En tiiä kasvaaks mun kulmakarvat takas ku nypin ne sillee huonosti?? Auttakaa kasvaaks ne kertokaa oikeesti hirvee stressi tuli ://// :((
Apuaa?!?!?!!?!??!?!!?!
6
189
Vastaukset
- Älä hätäile
Kyllä ne kasvaa aikanaan takaisin.
- snuffelii
Oikeesti? :)) Hyvä kuulla, mä jo luulin et ne ei kasva kui kaua siiin menee et ne kasvaa takas?
- möööp
Ei välttämättä kasva ikinä takaisin. On näitä tapauksia ollut että on ajellut kulmakarvat eivätkä ne ole kasvaneet takaisin.
- snuffelii
kiitos..lisäät taas mulle hirveen stressin
- Älä hätäile
Älä stressaa! Tuo nimimerkki möööp teki vain kiusaa. Ajellut kulmakarvat jatkaa heti kasvuaan ja muutamassa päivässä tulee jo vahva sänki näkyviin. Jos kulmat on nypitty, niiden takaisinkasvu vaihtelle eri ihmisillä. Esimerkiksi minulla säännöllinenkään nyppiminen ei ole lopettanut kulmakarvojen kasvua, aina vaan joudun nyppimään. Joillakin taas muutaman vuoden nyppimisen tuloksena kulmakarvat eivät ole kasvaneet enää takaisin tai kasvavat heikosti. Mutta sen voi melkeinpä luvat että yhden kerran nyppiminen ei vaikuta mitää, kyllä ne karvat kasvaa takaisin. Aikaa kyllä kuluu jopa useampi kuukausi ennen kuin ne ovat yhtä tuuheat nypityltä osalta kuin ennen.
- snuffelii
:)) kiitos tosi paljon!! mua jo alko mietityttää et pitäskö sit nyppii kaikki pois ja piirtää ne mut onneks sit ei tarvii :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55950- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v242912Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749