Halasin siis ihan kaverillisessä mielessä erästä miestä omissa juhlissani ja mieheni suuttui siitä tajuttoman paljon, kun kuuli tuosta yhdestä viattomasta halauksesta ONNITTELUN YHTEYDESSÄ. Omasta mielestäni tuosta ei ole oikeus suuttua koska halauksessa ei ollut mukana minkäänlaisia tunteita, mutta mitä mieltä te täällä olette? Nyt tosiaan minut leimattu ties miksikä huoraksi tuon takia.
Onko teidän mielestänne oikeus suuttua tästä (lue!!)?
6
508
Vastaukset
- Ei todellakaan
Olen joutunut miettimään tätä, koska olen halattava ja halisin itsekin mielelläni. Mutta: mikä pirkules näitä luomakunnan kruunuja vaivaa, kun ne eivät ymmärrä sanaa V I L P I T Ö N ?
Aikoinaan avio täälläkin veti herneet nenäänsä aiheesta, 'riemastuin' siitä niin paljon, että siitä se halaaminen sitten vain yltyi. - mustikka2000
Hän on sairaan mustasukkainen,kuten minun miehenikin. Kun minä nauran sukulaisteni (NAISpuolistenkin!!) jutuilllekin,mieheni naama on norsunveellä vuorokauden senkin jälkeen. Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me. Ja hän jopa ei tyrmännyt ajatusta. Kyllä tämä vaan on sellainen asia joka EI IÄN myötä(eikä lapsien tulon myötä) helpota,vaikka niin olin aina toivonut. Ja minä olen toivonut asian lieventyvän yli 15 vuotta......
- lifemocker
kannattaa vaihtaa mieleltään terveeseen mieheen
- haukiespoo
sairaalloisen mustasukkaista puolisoa ei kannata sietää. Sairaat ihmiset voivat minun puolestani seurustella keskenään.
- 12 + 14
Juu no näillä tiedoilla ei ongelmaa.
Ja sitten lapsukaiset muistetaan, että tälläinen asenne on myös hieman ongelmallinen:
"Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me."
Siitä toisesta tuskin kannattaa tehdä demonia, jota varten tarvitaan manaajaa jollain leirillä. On nähty lukuisia näitä tapauksia, jotka löytävät toisisesta kumppanista lukuisia ongelmia, joita varten tarvitaan kursseja, kirjoja yms, mutta ei huomata yhtään itseensä liittyvää ongelmaa.
As you were.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959