Aisa koskee nyt potkulautailua ei skettausta eikä rullaluistelua. Katsoin tämän palstan sopivimmiksi asiaani.
Olen potkulautaillut 3 km kaupalle kavereitten kanssa ja mummon luokse. Matkalla on pari isoa mäkeä.
Mikähän ihme noissa renkaissa on, kun sulavat? Yhden takarenkaan on joutunut viskaamaan roskiin, kun kumi on lähtenyt kokonaan irti muovisesta vanteesta ihme kyllä kokonaisena. Nyt alkaa sulaa seuraava rengas. Muovi sulaa ulkokumin sisäpuolelta ja matkalla lentää muovin palasia renkaasta ja on niin saakelin kuuma. En tiedä johtuuko painosta (65 kg). Laudan max. paino on 80 kg.Vai kuumuuko laakeri niin paljon että sulattaa muovin? En kyllä usko että se on niin, koska muuten muovin olisi pitänyt sulaa laakerin ympäriltä eikä kumin sisäpinnalta? Mitä olette mieltä?
Renkaat sulaa
2
123
Vastaukset
- spacer
En minäkään usko laakerin lämpenemiseen. Outoa muutenkin tuo lämpeneminen.
Rullaluistinten pyörät paranevat lämpimässä. Jos on yli 20 astetta, tuntuvat pyörät rullaavan erityisen hyvin. Selvästi huonompaa on sitten 10 tuntumassa tai sen alle.
Jos renkaat tehdään eri aineesta. Rullaluistinten pyörät lienee polyuretaania. Joskus sattuu että liimaukset irtoaa, mutta harvemmin. - EK:
En tunne potkulaudan renkaita mutta olettaisin että rengasmateriaali on niin heikko kiinalainen tuote että ei vaan kestä.
Lämpenemisellä on tuskin mitään tekemistä asian kanssa.Kannattaa kokeilla laaturenkaita jos vain kiinnitys käy runkoon,powerslide taitaa valmistaa myös tuohon kulkupeliin renkaita,varma en ole.
Kts.powerslide suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957