Tytöt kertoo mitä hyvää ja huonoa on olla tyttö, ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla poika
Pojat kertoo mitä hyvää ja huonoa on olla poika, ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla tyttö
Tytöt vs. Pojat
16
2073
Vastaukset
- mie tyttö
On huonoa olla tyttö, koska menkat ottaa päähän ja jos on erilainen kuin muut tytöt, alkavat he helposti kiusata. Poika haluisin olla,jotta ei ois noita yllä mainittuja ongelmia.
- Tyttö oon
Tyttönä hyvii puolii.. Hienoi vaatteita, jutut ei yht lapsellisii ku pojil ( ei välttämättä ):D, se on vaa kivaa. Huonot puolet.. Menkat, ja just toi erilaisuudest kiusaamine ( kyl pojillaki, mut ei nii paljoo), pitää tehä enemmä ulkonäkönsä etee töitä ku poikien(useimmiten). Kyllä oon välil pojille kateelline, mut silti mielummi tyttö
- Useitatuntejasalilla
Tyttö oon kirjoitti:
Tyttönä hyvii puolii.. Hienoi vaatteita, jutut ei yht lapsellisii ku pojil ( ei välttämättä ):D, se on vaa kivaa. Huonot puolet.. Menkat, ja just toi erilaisuudest kiusaamine ( kyl pojillaki, mut ei nii paljoo), pitää tehä enemmä ulkonäkönsä etee töitä ku poikien(useimmiten). Kyllä oon välil pojille kateelline, mut silti mielummi tyttö
Poikien täytyy tehä enemmän töitä kroppansa eteen
- -.-
Tytöillä menkat -.- ei oo mitään hyvää, no life .
Pojilla ei mitään, en haluu olla poika, no life. - mieluummi poika :/
tytöil on menkat ja joutuu helposti kiusatuks ja puhutaa yleens pahaa selän takaa. mä haluaisin olla mieluummi poika ku niil on helpompaa kaveriporukas (tai siis oon saanu sellase käsitykse :D) ja sillon voi treenata iha vapaasti ilma et kaikki tuijottaa esim rannal six packii xD ku sis oon 14 v. tyttö kenel näkyy six pack :/ :DD
- xddd
siis mitä haittaa jos on six pack mul on ainaki ja oon muutes tyttö :3 xdd
- huoh...
Nyt on kyllä vitun outoja syitä tytöillä ja btw tilastojen mukaan poikia kiusataan enemmän... noh mikäs siinä tytöil o kauhee tarve aina päästä pätemää/valittaa kaikesta. harmi vaa et valitukset on kuin 6v suusta...
- Tytöntyllerö
Täytyy kyllä kommentoida sitä käsitystä että tyttöjä kiusattaisiin enemmän. Itse tyttänä olen nähnyt kuinka huono itsetunto joilain pojilla on. Sitä sitten puretaan vähän jokaiseen.
Ainakin ennen kun peruskoulussa katto niin niitä poikia jotka ei käyttäneetmuita vaatteita kuin verkkareita ja huppareita oli järjettömän paljon. Tytöt taas pukeutu tosi erillaisiin vaatteisiin toisiinsa nähden ja samalla ilmaisivat itseään.
Tytöillä on myös se jännä ero poikiin, että tytöt keskenään voivaat kyllä halailla ja lohduttaa toisiaan jos joku asia on satuttanut, mutta poikien on vaikeampi näyttää tunteitaan ja heikkouttaan muille ja patoavat helposti tunteet sisäänsä.
Joskus se on vaan itsestään kiinni, lotkauttaako korviaan muiden arvosteluille vai hukuttaako itsensä itsesäälin mereen. - 2KplusQimma
Joo, mä en voi olla huomaamatta et ajat on vähä muuttunu. "Suomalaisissa Elokuvissa" tytöt oli jotenki kummallisen hölmöjä. Äijät niiku dominoi kimmoi henkisesti tyyliin: "Taas se meikkaa" tai "voizä laittaa mulle kahvii", (JUST).
Ja nyt sit..
Telsus, Tubes, ymsjne... kundit on tasan niitä samoi HÖLMÖJÄ q kimmat ´bout viiskytluvul; kundit mokaa, urpoilee ja yrittää olla mielix kimmoille. Tää on just nii tasan oikein niille.
MaGee olla 2K Qimma!!! - 01Girl
Mä oon kans huomannu yhen edun ollakseni likka. Me ymmärretään opiskelun päälle. Ainaki useimmat :D Jätkistä suurin osa joutuu näin ollen vääntään aikusina selkävääränä töitä huonopalkkasis ammateis, iha vaa ett pärjäis tyttönsä palkkakuiteille.
Ei tokikaan kaikki, muutamat meidänki luokan pojista on hokannu tän, ja alkanu saamaa parempii numeroit.
Ite oon viell alkanu täss yläasteell opiskelee itsenäisesti edpanjaa, saksaa, latinaa (nimiin kohdistuvaa), ja lukion biologiaa, genetiikkaa ja kemiaa, sekä fysiikkaa, iha koska... haluun pärjätä :D Repikää siit :3
Ja kuolla heti ku vaa ois mahis :DD- Köyhää
Eipä ne monen naisvaltaisen työalan palkatkaan suuria ole vaikka olisi akateemisen koulutuksenkin saanut.
- 01Girl
Ei toki, intohimonsa kullakin, toisille palka isthething, toiset menee alalle joka kiinnostaa, mutta eipä taida olla miesvaltasillakaan aloilla palkka mitään hohdokasta.
- Mskskskkdkd
Tyttönä tunteet varmaan sokaisis välillä ja menkat ei auttais asiaa yhtään. Poikana on kivempi olla ku on pidempi ja vahvempi, parempi looginen ajattelukyky sekä tilannetaju.
Mutta Suomessa tyttöjen elämä on paljon helpompaa... Positiivinen syrjintä jne. - 03r8hi
mitä hyvää ja huonoa on olla poika
helppo valita vaatteet, ei paineita muodista
pojat on reiluja toisilleen, ei bitchimäisyyttä
paljon kavereita joiden kanssa voi olla ja mennä
voi katella tyttöjä toisten poikien kanssa
yhdyntä tuntuu tajuttoman hyvältä (peniksen liuttaminen märkään pilluun)
- vahinkoerektiot noloja (ja niitä on usein!)
- tuntuu että penis saisi olla isompi
- pojilla on kavereita mutta ei tärkeitä luotettavia sydänystäviä kuten tytöillä
ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla tyttö
vois kiusotella poikia paljastavalla pukeutumisella
vois olla ilman rintsikoita kaupungilla ja kävellä tissit heiluen
vois sheivata pillun ja tietää että pojat haluis sitä
vois ottaa suihin ja niellä spermat
tietäis miltä tuntuu saada munaa sisään
- menkat (ei kukaan nauti kun sitä mönjää valuu)
- itsetuntokriisi jos tissit ois tosi-tosi pienet tai "liian" isot (voiko liian isoja olla?)
- aamulla kestää laittautua (hiukset, vaatevalinta)
Okei myönnän että oli seksipainotteista mutta noi nyt keksin äkkiä :) - resalikkers
Suomessa on vain yksi etuoikeutettujen ryhmä. "Kauniit naiset".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141602Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641579- 1321206
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406615- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525