Onko kukaan kyllästynyt nettideittailuun?

riittikiitos

Sehän on pidemmän päälle todella tylsää hommaa, meni totaalisesti hermot. En kerta kaikkiaan JAKSA enää yhtäkään viestiä kirjoittaa, aina samat pulinat.

47

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otin oman profiilini pois jo vuosi sitten. Se oli esillä noin viikon ja siinä ajassa pelin henki ehti käydä selväksi. 1990-luvulla se oli toimiva tapa tutustua ihmisiin mutta 2000-luvun puolelta viimeiset onnistuneet seuranhakuni ovat ihan sieltä vuosituhannen alusta.

• .........

On alkanu menemään hommaan maku, Nuo varatut "sinkut" vituttaa eniten.

• vain seksimarkkinat

On kyllä!

Kukaan ei halua antaa itsestään mitään, nainen on kuin postimyyntitavaraa, jonka pitäisi olla saman tien jakamassa pimpsaansa. Juu joo, parisuhdetta hakemassa vakavassa mielessä.. eipä yksikään varmaan viidestäkymmenestä deitistä ole muuta halunnut kuin helppoa seksiä. No, minulta sitä ei anakaan saa, vaan pitää olla muodostunut ihan oikea vastavuoroinen ja tasapuolinen suhde, mutta nettideitissä ei sellaiseen kykeneviä miehiä ole.

• ei käyny flaksi

muuten samaa mieltä, mutta on siellä nettideittailemassa ollut ainakin yks mies etsimässä kunnon suhdetta :). Kovin siloitetun kuvan antavat monet itsestään ja oikeen elämänkumppania etsitään, ja pyh. Ihan mukavia tapauksiakin löytyi, mutta tais olla pikemminkin vaan mielenkiinnosta siellä roikkumassa. Lisäksi näyttäis olevan epäterve kilpailutilanne naisista. Joo-o, pitäis erottua, eli viestitkin pitää miettiä niin kuin ois jotain pirun tärkeetä työhakemusta laatimassa. Hukkaan tuntui vaan aika menevän. Harmittaa. Tehokkaampaa se on perinteisin menetelmin, kuin netissä notkua.

• miees kaks-kasi
        ei käyny flaksi kirjoitti:

muuten samaa mieltä, mutta on siellä nettideittailemassa ollut ainakin yks mies etsimässä kunnon suhdetta :). Kovin siloitetun kuvan antavat monet itsestään ja oikeen elämänkumppania etsitään, ja pyh. Ihan mukavia tapauksiakin löytyi, mutta tais olla pikemminkin vaan mielenkiinnosta siellä roikkumassa. Lisäksi näyttäis olevan epäterve kilpailutilanne naisista. Joo-o, pitäis erottua, eli viestitkin pitää miettiä niin kuin ois jotain pirun tärkeetä työhakemusta laatimassa. Hukkaan tuntui vaan aika menevän. Harmittaa. Tehokkaampaa se on perinteisin menetelmin, kuin netissä notkua.

Niimpä,viesti naiselle on kuin tärkeä hakemus työhön...ainut että valitsijalla on omat kriteerit joihin vaikuttaa sen hetkinen mielentila,sattuuko väsyttämään,vittutamaan vai hyvällä fiiliksellä.Ja 2 portaisessa haastattelujärjestelmässä,ensinmäinen jätetään toteuttamatta...joten,tulos tai ulos.

Tästä syystä,tein järkevän ja esittelevän viestin jota muokkaan jokaiselle,jos jaksan.Jollen,se on kelvollinen seilasenaan.Siitä eteenpäin annan neidin itsepäättää,vastaako vaii eikö.Ei vain jaksa tuhertaa jokaiselle omanlaista viestiä,kun tulos 95% ettei vastausta tule takaisin.

• tack och adjö

Joo.....1,5 kk oli profiili ja miesten asenne tuli aika selväksi, eli että nainen kelpaa heille vain seksiseuraksi. Hohhoijaa.....miksi mä vääntäisin edes mitään profiilia vaan sen asian takia.....

• nti näpsä

niimpä. laittaa lilaa luomeen ja rahaa pebansa baaritiskille niin kuhina käy kuin akvaariossa ruokinta-aikan.

• tack och adjö
        nti näpsä kirjoitti:

niimpä. laittaa lilaa luomeen ja rahaa pebansa baaritiskille niin kuhina käy kuin akvaariossa ruokinta-aikan.

Näin olen kuullut...että toimisi.....ei vaan mun luonteella.....

• Otan käyttöön
        nti näpsä kirjoitti:

Toi oli hieno... "Kuhina käy kun akvaariossa ruokinta-aikana" :D Päivän paras!

• mies maalta

Kyllästyin pari viikkoa sitten profiilin oltua 8 VUOTTA 24treffeissä ja saldo oli muutamat treffit, ei muuta. En tiedä mitä naiset siellä ovat hakemassa mutta tuskin parisuhdetta, taitaa vain olla pelkkää huomion hakua ja unelmien prinssiä valkealla ratsulla. Ja anteeksi yleistykseni mutta tällainen maku minulle sieltä jäi.

• hörhis

Olenko kyllästynyt? Kysy vaan kuinka paljon.

Mutta se on ihan sama missä haen miestä, on varmaan mahdottomuus enää 40 v tuollapuolen löytää miestä joka

- tykkää liikkua luonnossa mutta ei vaadi että painelen 30 km putkeen 30 kg rinkka selässä koska selkäni ei sitä kestä ja haluan että liikunta ja luontokokemus on nautinto, ei piinaa

- on hyvin kiinnostunut tieteistä, mutta ei naura minulle päin naamaa siksi että uskon ettei kuolema ole päätepiste

- kuuntelee hyvää musaa eli mieluummin hiukka raskaanpuoleista ja/tai hyvin laaja-alaisesti mitä vaan

- on hoikka ja naama sellainen johon voisin tykästyä

- ei ole allerginen eläimille

- ei halua (enää) lapsia

- ei kittaa viinaa kuin viimeistä päivää, eikä polta kuin korsteeni

- asuu Tampereen seudulla

- haluaa ihan oikean suhteen, eli ei pelkää (jo) niin paljon naisia ettei kaipaa näitä ollenkaan tai kaipaa vain pelkkää seksiä

Aina noista kohdista jossain tökkii. Aika usein se on se asumispuoli, ilmeisesti täällä päin ei asu kuin juoppolalleja jotka hakevat naisensa räkälöistä (ja maailmankuva sen mukainen).

• N44v

Samaa se on täällä eteläisessäkin Suomessa.
        Neljänkympin paremmalla puolella pelätään naista jo niin tosissaan, ettei uskalleta sitoutua. Tai sitten ollaan hakemassa draamaa. Arki ei enää riitä, pitää olla mannapuuroa ja mansikkaa, riitoja ja räiskyvää ilotulitusta, kiihkeää, jatkuvasti uusiutuvaa seksiä. Rahaa ja omaisuutta. Ulkonäköä ja todellista naisellisuutta (joka siis tarkottaa irtoripsiä, irtokynsiä ja saa*anan kalliita merkkivaatteita ja korkokenkiä), halvalta ei kuitenkaan saa näyttää...

Joten poistin profiilini.
        Silti vielä elän toiveessa, että löytyy mun ikäinen mies, joka tykkää arkisesta elämästä, arkisella romantiikalla höystettynä.
        Kiitän ja kumarran, toivon onnea niille, jotka vielä jaksavat yrittää... :)

• Ihan samanlaista etsin itsekin kuin hörhis, sillä erotuksella että mieluiten Uudeltamaalta eikä hoikka vaan normaali/pyöreä. Musiikkimaulla ei tosin minulle ole merkitystä.

• fadsff fda fdfsd sfd

"ei ole allerginen eläimille"

Naisten kliseistä pahimpia. Minä en ole allerginen eläimille, mutta en myöskään huoli lemmikkiä. Kumpaa tarkoitetaan? Miksi ei saa olla allerginen? Jos miehen pitää huolia naisen lemmikki, miksi sitä ei voi sanoa suoraan?

• ei klise
        fadsff fda fdfsd sfd kirjoitti:

"ei ole allerginen eläimille"

Naisten kliseistä pahimpia. Minä en ole allerginen eläimille, mutta en myöskään huoli lemmikkiä. Kumpaa tarkoitetaan? Miksi ei saa olla allerginen? Jos miehen pitää huolia naisen lemmikki, miksi sitä ei voi sanoa suoraan?

Et taida tietää allergioista mitään.

Kyse ei ole siitä että sinun pitää alkaa touhuamaan sen lemmikin kanssa, vaan että oikein pahasti allergiselle tulee oireita samassa tilassa missä se eläin on. Ehkä jopa naisen seurassa vaikka eläin olisi kaukana muualla, sillä ihminen EI PYSTY estämään sitä että eläinallergeeneja kulkee hänen vaatteissaan mukana kaikkialle minne hän menee.

Tuskin haluaisit sitä tunnetta että kurkkua kuristaa, silmiä ärsyttää, nenä vuotaa jne.

• juopon ex

Juoppokin osaa vaatia, eli haluaa asumaan naisen kotiin ja luulee saavansa kaiken huomion ja hoivan, et saa juoda rauhassa.

• 3 v. turhautuminen

Kysy vaan kuinka monesti ja pitkällä ajalla... mutta mitä muitakaan vaihtoehtoja ois kun ei baareissakaan enää jaksa roikkua?
      Aina se vaan menee niin että ne kestä ite ois kiinnostunu, ei kiinnostu musta ja päinvastoin.

• M43v

N44v, tavoitit yllä joitain oleellista. Mutta ei ne ole vain miehet, jotka ovat eksyksissä. Naisella kun annat pikkusormen, se on saavutettu etu. Seuraavaksi hän haluaa koko käden ja kyynärpään. Mikään ei riitä, vaan nainen neuvottelee mieheltä aina vain suurempia suurempia eleitä rakkauden todisteeksi: rahaa palaa, verhot vaihtuvat, lapset muuttavat ja suku ja kaverit katsovat suu auki, kun miestä viedään. Jos mies voisi valita, hän totuttelisi rauhassa siihen, että sohvalla istuu toinenkin ihminen.

• ;-(

Minkä ihmeen takia te miehet lähdette aina noiden viiripäiden muijien matkaan? Juuri tuollaisen naisen takia minunkin mieheni jätti minut. Epäuskoisena päätäni puistellen sain kuunnella eksän juttuja siitä miten se nainen häntä pyöritti. Päätti vaatevalinnat jne. ja mies oli vaan onnesta mykkänä kun häntä muuttumisleikitetään. Onni lässähti sitten siihen että nainen kyllästyi leikkiin ja otti eron miehestä - useamman kerran, kun piti kumminkin veivata asiaa eestaas ollako vaiko eikö olla.

Rauhallisempi ihminen joka ei työnnä nokkaansa toisen asioihin, eli minä, ei kelpaa. Ilmeisesti naisen pitää olla maanisesti miehen kimpussa että mies voi kuvitella että tässä on meillä suuri intohimo ja suuret tunteet. Rauhallinen ihminen on tylsä?

• Telepappi.

Minä kyllästyin ja lopetin nettideittailun.
      Profiili tosin taitaa olla yhä näkyvillä, mutta kun en itse ole aktiivinen on tämä 100% sama asia kuin profiilin piilotus.
      Naisethan ei ota yhteyttä.

Tapasin muutamia fiksuja, mukavia, huumorintajuisia, ok-näköisiä, jopa kauniitakin naisia, huumoritkin osui usein yksiin, mutta ei natsannut sen enempää. Näitä fiksuja naisia kohden sain nähdä melkoisen määrän sitä nurjaa puolta vastaamattomuuksineen, katoamistempuineen, ymv, you know the drill.

Lopulta en vain enää jaksanut paukuttaa päätä seinään, sen verran työlästä tuo oli, alkoi vähän jo usko mennä naisia kohtaan muutenkin, netti tuntuu hylkivän fiksuja naisia, eikun siis fiksut naiset hyl...

Sinkkuuteen tyytyneenä, mutta onnellisena, mulle ei tarvii enään kenenkään kadota, jos sitten ei livenä moinen tarve tulisi :)

• Ikäkö_ratkaisee

Joopa joo kyllästyminen se oli minullekin tulossa, mutta sitten neljän kumppani tärppäsi ja nyt yhdessä ollaan asuttu jo vuosi.
      Juju oli se, että molemmat olimme vasta-alkajia eli otimme homman ihan eri tavalla ja vakavissaan kuin nämä kantapeikot eli vuosia netissä sitä prinssiä tai prinsessaa odottavat mahdottomine toiveineen.
      Ilmeisesti 50 ryhmällä ajatusmaailma toimii vähän eri tavalla kuin 20 - 40 vuotiailla.

Muuten olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että en olis tätä kyllä pitkään jaksanutkaan, suurin osa porukasta oli aika puuduttavaa..

• jaa jaa

Sen takiahan me ei ketään löydetäkään kun suurin osa porukasta on aika puuduttavaa. Hyvä että sinä löysin nopeasti jonkun ettei SINUN tarvinnut jäädä tänne enempää meitä kaikkia haukkumaan.

Se on jännä miten joillakin ihmisillä on etuoikeus todeta että kaikki muut ihmiset ovat ihan p.skoja. Mitäs sitten jos menetät kumppanisi? Pidätkö sittenkin itseäsi parempana kuin kaikki muut?

• akateeminen M

Jotenkin tätä ketjua lukiessa tulee sellainen olo, että on paljonkin järkeviä, asiallisia ja toista kunnioittavia ihmisiä. Miksiköhän nämä eivät kohtaa treffisivustolla? Toisaalta välillä olen saanut lukea, miten ihmiset tekevät huijausprofiileja, valehtevat jopa sukupuolensa, saaden siitä jotain perverssiä nautintoa.

Niin, siihen kysymykseen. Minä ainakin koen olevani hyvää miesainesta, mutten halua piirittää ketään. Ja nettideiteillä se taitaa olla ainoa tapa saada jotain aikaiseksi, ellei sitten ole sattunut saamaan erinomaista ulkonäköä geeniperimältään. Tällainen minun näköinen, monen mielestä suht hyvän näköinen, mutten kuitenkaan mikään George Clooney, ei ole kiinnostava. Ulkonäkö on kaikki kaikessa, sitä tämä valitettavasti on. En siis jaksa piirittää ketään, sitä on aikoinaan tullut tehtyä, ja siksi ei tapahdu mitään treffisivuilla. Ja siksi minulla ei ole profiilia siellä.

• "Toisaalta välillä olen saanut lukea, miten ihmiset tekevät huijausprofiileja, valehtevat jopa sukupuolensa, saaden siitä jotain perverssiä nautintoa."

Itse olen juuri tähän naiviin tekoon yhden ja ainoan kerran syyllistynyt. Tosin sen tein nähdäkseni naisen näkökulmaa nettideitti -maailmassa - eli mitään perverssiä nautintoa en siitä todellakaan saanut.

Ilmoitus ei ollut kummoinen; kuvaton ja tekstiä oli niukasti. Ei mennyt kuin hetki, niin siellä oli viestejä laidasta laitaan. Osa oli aivan asiallisia ja osa aivan käsittämättömiä ehdotuksia vaikka mistä. Itsekseni huokaisen että tällainenko naisen osa on nettideitti -maailmassa. Toki tietenkin poistin profiilin piakkoin :)

• strange.cyborg kirjoitti:

"Toisaalta välillä olen saanut lukea, miten ihmiset tekevät huijausprofiileja, valehtevat jopa sukupuolensa, saaden siitä jotain perverssiä nautintoa."

Itse olen juuri tähän naiviin tekoon yhden ja ainoan kerran syyllistynyt. Tosin sen tein nähdäkseni naisen näkökulmaa nettideitti -maailmassa - eli mitään perverssiä nautintoa en siitä todellakaan saanut.

Ilmoitus ei ollut kummoinen; kuvaton ja tekstiä oli niukasti. Ei mennyt kuin hetki, niin siellä oli viestejä laidasta laitaan. Osa oli aivan asiallisia ja osa aivan käsittämättömiä ehdotuksia vaikka mistä. Itsekseni huokaisen että tällainenko naisen osa on nettideitti -maailmassa. Toki tietenkin poistin profiilin piakkoin :)

Paljastitko vastanneille, että kyseessä oli vain feikkiprofiili, vai jäivätkö he siihen uskoon että taaskaan nainen ei vaivautunut vastaamaan edes "ei kiitos"?

• simasuuneiti kirjoitti:

Paljastitko vastanneille, että kyseessä oli vain feikkiprofiili, vai jäivätkö he siihen uskoon että taaskaan nainen ei vaivautunut vastaamaan edes "ei kiitos"?

Valitettavasti en silloin sen enempää ajatellut asiaa - ja toisaalta hatarasti muistellen niitä viestejä oli sellainen määrä, että olisi vierähtänyt pidempi tovi kirjoitella niitä lyhyitäkin viestejä. Olisi kieltämättä ollut rehellistä ja asiallista todeta tehneen naivin kokeen, mutta sillä kertaa valitettavasti raaka ja pikainen kokeilun halu vei voiton :(

Näin jälkeenpäin ajatellen olisi kyllä senkin "kokeen" voinut suosiolla jättää väliin... Kusetus on kusetusta vaikka sen kuinka naamioisi.

• Sinkkumies 40

Juu, eipä ole tullut kokeiltua vuosiin. Alkoi touhu tökkiä sen verran, että päätin kohdistaan energian muuhun, vaikkapa harrastuksiin. Nettideittailu ei nykyisin vain toimi, ja osa porukasta on siellä vain viettämässä aikaa tai hakemassa hetken huvitusta.

• Hullujen hommaa

Suurin osa miehistä on täys kuspäitä, etsivät vaan panoja tai muuten vaan kiusaavat naisia. Ei jaksa, ei. Elän lopun elämääniyksin ja vaikka selibaatissa, noille ääliöille en anna. Neittailu loppu tähän.

• Huohkaus

Juuri näin mäkin sen koen ja muutenkin nainen 45 alkaa jo olla jotain ihme ylijäämäkamaa. vaikka miehelä lapset tehty ja sanoo ettei halua lisää, se on joku primitiivinen juttu että eih' sitä koskaan tiedä jos vaikka vielä tuleekin (en puhu itsestäni vaan nuoremm naisista)..itse eron jälkeen 3 v sitten nyt parissa vuodessa oon käynyt ehkä 6 treffeillä, niin miehet antavat pakkeja..siis etsivät jotain horoper...ttä jolta heltiäisi jo ekoilla treffeillä. mielipahaa tulee vaan, kun ainahan sitä treffeille lähtee pienessä nnosteessa, mutta kotiin palaa ihan masentuneena. siis jääköön koko nettipssskkaouhu..nuoremmat jaksaa, nehän on niin vielä itteensä täynnä, mut ei tämä täti ei jaksa enää touhua..selibaatti jatkukoon .

• vahva n

Ei ole ikinä ollut tarvetta nettideittailla eikä tule.Epätoivoisten hommaa.

• Nettideittailu-palstalla tykkäät kuitenkin hengailla?

• eiseksich

Profiili lähti parin kuukauden kokeilun jälkeen. Minulla oli toiveissa löytää joku, jolla olisi huumorintajua, mutta eipä sitä vastaan tullut. Tapasin suomi24.n seksi(?!)chatissa miehen, jonka jutut olivat juuri sen oikean tyyppisiä. Kaksi elämäni hauskinta(?) tuntia siinä vierähti, eikä sanaakaan seksistä. Sääli, että hukkasin ko.ihmisen..

• Kyllä. Itse haeskelin ihan tuiki tavallista (mitä se nyt sitten tarkoittaakin) naista pk-seudulta, jolla sai olla lapsiakin ja ylipainoa. Itse kun en ole mikään hyvä kirjoittaja ja tahtoo tekstistä tulla helposti "konemaista" plus vielä 100% rehellistä teksiä kirjoitin, niin jäi hieman sellainen maku... että turha tuhlata aikaansa tällaiseen kun ei vastauksia tullut mistään suunnasta.

Tietysti tässä kohtaa voisi sanoa, että opettele poika kirjoittamaan äläkä valita :)

Ja toisekseen... Yhdessä sun toisessa naisen profiilissa olivat ne lähes samat vaatimukset: akateeminen, hauska, fiksu, omillaan toimeentuleva (ilmeisesti kiertäen ilmaistiin varakkuutta), sporttinen ja ties mitä muuta.

Eihän tietenkään mikään kiellä esittämästä toiveitaan, mutta jäi käteen ajatus että täytyy olla lähes täydellinen jotta edes voisi harkita viestien lähettelyä heille :)

Eli... Lopputuloksena totesin itselleni, että ei tämä nettideitti -maailma ole minua varten.

• justiinsa juu

Ei minuakaan enää huvita nämä "hojo hojo" viestit, jos ei parempaan
      pystytä, niin antaapi olla. Liian hidasta touhua, joka ei johda mihinkään.

Nyt on ihan helpottunut vapaa olo. Ihmetyttää kyllä nämä vuodesta toiseen
      junnaavat ihmiset.

• mies29wweeehehe

kyllä olen avian vitun kyllästynyt naiset
      ei lähettele viestejä ellei heille
      kirjoita ensin ja vaikka pääsiskin eteenpäin
      niin puhelinnumero on naisille kuin 20kg kultaa
      ja nirsoja ja pinnallisia paskoja ovat lähes kaikki.

• mieskolkyt

Täällä yksi kyllästynyt mies koska kokemuksesta paljon tehokkaampaa on tavata naisia perinteisin menetelmin. Eli muita nettideittihommia kokeilleita miehiä voin "lohduttaa", että taitaa olla suurimmalla osalla miehistä sama tilanne, riippumatta siitä kuinka vetovoimainen oikeasti olet naismarkkinoilla.

Itse olen siinä onnellisessa tilanteessa, että saan jatkuvasti lähestymisiä naisilta baarissa, hyviltä ja huonoilta.
      Nytkin eräässä isossa juhannustapahtumassa neljä naista lähestyi, joista kaksi hyvää tarjosi puhelinnumeroa ja kaksi vähemmän hyvää lähes suoraan seksiä.
      Olen testannut netissä vastaavilla puitteilla olevaa profiilia, eli käytännössä pelkkä valokuva perustietojen lisäksi jotka ovat nekin hyvässä kunnossa (baarissahan näkee käytännössä vain "valokuvan" ennen lähestymistä), ja tulos on lähes nolla, ei vastauksia lähettämiini viesteihin saati aloitusviestejä naisilta.

Juttelin exäni kanssa joka nettitreffailee ja on erittäin kaunis, erittäin fiksu ja kaikin puolin tasapainoinen todellinen a-luokan nainen. Kuulemma viestejä tulee pilvin pimein, parhaimmillaan kymmeniä päivässä. Tuollaiseen määrään on työssä ja harrastuksissa käyvän naisen mahdoton vastailla kaikille, ja sellaiset missä ei ole kunnon tekstiä skipataan heti. Ymmärrän täysin vaikka se ei tosielämässä tapaamista vastaakaan.
      Valtavasta viestitulvasta huolimatta hänkin oli aika pian kyllästymässä, koska suuri osa viesteistä on kuulemma täyttä skeidaa ja samoilla ajatuksilla kun itse eli on aivan liian väkisin tutustumista kriteereineen ja ennakko-odotuksineen yms.
      Joku nettideittien ja livetapaamisten välimuoto olisi ideaalinen näihin pariutumishommiin. Aattelin testata joskus netissä kokoonkutsuttua speed dating sessiota seuraavaksi jos ei sitä ennen tapaa sitä oikeaa. Siinä vois olla ainesta koska ne kuuluisat kemiat pystyy aistimaan aika nopeasti, vähän niin kun baarissa, mutta vois tietää, että porukka on sinkkuja ja on etsimässä seuraa...

• Miepä vaan

Mieki kyllästyin. Oli profiili ja poistin sen sitten, kun en enää jaksanut..

Seksiehdotuksia seksiehdotusten perään tai sitten käyään heti liian tuttavalliseksi.. ja parit treffit käytynä; joko mies alkoi puhumaan ekojen treffien jälkeen yhteenmuuttamisesta.. tai sitte katos ku pieru saharaan.

Yhden miehen kanssa tapailin pitempäänkin ja vieläkii ollaan yhteyksissä silloin tällöin, mutta tuntus, että hälläkii on "ikihaku" päällä ja ettii sitä oikeaa ja oottelee kunnon kolautusta.

Ehkäpä jossakii muualla jonakii päivänä sitten..

• kirsikka7

Niinpä,minäkin luulin löytäneeni sen oikean! Ihastuin ja rakastuin kun oltiin ihania viestejä muutama viikko kirjoiteltu ja tavattu muutamia kertoja. Mutta sitten mies löi jarrut pohjaan ettei hän ole valmis sitoutumaan! Miksi sellaiset sit hakee täältä elämänkumppania?? Kysyin sitä häneltä suoraan,että miksi sulla sit on deitissä profiili,sanoi että siksi jos sattuis ett joskus vielä kunnolla kolahtaa!!! Ja mä luulin ett meillä kolahti puolin ja toisin kun hänkin niin rakkauttaan vakuutteli..

• Liikaa hätäilyä
        kirsikka7 kirjoitti:

Niinpä,minäkin luulin löytäneeni sen oikean! Ihastuin ja rakastuin kun oltiin ihania viestejä muutama viikko kirjoiteltu ja tavattu muutamia kertoja. Mutta sitten mies löi jarrut pohjaan ettei hän ole valmis sitoutumaan! Miksi sellaiset sit hakee täältä elämänkumppania?? Kysyin sitä häneltä suoraan,että miksi sulla sit on deitissä profiili,sanoi että siksi jos sattuis ett joskus vielä kunnolla kolahtaa!!! Ja mä luulin ett meillä kolahti puolin ja toisin kun hänkin niin rakkauttaan vakuutteli..

Etenitte liian nopeasti. Ei kai kukaan usko muutamien treffien jälkeen rakkauden tunnustuksia. Vähän lapsellista.

Mies ei ollut valmis sitoutumaan sinuun, mutta ehkä johonkin toiseen. Nettideitissä tulee kiire ikäänkuin päättää nopeasti, haluaako jatkoa vai ei, kun toisella on kova haku päällä. Normaalissa elämässä voidaan edetä hitaamminkin.

• 28vmies

Itse poistin profiilin kun naiset eivät yksinkertaisesti vastanneet takaisin. Toki olivat käyneet profiilissa viestin laittamisen jälkeen. Todella turhauttavaa kun on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa selkeisiin viestikokonaisuuksiin eikä kukaan jaksa vastata takaisin. Sinkkuelämä jatkukoon.

• Päivän sana

Miehen kokoinen ja näköinen sänkileuka etsii naisseuraa lähinnä makuukamarin puolelle. Olen sinkku, mutta aikani täyttää aika pitkälle työ ja muut omat menot....tuntuu ettei "oikeaan" seurusteluun jää juuri aikaa.

Näitä riittää.

• _mickes_

Keväästä lähtien ilman mitään profiileja.
      Ei v****ta kun ei ole enää sellasta pakonomaista tarvetta lähetellä yhtään ainutta viestiä, ei tarvitse kehua yhtään naikkosta tai itseään ja mikä parasta voin olla se mitä olen omine harrastuksineni.

Mä olen se mikä olen, enkä enää lähde näihin kuvioihin mukaan.

Jos kuolen yksinäni niin olkoot sitten niin.

Kenenkään orjana ja mielistelijäni en enää ole.

• vi.tun ruma

Ei jaksa enään. Naisille ei mikään kelpaa, ei muu kui rikas , pitkä komea. Väkivaltainenkin kelpaa naisille kunhan se on komea. Taviksen on turha yrittää mitään netistä.

• tyhmänainen

Nettiprofiilit on sellainen valehtelijoiden klubi että ei mitään rajaa. Löysin edellisen eroni jälkeen nettimiehen ja luulin löytäneeni kultakimpaleen. Viimeiset pari vuotta roikuin suhteessa kun ajattelin jokaisen ansaitsevan toisen mahdollisuuden. No hän sai niitä noin tusinan. Viikko sit sain lipullisesti tarpeekseni ja näyttäis olevan herralla jo uusia profiileja tulilla...

Tässä pari suomennosta profiili vs. Todellisuus:

Suhde alkoholiin "ehkä juhlapäivinä"= juopottelen joka päivä vähintään a olutta menee sixpäkki päivässä. Avasipa siellä miehen kotona sitten ihan minkätahansa kaapin niin siellä oli aina röykkiöittäin tyhjiä leijonapulloja

"arvostan rehellisyyttä" = ei kannata tunnustaa ellei jää rysän päältä kiinni. Kerran tulin ilmoittamatta niin siellähän oli vaakamambo parhaassa vauhdissa. Ai ne nettiprofiilit edelleen, no ne nyt vaan oli jäänyt vahingossa. Vahingosta viisastuneena muutti eri syntymävuoden ja paikkakunnan...

"liikun mielelläni luonnossa"= no ei hemmetti tässä mitään marjanpoimijoita olla ja onhan ihmisellä autokin. Vaikka eihän siihenkään useimmiten ajokunto riitä.

"olen huomaavainen"= maksa sinä taas ne ruoat ja hoitele sinä itse itsesi loppuun minä poika jo tulin ja nyt meen tupakalle

Että näin. Jatkossa tapailen miehiä vain jos joku voi suositella tuttavapiirissä eronnutta aitoa ihmistä

Elämä opettaa...

• ennen oli toisin...

Itse olin vähän "unohtanut" suomi24 treffit paikan kolmeksi kuukaudeksi (en ollut kirjautunut sisään). Kirjautuessani sisään kuukausien jälkeen oli siinä aikana tullut viestejä vain kolmelta mieheltä. En ollut yhtään yllättynyt.
      Vähän on kyllä turhauttavaa enemmän seksiseuran hakevia profiileja on nyt uudistuneessa treffeiisä kuin silloin ennen uudistusta.

Olen huomannut että siellä etsii enimmäkseen yhdenillan juttujen perässä liikkuvia miehiä, ainakin viestit sisältävät siihen liittyvää.

Olen miettinyt josko poistaisin profiilini kokonaan...

• mä menen nyt

Kun jonkun profiilin (nainen) esittelyssä lukee "olen 50v" ja oikea ikä
      59 vuotta. Kuvakin ollut varmaan sama koko ajan, koska näyttää
      enemmän 50 kuin kohta 60 vuotiaalta, niin täytyy hattua nostaa 9 vuoden
      notkumisesta netissä.

Olis nyt voinut päivittää edes tuota tekelettään. Joo, minä olen kyllästynyt
      vajaan vuoden kokeiluun, eli hei ja hellät tunteet kaikille kituuttajille.

• Mies34vee

Että olenko kyllästynyt nettideittailuun? Olen, ja siksi aionkin sen kohta lopettaa.
      Palasin takaisin melkein vuoden tauon jälkeen, vain todetakseni että meno muuttuu aina vain ihmeellisemmäksi. Naisilta ei saa viesteihin minkäänlaista vastausta, tai saa tietysti, pyydetään lähettämään kuva, kun en sitä lähetä, ei kuulu enää mitään. Olen joillekkin laittanut että lähetä itse ensin oma kuvasi niin minä lähetän sen jälkeen, ei kuulu mitään. Nettideitissä naiset elää jossain pilvilinnoissa, näkee unikuvia prinssistä joka saapuu valkealla ratsulla noutamaan.
      Vaikka sellaista ei ole olemassakaan. Vertailun vuoksi : Menet lankkupinolle, alat etsimään sieltä sitä täysin virheetöntä lankkua, valitset ja kääntelet, loppujen lopuksi sinulla on iso kasa lankkuja mutta mitään ei jäänyt käteen. Jotenkin näin se menee oikeassakin elämässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe