Eli aloitin eilen paaston ja tänään toistapäivää paastolla. Siis vesipaastolla, tietämättäi olen pureksinut purkkaa makean nälkääni ja luin juuri, että se käynnistää ruoansulatuksen ja tekee muutenkin vatsalaukulle pahaa ja olen huomannut pientä päänsärkyä. Oikeastaan tulin kertomaan, että tupakan polttaminen paaston aikana toimii! Muuten en tupakoi, ennen tupakoin seurassa ja juomassa ollessani mutta näin paaston aikana se todellakin vähentää reilusti ruuan himoa ja muita himoja ja täyttää hetkeksi mahan. Poltan siis silloin kun iskee pahin nälkä, eli muutama tupakka päivässä. Ja, älkää tuomitko epäterveellisyydestä. Lopetan tietysti heti, enkä ole tupakan maun vuoksi koskaan edes jäänyt koukkuun eikä sitä nytkään tapahdu. Mitä mieltä olette? Onko kukaan samalla lailla paastolla ja käyttää tupakkaa? Minun paastoni pitäisi kestää sen viikon mutta jos hyvältä tuntuu ja alkaa hyvälle näyttää niin tottakai vielä muutama päivä. Tarkoituksena siis minunkin muuttaa elämäntapojani mm. ruokailutottumuksien suhteen :-)
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249