Rakastavaiset uimarannalla

Avopari32ja36v

Oltiin lauantaina avovaimoni kanssa Kuusijärvellä uimassa, kun hän alkoi hieroskelemaan minua rinnasta, vatsasta ja reisistä, kuitenkaan "suoraan" hyväilemättä etumustani johon vaivihkaa välillä koski. Tottakai kiihotuin tuosta käsittelystä ja naiseni kiihottui myös ja kertoili samalla kuinka sivusta seuraajat katsoivat toimitusta. mm. eräs nuori pariskunta. Kotimatkalla pyöräillessä pysähdyimme lahdentien varteen eräälle kalliolle harrastamaan oikein kiihkeää seksiä, olimme niin sanotusti "näkösällä".

Avovaimoni on varsin kaunis, solakka ja tumma. On myös kirkkaat pikkubikinit päällä varsin näyttävä nainen. Itsekään en ole rimppakinttu vaan harrastan lähes päivittäin urheilua, joten olemme katseenkestäviä ja seksikkäitä. Pointti oli se että viime aikoina olemme alkaneet enemmänkin tehdä "sitä" julkisilla paikoilla ja antaa ihmisten katsoa. Tuntemattomat sivustaseuraajat jotka katselevat tilanteen tullen ikään kuin "varkaina"..
Kiinnijäämisenpelkokaan ei oikein ole sama asia, koska minulle on ihan sama näkeekö joku vai ei, ei se pelota minua.

Haluaisin kuulla kertomuksia muilta ihmisiltä ketkä ovat samanlaisista asioista kiinnostuneita.

14

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä paikka tämä

      Mene seksipalstalle noiden fantasioidesi kanssa.

    • poliisipamputtaa

      "Kiinnijäämisenpelkokaan ei oikein ole sama asia, koska minulle on ihan sama näkeekö joku vai ei, ei se pelota minua. "

      Seksi julkisella paikalla on laitonta joten pitäisi pelottaa.

      • Rangaistus mitätön

        Ei kai se pelota, jos siitä maksimissaan sakot saa. Sukuelinten silpominen olisi julkisesta irstailusta sopiva rangaistus, alkaisi varmasti pelottaa kaikkia paitsi hardcore-irstailijoita.


      • Avopari32vja36v
        Rangaistus mitätön kirjoitti:

        Ei kai se pelota, jos siitä maksimissaan sakot saa. Sukuelinten silpominen olisi julkisesta irstailusta sopiva rangaistus, alkaisi varmasti pelottaa kaikkia paitsi hardcore-irstailijoita.

        Mikä tuossa on irstailua? Eri asia on se että nussii jossain keskellä Mannerheimin tietä ruuhka-aikaan, jossa on 2000 muutakin ihmistä. Se on laitonta ja irstailua.


    • roskasakkia

      Aikuisten kesken ihan ok, mutta pitää ottaa huomioon se, että varsinkin päiväsaikaan paikalla on myös perheitä lapsineen eikä lasten tarvitse nähdä irstailua.
      Minuakin aikuisena ja varsin seksuaalisesti aktiivisena kuvottaa nähdä sellaista julkisella paikalla ja ensimmäinen ajatus on: "juntti white trash". Ottakaa vaikka hotellista huone tunniksi tai menkää edes kunnolla katseilta suojaan jos pitää alkaa julkisesti nuolemaan saati seksiä harrastamaan.

      Odottelin lentokentän portilla lapseni kanssa koneeseen pääsyä ja siinä viereisellä penkillä joku pariskunta lääppi ja kuolasi toisiaan. Oli pakko sanoa, että lopettakaa nyt herranen aika. Ikäväkseni sama pariskunta sattui koneessa edessä olevalle penkille ja sama meno jatkui muista matkustajista välittämättä. Lapsenikin katsoi silmät pyöreänä penkkien välistä että mitä tapahtuu. Sääliksi kävi sitä henkilöä, joka istui heidän vieressään. Käytävällä kulki ihmisiä ja lapsia. Onneksi lentohenkilökunta humautti heitä. Niin junttia! Olisivat vaikka menneet vessaan hässimään.

      • 19+1

        Olen samaa mieltä.


    • Avopari32vja36v

      No näin just, huomaa kuinka kireäpipoista porukkaa suomalaiset on. Kasvaneet jossain tynnyrissä. Ei lasten silmien edessä koskaan mitään pidä tehdäkkään, mutta jos paikalla sattuu olemaan muita aikuisia, who gives a shit? Seksuaalisuus on luonnollista ja tämän luterilaisen jäännöskulttuurin tehtävä on tuomita moiset "oikut" jos joku pariskunta vähänkin kähmii jossain. Keneltä se on pois?!?
      Ovatko ihmiset todella niin ahdasmielisiä että päätä heikottaa? Kateellisuuttako?

      • vahva itsenäinen n

        Ei todellakaan ole kateellisuutta.Vaan julkisella seksillä ihminen osoittaa olevansa alakastia ja halpaa tavaraa.Julkisesti muiden silmien edessä touhuili kaikkea muuuta kuin sivístyneiden puuhaa.Ei ole edes ahdasmielisyyttä vaan järkevästi käyttäytyvän ihmisen puhetta.Ymmärrän jos teinit ja nuoret haluavat suukotella julkisesti mutta aikuiset sekstaavat julkisesti ni voi voi ...se white trash!


      • mama from hell

        Kasvakaa aikuisiksi ja muistakaa että julkinaiminen on ei-hyväksyttyä ja se voi ahdistaa muita kuten lapsia tai muuten seksualaisisestia arkoja ihmisiä.Menkää kotiinne harrastamaan ja olkaa siellä ptikin tai poikin-Ette aiheuta pahennusta,


    • siveyspoliisi

      Kyllä Herra rankaisee tuollaisesta siveettömyyden harjoittamisesta kun viimeinen hetki koittaa. Hän ei edes ole sinun naisesi, vaan olette harhautuneet riettauden poluille. Ette sinällään satuta ketään ulkopuolista toimillanne, mutta haureuden synti kohdistuukin omaan kehoon, jonka tuolla toiminnalla häpäisette. Ruumishan on Pyhän Hengen temppeli, jossa myös oman tunnon tulisi vaikuttaa.

    • huhuhh..

      Ne muut katsovat että hitto mitä juntteja, ja te luulette että he ihailevat teitä jotenkin :D

    • mimm3

      Minulla ainakin ällöttää katsoa tuollaista touhuilua julkisella paikalla, eikä ole kyse kateudesta. Varmaan aika monia muitakin. En ole mikään uskovainen, mutta mielestäni ei kuulu vain asiaan irstailla julkisella paikalla. Parempi tehdä se siellä, missä ei kukaan ulkopuolinen siitä vaivaannu, tai ahdistu.

      • 4trgfres

        Olen just samaa mieltä. En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat toisen olevan ihan "haltioissaan" siitä, että jotkut käpälöivät ja naiskentelevat heidän silmiensä edessä. Itse pidän tuollaista osoituksena huonosta mausta. Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan, jossa tietää olevan enemmänkin saman henkisiä paikalla.


      • m78n56n4
        4trgfres kirjoitti:

        Olen just samaa mieltä. En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat toisen olevan ihan "haltioissaan" siitä, että jotkut käpälöivät ja naiskentelevat heidän silmiensä edessä. Itse pidän tuollaista osoituksena huonosta mausta. Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan, jossa tietää olevan enemmänkin saman henkisiä paikalla.

        Jep, juuri näin. Itse ainakin menen uimarannalle uimaan/ottamaan aurinkoa ja siellä ollessani haluan katsella kaunista järvi/merimaisemaa, en toisiaan kuolaavia pareja. Ehkä sitä harrastavien kannattaisi perustaa omat tapahtumansa keskenään kuten esim. nudistit tekevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe