mies tuli viikon putkelta töistä.taas läsähti vaan sohvalle kaljapakin kanssa,eikä tullut ehdotustakaan että voitas vaikka rakastella,kun lapsikin laitettiin nukkuun ajoissa.onhan taas viikko viime kerrasta.mitenkä miehet on tollasia.itte en tee enää alotetta koska näkyy muut asiat oleen tärkeempiä.puhumisesta ei apua.sanoo aina tyytymättömäksi.mua on alkanu kyllästyttään niin että makaan sohvalla muutaman yön.siinäpähän näkee itse mielen osotusta.pitäs mullekin olla jotain iloja vielä.olenhan vasta 28vuotias.pitäskö senkin loppua jonkin ukon takia joka ei viitti.
työkö seksin este?
3
692
Vastaukset
- Sakkeus
Jos on viikon putkeen töissä, niin uskoisin sen rasittavan miestä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Kun viimein pääsee kotiin, on mukavaa läsähtää sohvalle ja huokaista syvään... kenties juoda oluttakin.
Se mitä moni nainen ei tunnu ymmärtävän, on se fakta että mieskin on vain ihminen. Jos mies on väsynyt, niin ei silloin seksikään kiinnosta kovin helposti...varsinkin jos nainen on protestimielialalla liikkeellä. - mielikki
Tuttua...eikä mies enään tee edes pitkää päivää.Telkkari ja kalja viikonloppusin tärkeempiä.Joten aion suoraan sanoen tehdä huorin ja marssia vieraisiin.Jos ei kerran herralta saa muuta vastausta kuin aina huomenna....niin minä en enään siihin tyydy.Hei ja tiukkiksille tiedoksi.Seksi ja rakkaus on aivan eri asia.T:29-v nainen
- Työläinen
Vieraissa käynnissä ei ole mitään pahaa kunhan muistaa kertoa siitä kotonakin. Sitten katsotaan miten jatketaan.
Itse nuorempana muistin aina kertoa. Erohan siitä aina tuli, mutta eipä jäänyt ketään kaivelemaan.
Nyt jää itselläni velvollisuudet hoitamatta kun työ stressaa ja koko perheen elatus on vain omilla harteilla.
Mutta saa vaimo toki lähteä, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128