Tämä On Fakta,Minulle Tulee Huono Fiilis Forssa,Hämeenlinna,Mutta Ne Ketä Siellä Asuu Ja Viihtyy Niille Se On Mukava Paikka Asua Markolle Vaan Ja Ainoastaan Sopii Tampere..Juuh Vaikka Olisin Kuin Hyvä Twistaaja Sanon Hyvät Jatkot.....T.Marko
No Kerron Miksi Haluan Asua Tampereella Koko Pitkän Ikäni
2
75
Vastaukset
- Ms.Twist. Rockabillu
Marjo Sanoo Totuuden. Huono Fiilis On Kun ei Kaapista Tulleen Kanssa Kukaan Twistaa. Ei Tampere Ole HUonompi KUin Forssa Vai Mitä Kesselit Vaikka Oon Maailman Paras ja Isoperseisin Twistaaja Sanon hyvät Yöt....T.Marjo
- Ms.Twiost Rockabillu
Mäkin Haluun Vaa Twistaa Elviksen ja Johnnyn ja dannyn tahtiin. Fabian ja Teddy & the Tigers Sai Mut Ennen Kovaks. Nyt Kun kÄvin Leikkaukses Ni Nännykät Vaa Jöpöttää Kun Rockabilly Musa soi ja Mä Twistaan. Tampereelle Ei Hämeenlinnan ja Forssan Kesselit Uskalla Tanssia Kilpaa kAnssani Kun Ne tietää, et Marjo Ennen Marko on paras Ja Iso persuisin Twistaaja Hämeessä. Rockabilly So SO SOI ja soi. Suomityttönen Tanssii Twistii Ja Jenkkaa Joraa niin Et Höyry Nousee Pikku (XXXXXL) -housuista. Virtsakin Karkailee. Myös Päästä Kun Forssan Kesselit Ja Jungle Records EI Myy Velaaksi Rockabillyä. EI Myyny Markolle Eikä Nyt Marjolle. Guudbai vaan Junklen Kesselit Marjo Vetää Fjongaa ja Viskii ja Tähtipöly Laskeutuu Hilseenä Olalle. Kasvatan kaaan s Tukkaa Nyt On Peruukki Rockabillypimun Kampaus. Keelo On Jo Paljon Mut Vaan Jaksaa Marjo Joraa ku Fabian soi: TMarjo Rockkabillu Morsein Numero Yksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696450Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312253
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91504