Onko nyt kesällä 2013 muita Murcian alueelle lähtijöitä? :) Olisi kiva tutustua muihin samalla alueella!
Muita au pairiksi Espanjaan (Murcia) kesällä?
6
180
Vastaukset
- Valenciaupair
Hola! Mä oon Valenciassa hienäkuun alkuun saakka. En oo siis ihan lähistöllä, mutta jos vaikka viikonloppumatka Valenciaan kiinnostais :).
- chicaaa4
mäkään en oo ihan sinne tulossa, mutta lähettyville fuengirolaan:) ja lähen elokuun alussa. just tänään iski ensimmäinen jännitys/paniikki että miten pärjään sielä ja saanko yhtään kaveria.. joten olis kiva tutustua!:)
- aupairmadridd
Mä oon menossa Madridiin kahden viikon päästä, se on kyllä aika kaukana Murciasta mutta olis kiva tutustua muihin suomalaisiin! :)
- chicaaa4
no tässä ainakin mun s posti: [email protected] niin viestiä saa laittaa millon haluaa jos on au pairina espanjassa :) mutta ite lähen siis vasta elokuussa!:)
- aupparimurcia
Heippa kaikki taas, ois kyllä tosi kivaa tutusta! Laittakaa sähköpostiosotetta niin voin viesteillä :)
- aupairmadridd
Mun sposti on [email protected]. Oon Madridissa tosiaan vaan kesäkuun lopusta elokuun puoleen väliin mutta ottakaa silti yhteyttä olis kiva tutustua muihin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263564- 792492
- 372059
- 331852
- 421809
- 1041730
- 211616
- 271482
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388