Moi
Kaikki suomalaiset niin sanotut urheilijat saivat maksetun loman, ei voi kuin kadehtia kuka osaa käyttää tilaisuuden hyväksi. Varmaan kaikille kelpais maksettu loma kreikassa,ei muuta kun nappeja syömään ja sitten huipulle sen jälkeen ei tarvitse kun selvittää karsinnat. Joka ajattelee et ilman pillereitä voi pärjätä on väärässä miettikää.. Joka pystyy huijaan voittaa mitaleita. HERÄTKÄÄ JO PAHVIT.
lomalla
8
301
Vastaukset
- cob
Mieti kateellinen tyhmä kumpi maksaa enemmän, pilleritankkaus vai joku lentolippu majoitus ateenaan!!
Ihmetyttää, että suomesta löytyy niin kateellisia ja tyhmiä ihmisiä. "ei tarvitse kun selvittää karsinnat." -Voi jumalauta, että te läskit ette tajua, että jo pelkkä kisalippu on niin kova saavutus lajissa kun lajissa, että.. no turha selittää sohvavalaalle!! Mieti sitä katkeroituneena nörtti koneellas, että näillä suomen "niin sanotuilla urheilijoilla" on vain kisalippu, mutta sulla on kuitenkin kateus ???
Oisit onnellinen!!- erkki
Mutta kun osa kisoihin lähetetyistä urheilijoista ei selvittänyt edes karsintoja. Olympiapaikan hankki ihan toinen urheilija kuin kisoihin lähtenyt urheilija.
- cob
erkki kirjoitti:
Mutta kun osa kisoihin lähetetyistä urheilijoista ei selvittänyt edes karsintoja. Olympiapaikan hankki ihan toinen urheilija kuin kisoihin lähtenyt urheilija.
mutta se ei olekaan henkilökohtainen. Ja parhaat urheilijat olivat Ateenassa mukana, jokaisella on tietysti tähän oma mielipide, mutta minusta karsinnat on sitä varten, että niissä katotaan kuka on kovin ja millä perusteella voi urheilijan lähettää olympialaisiin jos ei karsintavoiton?
- rande
Samppe olen täysin samaa mieltä sinun kaa tavoite saavutettu ku päästään kisakoneeseen sit ei sijoituksella ole mitään väliä
- cob
tuskin on ihan tommonen fiilis vaikka ei urheilijat noin kyyliä, katkeria ja kateellisia toisille olekaan, kun te sohvavalaat..
Urheilija osaa vielä olla ilonen urheilukaverin menestyksestä, mutta teillä taas tuommosta luonteenpiirrettä ei ole perimässä näkynyt ilmeisesti pariin sukupolveen, vi..u kun naapurilla on aina paremmin!! - mä ite
cob kirjoitti:
tuskin on ihan tommonen fiilis vaikka ei urheilijat noin kyyliä, katkeria ja kateellisia toisille olekaan, kun te sohvavalaat..
Urheilija osaa vielä olla ilonen urheilukaverin menestyksestä, mutta teillä taas tuommosta luonteenpiirrettä ei ole perimässä näkynyt ilmeisesti pariin sukupolveen, vi..u kun naapurilla on aina paremmin!!MOI
No en ole niiin kutsuttu sohvavalas vaan harrastanut kuntosalii 19,5 vuotta joten penikka mene imeen meisselii jos ei ole muuta sanottavaa tiedän nää jutut. - Arvi
mä ite kirjoitti:
MOI
No en ole niiin kutsuttu sohvavalas vaan harrastanut kuntosalii 19,5 vuotta joten penikka mene imeen meisselii jos ei ole muuta sanottavaa tiedän nää jutut.salille täältä vinkumasta!
- cob
mä ite kirjoitti:
MOI
No en ole niiin kutsuttu sohvavalas vaan harrastanut kuntosalii 19,5 vuotta joten penikka mene imeen meisselii jos ei ole muuta sanottavaa tiedän nää jutut."MOI
No en ole niiin kutsuttu sohvavalas vaan harrastanut kuntosalii 19,5 vuotta joten penikka mene imeen meisselii jos ei ole muuta sanottavaa tiedän nää jutut."
Elikä olet harrastanut 19,5 vuotta olympialajia "kuntosalii" ja sen kokemuksen pohjalta pystyt sitten vahvistamaan tuo, että kisakoneessa puhutaan ja ollaan asenteella "Nyt ollaan kisoihin menossa, tavoite saavutettu ja sijoituksilla ei ole enää mitään väliä!"
Onneksi olkoon vaan tietämyksestäsi, voisit alkaa vaikka delfoin oraakkeliksi, kun on noita tietämyslahjoja!!
Itse olen urheillut tosissaan kahden olympialajin kimpussa, tosin vain 18 vuotta, joten en voi sanoa samaa kuin sinä "Tiedän nämä asiat". En tiedäkään, etkä tiedä sinäkään, koska tuo kuntosaleilun harrastelu on aika lössöä hommaa verrattuna huippu-urheilijaan, joka pistää kaikkensa likoon päästäkseen lähemmäs maailman huippua. Pistäpä oma mitalikirjosi tässä julki, jonkinlaista metallia täytyy roikkua palkintokaapissa "kuntosaleilusta" jos kerran tiedät nämä asiat!!
Ja tämä ei ole mitään vi..uilua, yritän vaan puhua asiaa, enkä hauku sohvavalaiksi muita kuin niitä, jotka arvostelevat ja väheksyvät Olympiaedustajiamme, ilman omakohtaista kokemusta edes jonkin lajin kansalliselta tasolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468