Mitä pitäisi tehdä kun miniä heittelee suuntaani välillä varsin rohkeitakin juttuja? Jäin noin vuosi sitten leskeksi ja sen jälkeen on miniä ehtinyt lupautumaan milloin sihteeriksi työmatkalle, milloin selänpesijäksi saunaan ja vaikka mitä. Jatkuvasti muistuttaa miten nuorekas olen ikäisekseni ja miten vientiä varmaan olisi...
Jos tuo tapahtuisi poikani läsnä ollessa niin en varmaankaan jaksaisi kuin naureskella, mutta kun tätä sattuu vain silloin kun poika ei ole kuulemassa.
Vaikeinta aikaa minulle oli kesällä muutamat päivät kun miniä oli suvun kesäpaikassa ilman poikaani. Mökkejä siellä on pari, osa lasten ja yksi minun käytössäni mutta kerran miniä mm. käveli pienen pienissä bikinihousuissa laiturille ja vinkkasi silmää ja sanoi että jos kaipaan selänpesijää tai muuta apua niin sanoisin vaan...
Pitäisikö sanoa että käytös vaivaa minua? On vaan niin noloa kun kuitenkin ikäeroa on reilu parikymmentä vuotta, ja jos hän vain yrittää vähän piristää ja yllyttää takaisin ihmisten ilmoille. Pojallenikaan en haluaisi sanoa, ettei tule heille mitään ongelmia tai poikani luule minun jotenkin haaveilevan vaimostaan.
Miniä flirttailee...
15
8959
Vastaukset
- heh
10 pistetta!
- höp
Se aina provo kun lukijalla ei riitä mielikuvitus ja kokemus. Kyllä näitä tähän maailmaan mahtuu kummempiakin.
- heh
höp kirjoitti:
Se aina provo kun lukijalla ei riitä mielikuvitus ja kokemus. Kyllä näitä tähän maailmaan mahtuu kummempiakin.
mielenkiintoisia kokemuksia sulla ... :)
- Appi
Mutta kun ei ole. Noin olisin kyllä itsekin vielä pari vuotta sitten sanonut jos tällaiseen tarinaan olisin törmännyt.
- Tillikka
Appi kirjoitti:
Mutta kun ei ole. Noin olisin kyllä itsekin vielä pari vuotta sitten sanonut jos tällaiseen tarinaan olisin törmännyt.
pojallesi, että jättää miniäsi hyvän siän aikana!
- Julli
Eikun kokeiluun typykkä vaan, sitähän se on vailla.
- Sirkku
Varmaan yrittää piristää ja kannustaa, mutta ei tajua, että menee vähän liian pitkälle. Parempi ettet sano pojalle, mutta sano miniälle jollain tavoin, ettei tilanne pahene.
Ota kuitenkin huomioon sellainen mahdollisuus, että hän loukkaantuu ja alkaa panetella sinua pojalle. Tiedän näin tapahtuneen.Lopuksi syytetään sinua, että olet ahdistellut miniää. Aika paha. Toivottavasti flirttailee vain sinulle.
Ihmiset saisivat olla vähän ymmärtäväisempiä. - Appi
Sirkku kirjoitti:
Varmaan yrittää piristää ja kannustaa, mutta ei tajua, että menee vähän liian pitkälle. Parempi ettet sano pojalle, mutta sano miniälle jollain tavoin, ettei tilanne pahene.
Ota kuitenkin huomioon sellainen mahdollisuus, että hän loukkaantuu ja alkaa panetella sinua pojalle. Tiedän näin tapahtuneen.Lopuksi syytetään sinua, että olet ahdistellut miniää. Aika paha. Toivottavasti flirttailee vain sinulle.
Ihmiset saisivat olla vähän ymmärtäväisempiä.Sitä välien rikkoontumista minäkin pelkään. Niin miniään kuin poikaanikin. Tähän saakka kaikki välillämme on ollut kunnossa, miniä jo vaimonkin eläessä sanoi useamman kerran miten vaikea on välillä uskoa joidenkin kavereidensa ongelmia appivanhempiin.
- Hensai
Kaikella kunnioituksella:
Jos ikäeroa on vain 20 vuotta, ei se ole iso.
Vaihtoehto 1. Nai miniääsi oikein kunnolla.
Vaihtoehto 2. Kerro suoraan, ettet kaipaa häntä.
Mitäs tuota pähkäillä, aikamiehen. Sanoo tai panee ? - appi2
joo mulla on ollu aivan sama tilanne, mutta älä nyt ihmeessä mee sanomaan mitään! itse huomautin asiasta miniälleni niin nyt ollaan hädin tuskin puheväleissä. miniä meinaa loukkaantu kovin kun oli vaan iha hyvyyttään heitellyt mielestäni kylläkin vähän liian pitkälle menevää juttua.
mutta jos saisin uudestaan valita, niin mielummin vähän rankempi flirtti kun välit kylmät ku jää. miniäsi varmaan vaan haluaa teille lämpimät 'isälliset' välit. tuskinpa hän ajattelee sinua mitenkään seksuaalisesti.- Appi
Ei kai tässä muu auta sitten kuin odotella ja toivoa että tilanne rauhoittuu.
