Onko teidän mielestänne oikeus suuttua tästä (lue!!)?

maijaaaa1

Halasin siis ihan kaverillisessä mielessä erästä miestä omissa juhlissani ja mieheni suuttui siitä tajuttoman paljon, kun kuuli tuosta yhdestä viattomasta halauksesta ONNITTELUN YHTEYDESSÄ. Omasta mielestäni tuosta ei ole oikeus suuttua koska halauksessa ei ollut mukana minkäänlaisia tunteita, mutta mitä mieltä te täällä olette? Nyt tosiaan minut leimattu ties miksikä huoraksi tuon takia.

6

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan

      Olen joutunut miettimään tätä, koska olen halattava ja halisin itsekin mielelläni. Mutta: mikä pirkules näitä luomakunnan kruunuja vaivaa, kun ne eivät ymmärrä sanaa V I L P I T Ö N ?

      Aikoinaan avio täälläkin veti herneet nenäänsä aiheesta, 'riemastuin' siitä niin paljon, että siitä se halaaminen sitten vain yltyi.

    • mustikka2000

      Hän on sairaan mustasukkainen,kuten minun miehenikin. Kun minä nauran sukulaisteni (NAISpuolistenkin!!) jutuilllekin,mieheni naama on norsunveellä vuorokauden senkin jälkeen. Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me. Ja hän jopa ei tyrmännyt ajatusta. Kyllä tämä vaan on sellainen asia joka EI IÄN myötä(eikä lapsien tulon myötä) helpota,vaikka niin olin aina toivonut. Ja minä olen toivonut asian lieventyvän yli 15 vuotta......

    • lifemocker

      kannattaa vaihtaa mieleltään terveeseen mieheen

      • lifemocker

    • haukiespoo

      sairaalloisen mustasukkaista puolisoa ei kannata sietää. Sairaat ihmiset voivat minun puolestani seurustella keskenään.

    • 12 + 14

      Juu no näillä tiedoilla ei ongelmaa.

      Ja sitten lapsukaiset muistetaan, että tälläinen asenne on myös hieman ongelmallinen:

      "Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me."

      Siitä toisesta tuskin kannattaa tehdä demonia, jota varten tarvitaan manaajaa jollain leirillä. On nähty lukuisia näitä tapauksia, jotka löytävät toisisesta kumppanista lukuisia ongelmia, joita varten tarvitaan kursseja, kirjoja yms, mutta ei huomata yhtään itseensä liittyvää ongelmaa.

      As you were.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe