Kaipaan neuvojanne ehkä kokemuksianne siitä voiko fritsu syntyä käsivarteen siitä, että kauluspaidan hiat ovat olleet käärittyinä ylös työtä tehdessä siis tietokenetta kannettaessa? Vai onko intuitioni oikeassa siinä, kun ajattelen puolisoni pettäneen ja hänen mahdollinen seksikumppaninsa on kiihkoissaan imenyt fritsun. Kysymykseni on, voiko fritsu syntyä ilman imemistä?
Tämä kysymys hiertää mieltä ja mietin, onko ikuinen rakkaus sittenkin vain unta
Epäilen puolisoni uskollisuutta
10
940
Vastaukset
- >huoh
Voi taivas! Kyllähän fritsun, eli mustelman kaltaisia jälkiä voi tulla vaikka mistä, myös tuosta kääritystä hihasta.
Selitätkö aina omat mustelmat, nirhaumat ja hankaumat puolisollesi? Vai eikö sinulle ole ikinä tullut jälkiä käsivarsiin, jos olet kantanut jotain painavaa?
Minuilla on polvet mustelmilla ja sääressä ruhje viikonlopun seksisessioista, enkä ole kokenut mitään tarvetta selittää kenellekkään mistä jäljet ovat tulleet. Toisaalta, jos joku kysyisi, niin saattaisin kertoakkin. - mustelmikko
Minulle tulee herkästi fritsuja esim raskaan laukun kantamisesta olkapäällä. Eli voi niitä tulla herkästi.
- nainen34-
Itselleni on tullut fritsun näköisiä mustelmia jopa kaulaan ja muualle ihoon. Ei ollut kyse fritsuista, vaan koheltamisesta.
Jos kuitenkin tuntuu ettet voi luottaa toiseen, mustelmasta huolimatta... Voit aina tutkia asiaa ja sen jälkeen rauhallisesti selvittää. Toki on kaukaisesti mahdollista että joku voisi imeä käsivartta, mutta olisi aika hullu ihmienen jos käteen iskee kiinni ykskaks! Tai jos ihminen itse on kokeillut imeä kättään, tuskin tunnustaa koska se on hölmöä puuhaa.
Kyse voi olla vilkkaasta mielikuvituksesta. Ja turhaan epäilyistä. Tai jos on yleinen tunne ettei luota toiseen, kannattaa miettiä mistä se tulee. Oikea epäily vai väärä. Jos ei mitenkään luota toiseen, miksi on yhdessä.. Ja onko itse ollut aiemmin ylimustasukkaista sorttia suhteissa vai normaalilla tasolla se.- totta vai tarua
niin pöhköä ehkä, mutta en voi tunteelle mitään ja tuntuukin, että olen saattanut ylireagoida. Rakastan, rakastan, rakastan erittäin komeaa puolisoani, jonka niin monet naiset tahtoisivat omakseen (tämä ei todellakaan ole vain kuvitelmaa vaan useat naiset ovat jopa minulle asiasta suoraan ilmaisseet...siis, että tahtoisivat saalistaa mieheni todella upean uroksen)...joten mustasukkainen? todellakin olen ja pelkään menettäväni elämäni ainoan rakkauden! Lisäksi pelkään myös, että 23 upeaa yhteistä vuotta rapisee tai valuu hiekkaan turhista epäilyistäni.
Koetan siis vain niellä epäilykseni ja lapselliset syytökseni ja luottaa siihen, että puolisoni jaksaa rakastaa minua yhä edelleen.... kiitos teille, että täysin ulkopuolisena ja objektiivisesti valaisitte asiaa minulle.
Ikuinen rakkaus...totta sittenkin - totta on :-)
totta vai tarua kirjoitti:
niin pöhköä ehkä, mutta en voi tunteelle mitään ja tuntuukin, että olen saattanut ylireagoida. Rakastan, rakastan, rakastan erittäin komeaa puolisoani, jonka niin monet naiset tahtoisivat omakseen (tämä ei todellakaan ole vain kuvitelmaa vaan useat naiset ovat jopa minulle asiasta suoraan ilmaisseet...siis, että tahtoisivat saalistaa mieheni todella upean uroksen)...joten mustasukkainen? todellakin olen ja pelkään menettäväni elämäni ainoan rakkauden! Lisäksi pelkään myös, että 23 upeaa yhteistä vuotta rapisee tai valuu hiekkaan turhista epäilyistäni.
Koetan siis vain niellä epäilykseni ja lapselliset syytökseni ja luottaa siihen, että puolisoni jaksaa rakastaa minua yhä edelleen.... kiitos teille, että täysin ulkopuolisena ja objektiivisesti valaisitte asiaa minulle.
Ikuinen rakkaus...totta sittenkinPidä tuo linja - uskalla luottaa, vaikka maailmassa paljon pettämistä onkin. Kas kun luottamus on kahteen suuntaan kulkeva "juttu": ei riitä, että toinen on luottamuksen arvoinen, vaan pitää myös itse osata/uskaltaa luottaa.
