Moikka kaikille! Ajattelin paastota niin kauan kunnes puntari näyttää minun tavoitepainoa. Tarkotuksena olisi siis laihtua kun on juhlat tiedossa ja mekko ei mahdu kiinni. Paaston jälkeen sitten siirryn terveellisempään ruokavalioon. Toiveena olisi myös että iho alkaisi parantua aknesta. Vesipaastoa siis luvassa. Kirjottelen tänne päivittäin.
Vesipaastolla 72kg-60kg
3
156
Vastaukset
- timanki kroppa
Pidä kuitenkin huoli siitä, ettet saa vesimyrkytystä! Pelkällä vedellä eläminen voi myös tuoda mukanaan vitamiinien, kivennäis-ja hivenaineiden puutoksista johtuvia sairauksia.
Älä lähde moiseen paastoon. On muitakin keinoja laihduttaa. - ...
mäkään en tajua näitä vesipaastoojia.jos haluaa aknesta parantua niin eiks siihen oo mitään muuta hoitoa kuin vesipaasto.mikä on tän vesipaaston tarkoitus?saada painoa nopeesti pois?painoa saa nopeesti pois kun syö reilustu vähemmän kuin kuluttaa ja harrastaa liikuntaa.ite oon pudottanut nyt 32 kiloa ja kolme kiloa jäljellä.pituutta on 167 cm ja paino 58 kiloa.ikinä en oo paastonnut.jos oon jossain vaiheessa halunnut viikossa neljä kiloa pois oon nutrannut.
- läskiä tiputtanut
Voi jeesus mitä apinan touhua taas!Mitäs sitten kun tulee vakavia puutostiloja tai pahempaa,joudut sairaalaan syystä taikka toisesta.
Itse tiputtanut 30kg syömällä kalaa,kanaa ja lihaa.Lisäksi vihanneksiä ja hedelmiä.Juoda voit ihan normaalisti,paitsi ei tietysti alkoholia.Eli kaikki leivät,makaronit,perunat,jauhelihatuotteet,levitteet yms yms.poiis.Lisäksi vettä koneeseen reippaasti niin kyllä homma siitä lähtee pelittämään.Ja paaljon fiksumpaa kuin tuollainen omalla terveydellä leikkiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807