Royal Family

jape

On se kumma miten paskaa saadaan tiivistettyä niin pieneen tilaan...

15

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

miten ni?

• jape

...kaikki siellä on semmoisia hemmoteltuja sellout-"räppäreitä", jotka hädin tuskin edes tietää mitä räp on. Kaikki huonot räppärit kuuluu Royal Familyyn...

• meitsi
        jape kirjoitti:

...kaikki siellä on semmoisia hemmoteltuja sellout-"räppäreitä", jotka hädin tuskin edes tietää mitä räp on. Kaikki huonot räppärit kuuluu Royal Familyyn...

ja paskat sielä on vaan yks paska räppäri ja se on pikku g se ei tiedä mitä rap musiikki on!
        ja skandaali on suomen paras räppäri!

sanokaa mitä sanotte mut se on mun mielipide!

• joku
        jape kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

• joku
        meitsi kirjoitti:

ja paskat sielä on vaan yks paska räppäri ja se on pikku g se ei tiedä mitä rap musiikki on!

Ihme räppiteinejä se koko porukka on.

• äM$ikki
        jape kirjoitti:

Ootko itte ottanu muka selvää?!
        Vittu äijä tulee sanoo, että kaikki wäkkärit kuuluu Royaliin vaikket ees tiedä ITSE räpistä hädin tuskin mitään! Paitsi ehkä jonku vitun Rähinän!!! >:(

RDN Collection on täynnä hyviä räppäreitä! ;)

• jape
        äM$ikki kirjoitti:

Ootko itte ottanu muka selvää?!
        Vittu äijä tulee sanoo, että kaikki wäkkärit kuuluu Royaliin vaikket ees tiedä ITSE räpistä hädin tuskin mitään! Paitsi ehkä jonku vitun Rähinän!!! >:(

RDN Collection on täynnä hyviä räppäreitä! ;)

Kuka helvetti on Rähinä? Ja sinun räp tietämyksesi on varmaan Royal Family-Cheek tasoa...

• jape
        jape kirjoitti:

Kuka helvetti on Rähinä? Ja sinun räp tietämyksesi on varmaan Royal Family-Cheek tasoa...

Ja muuten olen ottanut selvää. Jos ei tuollaiset asiat ei oo jo itsestäänselvyyksiä, niin pistää miettimään, että mistä viemäristä säkin oot kotoisin. Äläkä hypi noin tyhmiin johtopäätöksiin, jos et kerran ihmisiä tunne...

• g'sah
        jape kirjoitti:

Ja muuten olen ottanut selvää. Jos ei tuollaiset asiat ei oo jo itsestäänselvyyksiä, niin pistää miettimään, että mistä viemäristä säkin oot kotoisin. Äläkä hypi noin tyhmiin johtopäätöksiin, jos et kerran ihmisiä tunne...

Kumma on, että p*skasta räpistä puhuessa tulee mieleen Pikku G. Miksköhän näin? Onko se kateutta, kun 17 vuotias poika tekee ja myy levyillään?

Täytyy myöntää, että itsekin on tultu sanottua pari kertaa G:tä p'skaks yms. Mutta kun kuuntelee muitten artistien juttuja, niin kaikki ylistävät ja sanoo, että on ostanut levyn yms. Ja mitä sen riimeihin tulee, niin nehän ei olekaan tehty mielyttämään isompia, vaan pikkutyttösukupolvea ja teinejä. Joten tää myöhäisteinien viha G:tä vastaan voi pistää pelkän kateellisuuden varaan.

Pikku G ei kuitenkaan laula horoista bling blinggistä yms. Riimit ei olekaan tehty mielyttämään isompia. Vaan kertoo just tästä ylä-aste touhuista.

Älkää leimatko mua Geen kuuntelijaksi, koska sitä en ole missään nimessä, enkä Royal Familyn. RF se p*ska on jos mikä. Aivan kamalaa kaupallista shittiä. En ihmettele, että Toinen kanava ja UL lähti Royalista.

• rf-fani
        jape kirjoitti:

rf on paras!!!

• kjhgtf
        meitsi kirjoitti:

sanon mitä sanon mut gee onn just paras.. se ei oo homo niinku jotkut väitttää sil tyttöystävä!!

• yoyo
        g'sah kirjoitti:

Kumma on, että p*skasta räpistä puhuessa tulee mieleen Pikku G. Miksköhän näin? Onko se kateutta, kun 17 vuotias poika tekee ja myy levyillään?

Täytyy myöntää, että itsekin on tultu sanottua pari kertaa G:tä p'skaks yms. Mutta kun kuuntelee muitten artistien juttuja, niin kaikki ylistävät ja sanoo, että on ostanut levyn yms. Ja mitä sen riimeihin tulee, niin nehän ei olekaan tehty mielyttämään isompia, vaan pikkutyttösukupolvea ja teinejä. Joten tää myöhäisteinien viha G:tä vastaan voi pistää pelkän kateellisuuden varaan.

Pikku G ei kuitenkaan laula horoista bling blinggistä yms. Riimit ei olekaan tehty mielyttämään isompia. Vaan kertoo just tästä ylä-aste touhuista.

Älkää leimatko mua Geen kuuntelijaksi, koska sitä en ole missään nimessä, enkä Royal Familyn. RF se p*ska on jos mikä. Aivan kamalaa kaupallista shittiä. En ihmettele, että Toinen kanava ja UL lähti Royalista.

pikku G on kaupallista sontaaa jonka tarkoitus on tehdä vaikutus pikkutyttöihin... Eikö ne kaikki kunnon räppärit tuu jostain slummista (50cent)? pikku Gllä on ollu kotonaan kaikki schräts-pöydät ja kaikki kun vanhemmat ovat sellaiset pikkupojalleen ostaneet... -Äiti hei mä haluun olla räppäri hei, osta mulle...

• Lissu 8v.
        rf-fani kirjoitti:

rf on paras!!!

mÄ tYkKäÄn kAnS. mIkÄän sUoMirÄp eI oO hUoNoO. PiKkU G oN pArAs jA cHeEk oN kAnS hYvÄ.

• g'sah
        yoyo kirjoitti:

pikku G on kaupallista sontaaa jonka tarkoitus on tehdä vaikutus pikkutyttöihin... Eikö ne kaikki kunnon räppärit tuu jostain slummista (50cent)? pikku Gllä on ollu kotonaan kaikki schräts-pöydät ja kaikki kun vanhemmat ovat sellaiset pikkupojalleen ostaneet... -Äiti hei mä haluun olla räppäri hei, osta mulle...

No missäs ne ulkomaalaisten scratchipöydät on ollu sit??? Voihan sitä sanoa kaupalliseksi todellakin, mutta on se silti järkevämpää riimiä ku tää bling blingittely millä yritetään olla ku ulkomailla. Se ei ehkä ookkaan vanhemmille tarkotettu niinkuin tossa aikaisemmin jo totesin, joten on aika ymmärrettävää että se ei suhun tai muhun kolahda.

• Hipsu
        Lissu 8v. kirjoitti:

mÄ tYkKäÄn kAnS. mIkÄän sUoMirÄp eI oO hUoNoO. PiKkU G oN pArAs jA cHeEk oN kAnS hYvÄ.

Ootteko kuullu siitä yhestä lettipäästä, joka on käyny ihan sika monella keikalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3070
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      82
      2080
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1781
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe