Kun katselee muitten maitten postimyyntiluetteloja, niin siellä vilahtelee melkein kaikissa neopreenishortseja ja vinyyliasuja niille, jotka yrittää päästä vesikiloistaan tai selluliitistaan eroon. Onko nyt niin, että ne kaikki ranskattaret, italialaiset, saksalaiset, jenkit ovat niin paljon tyhmempiä kuin me suomalaiset, jotka vain nauramme tommoiselle höpötyksille, vai olisko niin, että me ei omassa järkevyydessämme osata nähdä luovuutta, mitä tällaiset konstit edustaa?
Mä voin vaan kuvitella, mitkä naurut mä saisin, jos mä ilmestyisin tunnille tommosessa kiiltävässä 'sadeasussa'!
"Fitness asut "
3
693
Vastaukset
- tiia
mikäs pakko sun on sitä asua julkisesti käyttää. Mullakin on ollut ja on vieläkin sellainen. Mä pidän sitä vaan kotosalla. Mä käytän sitä sillon kun tuntuu, että nestettä alkaa kertyä elimistöön. Otan semmosen jakson ja pidän sitä sauvakävellessä tuulipuvun alla ja sillee. Kotona poljen kuntopyörää. Jo kymmene minuutin jälken hiki vaan virtaa ja tulee ihan kiva kevyt olo. Turvotus vähenee. Painohan vähenee aina kun sitä asua on käyttäny, jopa puolella kilolla, ja vaikka viikon kuluttua voi paino olla jo jatkuvasti pari kiloa alempana.
Ne jotka haukkuu niitä, ei varmaan itse ole koskaan niitä kokeilleet ja jeesustelevat sen vuoksi. - Olli
Mäkin olen nähnyt niistä kuvia, mutta en ole koskaan nähnyt kenelläkään, vaikka olen monilla saleilla käyny. Käyttääks niitä kukaan? Mä ainakin katselisin mielelläni semmosta naista jolla olis semmonen kiiltävä asu tai vaikka vaan housut tuolla salillla....
- lissu
..mä käytän, mutta en päällimmäisinä vaatteina vaan jonkun tuulipuvun alla. Mä tykkään siitä tunteesta, minkä ne antaa sillon kun hiki oikein virtaa...se täytyy itte kokea, ei sitä muuten tiedä eikä osaa kuvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708