minua kiinnostaisi tietää, kuinka vanhoja sinkkuja täältä löytyy, jotka eivät ole koskaan elämässään vakavasti seurustelleet...
eli tämä kysely vain heille, joilla ei ole ollut yhtäkään oikeaa suhdetta
-sukupuoli
-ikä
-etsitkö aktiivisesti kumppania
-uskotko vielä löytäväsi kumppanin
suhteettomuuskysely
22
232
Vastaukset
- 9+12
36v, mies, en, en
- lottamari<3
Ikinä en oo kenekään kanssa ollu.
sukupuolestani en ole varma, ehkä olen karvainen nainen tai sitten vähäkarvainen mies.
syntymästäni en muista mitään, eikä äitikään muista. Isätön olen.
aktiivisesti en hae ketään ja olen pesiytynyt tänne sinkku palstalle. Turvallista olla.
uskon, että minulle tullaan tyrkyttämään jotain valio/eliittikumppania, mutta en huoli.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fretti - 14+4
Mä oon 32 v. nainen.
Noo, kyllähän sitä tuolla nettitreffeissä vielä roikutaan, vaikka eipä sieltäkään mitään tunnut löytyvän.
Haluan kyllä uskoa vielä löytäväni jonkun ennen kuin menee lastentekoikä ohi....
En ole ruma enkä läski, joten tilanne johtunee vaan arkuudesta ja siitä yrityksen puutteesta. Nykyaikanahan ei todellakaan voi olettaa, että naisesta kiinnostunut mies tekisi yhtään mitään asian eteen, tai edes näyttäisi tunteitaan millän tavoin. Ei siis muuta kuin itseä niskasta kiinni ja tekemään riittävän selkeitä ehdotuksia (ettei VAAN jää mitään tulkinnan varaa) jokaiselle pantavan näköiselle miehelle. Ei pidä yhtään ajatella sitä faktaa, että suurin osa on varattuja, ja loppuja joko ei kiinnosta, tai sitten muuten vaan pelästyvät ja luikkivat pakoon.- Mies32
Tee aloitteita niille, joita et missään tapauksessa haluaisi panna, niin onnistumisprosentti kasvanee.
- 12+15
Kannattaa ehkä muistaa että pelkkä panettavuus ei riitä hyvään parisuhteeseen jos nyt sellaista satut haluamaan.
- .....
12+15 kirjoitti:
Kannattaa ehkä muistaa että pelkkä panettavuus ei riitä hyvään parisuhteeseen jos nyt sellaista satut haluamaan.
Jos mies ei ole pantavan näköinen, sitä ei voi panna, ja ilman panemista parisuhteesta nyt ei ainakaan tule mitään. Minimirajat on siis täytettävä, sorry.
- 12+15
..... kirjoitti:
Jos mies ei ole pantavan näköinen, sitä ei voi panna, ja ilman panemista parisuhteesta nyt ei ainakaan tule mitään. Minimirajat on siis täytettävä, sorry.
Mähän sanoin että pelkkä panettavuus. Se on siis välttämätön mutta ei riittävä ominaisuus.
- Hupilupa
12+15 kirjoitti:
Mähän sanoin että pelkkä panettavuus. Se on siis välttämätön mutta ei riittävä ominaisuus.
Kyllä sitä pelkästään panettavankin kanssa voi ihan hauskaa olla aikansa.
- 12+15
Hupilupa kirjoitti:
Kyllä sitä pelkästään panettavankin kanssa voi ihan hauskaa olla aikansa.
Niin varmaan voi mutta toi kirjoittaja puhui lastentekoiästä joten siitä päättelin että se haluaa muutakin kuin hupia. Saattaa olla että erehdyin.
- 17+10
mies
29v
e
e - Esavon mies
Mies, 36, ei yhtään mitään, eli kukaan ei koskaan ole minuun edes ihastunut. Ensisuudelma kokematta. Seksiä olen ostamalla saanut. En etsi, ja tiedän etten löydä ketään, tiesin sen jo 10 vuotiaana. Käytän aikani oman yrityksen hyväksi ja matkustelen maailmalla.
