Elämä on tällaista, vastoinkäymiset vahvistavat, vaikka se joskus tuntuukin mahdottomalta, kun rakkaus toiseen on yhä olemassa.
Kunpa joku kertoisi, miksi. Olen tuntenut miehen jo viisi vuotta ja päätimme, että kun hän saa elämänsä järjestykseen, niin aloitamme vasta ns.puhtaalta pöydältä. Minä en halua loukata ketään oman rakkauteni tähden. Sitten eräänä päivä hän ilmoitti tavanneensa naisen joka vaatii häntä eroamaan, koska ei halua seurustella naimisissa olevan miehen kanssa. Kuukauden sisällä he muuttivat yhteen ja 2 kk:n jälkeen mies soitti ja vaistosin, että asiat eivät ole hyvin. Aikaa kului ja tapasimme uudelleen ja hän kertoi, että ei ole unohtanut minua ja uudessa suhteessa ei ole tulevaisuutta. Nainen vietti enemmän aikaa kapakassa, kuin kotona ja tietäähän sen, kun humalahöryssä selvitellään parisuhteen vaikeuksia. Mies päätti lopettaa suhteen ja kerran eräänä aamuna hän soitti, että menee takaisin, kun ei halua, että toinen tekee elämälleen jotakin loputonta.
Miksi miestä kiinnostaa enemmän nainen joka uhkaa ja painostaa, kun nainen joka antaa miehelle tilaa hengittää? Luultavasti tätä ja sairaalloista mustasukkaisuutta pidetään osoituksena rakkaudesta. Mielestäni outoa ajattelutapaa. Rakkauteni koki hylkäämien ja kestää taas kauan ennenkuin uskon´yhteenkään rakkauden sanaan, kun teot ovat toista.
Yksinkö lopun elämäni? Olen jo keski-ikäinen, mutta ajatuksiltani ikuinen teini.
Ps. en enää vastaa miehen puheluihin. Sydäntäni korventaa, mutta jotain on tehtävä oman henkisen hyvinvointinsa takia.
Etsin syytä moiseen
2
629
Vastaukset
- eräs mies
Luultavasti miehen syy, miksi hän ei jätä naista liittyy jotenkin siihe, että hän pelkää tämän tekevän itsellee jotain miten sen nyt ilmaisisi -peruuttamatonta (arvannet mitä tarkoitan) eikä hän pystyisi olemaan sen jälkeen syyttämättä itseään tapahtuneesta loppuelämäänsä.
Eli arvelisin syyksi jättämisen seurauksien pelkoa.
Mutta toivottavasti siihen kuitenkin löytyy joku hyväksi osoittautuva ratkaisu. - luulisinpa
Luulen että on sama kyseessä kuin minulla oli joskus.Muija jätti niin uhkasin tappaa itteni ja kaikkea mahdollista uhkailua.Avain sana.KÄNNI.Nyt en jaksa enää ajatella koko asiaa.Kyllä se siitä ajan kanssa menee ohi.Voimia sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752