tervettä juoksijaa , 3vuotta olen harrastanut
lenkkeilyä ja 2 suurempaa rasitusvammaa on ollut
jaloissa ! Nyt se juoksu on loppu mun kohdalla !
Ei kannata enää rääkätä ja parasta on mikä
suuri helpotus kun päätöksen on tehnyt !
/Uran loppu
Onkohan
6
614
Vastaukset
- misu
no pienestä olet sinäkin luovuttanut. tuleehan noita vammoja muissakin lajeissa, ei juoksu ole yhtään sen ihmeellisempi laji kuin muutkaan. sitä paitsi järkevästi harjoittelemalla ei vammoja edes välttämättä tule.
- Älä hellitä
Kysymys on terveydestäsi noin pidemmän päälle. Hiljennä joksikin aikaa kävelyksi. Kyllä se siitä...
- Seppo
Älä hellitä kirjoitti:
Kysymys on terveydestäsi noin pidemmän päälle. Hiljennä joksikin aikaa kävelyksi. Kyllä se siitä...
muistit varmaan alottaa tosi kevyesti ja venyttelit joka lenkin jälkeen? niinmä vähän luulinkin...
- Venytelty
Seppo kirjoitti:
muistit varmaan alottaa tosi kevyesti ja venyttelit joka lenkin jälkeen? niinmä vähän luulinkin...
paljonkin, muttakun ei parane niin ei , kahdet lääkekuuritkin syönnyt ! Tuntuu kun jokin repeää keskeltä jalkapohjaa kääntyessä eri suuntaan , juoksusta ei tule mitään.Olen epätoivon partaalla
mutta en taida sittenkään antaa periksi , pitää
kai ottaa pitempi juoksutauko ja siirtyä voimaharjoitteluun ja pyöräilyyn toistaiseksi ja odotella , himottaa vaan niin jukrasti päästä juokseen joskus vielä !
Lepoa on jo ollut 5 viikkoo , hoh hoijaa... - misu
Venytelty kirjoitti:
paljonkin, muttakun ei parane niin ei , kahdet lääkekuuritkin syönnyt ! Tuntuu kun jokin repeää keskeltä jalkapohjaa kääntyessä eri suuntaan , juoksusta ei tule mitään.Olen epätoivon partaalla
mutta en taida sittenkään antaa periksi , pitää
kai ottaa pitempi juoksutauko ja siirtyä voimaharjoitteluun ja pyöräilyyn toistaiseksi ja odotella , himottaa vaan niin jukrasti päästä juokseen joskus vielä !
Lepoa on jo ollut 5 viikkoo , hoh hoijaa...käynyt urheilulääkärin vastaanotolla? jos suinkin rahat riittävät, niin suosittelen. terveyskeskuslääkärit eivät juoksuvammoista mitään ymmärrä.
- Löytyis...
hyviä neuvontasivuja juoksuvammoista/urh.vammoista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573