Renkaat sulaa

Potkija

Aisa koskee nyt potkulautailua ei skettausta eikä rullaluistelua. Katsoin tämän palstan sopivimmiksi asiaani.
Olen potkulautaillut 3 km kaupalle kavereitten kanssa ja mummon luokse. Matkalla on pari isoa mäkeä.
Mikähän ihme noissa renkaissa on, kun sulavat? Yhden takarenkaan on joutunut viskaamaan roskiin, kun kumi on lähtenyt kokonaan irti muovisesta vanteesta ihme kyllä kokonaisena. Nyt alkaa sulaa seuraava rengas. Muovi sulaa ulkokumin sisäpuolelta ja matkalla lentää muovin palasia renkaasta ja on niin saakelin kuuma. En tiedä johtuuko painosta (65 kg). Laudan max. paino on 80 kg.Vai kuumuuko laakeri niin paljon että sulattaa muovin? En kyllä usko että se on niin, koska muuten muovin olisi pitänyt sulaa laakerin ympäriltä eikä kumin sisäpinnalta? Mitä olette mieltä?

2

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spacer

En minäkään usko laakerin lämpenemiseen. Outoa muutenkin tuo lämpeneminen.
      Rullaluistinten pyörät paranevat lämpimässä. Jos on yli 20 astetta, tuntuvat pyörät rullaavan erityisen hyvin. Selvästi huonompaa on sitten 10 tuntumassa tai sen alle.
      Jos renkaat tehdään eri aineesta. Rullaluistinten pyörät lienee polyuretaania. Joskus sattuu että liimaukset irtoaa, mutta harvemmin.

• EK:

En tunne potkulaudan renkaita mutta olettaisin että rengasmateriaali on niin heikko kiinalainen tuote että ei vaan kestä.
      Lämpenemisellä on tuskin mitään tekemistä asian kanssa.Kannattaa kokeilla laaturenkaita jos vain kiinnitys käy runkoon,powerslide taitaa valmistaa myös tuohon kulkupeliin renkaita,varma en ole.
      Kts.powerslide suomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73