nuoren ongelma= läskit

Trampoliini

Moi. Oon tosi tosi nuori varmaan teihin verrattuna, koska olen alaikäinen. Elämä menee hyvin... Paitsi kauneus puolet, sillä olen liian läski ikäiseksini. Joten auttakaa minua. Tulee pian jo itku, kun oon niin ruma. Antaisitte edes muutaman vinkin.oon ollut mahdollisimman syömättä mut kun on vaan nälkä. Auttakaa kiltit.:(

10

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinteet

      Liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa niin alkaa ylimääräset lähtee. Lenkkejä, lihasreenejä... Syö vähäkalorisia ruokia, kasviksia, vihanneksia, marjoja... Jos haluut oikeesti laihtuu, nii unohda tyttöseni herkut. Ne on sun pahin viholises.

      • Tällä laihtuu

        Ei mitään vähäkalorisia ruokia! Kunnon ruokaa, mutta kohtuudella, ja aina puolet lautasesta kasviksia. Ei eineksiä, ei makeutettuja jogurtteja, ei muroja tai muuta töhnää. Kaurapuuroa aamulla maidon ja marjojen kanssa. Tutustu lautasmalliin, niin tiedät mitä pitää syödä jotta tulee hyvän näköiseksi!


        Juu, ja namit ja muut mässyt pois.

        Liikuntaharrastuksia tunti joka päivä (tunnin ajan hiki ja hengästyminen). Ja muun ajankin pysy liikkeessä, käy kavereilla, pyöräile kevyesti, käy uimassa, käy kaupassa, kirjastossa, metsässä... siivoa, järjestele... Älä jää teeveen tai tietokoneen eteen. Kerran viikossa kevyt päivä, jolloin ei tarvitse urheilla rankasti.


    • trampoliini

      Okei. Hyviä vinkkejä. Ongelma se et vaikka liikun ja katson painoani esim. Tänään 45.6 ja huomenna 44.2, mutta vatsa ei katoa minkään. En voi käyttää ihonmyötäisiä paitoja kun vatsa näkyy, oisko tähänkin jotain vinkkejä. Etsin lenkki kamu lahesta, jos nappaa niin kerro ihmeessä.

      • trampoliini

        Ai niin, tää on vähän noloa sillä mun ikä 11.v. Oon silti ylipainoinen. Eikä auta pakko syödä mitä äiti tai isi laittaa. Ennen olin laiha kuin lauta, mut nyt oon ylipainoinen. Oon jo epä toivonen. Auttaako muuten laihuttamis päiväkirja? Luulin et kukaan ei haluu auttaa, mut haluutte onneksi rupesin kirjoittamaan. Huomenna pistän paljonko painan, niin osaatte paremmin auttaa.


      • ajattele tulevaisuuttasi
        trampoliini kirjoitti:

        Ai niin, tää on vähän noloa sillä mun ikä 11.v. Oon silti ylipainoinen. Eikä auta pakko syödä mitä äiti tai isi laittaa. Ennen olin laiha kuin lauta, mut nyt oon ylipainoinen. Oon jo epä toivonen. Auttaako muuten laihuttamis päiväkirja? Luulin et kukaan ei haluu auttaa, mut haluutte onneksi rupesin kirjoittamaan. Huomenna pistän paljonko painan, niin osaatte paremmin auttaa.

        Olet vasta 11vuotias ja mietit laihduttamista hyvä luoja tiedätkö että murrosikäsi alkaa piakoin?Kehosi tarvitsee rasvaa jotta kehityt niin kuin kuuluu,toiseksi mikä on pituutesi?Kolmanneksi älä ihmeessä ala käymään joka päivä tunnin lenkillä ja sitten vielä lihaskuntoo päälle?Jos mukamas olet ylipainoinen riittää että syöt terveellisesti ja etsit itsellesi liikunta harrastuksen.Itse olen laihduttanut 4kg ja olen syönyt karkkia ja jäätelöä.1x tai 2xviikossa karkkia ei haittaa yhtään mitään.Mutta se tarkoittaa kohtuudella ei mitään puolta kiloo karkkii ja limsaa naamaan.Jos jatkat tolleen niin meet anoreksian puolelle ja joudut sairaalaan letku syöttöön ja vanhempasi joutuvat ongelmiin sitäkö haluat?