Sellaista tässä olen vähän ajatellut, että auttaisikohan tuohon jos vähän vihjailisin että saattaisi olla taas naisystäväkin olemassa. Silloin ei ainakaan tarvitsisi murehtia miniän sitä puolta. Haluaisin ainakin uskoa että hänen tarkoituksensa ovat hyvät, eikä mitään taka-ajatuksia ole mutta joskus nuo jutut vaan alkavat menemään aika pitkälle mielestäni. Hän oli lisäksi suurena apuna vaimoni kuoleman jälkeen, kun itsellä ja pojilla tahtoi olla kaikkien käytännön asioiden hoitaminen aika vaikeaa. Tuli siinä sitten puhuttua elämästäkin aika pitkät pätkät.
- Katariina
Voipi olla, että olet jo ennen vaimosi kuolemaa tuntenut vetoa nuorta miniääsi kohtaan, ja veto on nyt vahvistunut. Syytät uusista tunteistani nyt miniää, että hän flirttailee. Olet varmaan nähnyt hänet bikineissä ennenkin, mutta vaimosi elossa ollessa, se ei tehnyt sinuun niin suurta vaikutusta kuin nyt.
Neuvoni kuuluu: Hae aikuista naisseuraa muualta, sillä ei ole väliä minkä ikäistä, ja ota pieni välimatka miniääsi. Jos haluat iskeä jonkun vieraan nuoren naisen, niin sekin on ihan hyväksyttyä, jos se sopii naiselle.
Voit tavat poikaasi ja hänen lapsiaan, kun miniä ei ole paikalla. Siksi, ettei mitään peruuttamatonta sinun ja miniäsi välillä tapahtuisi, joka sitten rikkoisi teidän kaikkien kolmen välit, ja jota joutuisi katumaan lopun ikää.
Miniäkin unohtuu sitten, kun sinulla on uusi seuralainen. Vaikutat nuorekkaalta vielä.- masa
Tere,
Kyllä se on nyt niin että miehellä pitää olla moraalia ettei koske oma pojan vaimoon. Pelkästään sen takia mieti ukko ja hillitse halujasi että suhteet poikaasi pysyvät kunnossa, muutoin menetät ne iäksi.
Toiseksi katsele äkkiä muuta seuraa, ikäistäsi naisseuraa koska näemmä himot hyrräävät mielesssäsi.
Itse olen samankaltaisessa tilanteessa, tosin toisessa kulttuurissa. Naisia on tarjolla koko ajan, menet minne tahansa aina on maksullista ja maksutontakin seksiä tarjolla. Olen naimisissa ja pysyn uskollisena vaimolleni. Ei silmä osaa ota, mutta mieltä pitää hillitä ja harjoittaa ettei harhaudu haureuden loputtomille turmion poluille.
Tsemppiä sinulle ja äläkä sekaannu poikasi vaimoon. Siitä saat jo pelkästään turpaasikin. - Virpi
masa kirjoitti:
Tere,
Kyllä se on nyt niin että miehellä pitää olla moraalia ettei koske oma pojan vaimoon. Pelkästään sen takia mieti ukko ja hillitse halujasi että suhteet poikaasi pysyvät kunnossa, muutoin menetät ne iäksi.
Toiseksi katsele äkkiä muuta seuraa, ikäistäsi naisseuraa koska näemmä himot hyrräävät mielesssäsi.
Itse olen samankaltaisessa tilanteessa, tosin toisessa kulttuurissa. Naisia on tarjolla koko ajan, menet minne tahansa aina on maksullista ja maksutontakin seksiä tarjolla. Olen naimisissa ja pysyn uskollisena vaimolleni. Ei silmä osaa ota, mutta mieltä pitää hillitä ja harjoittaa ettei harhaudu haureuden loputtomille turmion poluille.
Tsemppiä sinulle ja äläkä sekaannu poikasi vaimoon. Siitä saat jo pelkästään turpaasikin.nyt kyllä miniääsi. Että ihan noin niukat ovat miniän bikinitkin. Yritäs katsella välillä vähän muita maisemia. Kukaan ei pakota sinua pohtimaan vain miniääsi, ellet itse valitse niin. Tsemppiä!
- Jennni
Olet vaan normaali miniääsi kohtaan, etkä anna vastakaikua hänen jutuileen, niin eiköhän se ennemmin tai myöhemmin lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394