kyllästynyt tähän sinkkuelämään. Ei enää yhtään yhden yön juttua, se on varma se! Vaan oma mussukka, jonka kainaloon on hyvä nukahtaa ja samasta paikasta ihana herätä :)...jostain kun sen vielä löytäs...mistä muualta teitä ihania löytyy ku baareista, josta ei tunnu löytyvän uhtään mitään todellista?
olen niiiiin...
10
1617
Vastaukset
- teippirulla
Voit kysyä vaikka bussissa että ootko käyny täällä ennen. Johan on kumma jossei juttu ala luistamaan ja sitäpaitsi busseista löytää paljon aidompia ihmisiä kuin jostain rafloista.
- uncle dirty
Kyllä baareista todellistakin löytää. En ole pitänyt sitä ongelmallisena ollenkaan. Laivaltakin jopa!
Joku sanoo harrastusten parista, skolesta tai duunikuvioista... internet?? Luovasti, kuten edellinen vastaaja... hmm vaikea kysymys...
mä edelleen kyllä tapaan enemmän mahdollisia yökerhoissa, laivalla ja aulabaareissa erityisesti, on mistä valita, niin valitsee vain ne "todelliset". Kai se on sitä, kun paikalle tulee yleensä enemmänkin sinkkuja niin se on helpompaa kalastaa täydestä järvestä kuin siitä missä on vain yksi kala.- Jesse
Niin, ehkäpä.
Mutta tuntuu että baareissa koolla on vain trendi-ihmiset, joille tärkeää on miltä näyttää, ja se että osaa toimia mahdollisimman choolisti...tottakai sieltä löytää, jos hakee sentyyppisiä ihmisiä kuin mitä siellä on...siellä ovat hyvännäköiset ihmiset tapaamassa toisia hyvännäköisiä ihmisiä, koska ne jotka eivät näytä hyvältä, pysyvät kotona. Mutta entäpä me tavalliset, tavallisen näköiset ihmiset?
Suoraan sanoen, en kyllä itse haluaisi tavata kumppaniani baarissa...kahvilassa tms, koska en itsekään niissä viihdy. Ja siksipä toivon, että tulevana kumppaninikaan ei ;)
- Tosimies
Ihmettelen vähän kuka tuommoista naista itselleen edes ottaisi joka on yhdenillan juttuja harrastanut. Sanoisin että mahdollisuudet ovat aika huonot löytää mitään "kunnon miestä" muualta kuin baareista. Jos olet baareista aloittanut, voit myös hoitaa homman loppuun baareissa. Eli siitä vaan baariin miestä etsimään, kyllä sieltä varmaan samanhenkistä seuraa löytyy!
- hiipi
Mä luulen et meillä jokaisella sinkulla (jotka on edes kerran baarissa käynyt)on ollut ns. yhden illan juttuja. Ne ei tarkoita aina et olis sänkyyn asti homma mennyt, mutta jotain "sähinää" on ollut. Ja se ei tee tytöstä "tuommoista naista" ( itse sain lumppu käsityksen kuvauksesta) jota kukaan ei haluaisi!
Nyt rupes kiehuun!! Minullakin samat ajatukset kuin sinkkutyttö80:llä, haluaisin sen oikeen. Mut baarista sitä ei löydä. Niinpä kokeilin sokkotreffejä kesällä ja kaveri osoittautuikin oikeen mukavaksi tuttavuudeksi =) JOTEN EI MUUTA KUN SOKKOTREFFEILLE!
- Pekka
Vähän mielikuvitusta peliin. Baarit on yksi mahdollisuus, mutta sitten pitää vain nähdä kaiken sen leikin läpi. Toinen hyvä paikka löytää uusia tuttavuuksia on chätit tai netin treffipalstat, hyviä kokemuksia löytyy :) junalaituriakin on tullut kokeiltua, edelleen hyvin tuloksin. Eli avaahan silmäsi, mahdollisia ehdokkaita on jokapuolella, harva pahastuu jos joku tulee juttelemaan. Minä olisin peräti otettu moisesta. Tsemppiä, toivottavasti löydät oman kultasi! :)
- M77
Mulla on aivan samanlaiset fiilikset...Mutta kai "sen oikean" voi löytää ihan mistä vaan. Itse uskon, että löydän sen ennemmin vaikka täältä netistä, kuin jostain baarista...
- vastaaja?
Kysymyksesi on hieman epäselvä, koska et ole tarkentanut sen kummemmin minkälainen on juuri SINUN mielestäsi se "ihana mussukkasi":)
-koska mieltymyksiä/kriteerejä on niin kovin monia ja erilaisia..
Mutta toivottavasti sinulle jostain joskus ´löytyy joku, joka tekee sinut onnelliseksi:) - Jee
Otaa minut!!
- sinkkutyttö80
en ota ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078