haluan perustaa bändin!

ville!

Oisko Helsingissä taitavia kitaristeja,basisteja,rumpaleita joita kiinnostais perustaa bändi?Ite oon 16v ja tahdon laulajaksi

5

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ville!
      • Ronsku

minä ja muija ollaa mietitty perustaa uus bändi.. molemmilla on ollu bändi mut joo.. elikkäs ite soitan kitaraa oon soittanu aika kauan ja soitan mieluiten rockii miks ei metal ja hevyyki kaikki käy.. muija laulaa ehkä ois kiva 2 laulajalla? tai saa nyt kattoo mut joo nyt tiedät et mitä ois tarjolla. :P

millaista musaa haluisit laulaa?!

(molemmat ollaa helsingistä)

• The Dying Unicorn

Noh nih, eli siis bändiä.. Juh.
      Mää en skittaa osaa soittaa, mutta osaan soittaa miltein mitä tahansa pienolla, ja akustisella kitaralla menee "my heart will go on" jota soittelen undulaateilleni. Joka päivä, että ne sais nukkumaan.. =) Että pitäisivät sulonokkansa tukossa.. =) Mutta siis pianisti, myös sanoittaja = TUOMAS HOLOPAINEN! (tosin, nuorempi ja naismalli.. =)) Olenkin kirjoittanut monta biisiä edellisessä bändissä, jossa soittelin pienoa, suomeksi, englanniksikin, mutta ei ruotsiksi! Musiikki makuuni kuuluvat Nightwish, Marilyn manson, Him, Cradle of fliht, sonata artica, Kuusysit.. Jhea. Tykkään kans humppamusaakista, joka on ainoa paheeni, kiroilemisen lisäksi (Kiroan kuin merimies,-.. No joo, suomea puhutaan täällä päin =))
      Humppaa siis? Baddingia, jumaloin suorastaan... Eh.. *Nolostelee* *Häpeilee*.. Tykkäisin soittaa Gothig Fantasical-henkistä musaakkia, eli heviä ja sellaista,.. En siedä mitään Gimmeleitä.. =( Ikää on tasan puolet kolmestakympistä. =) Helsingistä ollaan.. =)

• Zed Leppelin

Hemmetin hyvä juttu. Soitatko ihan oikeesti undulaattisi uneen kitaralla??? Tämä pojjaat on huumoria parhaimmillaan!!

And by the way I´m not being sarcastic!

• The Dying Unicorn
        Zed Leppelin kirjoitti:

Hemmetin hyvä juttu. Soitatko ihan oikeesti undulaattisi uneen kitaralla??? Tämä pojjaat on huumoria parhaimmillaan!!

And by the way I´m not being sarcastic!

Juuh, kyllä mä soittelen unduliinit uneen kitaralla, kun eivät muuten hiljene... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4220
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      77
      3900
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3398
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3310
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2329
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2198
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2079
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2069
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2039
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1944
    Aihe