juurikaan lähesty muuten kuin kysyäkseen onko tässä vapaata, ja kun vastaan että on, heitä kiinnostaa vain päästä istumaan, en minä."
Sinullehan on käynyt hyvin, yleensä kun minulta kysytään samaa ja vastaan, että on vapaata, niin kysyjä ottaa tuolin ja siirtää sen jonnekin aivan muualle. Minulla alkaa soida Zen Café päässäni. Ja minäkin olen kai vielä onnellisessa asemassa, että vaivaudutaan ylipäätään kysymään istumapaikan varauksista. Veikkaan, että jos kävisin joissain K18-paikoissa, ei minulta paljoa edes kysyttäisi kun pojat esittävät suvereenia "teen mitä haluan"-ytm:ää ja ottavat vaan tuolin ilman että käy edes mielessä, että normaaleihin käytöstapoihin kuuluu tiedustella että voiko tämän ottaa. Toisaalta paikan naiset ovat niin juopuneita ylempitasoisuudestaan etteivät edes katso papparaisen suuntaan tuolin napatessaan.
Josta tuli mieleen, onko Helsingissä K30-klubeja?Ei ehkä sentään K, mutta keski-ikä kolmenkymmenen paikkeilla tai yli käsittääkseni joissain seuraavista: Mummotunneli (ja yökerhonsa kellarissa), Teatteri, Kalle, Apollo? , Presidentti, Manala?, Ahjo?, Zetor, Lady Moon?, Wanhan kellari.
- dkgjldflskdflsd
8,70 e/min kirjoitti:
Halusit ohjeita, että miten juttelutilanteesta edetään pidemmälle. Ensimmäinen juttu voisi olla se, että kysyt naiselta, haluaisiko hän juotavaa, sillä voisit tarjota hänelle yhden. Kun juttelu jatkuu, niin voit yrittää jossain vaihessa kehua naista esim. siten, että "Tosi kiva jutella naiselle, joka on mukava, eikä ole vaan joku nyrpeä pissis". Jos juttelu jatkuu, niin voisit kysellä, että onko hänellä suunnitelmia, että miten ilta tästä jatkuu ja että haluaisiko hän lähteä jatkoille?
Jos et halua pyytää häntä asunnollesi, niin voit yksinkertaisesti sanoa, että olis kiva jutella joskus myöhemminkin lisää ja käydä vaikka kahvilla, joten voinko antaa sulle puhelinnumerosi tai voitko antaa omasi? Jos pelkäät tehdä aloitetta, niin voit tietysti itse heittää täkynä ilmaan, että "Sä olet kyllä tosi mukava, sun kanssasi olisi kiva jutella vaikka kahvilla tai muualla kuin täällä baarin melussa". Silloin voit jäädä odottelemaan, että nainen ehdottaa paikan vaihtoa tai puhelinumeroiden vaihtoa, mutta tällöin siirto jää odottamaan naisen aktiivisuutta, vaikka ihan hyvin voisit itsekin tehdä sen aloitteen.Naisille ei kannata tarjota juomia. Ellei nyt sitten välttämättä itse halua.
- 3+10
Olen varmasti vielä säälittävämpi tapaus ja olen sentään jo 24-vuotias mies. Tämä ujous tuntuu menevän aina vain pahemmaksi. Oikeastaan kyse ei ole pelkästään ujoudesta vaan pahasta sosiaalisten tilanteiden pelosta ja naispelko on osa sitä.
- Atm-Dorka
Jaa, ehkä mun mielipiteeni ei ole validi, mutta minusta on kyllä nolompaa, etä minulla ei ole sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja saatan siis jutustella tuntemattomillekin naisille melkein missä vaan, tuskin kuitenkaan uimarannalla. Ja siltikään en ole päässyt sitä juttelua pidemmälle kenenkään kanssa koskaan. Epäonnistumisprosentti 100, kylläpä rohkaisee, vaikken luovutakaan...
- telttailija.
Menkää jonnekkin missä on paljon ihmsiä kuten festareilla. Sitten vaan heittää läppää tuntemattomien kanssa. Eka kerta on vaikeinta aloittaa juttelu mut kyllä se siitä. En minäkään mikään puhelias ole mut oon oppinut et itse pitää tehdä aloite vaikka kuinka jännittäis. Kännit auttaa jos ei selvänä uskalla jutella ihmisille.
