Mulla ollu täs pari viikkoa yhden jäbän kanssa semmonen hengaus/seksi suhde. Ja tää on täysin ok kummallekkin. Muo vaan on alkanu pelottaa että mitä jos ihastun tai rakastun ja satutan itteeni tässä jutussa? Oon nimittäin alkanu huomaamaan että haluaisin nähdä häntä useammin kun mitä tämmöinen suhde "vaatis" toimiakseen. Voiko tämmöstä suhdetta pitää kasassa ilman että toiselle tai molemmille tulis tunteita?? Ja mitä sitten jos toiselle tulee tunteita, mutta toinen haluu pysyy tässä rennossa meinigissä ilman mitään sitoumuksia? Kuinka todennäköisesti henkilö joka ei halua mitään vakavaa vois ajan kanssa alkaa ajatella eritavalla? Vai kannattaako peli viheltää poikki heti jos jotain tunteita syttyy??
buddys for ever or not
1
228
Vastaukset
- Tyttönen
Juu, menee päin seinää. Niin meni mulla, vaikka tiesin mihin ryhdyn. Lopettamaan en pysty, kun haluan myös seksiä niin paljon. Ja hengailu on kivaa hänen kanssaan. Ahdistus on siinä, että en pysty enää olemaan erossa hänestä, vaikka yritän. Hän on rakastunut toiseen, mutta himoitsee minua. Meistä ei koskaan tule paria, vaikka ollaan päivitäin yhdessä niin arjessa kuin juhlassa ja tunnetaan toistemme perheet ym. On tunnettu vuosia, oltu ystäviä monia vuosia, mutta seksiä alettu harrastaa vuosi sitten. Päätän joka päivä, ettei enää ja olen keksinyt kaikkea muuta tekemistä, että voin sanoa hänelle, kun soittaa, etten voi nyt nähdä ja hengailla. Yritän siis kieltäytyä hengailusta, en seksistä. :) Tsemppiä sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648