Hei kamut!Kuka vois mahdollisesti lähettää mulle hiilihydraatti dietti ohjeen??-kiitos etu käteen!
Hiilihydraatti dietti
4
916
Vastaukset
- Anna
Perunat, pastat, riisit, sokeri ja jauhot pois. Suurin päivittäinen hiilariannos max. 20gr.
Paistinrasvana joko oikea voi tai oliiviöljy. Rasvaa ei tarvi varoa. Mielellään ei maitoakaan mutta 100gr juustoa maximissaan päivässä käy mut niin paljoa mä en sitä kyllä syö.- tyttönen....
PAljonkos tuolla laihtuu sit kuukaudessa...suurin piirtein!?=) ja kiitti ohjeesta taidan kokeilla=)
Mutta jos tohon viellä pystyisit vastaan niin olisin tosi kiitollinen sulle=))!!! - Lissu
Kiitti noista tiedoista,jotain tiesinki,mutta nyt tiedän enemmän!Jos enemmän tulee juttuu,ni en laita vastaan,nauraa-kiitos!
- tipi
Mieluusti jaan ajatuksia vähähiilarisesta dieetistä! Ylipainoa mulla ei koskaan ole ollut, mutta epämääräisiä pöhötyksiä kyllä muuta remppaa, kuten lihas- ja nivelsärkyjä, väsyä, vatsavaivoja, pahat PMS-oireet...nuori ihminen! Mutta hiilareiden rajoittaminen on tuonut suuren helpotuksen.
Asiaan. Mun aamupala on tyypillisimmin 1-2 isoa mukia vihreää teetä ja kevytviili (kartan kaikkia rasvatonta), jossa päällä esim. luumusosetta (sisältää hiilareita, tiedän) sekä aina kuorimattomia seesaminsiemeniä ja pellavarouhetta. Lisäksi joskus maapähkinöitä tai omena. Kahvia koitan rajoittaa, ei kuulu enää aamuuni.
Lounas tavallisimmillaan koostuu iiiisosta annoksesta raastetta, jossa aina keräkaalta ja vaihtelevasti sipulia, porkkanaa, ehkä vähän ananasta...öljyä, etikkaa ja mustapippuria mausteeksi. Lisäksi jotain jauhelihaa tai muuta lihaa ja ehkä pakastevihanneksia (herne, papu, porkkana).
Välipaloina menee omenaa, pähkinöitä, kevytmaitoon tehtyä kaakaota (tumma kaakao, en tykkää makeuttaa, kokeile!), usein napostelen myös kaalta sellaisenaan. Joskus ostan kuivattuja aprikooseja, en ymmärrä, mutta kuulemma matala GI!
Alkuillasta syön yleensä jotain vastaavaa kuin lounas, ainakin tuo raasteannos tulee tavallisesti vedettyä. Kaverina voi olla tonnikalaa, sardiinia, makrillia, raejuustoa tai jotain rasvaista juustoa (esim. Pikkusisko tuorejuusto).
Iltapalaa voin syödä tarpeen mukaan, koostuu esim. jostain edellä mainituista.
Suosittelen kokeilemaan myös kermarahkoja eli kuohukermaa, maitorahkaa ja lisäksi esim. marjoja tai vauvan luumusosetta. Ai niin, munakas on kans hyvää perusruokaa. Siihen oon laittanut mm. valkosipulia, pinaattia, juustoa...ja lisänä tomaattipyre on hyvää ja terveellistä (lykopeeni).
Kuulostaa ehkä rasvaiselta touhulta, mutta täytyy todeta, että välillä tunnen itseni melkein kasvissyöjäksi. Välillä paino on meinannut laskea liikaa, ja siksi syön tarkoituksella hiilaripitoisiakin ruokia jonkin verran, ei kuitenkaan viljaa, perunaa, riisiä. Tummaa suklaata syön suht usein, paras olisi tietenkin valita sieltä ihan tummimmasta päästä, säästyy sokerilta.Auringonkukansiemenet on kans hyviä, ja hyviä rasvoja saa myös kylmäpuristetusta öljystä, oliiviöljystä, kalaöljyistä...
Tässä siis jotain osviittaa sulle, kokeilemaan!
(-;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012488Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911250Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543257Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132638Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie572207Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015