Hei,
Myynnissä lippuja Kalajoen Juhannukseen 20 - 22.6.2013
Hinta 60 e / kpl
Lippujen arvo on 93 euroa kappaleelta.
Myydään liput Kalajoen Juhannusfestareille.
8
218
Vastaukset
- Hukka435
Terve,
Olisin kiinnostunut ostamaan yhden lipun voisimme keskutella tarkemmista yksityiskohdista sähköpostitse.
[email protected]- makkarasami
Hieno homma. Myyn lipun 5e sulle
- henri5
olisin kiinnostunut ostamaan 2 tai useampiakin lippuja jos löytyy sisältääkö lippu leirinnän? vastaa [email protected]
- tönii
Olisin kiinnostunu lipusta. Laita mailia [email protected]
- oonaj1
jos vielä lippuja, laita viestiä: [email protected]
- jjarna
Moi ! Lipuista kiinnostunut minäkin ! 3kpl tai edes yks niin oisin onnellinen ! :) [email protected] ota yhteyttä !
- esdmaaaa
Heij! Onko sulla vielä lippuja jäljellä? Nimittäin olisin kiinnostunut yhdestä lipusta! Olisin todella kiitollinen, jos pelastaisit mun juhannuksen!! Ota yhteyttä mun sähköpostiin: [email protected]
- cristiina-
HEI,JOS JOLLAKIN VIELÄ LIPPUJA JOIHIN LEIRINTÄ KUULUU LAITTAKAA VIESTIÄ!Myös jo käytetty ranneke käy,mikäli et esim. aijo olla koko viikonloppua ja haluat päästä omastasi eroon :) pe-la yötä varten tarvisin! Mielellään kalajoen lähialueelta.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1114993Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1182645- 282487
- 2012235
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4312138- 1761617
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1101334Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361162Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81920