Luin vesipaastosta kirjoja ja innostuin. Tämä vesipaasto on mun elämäni ensimmäinen ja se kestää kymmenen päivää. Katsotaan riittääkö mulla itsekuria. Mielenkiinnolla odotan tulevia päiviä. Kaikkeahan pitää aina kokeilla, ehkä tämä onkin semmonen kerran elämässä-juttu. Nähtäväksi jää. Huomenna alkaa. Ainakin kymmenen lasia vettä päivässä. Päivittelen tänne joka päivä.
Vesipaasto päiväkirjani
Vesipaasto kokeilussa
2
149
Vastaukset
- typetää
Ei tainnu onnistua! :P
- tötterö6
Nää laihdutussivut ovat puolillaan näitä vesipaasto-"laihdutus"-aloituksia. Vesipaasto ei laihduta vaan kuihduttaa. Tuolla paasto- (tai dieetit)osiossa yksikin laittaa aina kuukauden välein saman aloituskuvan ja että nyt lähtee... eipä vaan lähde. Jos olisi alkanut terveellisesti syömään ja liikkumaan, olisi jo kunnossa. Mutta kun pitää pelleillä typeryyksillä, vaan lihoo.
Noloa.
Mun kroppani poistaa kuonat ihan itsekseen, ja pysyn kunnossa terveellisellä ja rittävällä ravinnolla sekä reippaalla liikunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873