Naisille: Kumpi parempi...?

mister scot

Naiset, kumpaa arvostatte enemmän?

a) Mies asuu vuokrayksiössä kaupungin ydinkeskustassa

vai

b) Mies asuu omassa yksiössä kaukana keskustasta?

Tässäpä minun vaikea valintatilanteeni tällä hetkellä. Olen 24v, jos se auttaa vastaamista. Kiitos avusta!

11

1204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

Pääasia on ettet asu kotona, äiteen luona.

• juu

se ole oma kämppä...

• pirita

Jos haet yhdenillaniloja, niin keskustakämpällä saa... :)

• Anna H

Arvostan eniten miestä, joka ei tuollaisilla kysymyksillä itseään mittauta.
      Tee rohkeasti OMA päätös asuntosi suhteen, naiset tulee kyllä perässä - omalla autolla tai julkisilla. ; )

• elohiiri

Minusta nuo vaihtoehdot ovat aivan yhtä puoleensavetäviä, kunhan

a) Mies osaa siellä kämpässänsä laittaa ruokaa ja siivota (ilman äitiä).

b) Mies elättää itse itsensä ja jos tulee tiukkaa opiskelujen tähden, menee iltatöihin. Maksaa laskunsa ajallaan (ilman äitiä).

c) Mies ei ryyppää joka vkonloppu ja ryypättyään kävelee kahdella jalalla kotiin. Maksaa kaljansa itse.

d) Mies ei lyö. Eikä raiskaa.

No, näitä minä arvostan.

Missä kämppä sijaitsee, sillä ei ole hevonkukun vertaa väliä.

• Hanna

Ihmisillä on erilaisia syitä, miksi haluavat/eivät halua asua vuokralla/omassa/keskustassa/kaukana keskustasta. Jos äijän työpaikka sijaitsisi Korsossa, saattaisin vähän ihmetellä, miksi mies haluaisi asua Helsingin keskustassa kalliissa vuokrayksiössä. Jos taas miehellä olisi helvetisti rahaa, saattaisin ihmetellä, miksi ihmeessä hän on ostanut asunnon Korsosta.

• nainen

vain noita kahta vaihtoehtoa silmälläpitäen vastaukseni on ehdottomasti- vuokrayksiössä keskustassa.

• mieheltä

että kannattanee ehkä keskittyä oman elämisen laatuun ja luottaa ensisijaisesti omiin vaistoihin, varsinkin jos sinulla ei ole tärkeämpiä naisia neuvomassa ja mielipidettä jakamassa kuin Suomi24.fi:n tähtöset.

• ellu

B vaihtoehtoa arvostan enemmän, ei silti väliä jos kivan miehen löytää, mut b viehättää enemmän. Mieti missä itse viihdyt!!!

• ....

mutta en yksiöön vaan kaksioon. kaksio käy sittenkin jos saat sen naikkosen vierellesi ja ehkä joskus mukulan. Ja muutenkaan yksiöön en muuttaisi yo-kylävuosien jälkeen! :D

Mutta mitä väliä noilla lopulta on. Laina tietty aina kannattaa enemmän kuin vuokra, maksat lainaa itsellesi takaisin etkä kankkulan kaivoon.

• N40+

Sama se kunhan mies itse siinä viihtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4066
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      120
      3261
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2306
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      319
      1152
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      953
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      917
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe