Tää uus malli Zero. Onks joku ehtiny jo testata sitä. Miltä tuntui. Mitä eroja esim. Raw. Pistäkää kokemuksia.
Kokemuksia Fat Pipe Zero?
11
3327
Vastaukset
- WiZ
zero on todella kevyt ja sen lapa on kevennetty jokaisesta mahdollisesta kohdasta joka tekee lavasta todella löysän (siis pehmee lapa)...
zero sopis mun mielestä hyökkääjälle tai sentterille... zerolla on mielestä ihan hyvä syöttää mutta laukomiseen se ei sovellu sitten millään... lapa on liian löysä mihinkään lämäriin... kovasta zerosta en osaa sanoa... kova lapa voi olla paljon parempikin kuin pehmee... rannareihin zero käy suhtkoht hyvin...
joten osta wiz!!!- pate
En osta Wiziä. Mulla on Raw. Tuli vaan mieleen, et mitä uutta tohon uuteen lapaan on tehty. En oo nähny vielä livenä, ainoostaan nettisivulla.
- WiZ
pate kirjoitti:
En osta Wiziä. Mulla on Raw. Tuli vaan mieleen, et mitä uutta tohon uuteen lapaan on tehty. En oo nähny vielä livenä, ainoostaan nettisivulla.
no sitä on kevennetty sieltä kärjestä rystyn puolelta... siihen on vedetty jotain kuoppia niihin rimoihin...
sitten koko lapa on ohut ku mikä!!! pohja kuluu lähestulkoon heti koska se pohjarima on niin ohut... siinä on kannassa myös sellanen järkyttävä kouru... - pate
WiZ kirjoitti:
no sitä on kevennetty sieltä kärjestä rystyn puolelta... siihen on vedetty jotain kuoppia niihin rimoihin...
sitten koko lapa on ohut ku mikä!!! pohja kuluu lähestulkoon heti koska se pohjarima on niin ohut... siinä on kannassa myös sellanen järkyttävä kouru...No niin. Mihinkähän tarpeeseen Zero on sit kehitetty? Käyttääkö joku liigapelaaja sellasta?
- Emperi.
Mitäs sitten sanoisit Unihocin mailasta? Pitäisikö ostaa uusi Fat Pipe, kun ostin viime vuonna sen Unihocin... :P En tiedä oikein, mutta Unihocini on kyllä hyväkuntoinen, ettei ainakaan sen puoleen...
- Wiz26
Emperi. kirjoitti:
Mitäs sitten sanoisit Unihocin mailasta? Pitäisikö ostaa uusi Fat Pipe, kun ostin viime vuonna sen Unihocin... :P En tiedä oikein, mutta Unihocini on kyllä hyväkuntoinen, ettei ainakaan sen puoleen...
osta äkkiää fat pipe... mul on sekä fat pipe että unihoc ja ero on ku yöllä ja päivällä...
Wiz26 kirjoitti:
osta äkkiää fat pipe... mul on sekä fat pipe että unihoc ja ero on ku yöllä ja päivällä...
Exel se on mikä jyrää. Uudet Edge:n mailat ja pehmeä valkoinen Megalomaniacin lapa, ja eikun veivaan. Parempaa mailaa saa hakea, voin sanoa ei tule löytymään!
- Bubba
pate kirjoitti:
No niin. Mihinkähän tarpeeseen Zero on sit kehitetty? Käyttääkö joku liigapelaaja sellasta?
Kylä liigapelaajilla on zeroja..
- m#8
En mä tiedä siitä zerosta, mutta musta kyllä Hand of Doomin 32 on paras maila!!
- tiiä.
oot aika kakka jos noin löysäl mailal pelaat.. 32 on alottelia junnu maila..´:)
- IceIce
Tietenki tottumus kysymys...mut liikaa kevennette siel alhaalta..siis lapaa. Menee rikki toooosi helposti ja lapa on liian pehmee vetoihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811