Olen lueskellut tässä netin keskustelupalstoja. Niissä on näköjään yhtenä johtoajatuksena naisen ulkonäkö. Tai tarkemmin sanottuna naisen kilot. Ja vielä tarkentaen johtoajatuksena on se, että ruma=läski ja kaunis=hoikka. OK, käyhän se mulle, mutta...
Olen siis 46 vuotias, omasta mielestäni en mitenkään erikoisen näköinen, vähän pyöreäkin. Mutta...
En ymmärrä sitä, miksi miehet käy kuumana perääni. Mikä outo juttu minussa on, mistä se seksikkyys tihkuu, en ymmärrä sitä itse. Mutta pakko uskoa, kun huomattavasti nuoremmat miehet kohdistavat seksuaalista ja muutakin aktiviteettia oudon aktiivisesti. Tämä ei ole kehumista (kuin hiukan ; ), tämä on vain puhdasta ihmetystä. ovatko miehet tulleet hulluiksi, vai vaikutanko jotenkin helpolta. Sitä en kyllä ole, ole kotihiirityyppiä käytännössä.
miehissä ei ole logiikkaa
9
1301
Vastaukset
- minäh
itse voin sanoa nuoremman naisen näkökulmasta että ainakin mun tuttavapiirissä miehet, noh sanoisko jopa et pojat käy kuumana vanhempiin alias "kokeneempiin" naisiin. Eihän siinä sinänsä oo mitään pahaa ;) mutta sitten tietenki nuo miehet onnistuu aina vähän leuhkimaan jos on käyny esim. nelikymppisen yh-äipän kans kammarin puolella. joitaki nuo suuret ikäerot järkyttää ja sehän se on nykypäivän juttu - järkyttää ihmisiä. noh, mutta syitä on monia niinku ihmisiäki...
- Nainen46
No, ei ne minun "kammarin puolella" kyllä käy. tekstareita vain saan, kukkia jne. viime kesänä sain tekstarin tuntemattomalta mieheltä, joka oli nähnyt minut tulevan autostani: hän oli otanut rekkarin perusteella selvää henkilöllisyydestä, ja laittoi tekstarin, että tavattaisko. No, ehkläpä hänellä oli sellainen harraste. (En toki mennyt, vähän pelotti koko yhteydenotto, vaikka sanoi, ettei halua häiriköidä.)
Olen vain alkanut eoäillä, että jospa minusta erittyy jotain fero...mitä ne on, jotka laittaa miehet kulkemaan perässä.
Uskotteko, että voi olla jokin käsittämätön tekijä vetovoimassa? - huomio
Nainen46 kirjoitti:
No, ei ne minun "kammarin puolella" kyllä käy. tekstareita vain saan, kukkia jne. viime kesänä sain tekstarin tuntemattomalta mieheltä, joka oli nähnyt minut tulevan autostani: hän oli otanut rekkarin perusteella selvää henkilöllisyydestä, ja laittoi tekstarin, että tavattaisko. No, ehkläpä hänellä oli sellainen harraste. (En toki mennyt, vähän pelotti koko yhteydenotto, vaikka sanoi, ettei halua häiriköidä.)
Olen vain alkanut eoäillä, että jospa minusta erittyy jotain fero...mitä ne on, jotka laittaa miehet kulkemaan perässä.
Uskotteko, että voi olla jokin käsittämätön tekijä vetovoimassa?Ilmeissäsi, olemuksessasi, käytöksessäsi, liikkeissäsi on jotain joka vetoaa vietteihin.
Olen kaltaisiasi muutamia elämäni aikana kohdannut enkä silti osaa tarkoin sanoa mikä se jokin on. Varsinaisesti kauniita tai erityisen seksyjä he ulkoisesti olleet, pikemminkin tavallisia. Silti jokin heissä herätti kiinnostusta ja kiihdytti hengitystä. - N46
huomio kirjoitti:
Ilmeissäsi, olemuksessasi, käytöksessäsi, liikkeissäsi on jotain joka vetoaa vietteihin.
Olen kaltaisiasi muutamia elämäni aikana kohdannut enkä silti osaa tarkoin sanoa mikä se jokin on. Varsinaisesti kauniita tai erityisen seksyjä he ulkoisesti olleet, pikemminkin tavallisia. Silti jokin heissä herätti kiinnostusta ja kiihdytti hengitystä.Kerran kysyin eräältä "ihailijalta", hän sanoi, etten osaa itse itseäni miehen silmin katosoa, koska olen nainen. Se selvensikin asiaa kovin.
Olen ehkä ulkomuodollisesti tavallinen , mutta en kyllä kaunotar. Mittojakin on niin paljon, että sättikielellä olen kai se "läski":163/83. Mutta ei ne "läskit ole mitenkään muuttanut miesten aktiviteettia. - jupe
N46 kirjoitti:
Kerran kysyin eräältä "ihailijalta", hän sanoi, etten osaa itse itseäni miehen silmin katosoa, koska olen nainen. Se selvensikin asiaa kovin.
Olen ehkä ulkomuodollisesti tavallinen , mutta en kyllä kaunotar. Mittojakin on niin paljon, että sättikielellä olen kai se "läski":163/83. Mutta ei ne "läskit ole mitenkään muuttanut miesten aktiviteettia.Näin kuvaa näkemättä sanosin että ne luulee saavansa sulta helpolla kun oot "läski". Ja sitten vielä ne kilot oikeissa paikoissa niin vot...
- tyttönen
jupe kirjoitti:
Näin kuvaa näkemättä sanosin että ne luulee saavansa sulta helpolla kun oot "läski". Ja sitten vielä ne kilot oikeissa paikoissa niin vot...
Miksi oletat heti että paksummilta naisilta saa helpommin? Itse uskon että laiheliinit ovat enemmän epävarmoja itsestään kuin normaalit ja terveen itsetunnon omaava ihminen ei mene sänkyyn "helpolla" vaan aivan omasta halustaan. toisilla on yhden illan juttuja, mutta nekin omasta halustaan. Naiset ovat monen miehen (ja itseni, vaikka heteronainen olenkin) mielestä seksikkäämpiä kun eivät ole mitään luikkuja vaan on muodot kohdallaan.
- mmmm
tyttönen kirjoitti:
Miksi oletat heti että paksummilta naisilta saa helpommin? Itse uskon että laiheliinit ovat enemmän epävarmoja itsestään kuin normaalit ja terveen itsetunnon omaava ihminen ei mene sänkyyn "helpolla" vaan aivan omasta halustaan. toisilla on yhden illan juttuja, mutta nekin omasta halustaan. Naiset ovat monen miehen (ja itseni, vaikka heteronainen olenkin) mielestä seksikkäämpiä kun eivät ole mitään luikkuja vaan on muodot kohdallaan.
Se on sitä miehen logiikkaa. Kun olin laiha oli miehistä melkein pula ja nyt lihavampana voi valita parhaat päältä.
- N46
jupe kirjoitti:
Näin kuvaa näkemättä sanosin että ne luulee saavansa sulta helpolla kun oot "läski". Ja sitten vielä ne kilot oikeissa paikoissa niin vot...
Sitä tässä juuri ihmettelinkin, että liekö totta tuo läskit rumia ja laihat kauniita -mantra, ihan oikeasti, ihan oikeiden miehekkäiden miesten mielissä.
Helppo, no en tiedä....olen vähän tyhmänoloisille miehille aika tylykin, että pääsen eroon. Onko se helppoa, jos on esim. 2 vuotta mies niin lätkässä, että lähettelee hyvänyön tekstareita, vaikka olen sanonut, ettei seurustelut nyt kiinnosta eikä sellaiseen ole aikaa. En ole kuin kerran sitä pusannut, että ei kaikki ainakaan pidä helppona. On minulla kyllä ollut rakastaja tässä, hänelle olen ollut "helppo" mutta ihan tarkoitushakuisesti. Nainen tuossa ylempänä kirjoitti ihan nappiin : ))...että voi olla helppokin, jos haluaa. Mutta ei missään tapauksessa sellainen yleishelppo, yöks. Minusta tuntuu, että muutenkin ne helppous-jutut on miesten kuvitelmissa. Suurin osa näistä helpoista, ei ko. miehistä muuta haluakaan kuin seksiä. Miehillä vain on suuret kuvitelmat usein, että se on lottovoitto kun ko. uroksen saa haaviinsa.
- Klaara
Ihan oikeestihan se menee niin, että naisten logiikka ontuu päättelyssä: "seksikäs" nainen on pop miesten keskuudessa. Ja seksikäs on jotain sellaista mitä Cosmopolitan opettaa: hoikka, mini ja korkkarit jne. kaikkihan osaa määreet ulkoa.
Mutta silti monet nk. "ei-seksikkäät" vetävät miehiä puoleensa. Usein nuorempana (nyt 43-v) ihmettelin, miten monet miehet pitivät minusta ja oli helppo tutustua yhdenyön verran tai sitten pitempään, vaikka olin tavallisen näköinen, en meikannut ja päällä oli kaikkea muuta kuin "seksyä". Mutta olisiko totuus jostain siltä väliltä, että seksuaalinen nainen ei välttämättä ole seksikkäästi tälläytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012518Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211276Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1845170Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373803Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1973614Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss563307Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092974Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky162843Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie962299Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025