Jos kertomasi "fritsu" on ainut asia, joka saa sinut epäilemään miehesi uskollisuutta, voit olla rauhallisin mielin. Tuollaisia pieniä "nippaisuja" sattuu ainakin itselleni silloin tällöin. - 1234.
totta vai tarua kirjoitti:
Ikuinen rakkaus...totta sittenkinEi kannattaisi valita joko tai, että tuudittautuu ruususen uneen luottaen pelkästään tai sitten on hyvin epäluuloinen. Voi luottaa sopivasti (jos kerta vaikuttaa luotettavalta?) ja voi olla sellainen että on täysin rauhallinen, mutta tarkistaa asiat joskus salaa. Ei tietenkään vehkeillen mitään kauheaa, vaan ihan normaalisti kunnollisin mielin. On periaatteessa oikeus tarkastaa salaa, juuri siksi ettei menetä aikaa ja itseään, jos jotain paljastuukin. Komeat voivat pettää, jotkut pelimiehet ehkä. Eri asia onko sellainen. Mutta mustelma.. ei ole fritsu välttämättä. -Voi katsoa ja kuulostella onko pettävää tyyppiä, koska intuitio on joskus oikeassa. Ja tottakai naisia kiinnostaa komea mies, mutta miehestä itsestään kiinni, kiinnostaako häntä muut. Minkälaiset arvot ovat ja kiinnostus sinua kohtaan. Jos on rehellisen oloinen viimeisen päälle, eikä näy mitään epäilyttävää, ei välttämättä ole mitään epäiltävää. Vaikka moni ihminen on erehtyvä ja virheitä tekevä.. Mutta siinä on rajansa.
Niin. Kun kysyt mielessäsi onko hän kunnollinen (rehellinen) vai ei, tiedät vastauksen. Jos et saa vastausta, se tulee joskus muualta. Kuitenkin kaikilla ihmisillä valuu joskus elämää hukkaan, jos huomaa liian myöhään asiat. Siksi kaikkea voi tutkia.. Ei kestä kuin 10 minuuttia jos pelimies käy rakastajattarella. Sitä on vaikea huomata. Ja puhelimessa on nimi niin, ettei se erotu helposti. Voi olla että oma miehesi ei ole pelimies lainkaan. Mutta itse en aina luota miehiin, koska kokemusta on toisenlaisestakin ja monesti. Pelimiehillä voi olla naistuttuja ja paljon miesten naisten puhelinnumeroita. Salainen nettiprofiili tai muutama, tai työpaikalla jotain. En epäile että sinun miehelläsi olisi.
Mies voi rakastaa toki vaikka pettäisi, koska miehille se on "pelkkää" seksiä (miehille on sama ketä nai, mutta eri asia kenen kanssa on parisuhteessa) vaikka toinen nainen voi totaalisesti hajota, mikä ei olisi moraalisesti oikein naista kohtaan. Eivät toki kaikki rakasta vaimojaan, mutta silloin sen huomaisi käytöksestä. Mutta älä luota koskaan liikaa miehiin... Toki jos mies on luotettava oikeasti, on turhaa epäillä. Mutta aina saa tarkastaa ovatko asiat kunnossa, vaikka salaa... ei kertomalla miehelle siitä... Muuten hän ajattelee että nainen on kyttääjä tai hullu. Pettäjä toki syyttäisi aina naista raskaasti, eikä itseään välttämättä.
Yksityisetsivä (ne asialliset toimistot) voi joskus tehdä myös pistokokeita, eri elämänvaiheissa. Vaikka se kuulostaa ehkä liioitellulle, ellei ole syytä epäillä. Jos mies on poissaoleva ja etäinen, negatiivinen, silloin voi miettiä mistä johtuu.. Tai tekee yllättäviä lähtöjä. Yhdessä tapauksessa mies oli kiva naiselleen ja positiivinen, mutta hieman poissaoleva. Ei rauhoittunut helposti paikoilleen koskaan. Levoton.
Kannattaa siitä huolimatta, pettääkö joku vai ei, hankkia levollinen mieli elämässä. Koska vaikka mitä tapahtuisi, voi ajatella itselleen positiivisesti. Loppupeleissä. Ettei onni ole pelkästään muista kiinni, ja maailmassa on enemmän mahdollisuuksia, kuin tappioita. Jos yksi jättää, ehkä tulee toinen parempi, kului aikaa enemmän tai vähemmän. Ja yksin voi tehdä vaikka mitä uutta kivaa. Toivoa saa aina olla, vaikka olemme masentuvaa kansaa. Mutta nythän kaikki on hyvin, ennakolta ei voi aina murehtia, jos mitään ei tulekaan. Olisi kiva kuulla tarinoita uskollisista miehistä joskus muuten.. :)
- MadameJune
No kyllä se fritsu näyttää aina fritsulta - pieni mustelma on erinäköinen.
Jos jälki on käsivarressa, olkapään ja kyynärtaipeen välissä, niin saattaa todellakin olla toisen tekemä fritsu! Mustelma on aina eri näköinen kuin fritsu!
Kannattaa katsoa läpi miehen puhelut ja tekstiviestit. Mahdollisesti sähköpostikin. Jos ei petä, niin mitään kummallista ei pitäisi löytyä.- totta on :-)
Pah! Mustelma on mustelma, sen nyt kaikki tietää. Fritsun näköinen jälki voi tulla missä vain, kun "liha" jää puristuksiin. Pohjeessani on fritsun näköinen "pläntti", mutta ei todellakaan sitä ole, vaan sain sen tuupatessani töissä pöytälaatikkoa kiinni puolihuolimattomasti jalalla. So simple.
- hmm.
Miten mustelma ja fritsu eroavat toisistaan?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fritsu
Siinä voi olla pieniä punaisia laikkuja ohessa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mustelma
Mustelmia voi olla erilaisia. Kannattaa googlailla.
- totta vai tarua
hmmm...taitaa todellakin olla niin, että mustelmasta kyse on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707