Moikka kaikille! Ajattelin paastota niin kauan kunnes puntari näyttää minun tavoitepainoa. Tarkotuksena olisi siis laihtua kun on juhlat tiedossa ja mekko ei mahdu kiinni. Paaston jälkeen sitten siirryn terveellisempään ruokavalioon. Toiveena olisi myös että iho alkaisi parantua aknesta. Vesipaastoa siis luvassa. Kirjottelen tänne päivittäin.
Vesipaastolla 72kg-60kg
3
179
Vastaukset
- timanki kroppa
Pidä kuitenkin huoli siitä, ettet saa vesimyrkytystä! Pelkällä vedellä eläminen voi myös tuoda mukanaan vitamiinien, kivennäis-ja hivenaineiden puutoksista johtuvia sairauksia.
Älä lähde moiseen paastoon. On muitakin keinoja laihduttaa. - ...
mäkään en tajua näitä vesipaastoojia.jos haluaa aknesta parantua niin eiks siihen oo mitään muuta hoitoa kuin vesipaasto.mikä on tän vesipaaston tarkoitus?saada painoa nopeesti pois?painoa saa nopeesti pois kun syö reilustu vähemmän kuin kuluttaa ja harrastaa liikuntaa.ite oon pudottanut nyt 32 kiloa ja kolme kiloa jäljellä.pituutta on 167 cm ja paino 58 kiloa.ikinä en oo paastonnut.jos oon jossain vaiheessa halunnut viikossa neljä kiloa pois oon nutrannut.
- läskiä tiputtanut
Voi jeesus mitä apinan touhua taas!Mitäs sitten kun tulee vakavia puutostiloja tai pahempaa,joudut sairaalaan syystä taikka toisesta.
Itse tiputtanut 30kg syömällä kalaa,kanaa ja lihaa.Lisäksi vihanneksiä ja hedelmiä.Juoda voit ihan normaalisti,paitsi ei tietysti alkoholia.Eli kaikki leivät,makaronit,perunat,jauhelihatuotteet,levitteet yms yms.poiis.Lisäksi vettä koneeseen reippaasti niin kyllä homma siitä lähtee pelittämään.Ja paaljon fiksumpaa kuin tuollainen omalla terveydellä leikkiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901