Minultakin voi kysyä mitä vaan sinkkuuteen liittyvää. Kaikki laifmockerit, poistattajat ja pottajarit, tännepäin :))
Kysy lottamari
21
128
Vastaukset
- Iifemocker
Ilmoititko SINÄ viestini asiattomaksi?
- lottamari<3
Näin taisin tehdä, ajattelenhan vain pillullani, en aivoillani.
Teemu ajattelee vissiin taas aivoillaan, se on kalju, toisin kuin minä ja lifefucker, tai siis mocker. - Anonyymi00019
lottamari<3 kirjoitti:
Näin taisin tehdä, ajattelenhan vain pillullani, en aivoillani.
Teemu ajattelee vissiin taas aivoillaan, se on kalju, toisin kuin minä ja lifefucker, tai siis mocker.Siis poikkeuksellista vieläkin täällä metsästämässä?
- 9+2
no ihan vaan kysyn että miten hoidat nuo seksuaaliset tarpeet kun olet sinkku, eli hoidatko yksin (dildolla, kurkulla, banaanilla tms.) vai etsitkö aina välillä yhden yön seuraa, sellaistahan nainen saa aina jos haluaa
- lottamari<3
minulla ei ole seksuaalisia tarpeita, dildoa en omista, banaani kovettaa vatsani ja kurkku närästää. Miestä käytän tiskiharjana, lattiamoppina ja kauppakassina.
- Anonyymi00020
lottamari<3 kirjoitti:
minulla ei ole seksuaalisia tarpeita, dildoa en omista, banaani kovettaa vatsani ja kurkku närästää. Miestä käytän tiskiharjana, lattiamoppina ja kauppakassina.
Kunhan pyörität lattialla se riittää.
- kysyvälle vastataan?
Kenen palstan pojan sivupersoona olet?
- lottamari<3
olen persoonaton.
- Anonyymi00021
lottamari<3 kirjoitti:
olen persoonaton.
Huijaat. Se on Roolisi.
- curious fan
Miten eiliset treffit menivät?
- lottamari<3
Ei kurpalla ole treffejä kuin mielikuvituksessaan. Kurp, kurp.
- curious fan
lottamari<3 kirjoitti:
Ei kurpalla ole treffejä kuin mielikuvituksessaan. Kurp, kurp.
Etkö olekaan urheilullinen ja nätti? Kuinka paljon painat? Entä mikä on pituutesi?
Vai ettei tässä olisi nyt sellainen juttu, että Lottamari on naida napauttelemassa vieläkin sitä eilistä deittiään ja ei siksi pääse koneelleen puolustautumaan tätä Lottamarina esiintyvää trollia vastaan... - lottamari<3
curious fan kirjoitti:
Etkö olekaan urheilullinen ja nätti? Kuinka paljon painat? Entä mikä on pituutesi?
Vai ettei tässä olisi nyt sellainen juttu, että Lottamari on naida napauttelemassa vieläkin sitä eilistä deittiään ja ei siksi pääse koneelleen puolustautumaan tätä Lottamarina esiintyvää trollia vastaan...Olen murheilullinen ja jätti. En ole uskaltanut punnita, sillä tuo herkkä digitaalivaaka ei varmaan kestä tätä ruhoani.
- Anonyymi00018
curious fan kirjoitti:
Vai ettei tässä olisi nyt sellainen juttu, että Lottamari on naida napauttelemassa vieläkin sitä eilistä deittiään ja ei siksi pääse koneelleen puolustautumaan tätä Lottamarina esiintyvää trollia vastaan...Olen blondi 54kg/171cm käytän myös nimimerkkiä yksinkertainen blondi. YB.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen blondi 54kg/171cm käytän myös nimimerkkiä yksinkertainen blondi. YB.
Nähnyt. Nam!
- osasto TK-13 kutsuu
Kirjoitustesi perusteella, neitimäisen feikki nikkisi takana on mt-ongelmainen ja katkera vätys. Hakeudu hoitoon.
Oletko transu?- lottamari<3
Pidän ongelmat lääkkeillä loitolla. Masennuslääke, laihdutuslääke, siideri ja pizza on huono yhdistelmä, mutta pitää sitä kurpalla paheitakin olla. Ainakin näin sunnuntaisin.
- Into Piukkanen
Kuinka monen jyystärikarjun kanssa olet maannut?
Voisitko harkita livetapaamista ehdan Ätmin kanssa?- lottamari<3
Iltaisin jyystän ja karjun kammarissani dildokokoelmani kanssa. En ole vielä saanut häätöä, vaikka naapurin korvia kuumottaakin.
Ei ätmejä kurpat kiinnosta.
- Into Piukkanen
Dildosi ovat siis ''mehuissasi''. Vai putsaatko ne ähkintätuokion päätteeksi?
Kuinka wanha olet? - Anonyymi00016
Lottamari<3 minkä väriset hiukset sinulla on?
Minkä ikäinen olet70+
Minkä vuoksi vainoat nimim Temppuilijaa narsismipalstalla? Se on vain nimimerkki.se ei ole mitenkään provosoiva etes. Luulisi tuohon ikään mennessäoppineen pitämään rajansa?
Olitko koulukiusaaja lapsena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6922734Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131294- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471208- 1041060
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761