- vätysjoo
mies, 34v, en ole koskenutkaan naiseen.
Moni nainen on yrittänyt iskeä ja tullut jutulle, mutta en vain osaa tai uskalla viedä juttua eteenpäin.
Joskus yritin nettideittiä, mutta kyllästyin siihen nopeasti.
Kait se vaan pitää uskoa, että joku joskus saa mut taivuteltua suhteeseen. Sen naisen vain pitää "ottaa" mut. Sanois vaan, että nyt prkl aletaan olemaan yhdessä! - qweråpoiu
nainen 37
en
en
(en enää vuosikymmeneen) - 22vMiesUudeltamaalta
-Mies
-22v
-Avoimella mielellä, mutten tee aloitteita, vaikka mielenkiintonen nainen osuiski eteen.
-En tule koskaan löytämään, koska naiset eivät myöskään tee aloitteita.
Oon ihan ok kunnossa oleva, vissiin ihan "hyvänäköiseksi" luokiteltava mies.
Aikoinaan kiusattu/ syrjitty koulussa, syistä joita en tiedä.
Ala-asteella ja yläasteella silloiset parhaat kaverit kanssa puukotti selkään,
en nyt yksityiskohtia ala tähän kirjottelemaan, mutta ovat vaikuttaneet siihen,
etten lähesty tuntemattomia ihmisiä, eivätkä he minua.
Ehkä vielä joskus joku tulee juttelemaan, tiedä siitä.
Mutta Suomen kulttuurin tuntien, epäilen vahvasti. - etsitaan
- Mies
- 36v
- En
- Kyllä - lol8
-Mies
-22v
-En
-EN M
30
No passiivisen aktiivisesti... tai jtn,
Uskon.- hennuK
Oon 31v nainen...aikoinaan opiskeluaikoina tapailin yhtä opiskelukaveria muutaman viikon. Olin silloin nuori ja hölmö, luulin hänen olevan elämäni mies.
No hän sai sitten puhuttua sänkyyn, niin kuten arvata saattaa hän jätti mut.
Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Vaikeaa on miehen löytäminen, kun en käy baareissa, töissä en tapaa miehiä ja kaupungillakin saan kulkea ihan rauhassa.
En varsinaisesti etsi miestä...mutta tietysti haluaisin löytää elämääni jonkun kullan ja lapsiakin olisi kiva saada, ennenkuin on myöhäistä...
En vaan tajua, mistä ja miten löydän ketään. Kavereitteni mukaan näytän itseäni kymmenen vuotta vanhemmalta ja elän ja oon kuin joku eläkeläinen...
Mutta ehkä se aurinko joskus paistaa risukasaan. - A.T. Meinstein
Kaikki on suhteetonta.
Pitäisiköhän kehittää yleinen suhteettomuusteoria:
αtm=is^0
missä
α=alfa-kerroin (liukuluku väliltä 0-1)
t=kulunut aika vuosissa
m=massa (kg)
i=ikä vuosissa
s=seurustelusuhteiden määrä
Vastaus on:
-mies
->40
-en tietääkseni
-kaikki on suhteellista (mutta ehkä en)"αtm=is^0
missä
α=alfa-kerroin (liukuluku väliltä 0-1)
t=kulunut aika vuosissa
m=massa (kg)
i=ikä vuosissa
s=seurustelusuhteiden määrä"
Aika hyvä! :D :D
- M-1989
Mies
24
En, koska en itsetunto-ongelmien vuoksi pysty olemaan riittävän aktiivinen.
Ehkä vielä joskus. Se tosin alkaa tuntua koko ajan epätodennäköisemmältä. - 17+2
-"mies", täyskokematon.
-28v.
-en aktiivisesti, mutta avoimin mielin olen liikenteessä. Tullut viime aikoina harkittua nettideittiprofiilin tekoa.
-Aika heikolta näyttää, vaatisi molemminpuolista kiinnostusta ja reipasta aloitteellista naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745