Kerran olin festareillla ja siinä sitten oli naisia jotka ei osannut telttaa pystyttää. Heitin läppää niille että taidatte nukkua taivas alla ensi yön ja tarjosin sitten apua teltan pystytyksessä loppupeleissä. Siinä sitten tuli juteltuu kaikkee ja ei siinä tarvinnut jännittää. - 3+10
Festareilla olen aika paljon käynytkin mutta ei se kyllä naisensaannissa ole auttanut, eikä kännikään auta minun tapauksessani. Silloin ei vain ahdista ihan yhtä paljon olla ihmisten joukossa kun on humalassa.
- ----
Aina täällä sanotaan että humalassa oleminen auttaa pääsemään yli lähestymispelosta. Ei se minua ole koskaan auttanut. Vaikka olisin kuinka humalassa, ihan samat estot minulla on lähestyä tuntemattomia naisia. Ja sitä paitsi liian humalassa en pysty edes keskittymään koko asiaan joten en halua yrittääkään.
- atm aina.
No sitten sun on oltava vaan yksin loppu elämä. Mun ongelma taas on että en ole mikään komistus. Uskallan kyllä lähestyä naisia ja puhua niille mut ei naiset kiinnostu kun olen aika ruma. Joten yksin tässä joutuu olemnaan.
- ----
"[M]enin eilen uimarannalle ottamassa aurinkoa, rannalla oli monia kauniita naisia bikineissä aivan yksinään ilman seuraa. Ei riittänyt rohkeus mennä juttelemaan noille naisille."
Ei olisi varmaan kannattanutkaan. Se että nuo naiset olivat ilman seuraa ei ole mikään tae siitä että he olisivat sinkkuja. Heidän miesystävänsä vain sattuivat olemaan jossain muualla.
Ja silläkin ihmeen kaupalla, että he olisivat sinkkuja, eivät he takuulla ole kiinnostuneita jostain tuntemattomasta miehestä jonka sattuvat tapaamaan uimarannalla.- gilfgsef
"Ja silläkin ihmeen kaupalla, että he olisivat sinkkuja, eivät he takuulla ole kiinnostuneita jostain tuntemattomasta miehestä jonka sattuvat tapaamaan uimarannalla."
Tällä logiikallasi naiset eivät koskaan voi kiinnostua tuntemattomasta miehestä, joka tulee juttelemaan. Ei uimaranta ole sen erityisempi paikka kuin mikään muukaan ja takuulla parempi tutustumisareena kuin baari, joka on humalaisten typerysten aluetta. - nettihiirulainen
Voi voi... Silloin nuorena ja nättinä (25 v sitten, siis) löysin muutaman tosi ihanana poikaystävän rannalta. Ei ollut yhtään lihatiskimäinen olo. Sinne vaan juttelemaan rohkeasti.
- ----
nettihiirulainen kirjoitti:
Voi voi... Silloin nuorena ja nättinä (25 v sitten, siis) löysin muutaman tosi ihanana poikaystävän rannalta. Ei ollut yhtään lihatiskimäinen olo. Sinne vaan juttelemaan rohkeasti.
Kuulostaa hyvältä. Ehkä on sittenkin naisia, joita voi kiinnostaa tutustua uimarannalla tapaamaansa tuntemattomaan mieheen. Pitänee käydä kesä- tai heinäkuun aikana kokeilemassa. Mieluummin minä uimarannalla käyn kuin joissain yökerhoissa bilettämässä.
- Vai tunnelukkoja
Mikä siinä on, että miehet tässäkin yhteiskunnassa käy koulut ja menee töihin ja opettelee kaikenlaisia asioita, mutta jokin niin luonnollinen asia kuin toisen ihmisen lähestyminen ei vaan onnistu? Mun korviin puheet tunnelukoista kuulostaa lähinnä tekosyyltä. Oikeasti sellainen mies pitää itseään vaan muita parempana ja odottaa, että hänelle tippuu kaikki valmiina syliin ilman mitään vaiannäköä. Laiskuus ei ole mikään tunnelukko.
- Mies32
No koulut sun muut ovatkin se normiputki, johon kasvatetaan, opetetaan ja kannustetaan koko lapsuus ja nuoruus ja mennään kavereiden kanssa yhtä matkaa. Naisestukseen ei juuri vinkkejä heru, yleensä kaveritkin hoitavat asian intiimisti naisen kanssa, jolloin ujo ätminpoikanen jää vain hämmästelemään, että miten nuokin nyt ovat yhdessä?
Sitäpaitsi parisuhteen peruslähtökohtana kaikkien tulisi pitää itseään muita parempana sille kumppaniehdokkaalle. - ................
"Oikeasti sellainen mies pitää itseään vaan muita parempana ja odottaa, että hänelle tippuu kaikki valmiina syliin ilman mitään vaiannäköä."
Tämä tarkoittaa sitä, että suurin osa naisista pitää itseään muita parempina ja odottaa, että hänelle kaikki tippuu valmiina syliin ilman vaivannäköä. Olen muuten ihan samaa mieltä tästä asiasta. - ----
Mies32 kirjoitti:
No koulut sun muut ovatkin se normiputki, johon kasvatetaan, opetetaan ja kannustetaan koko lapsuus ja nuoruus ja mennään kavereiden kanssa yhtä matkaa. Naisestukseen ei juuri vinkkejä heru, yleensä kaveritkin hoitavat asian intiimisti naisen kanssa, jolloin ujo ätminpoikanen jää vain hämmästelemään, että miten nuokin nyt ovat yhdessä?
Sitäpaitsi parisuhteen peruslähtökohtana kaikkien tulisi pitää itseään muita parempana sille kumppaniehdokkaalle.Ei minua sen enempää koulu kuin vanhemmatkaan kasvattaneet miten naisia lähestytään. Ja kun en kouluaikaisista kavereistani ensimmäistä seurustelusuhdetta löytänyt, niin aikuistuttuani ikään kuin putosin tyhjän päälle. Opiskelu, työ ja omillaan asuminen sujuvat OK, mutta seurusteluasioissa olen ihan vasta-alkaja.
Kyllä minun kohdallani on kyse puhtaasti tästä tunnelukosta ja itsetunnon puutteesta. Käytännössä päivittäin näen tosi hyvän näköisiä naisia, joita haluaisin lähestyä, mutta en vain pysty, koska ajattelen etteivät he kuitenkaan ole kiinnostuneet minusta ja olisin vain häiriöksi. On vain hyvin vähän muunkaanlaista kokemusta tässä asiassa.
- gyllä
"Oikeasti sellainen mies pitää itseään vaan muita parempana ja odottaa, että hänelle tippuu kaikki valmiina syliin ilman mitään vaiannäköä."
Tämä tarkoittaa sitä, että suurin osa naisista pitää itseään muita parempina ja odottaa, että hänelle kaikki tippuu valmiina syliin ilman vaivannäköä. Olen muuten ihan samaa mieltä tästä asiasta.
Mielestäni kyllä nim ------------------ mielipiteesi tarkoittaa sinun olevan samaa
mieltä, ettei sukupuolella ole merkitystä teidän molempien väittäessä asian
olevan samoin .
Olette samanmielisiä itse asiasta .Toinen pitää itseään parempana hänen
odottaessa valmista illlalista Oli kyseessä mies-tai naisukupuolen edustaja.- .............
Tuo valmiin illallisen odottaminen on yleistä naisilla. Miehillä harvinaisempaa ja johtaa naisettomuuteen.
- lottamari<3
Suomalainen on suomalainen, eikä sen ihmisuhdetaidot ole luotukaan rennoksi ja helposti lähestyttäviin. Jos miettii millaisessa maassa asumme ja kuinka etäisiä ja pitkiä välimatkoja on aina ollut naaprueihin, eihän suomalainen ole tottunut näkemään ihmisiä vain villieläimiä, joiden perässä hän on juossut. Jos joku on lähestynyt omaa pihapiiriä, niin onko se otettu avosylin vastaan -ei, vaan haulikolla uhaten kysytty tulijan motiiveja.
Kyllä tämä suomalaisuus ja peräänantamattomuus istuu meissä sitkeänä, emme luota, emmekä halua seuraa, olemme puskajussikansa, joka viihtyy omassa perämetsässään ja mielummin kuuntelee tuulen ja metsän huminaa, joille ei tarvitse puhua tai vain harrastaa yksinpuheluaan kuin Eino Leino.
Olemme epäileväinen, sulkeutunut ja suvaitsematon kansa, jonka geeneissämme ollaan peritty esi-isiltämme. Suomalaisesta ei voi mitenkään tulla ystävällistä thaimaalaista ihan tämän meidän kulttuurieromme tähden..uppiniskainen vikurikansa oomma.- suomisti
Niinhän se on. Itsekin tykkään enimmäkseen olla ihan itsekseni. Töissä saa olla riittävän sosiaalinen, joten ihanaa olla kotona, kokata, katsoa telkkaria, käydä vähän ulkoilemassa jne.
Ongelmana onkin juuri se, että miten kaksi ujoa ihmistä kohtaisi toisensa niin, että voisi tulevaisuudessa yhdessä sen miehen kanssa työpäivän jälkeen laittaa ruokaa, katsella (sylikkäin?) telkkaria, käydä (yhdessä?) ulkoilemassa, käydä (yhdessä!) suihkussa ja sujahtaa sen jälkeen (yhdessä!) lakanoiden väliin... Parisuhdetta halutaan, mutta parinetsinnässä joutuu niin kauas pois omalta epämukavuusalueelta, että se tuntuu kovin vaikealta.
- no-no ja ou jees
Ei olis kiva jos joku tulis heittämään läppää uimarannalla. Ei siellä tee mieli muuta ku makoilla ja olla rauhassa. Kaverini on päinvastaista mieltä. Hän oikein kyttää onko rannalla ketään iskemisen arvosta. ;D
Että silleen.- 10+13
kyllä minä ainakin koitan iskeä naisia jos on sopivan rauhallista. Syrjäiset uimarannat ovat parhaita, niillä on rauhallista. Jos paikalla esim vain naisia niin menen uimaan nakupellenä, sillä saa naisten huomion
- näin meillä Suomessa
Juoksentelit 12-vuotiaana pippeli paljaana...? Sen ikäisenähän kasvaa jo munakarvatkin, eikö sinua hävettänyt?
- voiuyt
täällä ovat monet ihmetelleet tätä asiaa joten kommentoidaan nyt sitten,en sitten tiedä olinko myöhään kehittynyt mutta ei minulla 12-vuotiaana vielä mitään munakarvoja kasvanut, murrosikä alkoi kunnolla vasta lähempänä 14 vuotta joten en ollut lainkaan nolostunut ollessani pippeli paljaana yleisellä rannalla. Samanikäiset tytöt olivat jo pidemmällä murrosiän kehityksessä mutta en tosiaan tuntenut mitään häpeää olla alasti heidän tai aikuisten naisten edessä vaan alastomuus tuntui tuohon aikaan vapauttavalta. Miksi tätä asiaa ihmetellään, jotkut voisivat olla häpeissään mutta minä en ollut ja halusin olla alasti.
- Atm-Dorka
voiuyt kirjoitti:
täällä ovat monet ihmetelleet tätä asiaa joten kommentoidaan nyt sitten,en sitten tiedä olinko myöhään kehittynyt mutta ei minulla 12-vuotiaana vielä mitään munakarvoja kasvanut, murrosikä alkoi kunnolla vasta lähempänä 14 vuotta joten en ollut lainkaan nolostunut ollessani pippeli paljaana yleisellä rannalla. Samanikäiset tytöt olivat jo pidemmällä murrosiän kehityksessä mutta en tosiaan tuntenut mitään häpeää olla alasti heidän tai aikuisten naisten edessä vaan alastomuus tuntui tuohon aikaan vapauttavalta. Miksi tätä asiaa ihmetellään, jotkut voisivat olla häpeissään mutta minä en ollut ja halusin olla alasti.
Minäkin muistelen että mulla alkoi jotain hahtuvia kasvamaan vasta 13-vuotiaana.
- suomimies9
voiuyt kirjoitti:
heh hehe heh, onhan tuo nyt täysin naurettavaa että tuon ikäinen poika vetää alasti jossain rannalla uimapukuisten tyttöjen ja naisten seassa.
- meisseli heiluu
Minulla alkoi kertyä karvaa temmin juureen täytettyäni 11. Ei olisi tullut mieleenkään esitellä lekaani vieraille ihmisille tuossa iässä.
- ei ei
itse en olisi edes nuorempana suostunut olemaan alasti missään yleisellä paikalla, tommonenhan olisi ollut saakelin nöyryyttävää vetää itse munat paljaana kun vastakkainen sukupuoli pukeissa
- Isä Timppa
Myös seksimatkaileva tyttäreni on juossut alasti Gambian rantoja pitkin tyrkyttämässä kulunutta huoranvittuansa.
- :DDD
rento tyyppi tämä Isä Timppa
- mies riskinottajana
Miesten tehtäväksi jäädään ottaa riski
"Miehet tietävät kokemuksesta, että naiset eivät lähes koskaan ole valmiita ottamaan riskiä tulla torjutuksi. Naisen panostus parhaimmillaan "Yritän parhaani mukaan saada kiinnostuksen kohteeni tajuamaan, että haluan hänen tekevän aloitteen"... Tämäkin saattaa olla ujoilla naisilla pelkästään 1 sekuntin vilkaisu ilman hymyä."
lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1692819
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152111En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881934Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591749Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231488En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9933
- 77919
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163871Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859