      • trampoliini
        ajattele tulevaisuuttasi kirjoitti:

        Olet vasta 11vuotias ja mietit laihduttamista hyvä luoja tiedätkö että murrosikäsi alkaa piakoin?Kehosi tarvitsee rasvaa jotta kehityt niin kuin kuuluu,toiseksi mikä on pituutesi?Kolmanneksi älä ihmeessä ala käymään joka päivä tunnin lenkillä ja sitten vielä lihaskuntoo päälle?Jos mukamas olet ylipainoinen riittää että syöt terveellisesti ja etsit itsellesi liikunta harrastuksen.Itse olen laihduttanut 4kg ja olen syönyt karkkia ja jäätelöä.1x tai 2xviikossa karkkia ei haittaa yhtään mitään.Mutta se tarkoittaa kohtuudella ei mitään puolta kiloo karkkii ja limsaa naamaan.Jos jatkat tolleen niin meet anoreksian puolelle ja joudut sairaalaan letku syöttöön ja vanhempasi joutuvat ongelmiin sitäkö haluat?

        En todellakaan. Mun pituus on 155 cm ja painan reilu 45.0-48.0. En oo kattonu vähään aikaan. Hi hi.


      • trampoliini
        trampoliini kirjoitti:

        En todellakaan. Mun pituus on 155 cm ja painan reilu 45.0-48.0. En oo kattonu vähään aikaan. Hi hi.

        Onpa mun viestit lyhyitä HIHII:D:D


      • ajattele tulevaisuuttasi
        trampoliini kirjoitti:

        Onpa mun viestit lyhyitä HIHII:D:D

        Joo eli haluat hoikasta hoikemmaks itse olen 154cm ja painoo löytyy 50kg,kun paino alkoi parisen kuukautta sitten lähestymään 55kg heräsin ja lisäsin liikuntaa,lueskelin naisten normimittoja ja muiden kokemuksia.Mittasin vatsani ja reiteni ympärykseni=vatsa oli melkein 78cm ja reidet 51cm,nyt on 3kk takana vatsasta on lähtenyt 10cm ja reisistä 2cm.Kunto on parantunut jonkin verran ja paino oli kuukausi sitten 51kg nyt veikkaisin 49-50kg ja syy koska veikkaan on että äiti meni piilottamaan vaa'an enkä pystynyt seuraamaan painooni joten menin pelkällä mittanauhalla.Tässä pari päivää sitten kerroin äidille laihdutuksestani ei suuttunut yllättynyt vain miten kanttini on säilynyt ja itse laihdutin suurimmaksi osaksi liikunnalla ja onnistuin vähentämään karkkia eritoten suklaata 1-2xviikossa.Tietysti opettelin lisäämään kasviksia normi ruuan kanssa ja pyrin syömään 4-5xpäivässä terveellisesti sillon tällön kotona on pizzaa mutta yleensä se jaetaan 4osaan ja jokainen saa yhden palan(tai 2 jos on 2pizzaa)sinuna miettisin enemmän lihaskuntoa silloin tällöin lenkkeilyä.
        Mulla oli tänään rippijuhlat ja tuli syötyä vähän vaan liikaa makeeta nyt vatsassa velloo,tuntuu et oksentaa ja et vois olla lämpöä vähän,huomenna lenkille ja vatsa selkälihasliikkeitä.Jos ei nyt kaatuisi koko urakka tähän:|
        Ps.oon 15vuotias tyttö


    • Auttaja1

      Juokse portaita 20-30min
      Juo iso lasi vettä ennen jokaista ateriaa
      Älä juo kaloreita
      Ei hiilareita lounaan jälkeen
      Ei enään lisättyä sokeria, keinotekoiset mukaan lukien
      Hankkiudu eroon perunoista
      Pidä yksi lihaton päivä viikossa
      Hankkiudu eroon pikaruoasta
      syö kunnollinen aamiainen
      valmista itse ruokaa ja syö vähintään kymmenen ateriaa viikossa kotona
      Hylkää ruoat, joissa on paljon suolaa
      syö vihanneksia
      mene nukkumaan nälkäisenä
      Nuku hyvin
      Suunnittele yksi herkkuateria per viikko
      Pieni ateria = suuri ero
      Itse puotin näillä 10kg ja toki siinä samalla pyöräilemällä
      Harrasta liikuntaa josta SINÄ PIDÄT kuten minä pyöräilystä.

      • trampoliini

        No. Syön riisi muroja tai neljä viljaisia muroja aamupalaksi. Yleensä juoksen innoissani pitkänkin matkan. Minulla on kaksi lihatonta päivää viikossa. Uin paljon ja hypi joskus trampalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe