Hei,
Kesäaikaan tarvitsen osaavan valonörtin neuvoa tulevan syksyn pimeän varalle. Ei ole varaa Lupneen, siksi ostin 2 vesitiivistä 9Ah 12v NiMH akkua sopivasti. Painavat kuin sukuni synnit, mutta olen hyvin tyytyväinen ostokseen, kun akkujen kapasiteetti on hyvin lähellä spekseissä ilmoitettua. Akut ovat 18650x10 Vartan pattereita.
Millaisen valon (valot) ostaisit ko, akuille jos liikkuisit enimmäkseen jaloin ja joskus pyörällä. Kyseessä on erämatkat. Valon tarve vaihtelee suuresti, mutta ei voi lataa akkuja seinästä paitsi aurinkovalolla. Eli kyseessä on erämatkailu. Kotimaista valmistajaa suosittaisiin tässäkin.
Suurkiitos tietäjälle etukäteen!
Mikä lamppu 9Ah 12v akulle?
Valoa!
3
161
Vastaukset
- löysin tuollaisen
http://www.elisanet.fi/hietala/led/otsavalo2/
tuolla varmaan näkis! :)- Katsoin kuvat
WOW! Vaan ei taida muut nähdä enää mitään. Mistä noita saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954